Skoči na vsebino

Gume


qwerty

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 4,1k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

pred 5 minutami je MarkoSolnir napisal:

Hvala. Kaj pa pomeni XL v praksi? Večinoma sem namreč v avtu sam, vozim po lokalnih, regionalnih cestah. Po avtocestah parkrat letno. In kaj pomeni SU4?

 

nullRazmišljam in tehtam med spodnjimi štirimi opcijami.. Če kakšna izstopa, bi se odločil zanjo, pa ne vem, kako jih primerjati med sabo.. Če je mogoče kdo namesto mene že opravil to domačo nalogo? :D

image.png

Ta oznaka "DEMO" pomeni da je guma bila uporabljena za demonstracijo in ti jo odsvetujem, ker je verjetno starejši letnik. Če gledaš goodyear je zelo dobra guma glej Asymetric 5 ali 6. 

 

Nexen priporočam izključno SU4.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je MarkoSolnir napisal:

Hvala. Kaj pa pomeni XL v praksi? Večinoma sem namreč v avtu sam, vozim po lokalnih, regionalnih cestah. Po avtocestah parkrat letno. In kaj pomeni SU4?

 

nullRazmišljam in tehtam med spodnjimi štirimi opcijami.. Če kakšna izstopa, bi se odločil zanjo, pa ne vem, kako jih primerjati med sabo.. Če je mogoče kdo namesto mene že opravil to domačo nalogo? :D

image.png

Od teh štirih je najboljša in to krepko, Good Year assimetric 3.Je malenkost dražja a se splača dat malo več za njo. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je NevLado napisal:

Ta oznaka "DEMO" pomeni da je guma bila uporabljena za demonstracijo in ti jo odsvetujem, ker je verjetno starejši letnik. Če gledaš goodyear je zelo dobra guma glej Asymetric 5 ali 6. 

 

Nexen priporočam izključno SU4.

Tko ja kar nexen naj uzame,.. GY je demo

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je Marty napisal:

Tudi jaz imam trojkico in bo tole verjetno skrajni čas za menjavo, čeprav po profilu bi še mogoče šlo... Sem kupila rabljeno M3 lani in sem takšne že dobila v last. 

IMG20230312163728.jpg

IMG20230312164045.jpg

IMG20230312164210.jpg

IMG20230312163853.jpg

Uf, pa te gume so smrtno nevarne. 

Takoj jih zamenjaj. 

  • Všeč 3
  • Začuden 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 26 minutami je Marty napisal:

Tudi jaz imam trojkico in bo tole verjetno skrajni čas za menjavo, čeprav po profilu bi še mogoče šlo... Sem kupila rabljeno M3 lani in sem takšne že dobila v last. 

IMG20230312163728.jpg

IMG20230312164045.jpg

IMG20230312164210.jpg

IMG20230312163853.jpg

2016 letnik, trda guma z malo profila, recept za katastrofo v dežju

 

Menjaj, najcenejša nova je boljša kot ta stara :) 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Guma res izgledajo mestoma poškodovane, vendar zaradi teh poškodb menda niso nevarne (ni poškodovana stranska mreža-konstrukcija pod gumo). 2 x sem bil pri vulkanizerju zaradi podobnih poškodb pa je dejal, da je poškodba lepotne narave. 

 

Če so Michelin Pilot, ob zmerni vožnji komot zdržijo še eno sezono, ker se nadpovprečno dobro držijo ceste v mokrem. Kolk mm je to profila, ker slabo vidim? Če samo 3 mm, potem je pa res počasi potrebno razmišljat o novih.

 

 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Marty napisal:

Tudi jaz imam trojkico in bo tole verjetno skrajni čas za menjavo, čeprav po profilu bi še mogoče šlo... Sem kupila rabljeno M3 lani in sem takšne že dobila v last. 

IMG20230312163728.jpg

IMG20230312164045.jpg

IMG20230312164210.jpg

IMG20230312163853.jpg

Vožene po robnikih, al?:blink:

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je DonFelipe napisal:

To si pa ziher pridelal pri vožnji po slabih cestah in v dežju. 

Odločitev je tvoja ali boš menjal ali zvozil do konca, ampak v kolikor ti niha tlak ali imaš probleme z optiko pa čimprej menjaj in uporabi za prikolico ali kot rezervno 

menjala *

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Ljubim 1

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Janez007 napisal:

Guma res izgledajo mestoma poškodovane, vendar zaradi teh poškodb menda niso nevarne (ni poškodovana stranska mreža-konstrukcija pod gumo). 2 x sem bil pri vulkanizerju zaradi podobnih poškodb pa je dejal, da je poškodba lepotne narave. 

