Skoči na vsebino

Avtomatski menjalnik proti ročnemu menjalniku


Boss

Samodejni vs. ročni menjalnik  

44 uporabnikov je glasovalo

  1. 1. Kakšen menjalnik najpogosteje uporabljaš



Priporočeno sporočilo

Točno tako @Janez007 , pri rabljenem pač upaš, da je bilo prej vse v redu in da so z avtom lepo ravnali. Zato mi ni jasno kako so ljudje pripravljeni za 250.000km avtomobile stare 10+ let plačevati več kot 5k€. Pri tolk km moraš met še 5k€ v rezervi za vsa popravila in menjave.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 minutami je Janez007 napisal:

Zdaj mi pa ti @dvorjanpovej, kako naj ugotovim, ali prodajalec (ali njegova žena, otroci, ki tudi vozijo avto, ali prejšnji lastniki) grdo pretika MT ali da je prodajalec (ali njegova žena, otroci, ki tudi vozijo avto, ali prejšnji lastniki) analfabet pri AT? 😉 😀

 

Glede ohranjenosti kot celote v povezavi z MT ot. AT s tabo ne strinjam. So avti z 200.000 km včasih bolje ohranjeni od enakega modela in letnika s 50.000 km. Nekateri jih imajo za na lepše, se z njimi niti v snegu ne vozijo, ampak samo na nedeljske izlete po lepih asfaltiranih cestah, drugi vanje bašejo drva in celo hlevski gnoj in jih terajo po luknjastih hribovskih cestah, tretji jih uporabljajo za dolge službene poti. 😀 Kaj ima to zveze z MT/AT?

Najboljši nasvet tukaj je ta, da ob nakupu rabljenega avta najprej prosiš prodajalca, če lahko malo on pelje na začetku testne vožnje. Hitro vidiš kak slog vožnje ima.

 

Ko pa kupuješ iz Nemčije, tako kot jaz, ti pa ročka o menjalniku veliko pove. Al je bila zamenjana, al je bil pa avto dejansko samo prestavljen v D in se ga je vozilo brez pretikanja.

pred 6 minutami je Boss napisal:

Točno tako @Janez007 , pri rabljenem pač upaš, da je bilo prej vse v redu in da so z avtom lepo ravnali. Zato mi ni jasno kako so ljudje pripravljeni za 250.000km avtomobile stare 10+ let plačevati več kot 5k€. Pri tolk km moraš met še 5k€ v rezervi za vsa popravila in menjave.

Točno tako. In ko uvoziš 4 leta staro mazdo (kot sem sam) bi strošek rabljenega avta + nov menjalnik + nov motor + karoserijski deli na koncu nanesli bistveno manj, kot nov tak za 40k.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je NevLado napisal:

Najboljši nasvet tukaj je ta, da ob nakupu rabljenega avta najprej prosiš prodajalca, če lahko malo on pelje na začetku testne vožnje. Hitro vidiš kak slog vožnje ima.

 

Ko pa kupuješ iz Nemčije, tako kot jaz, ti pa ročka o menjalniku veliko pove. Al je bila zamenjana, al je bil pa avto dejansko samo prestavljen v D in se ga je vozilo brez pretikanja.

To je tudi bolj tako. Ko prodajaš avto, je normalno, da ga voziš kot DeSUSovec, bi rekel zmaj. Da ja kupec vidi, da ga čuvaš. Tako, da to ni nek pokazatelj. 

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Ljubim 1
  • Hvala 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ste že kdaj kupili kak rabljen avto? Najbolje, da si greste pogledat več primerkov vozila, ki ga želite kupiti, morebiti celo novega (ali malo rabljenega) najprej in potem rabljene. Ter kupite tistega, ki je najbližje "idealu".

 

Glede stila vožnje so že napisali: rečeš lastniku naj te zapelje en krog. Če je "levak", pač ne bo mogel niti enega kroga "fejkati".

 

pri ročnem menjalniku:

- sinhrone slišiš in čutiš, če so problem

- prav tako lahko zaznaš, kdaj in kako prime sklopka

- pa kako gre v prestavo

 

pri avtomatiku:

- pozorno spremljaš kako menja gor in dol (brez trzanj, tresljajev ...)

 

Pa dobro kupite.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je Alex napisal:

To je tudi bolj tako. Ko prodajaš avto, je normalno, da ga voziš kot DeSUSovec, bi rekel zmaj. Da ja kupec vidi, da ga čuvaš. Tako, da to ni nek pokazatelj. 

