Skoči na vsebino

Mazda 6 2016, 2.2, Skyactive, izgublja moč, ne pospešuje


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni.

Sam se trenutno ukvarjam z istim problemom na moji mazdi 6 2.2d skyactiv-d 175km 2015 105.000 km. Simptomi so bili, da avto ni vlekel do 2500 obratov.. .  Sel na mazdin servis in diagnostika je rekla svoje... sla turbina... 1600e... Fak! Ker se mi je zdelo drago sem poiskal alternativo kje bi to postimal (kar se je na koncu izkazalo da je bila slaba ideja in poceni me bo na koncu prislo drazje) uglavnem ko se je turbina demontirala se je takoj videlo da je loputa odlomljena, njeni koscki so mi unicili obe turbine. 

 

To sem "postimal" turbina obnovljena, loputo so uporabili staro samo vijakec se je naredil nov (ostankov se ni naslo... Kam so sli...interkuler?), zmontirano nanazaj na avto, narejen mali servis, ker pri menjavi oz obnovi turba je to potrebno. Ce bi bilo vse kot mora biti bi bilo to to. Ce pa je clovek baksuz koz jaz potem pa show must go on... Po cca 500km spet, cutim da nekaj ne stima in res,  spet izguba moci...  Ko sem ugasnil auto in spet prizgal avto je sel normalno, razen lucke motorja, ki je gorela. Kasneje sem lucko samo izbrisal in 1000km je delalo pa se spet prizge... No prisel je trenutek ko se lucke ni moglo vec izbrisati in je bil cas da se spet priklopimo na dijagnostiko in tokrat mi je prikazalo da je mehanska napaka nekje na turbini... Nekaj nekje mogoce zapenja... Sam sumim to loputo in tisti ne originalni vijakec. Predvidevam da turbine niso unicene (za zdaj) ko racunalnisko zelimo turbo spraviti v inicijano pozicijo ne gre. Ce ima slucajno kdo kaksno izskusnjo ali idejo se jo ne bi branil. 

Sam sem zakljucil, da te japoncke malo ljudi zna in rad sraufa tako da od zdaj naprej najboljse je peljat na pooblasceni servis, ce ne drugo usaj garancijo neko mas....  Se posebaj pri teh delikatnih stvareh. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je denis100procent napisal:

Pozdravljeni.

Sam se trenutno ukvarjam z istim problemom na moji mazdi 6 2.2d skyactiv-d 175km 2015 105.000 km. Simptomi so bili, da avto ni vlekel do 2500 obratov.. .  Sel na mazdin servis in diagnostika je rekla svoje... sla turbina... 1600e... Fak! Ker se mi je zdelo drago sem poiskal alternativo kje bi to postimal (kar se je na koncu izkazalo da je bila slaba ideja in poceni me bo na koncu prislo drazje) uglavnem ko se je turbina demontirala se je takoj videlo da je loputa odlomljena, njeni koscki so mi unicili obe turbine. 

 

To sem "postimal" turbina obnovljena, loputo so uporabili staro samo vijakec se je naredil nov (ostankov se ni naslo... Kam so sli...interkuler?), zmontirano nanazaj na avto, narejen mali servis, ker pri menjavi oz obnovi turba je to potrebno. Ce bi bilo vse kot mora biti bi bilo to to. Ce pa je clovek baksuz koz jaz potem pa show must go on... Po cca 500km spet, cutim da nekaj ne stima in res,  spet izguba moci...  Ko sem ugasnil auto in spet prizgal avto je sel normalno, razen lucke motorja, ki je gorela. Kasneje sem lucko samo izbrisal in 1000km je delalo pa se spet prizge... No prisel je trenutek ko se lucke ni moglo vec izbrisati in je bil cas da se spet priklopimo na dijagnostiko in tokrat mi je prikazalo da je mehanska napaka nekje na turbini... Nekaj nekje mogoce zapenja... Sam sumim to loputo in tisti ne originalni vijakec. Predvidevam da turbine niso unicene (za zdaj) ko racunalnisko zelimo turbo spraviti v inicijano pozicijo ne gre. Ce ima slucajno kdo kaksno izskusnjo ali idejo se jo ne bi branil. 