 

Če so Michelin Pilot, ob zmerni vožnji komot zdržijo še eno sezono, ker se nadpovprečno dobro držijo ceste v mokrem. Kolk mm je to profila, ker slabo vidim? Če samo 3 mm, potem je pa res počasi potrebno razmišljat o novih.

 

Kako pa veš, da ni struktura poškodovana? Če je takole zdelano je bil kar lep juriš na robnike. Jaz osebno ne bi niti sekunde čakal in bi menjal - ni vredno reskirat in se tolažit, da je nek XY vulkanizer rekel, da so v redu. On ne bo nosil odgovornosti, voznik/voznica jo bo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 16 minutami je Boss napisal:

 

Kako pa veš, da ni struktura poškodovana? Če je takole zdelano je bil kar lep juriš na robnike. Jaz osebno ne bi niti sekunde čakal in bi menjal - ni vredno reskirat in se tolažit, da je nek XY vulkanizer rekel, da so v redu. On ne bo nosil odgovornosti, voznik/voznica jo bo.

Zato, ker poškodovan gumijast odebeljen rob nič ne nosi, ampak le ščiti platišče. Pomembna je nepoškodovanost armature pod gumo.

 

Lahko pa staviva, kdo ima prav, ker je že naporno dokazovat, ker bolj verjameš kvazi strokovnjakom, kot pravim strokovnjakom. V tehniki je malo prostora za blefiranje. 

:)

 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Še enkrat, kako veš da struktura ni poškodovana - a je šel vulkanizer z "rentgenom" pregledat gumo, da lahko reče, da je guma ok. Že groba vožnja na pločnik lahko poškoduje struktura in se na prvi pogled sploh ne vidi. Mater še udarna jama lahko naredi poškodbo gume. Klele maš pa odtrgane kose gume, kar je pomenilo, da je bil trk z nečem zelo nasilen. Mislim, jaz v življenju nisem videl takole nacefrano gumo.

 

Pa a misliš, da te spustijo čez tehničnega s takole poškodovano gumo?

 

Sicer pa, vsak naj se sam odloči kako in kaj - jaz osebno si ne bi upal reskirat, sem rajši na varni strani. Če pa že, bi šel vsaj do vulkaznizerja, da da gumo dol in da jo preveri z obeh strani bočnice, da ta ni kakorkoli poškodovana.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 30 minutami je Janez007 napisal:

Zato, ker poškodovan gumijast odebeljen rob nič ne nosi, ampak le ščiti platišče. Pomembna je nepoškodovanost armature pod gumo.

 

Lahko pa staviva, kdo ima prav, ker je že naporno dokazovat, ker bolj verjameš kvazi strokovnjakom, kot pravim strokovnjakom. V tehniki je malo prostora za blefiranje. 

:)

 

Samo tokrat dam Boss - u prav. Pa ne moreš se vozit s takimi gumami okoli. 😬 Jaz osebno bi jih zamenjal tisti dan, ko so zapeljal na robnik pa poškodovana žica noter gor ali dol. 

Te gume so dotrajane z 3 mm ptofila za dež in luže na cesti smrtno nevarne in ko vidiš še za prst velike luknje v njih, se vprašaš, kaj vse vozi po naših cestah. Džabe kupujemo mi nove oh in sploh gume, ko se ti tak  z izrabljenimi gumami, zaradi dolge zavorne poti zapopa zadaj v rit. 

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 42 minutami je Alex napisal:

Samo tokrat dam Boss - u prav. Pa ne moreš se vozit s takimi gumami okoli. 😬 Jaz osebno bi jih zamenjal tisti dan, ko so zapeljal na robnik pa poškodovana žica noter gor ali dol. 

Te gume so dotrajane z 3 mm ptofila za dež in luže na cesti smrtno nevarne in ko vidiš še za prst velike luknje v njih, se vprašaš, kaj vse vozi po naših cestah. Džabe kupujemo mi nove oh in sploh gume, ko se ti tak  z izrabljenimi gumami, zaradi dolge zavorne poti zapopa zadaj v rit. 

 

Tudi jaz bi jih, menjam jih že pred 4 mm. 

