Skoči na vsebino

Mazda cx90, 2023


Tilen5

Priporočeno sporočilo

WWW.MOTORBISCUIT.COM

The 2023 Mazda CX-90 will be here soon. See what to expect with the new Mazda CX-90, its the largest...

 

Če že tema obstaja za to, naj moderator premakne...pa tudi cx70 napovedujejo

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 minutami je Boss napisal:

Seveda ni nobene logike v tem. Ampak kdo smo mi, da bi izražali pomisleke, da recimo CX-5 kuri 10-15% več kot Mazda 6 z istim motorjem. Al pa CX-30 za pol litra več kot Mazda 3.

CX 30 ne kuri več kot mazda 3. Vprašajte Binija. 😉

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je NevLado napisal:

Ob manjših obremenitvah so manjše razlike, ob večjih pa večje....

Res je. A v osnovi ni neke velike razlike, ker je cx30 ne tipičen predstavnik suvov. Je bolj aerodinamične oblike in s tem ni tako požrešen, kot večina suvov, ki so bolj oglati. 

  • Všeč 2
  • Haha 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je Alex napisal:

Res je. A v osnovi ni neke velike razlike, ker je cx30 ne tipičen predstavnik suvov. Je bolj aerodinamične oblike in s tem ni tako požrešen, kot večina suvov, ki so bolj oglati. 

Seveda, to drži. Še vedno pa je bolj požrešen kot neka normalna športna limuzina ali karavan :D  In če so mi za start-stop sisteme utemeljevali s "sistem poskrbi za 1-2 deci manjšo porabo, kar je pri miljonih vozilih v EU to toliko pa toliko goriva manj, kar vodi v zmanjšanje emisij", bi lahko isto rekel za suve ampak kotra...deci dva več tu in tam, pa je to spet miljon litrov več -_-

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Alex napisal:

CX 30 ne kuri več kot mazda 3. Vprašajte Binija. 😉

 

A res, a Bini je imel Mazdo 3 z skyactiv-x motorjem? Primerjaj enak motor v drugačni karoseriji, ker se pogovarjamo več ali manj o tem, da je SUV oblike pač manj aerodinamična kot limuzinska ali HB. Pa to se vidi s prostim očesom in ne rabiš znanstvene raziskave.

 

Kot točka dve je pa štirikolesni pogon napram navadnemu. 95% uporabnikov, ki si ga omisli, ga ne rabi. Avtomatski klasičen torque converter menjalnik je tudi slabši glede porabe od ročnega ali DSG menjalnika in sanke na strehi pa še kaj samo povečujejo porabo. In deci ali dva, tam, pol litra nekje drugje, pa še kakšnih par deci pa je razlika 1 liter na 100km za faking nič. Pri avtu, ki naredi 200.000km je to 3.000€ več stroška brez potrebe.

 

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 56 minutami je Boss napisal:

 

A res, a Bini je imel Mazdo 3 z skyactiv-x motorjem? Primerjaj enak motor v drugačni karoseriji, ker se pogovarjamo več ali manj o tem, da je SUV oblike pač manj aerodinamična kot limuzinska ali HB. Pa to se vidi s prostim očesom in ne rabiš znanstvene raziskave.

 

Kot točka dve je pa štirikolesni pogon napram navadnemu. 95% uporabnikov, ki si ga omisli, ga ne rabi. Avtomatski klasičen torque converter menjalnik je tudi slabši glede porabe od ročnega ali DSG menjalnika in sanke na strehi pa še kaj samo povečujejo porabo. In deci ali dva, tam, pol litra nekje drugje, pa še kakšnih par deci pa je razlika 1 liter na 100km za faking nič. Pri avtu, ki naredi 200.000km je to 3.000€ več stroška brez potrebe.

 

 

Nimam avtomatskega menjalnika pa tudi sank ni na strehi.😉

Tako,da tvoja teorija (razen malo. večjega zračnega upora mazda cx 30 = 0,33,  mazda 3 =0,26 ) ne drži popolnoma. Kak deci na 100 je res več, to je pa tudi vse. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Alex napisal:

Nimam avtomatskega menjalnika pa tudi sank ni na strehi.😉

Tako,da tvoja teorija (razen malo. večjega zračnega upora mazda cx 30 = 0,33,  mazda 3 =0,26 ) ne drži popolnoma. Kak deci na 100 je res več, to je pa tudi vse. 