Sam sem zakljucil, da te japoncke malo ljudi zna in rad sraufa tako da od zdaj naprej najboljse je peljat na pooblasceni servis, ce ne drugo usaj garancijo neko mas....  Se posebaj pri teh delikatnih stvareh. 

Ali pa kupit original turbino. Imaš potem vsaj mir. 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 16 minutami je Alex napisal:

Ali pa kupit original turbino. Imaš potem vsaj mir. 🤔

Ja zgleda da res. Napisal si da nova turbina pride okorg 2000e? Kaj to govorimo o celotnem bi-turbu? Mogoce imate podatek koliko bi bila cena montaze na mazdinem servisu?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 28 minutami je denis100procent napisal:

Ja zgleda da res. Napisal si da nova turbina pride okorg 2000e? Kaj to govorimo o celotnem bi-turbu? Mogoce imate podatek koliko bi bila cena montaze na mazdinem servisu?

Sam sicer nisem imel takega primera, a je moj mehanik ravno enemu zamenjal komplet obnovljeno turbino (obe). 

Ta možakar je povedal, da stane  original turbina (obe komplet) okoli 2000€ plus delo. Res je, da so cene sedaj lahko kaj višje. In te nove naj bi imele rešeno tudi težavo z pritrditvijo ta male turbine (naj ne bi bilo več zakovičeno). Najbolje, da preveriš na uradnem servisu za ceno in dobavljivost. 

To sem opisal tule. 

https://www.mazda-si.net/topic/17006-polomljena-loputa-turbine-male-mazda-6-22-dizel/#comment-488748

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 55 minutami je Alex napisal:

Sam sicer nisem imel takega primera, a je moj mehanik ravno enemu zamenjal komplet obnovljeno turbino (obe). 

Ta možakar je povedal, da stane  original turbina (obe komplet) okoli 2000€ plus delo. Res je, da so cene sedaj lahko kaj višje. In te nove naj bi imele rešeno tudi težavo z pritrditvijo ta male turbine (naj ne bi bilo več zakovičeno). Najbolje, da preveriš na uradnem servisu za ceno in dobavljivost. 

To sem opisal tule. 

https://www.mazda-si.net/topic/17006-polomljena-loputa-turbine-male-mazda-6-22-dizel/#comment-488748

 

Prodati in kupiti bencinarja, jaz ne bi nikoli investiral v popravilo dizla 2k eur plus....in dodatno potem nikoli ne veš ali je to to....in za koliko časa...

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 minutami je sportman333 napisal:

Prodati in kupiti bencinarja, jaz ne bi nikoli investiral v popravilo dizla 2k eur plus....in dodatno potem nikoli ne veš ali je to to....in za koliko časa...

Če kupiš novo, originalno, izboljšano turbino je rešeno. Možnost, da bo zopet šlo kaj narobe z njo je enaka, kot da zadeneš dvakrat na loteriji. Drugače je pa mnogo boljši filing med vožnjo z dizelcami  kot  z 2,5 benzinarji. Da ne govorimo o razliki med porabo med enim in drugim. Jaz bi to vsekakor naredil. Prej kot pa da bi dajal 20K+€ za pet let ali več staro benzinarko.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 36 minutami je Alex napisal:

Če kupiš novo, originalno, izboljšano turbino je rešeno. Možnost, da bo zopet šlo kaj narobe z njo je enaka, kot da zadeneš dvakrat na loteriji. Drugače je pa mnogo boljši filing med vožnjo z dizelcami  kot  z 2,5 benzinarji. Da ne govorimo o razliki med porabo med enim in drugim. Jaz bi to vsekakor naredil. Prej kot pa da bi dajal 20K+€ za pet let ali več staro benzinarko.