 

"I hit the curb a couple of days back and damaged my tire and rim. The rim is just scratched. The tire sidewall has tears. There seems to be no air leakage. Took it to a tire service center and the guy said it's fine and I don't need to change it. I am not sure what to do. The car is ne w with only 2000 miles on it so if I do replace the tire, maybe I can replace only the damaged ones. Any suggestions?"

image.png

 

"It's a bit hard to tell, but I had something similar on the front nearside of my 350Z, quite a deep chunk out of the rim protector part of the tyre but not down to the mesh. I asked at my local garage and again at a tyre place and both said it was completely fine, and that was after saying I'd prefer to buy a new tyre if it was borderline."

image.png

Vir: 

https://mechanics.stackexchange.com/questions/68535/tire-sidewall-tear-suggestions-please

https://forums.overclockers.co.uk/threads/tyre-sidewall-damage.18940957/

 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 23. 2. 2023 ob 14:39 je skritikrt napisal:

Čisto tako...obstaja še ena "japonska" firma pnevmatik,k malokdo ve za njo:. Riken

So od nekje 90ih v lasti Michelin-a in so med poznavalci veljale kot cenejše Michelinke...mi jih je stric,k je imel servis in prodajo avtov v Feuerbachu (blizu Stuttgarta) priporočal...in sem jih vzel...takrat (cca.95ega leta) na Daewoo Racer-ju....boooomba od gume...čez stare rebrnice navzdol dirkal k "sneta sekira"...

 

In je sin lih kar kupil en set letnih...poceni in "Ultra High Performance"...bomo videli,k dosedaj je imel Dunlop Sport Maxx RT2 (zelooo dobre gume).

IMG_20221116_154332.jpg

Sinko lih včeraj namontiral Riken gume na avto...in se je danes eno daljšo turo prefural...na Gorenjsko z psom v hribe...in tako na hitro pravi,da so gume super😃👍...ni pa "športno po nekih ovinkih vozil...bolj samo AC.

Bom moral enkrat dobiti njegov avto "v roke",in da "foter pelje" ...da orng "sprobam"...kako je ob speljavi,kje je meja v ovinkih,kako sledi komandam volana,kako je obnašanje-mirnost v hitro voženem doooolgem ovinku itd...res tudi mene zanima🙄🧐

Pa to,k piše "Made in Europe"...na gumi piše "Made in Serbija"🧐😲......japonski Sake+čevapi u lepinji😂🤣

 

Za ta denar...https://www.liderpnevmatik.si/avto-pnevmatike/riken/uhp/215-50-zr17-95w-849313...če bodo res "super"🙄

 

Popravljeno od skritikrt
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Slivka napisal:

15. marec je mimo. Čas je za letne gume...

 

 

IMG_20230316_062135229.jpg

Gori pri vas v hribih je zima celo leto. 

Sedaj lahko premontiraš tiste z manjšimi kramponi.😉

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Slivka napisal:

15. marec je mimo. Čas je za letne gume...

 

 

IMG_20230316_062135229.jpg

Sem že 1x napisal, ni še 30.4. za menjavo. Nekega leta je blo za materinski dan noro, sneg, poledica, žled....mi pa z letnimi gumami. Nikoli več prej kot konc aprila 🙂

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Dobro jutro ☕ Tolk velka šalca pa tolk mal kave 😆  
    • Ja, ko je pa 30tka zraven je pa ogromna videt.... 
    • Meni tudi dela regeneracijo redno pri 290-310 km, gre pa za 2.2 2015FL (je pa res, da mi takšne regeneracije dela, odkar so mi lansko leto preventivno zamenjali malo verigo, prej mi je delal na 250).
    • Jaz mislim,da boš dele dobil pri "šverc-komerc" nepooblaščencu kakih 20...30...mogoče celo 50% ceneje...pol pa neseš k pooblaščencu,kjer imajo usposobljenega mehanika,se zmeniš za en orng popust,ker bodo itak veseli,da si k njim prišel dat avto popravljati...k z popravili lepo služijo.... Isto kot z npr. ležaji za elektromotorje...dobiš za vsakim vogalom pr švercerju....   Sem že enkrat prilimal ta link,pa če koga zanima,naj pogleda še enkrat.  
    • Kot primer lahko povem, da v naših koncih lahko Škodo Superb, ki mislim da je ena izvedba mehki hibrid (pardon, če sem se narobe izrazil), popravlja samo en uradni servis, ker ima certificiranega mehanika. Pa je servisov kar nekaj. Drug primer. Oče je bil par let lastnik Renault Zoe, pa je bilo znanje na Avtotehniki Celje zelo slabo za kakšna tehnična vprašanja. To je sicer že nekaj časa nazaj, tako da ne vem kako je zdaj. Da bi pa kakšni fušarji pod kozolci tole delali, bo pa še nekaj časa preteklo pomoje. Hitrost razvoja in raširitve elektromobilnosti bo definirala infrastruktura. Dokler je ne bo, ne bo širitve, to je zdaj upam da že vsem jasno.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.