 

Pri desetih avtih je to že liter na 100 km...

Glede na to, da je v Evropi vsaj 50.000 Mazd CX-30 teoretično to pomeni 5000 litrov na 100 km. Če vsak v enem letu naredi 20.000 km, teoretično to pomeni 1000 m3 goriva na leto več.

 

To v teoriji. V praksi pa to pomeni, da nas določeni jebejo na suho z ekologijo (start-stop sistemi, LED luči,...), dokler to koristi njihovim financam...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je Slivka napisal:

 

Pri desetih avtih je to že liter na 100 km...

Glede na to, da je v Evropi vsaj 50.000 Mazd CX-30 teoretično to pomeni 5000 litrov na 100 km. Če vsak v enem letu naredi 20.000 km, teoretično to pomeni 1000 m3 goriva na leto več.

 

To v teoriji. V praksi pa to pomeni, da nas določeni jebejo na suho z ekologijo (start-stop sistemi, LED luči,...), dokler to koristi njihovim financam...

A, ko ena jahta prižge svojo silno konjenico, je to vse ostalo smeh. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Alex napisal:

Nimam avtomatskega menjalnika pa tudi sank ni na strehi.😉

Tako,da tvoja teorija (razen malo. večjega zračnega upora mazda cx 30 = 0,33,  mazda 3 =0,26 ) ne drži popolnoma. Kak deci na 100 je res več, to je pa tudi vse. 

 

Cx 0,33 proti 0,26 je velika razlika razen če se jajcaš kot kak desus voznik. Pri 80, 90km/h bi ti pritrdil, pri omejitvah na AC 130km/h je pa razlika že velika in brez računanja se upam trditi, da vsaj pol litra.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je Boss napisal:

 

A res, a Bini je imel Mazdo 3 z skyactiv-x motorjem? Primerjaj enak motor v drugačni karoseriji, ker se pogovarjamo več ali manj o tem, da je SUV oblike pač manj aerodinamična kot limuzinska ali HB. Pa to se vidi s prostim očesom in ne rabiš znanstvene raziskave.

 

Kot točka dve je pa štirikolesni pogon napram navadnemu. 95% uporabnikov, ki si ga omisli, ga ne rabi. Avtomatski klasičen torque converter menjalnik je tudi slabši glede porabe od ročnega ali DSG menjalnika in sanke na strehi pa še kaj samo povečujejo porabo. In deci ali dva, tam, pol litra nekje drugje, pa še kakšnih par deci pa je razlika 1 liter na 100km za faking nič. Pri avtu, ki naredi 200.000km je to 3.000€ več stroška brez potrebe.

 

 

Res sem imel drug motor na M3 g 120 a sedaj imam 56 konjev več in kljub večjemu uporu 0.26/ 0.33 mi manj pije za cca 0.2 litra/100 kar mi je ok.... 🤗👍

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je Bini napisal:

Res sem imel drug motor na M3 g 120 a sedaj imam 56 konjev več in kljub večjemu uporu 0.26/ 0.33 mi manj pije za cca 0.2 litra/100 kar mi je ok.... 🤗👍

 

Ja, Mazda 3 z enakim motorjem bi pa pila še nekoliko manj.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 59 minutami je Boss napisal:

Ja, Mazda 3 z enakim motorjem bi pa pila še nekoliko manj.

Mislim, da je na *poraba srečanju @FrX186 pila tanova bela 3ka X186, če se prav spomnem 5.8......👍

Popravljeno od Bini
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Bini napisal:

Res sem imel drug motor na M3 g 120 a sedaj imam 56 konjev več in kljub večjemu uporu 0.26/ 0.33 mi manj pije za cca 0.2 litra/100 kar mi je ok.... 🤗👍

 

 

Sm kmet an s hribu doma, pa se na te reči ne zastopm lih tanartabl, ampak če prou zastopm, bi tanartabujš naredil, če bi ti v svojo Mazdo zmontiral kakšen 14 valjni RT-flex96C z močjo 107.389 konjev in boš imel porabo manjšo za skoraj 120 litrov na sto kilometrov...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 urami je Boss napisal:

 

A res, a Bini je imel Mazdo 3 z skyactiv-x motorjem? Primerjaj enak motor v drugačni karoseriji, ker se pogovarjamo več ali manj o tem, da je SUV oblike pač manj aerodinamična kot limuzinska ali HB. Pa to se vidi s prostim očesom in ne rabiš znanstvene raziskave.