2.5 bi imel 3 x raje kot x186. Sploh pa, koliko si se prevozil z 2.5, da toliko veš? 😮

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 22 minutami je Janez007 napisal:

2.5 bi imel 3 x raje kot x186. Sploh pa, koliko si se prevozil z 2.5, da toliko veš? 😮

6-ko benzinarko sem imel na razpolago 4 dni (tudi čez vikend), preden sem se pravilno odločil za dizelco. Porabe nisem mogel spustiti pod 8,5. Pa še avtomatski menjalnik je imela, kar je bil zopet še večji minus. Sicer pa, če primerjam tisti motor z mojo x 186, ni neke velike razlike v vožnji. Obe moraš navijati na obrate, da gresta vsaj spodobno. A ni primerjave z dizel navorom. Če se hočem zdivjati se še  vedno v sedem v rdečo puščico =dizelco. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 minutami je Alex napisal:

6-ko benzinarko sem imel na razpolago 4 dni (tudi čez vikend), preden sem se pravilno odločil za dizelco. Porabe nisem mogel spustiti pod 8,5. Pa še avtomatski menjalnik je imela, kar je bil zopet še večji minus. Sicer pa, če primerjam tisti motor z mojo x 186, ni neke velike razlike v vožnji. Obe moraš navijati na obrate, da gresta vsaj spodobno. A ni primerjave z dizel navorom. Če se hočem zdivjati se še  vedno v sedem v rdečo puščico =dizelco. 😉

To je bilo že n krat predebatirano....itak nima smisla😉😄

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 28 minutami je sportman333 napisal:

To je bilo že n krat predebatirano....itak nima smisla😉😄

Če pa vedno znova to benzinarko vlečete iz rokava. 😉 A na sebi  oblečeno kanotiero. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 26. 8. 2022 ob 14:49 je Janez007 napisal:

Mehanik Borut na Selmar je rekel, da priporoča to loputo zavarit ... pri njih to pride cca 150 €.

Kaj potem ce je problem pri loputi,se jo zavari gor in delalo?

 

Kaj točno sploh počne ta loputa?

Popravljeno od Peter22
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Alex napisal:

6-ko benzinarko sem imel na razpolago 4 dni (tudi čez vikend), preden sem se pravilno odločil za dizelco. Porabe nisem mogel spustiti pod 8,5. Pa še avtomatski menjalnik je imela, kar je bil zopet še večji minus. Sicer pa, če primerjam tisti motor z mojo x 186, ni neke velike razlike v vožnji. Obe moraš navijati na obrate, da gresta vsaj spodobno. A ni primerjave z dizel navorom. Če se hočem zdivjati se še  vedno v sedem v rdečo puščico =dizelco. 😉

 

Sepravi ti manjka navor pri X BENZIN MOTORJU?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je NevLado napisal:

 

Sepravi ti manjka navor pri X BENZIN MOTORJU?

Ne. 6-ka ima veliko boljše gume (GY assimetric 5) in širše. Posledično jo lahko bolj ženeš v ovinke. Ima x motor čisto dovolj navora (deset Nm manj kot motor  2,5) in s tem si izredno  hiter. Na you tube jo ženejo po autobanu in doseže končnih 215 / uro. 

Navora ne rabim več , ker ne vozim prikolic s seboj (ne čeških ne ostalih). 😊

  • Všeč 1
  • Haha 3
  • Začuden 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 27. 8. 2022 ob 16:44 je Peter22 napisal:

Kaj potem ce je problem pri loputi,se jo zavari gor in delalo?

 

Kaj točno sploh počne ta loputa?

Ta loputa regulira pretok zraka med večjo in manjšo turbino.  Ta motor ima dve turbine, da kompenzira turbo luknjo, torej pri malih obratih uporabi manjšo in takrat mora ta loputa biti v eni skrajni poziciji, da pretok ne prehaja v večjo turbino. Ko pa se obrati dvignejo, se pretok preusmeri na večjo, torej se loputa premakne v drugo skrajnost, da omogoča pretok do večje turbine.

 

Zdaj če je to to pri tebi, potem čim prej odpret in pogledat, ali je zatič že romal v motor ali ne. V kolikor je, je najverjetneje poškodoval tudi lopatice turbine (pri meni jih je zvilo totalno, da je avto tulil ko precep), v tem primeru te reši obnovljena ali nova. Js sem takrat to montiral in kupil novo na uradnem, mislim da je s servisom prišlo takrat nekje 3-4k €, se ne spomnim točno.