Aja, to je spet ista fora kot za poraba.com in slično, folk laže? Zakaj si ti tako nezaupljiv? :D 

 

Pa še anekdota kot sem prodajal mojo Toyoto, me je kupec prosil, če lahko dam po gasu in bo šel on za mano z Civicom, da vidi če kaj kadi motor. Sva šla od BTC do zaloške, pa je rekel da ni zadovoljen ker ni nič videl - sem tako žgal, da me ni mogel dohajat. Zdaj je pa na tebi, a mi boš verjel :D 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je NevLado napisal:

Aja, to je spet ista fora kot za poraba.com in slično, folk laže? Zakaj si ti tako nezaupljiv? :D 

 

Pa še anekdota kot sem prodajal mojo Toyoto, me je kupec prosil, če lahko dam po gasu in bo šel on za mano z Civicom, da vidi če kaj kadi motor. Sva šla od BTC do zaloške, pa je rekel da ni zadovoljen ker ni nič videl - sem tako žgal, da me ni mogel dohajat. Zdaj je pa na tebi, a mi boš verjel :D 

Saj ni v tem štos ali si nezaupljiv ali ne. 

Ko sem sam prodajal pred kratkim ta staro mazdo 6 sem vozil na začetku normalno kot vsi. Kupec je sedel zdraven. Nato me je vprašal, če lahko vozi on. Ker je moj sodelavec sem mu seveda  dovolil. 😊 In je pohodil gas in ga je lepo zalepilo na sedež. Vse, kar je izdavil je bilo:"to pa gre boljše kot moj bmw". Tako, da sca sklenila kupčijo po le 5 prevoženih kilometrih. 😊

In je mož lepo prodal svoj bmw (isti letnik 2004) in ne more prehvaliti mazde. Jaz zadovoljen, ker sem dobil precej za njo, on pa tudi. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V službi sem naročil cx50😆 dobil pa vag-a 4motio z ročnim menjalnikom.

Privat na moji vag-ici pa je AT z komandami na volanu. To pa je zakon zadeva🤟 in velikokrat to uporabljam. Pri prehitevanju, pri zaviranju,.... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je dvorjan napisal:

A ste že kdaj kupili kak rabljen avto? Najbolje, da si greste pogledat več primerkov vozila, ki ga želite kupiti, morebiti celo novega (ali malo rabljenega) najprej in potem rabljene. Ter kupite tistega, ki je najbližje "idealu".

 

Glede stila vožnje so že napisali: rečeš lastniku naj te zapelje en krog. Če je "levak", pač ne bo mogel niti enega kroga "fejkati".

 

pri ročnem menjalniku:

- sinhrone slišiš in čutiš, če so problem

- prav tako lahko zaznaš, kdaj in kako prime sklopka

- pa kako gre v prestavo

 

pri avtomatiku:

- pozorno spremljaš kako menja gor in dol (brez trzanj, tresljajev ...)

 

Pa dobro kupite.

 

Evo, to je to. 👍 Občutki morajo biti dobri, najlažje na osnovi primerjave z referenco - čim bolj podobnim avtom, ki ga dobro poznaš. 

 

Ljudje so že kupili rabljen avto, brez da so se vanj usedli, brez da so odprli pokrov motorja. 🙃 Sto ljudi, sto čudi. 🙂

 

Pri prejšnji M6 CD175 MT moji prvi občutki vožnje niso bili dobri. Niti ženini (to je na žalost povedala šele kasneje, jaz pa njej). Ne vem zakaj sem se tolk zaletel v tisti avto, verjetno zaradi lepe oblike in brezhibne ohranjenosti, ki mi je zameglila razsodnost. Potem sem se spraševal, zakaj sem plačal 4 x vrednost 11 let stare Honde Accord za 3,5 leta staro Mazdo 6, s katero se celo slabše pelje, slabše zavira, v MT menjalniku je včasih kar nekaj klokotalo (menda normalno za dvomasno sklopko). 🤔 Še slabše sem se počutil, ko so se začele prižigati rumene lučke in sem počasi ugotovil, da se bo treba na to navaditi. 😏 Prvi vtis je zelo pomemben in ne ga skrivat pred ženo in obratno. 😃

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Slivka napisal:

 

Ja. In to z velikim veseljem. Zakaj vprašaš?