 

Kot točka dve je pa štirikolesni pogon napram navadnemu. 95% uporabnikov, ki si ga omisli, ga ne rabi. Avtomatski klasičen torque converter menjalnik je tudi slabši glede porabe od ročnega ali DSG menjalnika in sanke na strehi pa še kaj samo povečujejo porabo. In deci ali dva, tam, pol litra nekje drugje, pa še kakšnih par deci pa je razlika 1 liter na 100km za faking nič. Pri avtu, ki naredi 200.000km je to 3.000€ več stroška brez potrebe.

 

 

Moraš na to gledati malo drugače-CO2 je hrana za rastline,torej večja poraba=bolj smo "zeleni"😂🤣

 

Ok-dost zajebancije...bom tako rekel-sem že čez "Abrahama" in je ta zadnja Mazda tretji avto v mojem življenju-vsi trije novi kupljeni in vsi bencinarji. Pa se mi naj javi tisti,k je tako "ekološko ozaveščen" kot jaz...

Kar pa se tiče SUV,šin na strehi ipd....mislim,da je Homo Sapiens še zmeraj najdominantnejša vrsta na planetu,tako da mene boli "pimpek" za tistih magari "ne vem koliko litrov" bencina....si bom že privoščil,če bom hotel.

 

@Boss-ne leti to nate...samo tvoj komentar sem vzel iz konteksta,da sem napisal,kaj si mislim...k mi včasih gre že pošteno na "tistega spodaj" vse o kvazi ekologiji,porabi itd....saj veste kaj mislim....

 

L.P.

Popravljeno od skritikrt
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj jaz se strinjam, da dejansko ni fora v ekologiji. Če bi bila bi se najprej šlo tam delat spremembe, kjer najbolj zaleže. Privat avioni, privat jahte, prevozi blaga z ladjami iz drugega konca sveta, nepotrebni turizem, trajnostni izdelki, itd itd.

 

V glavo nas jebejo točno tisti, ki se požvižgajo na vse to, tisti, ki na IPCC na Bali se vozijo s privat avioni, name pa s prstom kažejo kako svinjam, ker se vozim 20km na šiht za avtom namest, da bi peš hodil al pa z biciklom. Ta hipokrizija me tako pogreje, jezen sem pa na novinarje in na vse kvaziekologe, ki ne vidijo, da so le orodje v rokah elite.

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je Boss napisal:

Saj jaz se strinjam, da dejansko ni fora v ekologiji. Če bi bila bi se najprej šlo tam delat spremembe, kjer najbolj zaleže. Privat avioni, privat jahte, prevozi blaga z ladjami iz drugega konca sveta, nepotrebni turizem, trajnostni izdelki, itd itd.

 

V glavo nas jebejo točno tisti, ki se požvižgajo na vse to, tisti, ki na IPCC na Bali se vozijo s privat avioni, name pa s prstom kažejo kako svinjam, ker se vozim 20km na šiht za avtom namest, da bi peš hodil al pa z biciklom. Ta hipokrizija me tako pogreje, jezen sem pa na novinarje in na vse kvaziekologe, ki ne vidijo, da so le orodje v rokah elite.

Točno tako.

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je Boss napisal:

Saj jaz se strinjam, da dejansko ni fora v ekologiji. Če bi bila bi se najprej šlo tam delat spremembe, kjer najbolj zaleže. Privat avioni, privat jahte, prevozi blaga z ladjami iz drugega konca sveta, nepotrebni turizem, trajnostni izdelki, itd itd.

 

V glavo nas jebejo točno tisti, ki se požvižgajo na vse to, tisti, ki na IPCC na Bali se vozijo s privat avioni, name pa s prstom kažejo kako svinjam, ker se vozim 20km na šiht za avtom namest, da bi peš hodil al pa z biciklom. Ta hipokrizija me tako pogreje, jezen sem pa na novinarje in na vse kvaziekologe, ki ne vidijo, da so le orodje v rokah elite.

Se podpišem 100x če je treba👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.