Popravljeno od 50keda
  • Všeč 2
  • Začuden 1
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Brat je kupil novo turbino pred dvema letoma in je bila 1.600€ original Mazda. Menjali so jo na nepooblascenem servisu. Padla je pa samo loputa noter in ni bilo poskodb na turbinah a je vseeno niso mogli obnoviti.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png 28251_1.png  

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je mazdaman napisal:

Brat je kupil novo turbino pred dvema letoma in je bila 1.600€ original Mazda. Menjali so jo na nepooblascenem servisu. Padla je pa samo loputa noter in ni bilo poskodb na turbinah a je vseeno niso mogli obnoviti.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ce je dobil za 1600e original turbine  je res naredil dober deal, ker ja sem ravno danes klical na avtoplus koper, pooblasceni servis mazda in so mi rekli da original turbo pride cca 2000e+davek+8 ur dela(400e) da se to premontira vse. Obnovljena pa je okrog 1600e vse skupaj.

 

Drugace pa obstaja kit lopute.

WWW.TURBOREBUILD.CO.UK

This turbocharger bypass valve repair kit is OE quality and ideal to repair your worn or faulty...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je denis100procent napisal:

Ce je dobil za 1600e original turbine  je res naredil dober deal, ker ja sem ravno danes klical na avtoplus koper, pooblasceni servis mazda in so mi rekli da original turbo pride cca 2000e+davek+8 ur dela(400e) da se to premontira vse. Obnovljena pa je okrog 1600e vse skupaj.

 

Drugace pa obstaja kit lopute.

WWW.TURBOREBUILD.CO.UK

This turbocharger bypass valve repair kit is OE quality and ideal to repair your worn or faulty...

 

Ta kit lopute je v bistvu podoben  kot original. 

Ni neka izboljšava. Edino, da ima ta navoj in matico napram originalu, ki Mogoče pa ta navoj zdrži večjo obremenitev kot zakovičeni del. 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je Peter22 napisal:

No ,smo zrihtal :)

 

Res je bil problem v loputi,ki se je hvala bogu samo staknila in je ni potegnl nikamor naprej.

Jo je pa res,privaril gor in pravi,da bi morala sedaj ostati tam kjer mora.

 

Hvala vsem za pomoč in odgovore

Lepo, da ste zrihtali.👍Všeč mi je tudi to, da si se javil, da ste stvar uredili in kaj je bilo narobe. Tako bo še kdo lahko pravočasno popravil. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 30 minutami je Peter22 napisal:

No ,smo zrihtal :)

 

Res je bil problem v loputi,ki se je hvala bogu samo staknila in je ni potegnl nikamor naprej.

Jo je pa res,privaril gor in pravi,da bi morala sedaj ostati tam kjer mora.

 

Hvala vsem za pomoč in odgovore

Odlično! Me veseli, da ste zrihtal ;) Zdaj pa gasa naprej!
Aja, kje si na  konec rihtal in koliko te je prišlo popravilo?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Rihtal sem pri mehaniku v Zalogu, kjer vedno rihtam svoje avte ,čeprav je bolj specialist za Bmw,Audi..

Mu pa najbolj zaupam in do sedaj mi je tudi pri Mazdi vse zrihtal,samo ,da se je moral  mogoce malj bolj poglobit.

 

Čiščenje in nastavitev injektorjev je cena 90 eur po injektorju. + nekaj dela,menjava podlošk+popravilo te lopute  skupaj 600 eur.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 48 minutami je Peter22 napisal:

Rihtal sem pri mehaniku v Zalogu, kjer vedno rihtam svoje avte ,čeprav je bolj specialist za Bmw,Audi..

Mu pa najbolj zaupam in do sedaj mi je tudi pri Mazdi vse zrihtal,samo ,da se je moral  mogoce malj bolj poglobit.

 

Čiščenje in nastavitev injektorjev je cena 90 eur po injektorju. + nekaj dela,menjava podlošk+popravilo te lopute  skupaj 600 eur.

Kje si pa nabavil podložke injektorjev? 

Tudi jaz bi jih zamenjal hkrati z sprednjimi diski in ploščicami. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 25 minutami je Peter22 napisal:

Ej ne vem,jih je mehanik,ga jutri vprašam in javim.

Kaj se jih teško dobi?

Ne vem.Na idejo sem prišel, ko sem videl, da si jih ti menjal. Daj vprašaj svojega mehanika da jih nabavim. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.