Čist tko, da vidim kake so vaše izkušnje, ker kogarkoli vprašam, ki vozi AT pravi, da ne gre več nazaj na ročnega :) 

Kaj pa vem, zase lahko tudi rečem, da sedaj ko imam AT, bo naslednji avto po vsej verjetnosti zopet z avtomatskim menjalnikom. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz bom zase naslednji avto tudi gledal, da bo avtomatik noter. Če bo Aisin bo že kičasto.

Najbolj pride do izraza v gužvi. 

Spustiš zavoro in gremo. Nobenega pretikanje in motoviljenja. Simpl ko pasulj.

Pa sem bil velik zagovornik ročnik menjalnikov. Tudi sem rekel, da nikoli v življenju avtomatski menjalnik.

 

Dobro vemo, da se zarečenega kruha največ poje.

Je pa res, da ne smeš pozabiti na servisiranje menjalnika. Če tle zajebeš potem denarnica najebe.

 

Uglavnem avtomatik je zakon za te potrebe, kar jaz potrebujem avto.

 

 

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 29 minutami je FuManchu napisal:

Je pa res, da ne smeš pozabiti na servisiranje menjalnika. Če tle zajebeš potem denarnica najebe.

Tukaj pa sem zmeden. 🤔 A ni tako, da proizvajalec Mazda svetuje, da se v AT ne posega, da je že v konceptu narejen, da brez vzdrževanja preživi življenjsko dobo avta?

 

Kako bi v ribjih konzervah menjal olje, da ne bi pokvaril rib, saj vsak (netovarniški) poseg v zaprt sistem pomeni določeno tveganje, da več pokvariš, kot pridobiš? 😉

 

 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Alex napisal:

Saj ni v tem štos ali si nezaupljiv ali ne. 

Ko sem sam prodajal pred kratkim ta staro mazdo 6 sem vozil na začetku normalno kot vsi. Kupec je sedel zdraven. Nato me je vprašal, če lahko vozi on. Ker je moj sodelavec sem mu seveda  dovolil. 😊 In je pohodil gas in ga je lepo zalepilo na sedež. Vse, kar je izdavil je bilo:"to pa gre boljše kot moj bmw". Tako, da sca sklenila kupčijo po le 5 prevoženih kilometrih. 😊

In je mož lepo prodal svoj bmw (isti letnik 2004) in ne more prehvaliti mazde. Jaz zadovoljen, ker sem dobil precej za njo, on pa tudi. 😊

Alex, Alex, kdo ne bi vedel-verjel, tukaj na forumu, pa mislim tudi na tvoje sodelavce, da so tvoje Mazde rdečke najbolje ohranjeni primerki svoje populacije? Ta zadnji vedno premijski. 😄 Saj če en to nonstop posluša, začne v to verjeti, čeprav ni res. 😔

 

Potem mu je nisi prodal po pošteni tržni ceni, ki jo ti, ne dvomim, najbolje poznaš. Se še spomnim, kako so bile meni ugodne cene servisa tebi še enkrat previsoke. Glede na to bi rekel, da si jo prodal za ene 2.000 €. 😃

 

Zdaj pa zares. Čestitam za dobro prodajo 👍, avto si po mojem zgledno vzdrževal, le laka je bilo na njej bolj malo - prevečkrat spolirana. :) 

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 minutami je Janez007 napisal:

Tukaj pa sem zmeden. 🤔 A ni tako, da proizvajalec Mazda svetuje, da se v AT ne posega, da je že v konceptu narejen, da brez vzdrževanja preživi življenjsko dobo avta?

 

Kako bi v ribjih konzervah menjal olje, da ne bi pokvaril rib, saj vsak (netovarniški) poseg v zaprt sistem pomeni določeno tveganje, da več pokvariš, kot pridobiš? 😉

 

 

Svetujejo marsikaj. Aisin, proizvajalec menjalnikov (so tudi v mazdah) priporoča menjavo olja na 90Kkm. Če veliko vlečeš prikolico pa na manj. 

Aisin menjalniki so redki, ki nimajo oljnega filtra noter. 

 

 

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 minutami je FuManchu napisal:

Svetujejo marsikaj. Aisin, proizvajalec menjalnikov (so tudi v mazdah) priporoča menjavo olja na 90Kkm. Če veliko vlečeš prikolico pa na manj. 

Aisin menjalniki so redki, ki nimajo oljnega filtra noter. 

 

 

Menjavo olja priporoča v drugih vgradnjah, pri mazdi je kao doživljenjsko (do 300kkm).

 

Ima pa mazdin notri tudi filter v teh novejših in magnet za lovljenje okruškov.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je NevLado napisal:

Menjavo olja priporoča v drugih vgradnjah, pri mazdi je kao doživljenjsko (do 300kkm).

 

Ima pa mazdin notri tudi filter v teh novejših in magnet za lovljenje okruškov.

:jupiii: 

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 22 minutami je NevLado napisal:

Menjavo olja priporoča v drugih vgradnjah, pri mazdi je kao doživljenjsko (do 300kkm).

 

Ima pa mazdin notri tudi filter v teh novejših in magnet za lovljenje okruškov.

 

Ja, če Mazdin (no, Aisinov) avtomatski menjalnik ne bi rabil menjave olja, zakaj ima potem vijak za izpust olja ter šipko za preverjanje nivoja olja?

 

Prav tako se v teh menjalnikih zamenja filter olja.

 

Je pa res, da sem jaz to na Mazdi 6 2.2 dizel prvič narediš šele pri 200.000 km in sem bil kar presenečen nad ohranjenostjo. Na tistem magnetku ni bilo skoraj nič opiljkov.

 

Bi pa vsem, ki imajo namen svoje Mazde avtomatike imeti dolgo (kar utegne v teh časih biti kar smotrna odločitev), svetoval, da olje v avtomatskem menjalniku zamenjajo vsaj vsakih 100.000 km.

  • Všeč 2
  • Začuden 2
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 44 minutami je Janez007 napisal:

Alex, Alex, kdo ne bi vedel-verjel, tukaj na forumu, pa mislim tudi na tvoje sodelavce, da so tvoje Mazde rdečke najbolje ohranjeni primerki svoje populacije? Ta zadnji vedno premijski. 😄 Saj če en to nonstop posluša, začne v to verjeti, čeprav ni res. 😔

 

Potem mu je nisi prodal po pošteni tržni ceni, ki jo ti, ne dvomim, najbolje poznaš. Se še spomnim, kako so bile meni ugodne cene servisa tebi še enkrat previsoke. Glede na to bi rekel, da si jo prodal za ene 2.000 €. 😃

 

Zdaj pa zares. Čestitam za dobro prodajo 👍, avto si po mojem zgledno vzdrževal, le laka je bilo na njej bolj malo - prevečkrat spolirana. :) 

Ni bila rdečka. 😊In laka je bilo gor ob prodaji skoraj duplo več kot na rdečkah(od 120-150 mikronov). 

E, takrat niso ekološko  šparali barve kot dan danes. 🙄

Ja, s ceno si zelo blizu. Skupaj z zimskimi feltnami in gumami si pa v bistvu kar zadel. 👍

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz se držim teh 90Kkm, kakor predpisuje proizvajalec Aisin. 

Je pa zanimivo da potem vsak proizvajalec avt (Ford, Citroen, Peugeot, Mazda, SAAB) predpisuje svoja olja za enak tip menjalnika. Bolj mi je to čudno.

 

Recimo SAAB predpisuje mineralno olje in ne sintetično. Zanimivo. 

 

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 41 minutami je NevLado napisal:

Menjavo olja priporoča v drugih vgradnjah, pri mazdi je kao doživljenjsko (do 300kkm).

 

Ima pa mazdin notri tudi filter v teh novejših in magnet za lovljenje okruškov.

Tretje generacije Mazde nimajo več od Aisin menjalnikov. Majo neke svoje.

 

 

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Osebno spoznanje; edini menjalnik, kjer me je avtomatski popolnoma navdušil, je DSG v Holcgraben vozilih. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Z M A J, se ti spomniš tistega MPL, ko si pripeljal eno testno? Avtomatik, pa komande še na volanu. Kako smo potem šli na testno vožnjo po planoti? Jaz imam še zdaj nočne more zaradi tega...

 

Cesta je precej razgibana. In v zelo kratkih razdaljah si sledijo hudi vzponi in hudi spusti. Ko smo šli dol, je avto dobil hitrost in menjal v višjo prestavo. Prišel že do tretje, ko se je cesta obrnila gor. Hitrost je padala, jaz pa pritiskal na gas. Avto v tretji ni zvozil, zato je menjal v drugo - ampak prepozno, ker smo že preveč izgubili hitrost. Pa je premenjal v prvo. Jaz pa sem gas pohodil že do konca. Ker je bilo spomladi, je bil na cesti še pesek od "zimske službe". In je avto začel kopat, dobil hitrost, prestavil v drugo, cesta pa se je obrnila dol. Nam je želodce kar privzdignilo, kot na kakšnem vlakcu smrti. Jaz sem gas sicer spustil, ampak po strmem bregu dol je dobil hitrost - in menjal v višje prestave. Ravno je prišel do četrte, ko se je cesta obrnila gor. In spet: hitrost je padala, jaz sem pritiskal gas, šlo ni nikamor dokler ni avtomatika premenjala do prve, potem nas je pa čez kucel pognalo da smo vsi skoraj pod strop zleteli. Da bi zadevo dobil pod komando, si potem ti nastavil na tipke na volanu. Ko sem speljal, je šlo vse fino, ko sem prišel v ovinke in volan vrtel, pa nisem več vedel, katere tipke so za gor in katere za dol. 

 

Pa ravno pred spanjem se tega spomnim. Spet me bo mora tlačila...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta zapis pove vse, kar si tudi sam mislim. 

Tomaž Kaučič, voznik relija: 

»Ročno upravljanje menjalnika mi daje občutek, da jaz peljem avtomobil in ne on mene. In še čisto enostavno - rad imam to kontrolo.«👍

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • K moji majhni Casio kolekciji sta se pridružili dve novi uri. Malce bolj "retro geek style"😄,ker tiste "pametne" itak nihče več niti ne opazi...te pa😃...ko smo z sodelavci na kavi...."ooo🧐-pokaži,kaj imaš to"😲..."blast from the past😍..."   Skratka malo za hec in malo zares.😃   Moram pa reči,da sta izredno lahke in udobne-z časom pozabiš,da jo nosiš.   Naj predstavim Casio WV-59RD-1AEF edina Casio GPS ura oglate oblike (izgleda malce bolj retro). Izjemno precizna (GPS sinhronizacija),in za moj poklic lih taprava za svojo ceno (dobrih 50€ na Amazonu). Že 5-ATM,z že zelo dobrim kovinskim pasom...res iz prešanih "pleh" členkov,a lepo izdelan,ne cufa dlak,in že z dobro sponko. Sprejem GPS signala-zelo dober...za koga,ki rabi absolutno precizno,odporno in poceni retro uro-priporočam👍   Druga je pa bolj "retro show off" modernejša verzija-legendare "Back to the Future" kalkulator-ure. Casio DBC 32D 1AES (dobrih 50€ na Amazonu). Ta je pa tak "magnet za poglede",da je že prav smešno😄...vsi takoj opazijo😲...eni začudeno navdušujoče,spet drugi nevoščljivo zaničujoče (običajno lastniki "pametnih")...in seveda fašeš take in drugačne komentarje....skratka ura privlači poglede😄   Tudi z že malce boljšim "cenenim" INOX-paščkom z sponko,izjemno udobna kljub velikosti,in z zelo praktično avtomatsko osvetlitvijo zaslona...da ne bo kdo mislil,da to pred "pametnimi" urami ni obstajalo. Čeprav imam tudi kakšno veliko dražjo in kvalitetnejšo uro,to uro vseeno zelo rad nosim...prav v posmeh trendu "pametnih"😁   Seveda "pade" enkrat tudi legendarna DBC-611-1D ...čisto iz "gušta"😄   In ker sem jaz-seveda slike+video...prijeten ogled😉       VID_20240224_102715.mp4 VID_20240328_190203.mp4
    • Danasnja kavica ob "postnem" zajtrku v predpraznicnem casu  ...   
    • Posodobitev!   Danes menjal gume in senzorje. Dejansko se je zadeva povezala v nekaj kilometrih in lučka na armaturi je vgasnila.
    • mene so tud začele m6 zanimat, odkar sem od ignacija slike vidu 😂   zanimivo, probaj drugi browser, samo dvomim da je to to. Jest sem glih pred par dnevi en računalnik vrgu, ker ni več WiFi-ja vidu, samo je bla zadeva tudi stara 10let
    • Iščem M6 in pa kakšen BMW motor, če bo kakšna dobra ponudba. Ne, ne dela.  Stran mi odpre, oglase in parametre lahko gledam. Ko pa kliknem na določen oglas, da vidim slike in opis, pa mi vrže ta error. Piškotki pobrisani, probal sem preko proxy, pa tudi ne dela nič. Antivirusa nimam, da bi blokiral.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.