Skoči na vsebino

Nakup nove mazde cx5 2023


Alexg

Priporočeno sporočilo

Ma tako hudo ni no. Logično, da obstaja večja šansa da gre kaj narobe v primerjavi z bencinom. Je motor v osnovi že bolj kompliciran, sploh v zadnjih letih z raznimi 'eko' dodatki. 

Ampak to ne pomeni, da ti bo vse kar crknilo. Če kupiš nov avto, itak  veš pri čem si. Torej, zgledno ga vzdržuješ in je to to.

  • Všeč 4
  • Ljubim 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce primerjas motorje v CX-5, potem to drzi, da je dizel bolj kompliciran... Ce pa primerjas generalno, pa to ne drzi vec, ker SkyActive-X motorji so narejeni podobno komplicirano, kot dizlelski... in zaenkrat so ti se prakticno novi, saj so se zaceli vgrajevati sele pred cca. 3 leti ... Torej se noben od teh motorjev ni toliko str, da bi se lahko zaceli pojavljati problemi, ki se pri dizlih pojavijo sele pri starejsih ... 

 

Moje mnenje je tudi, da se moras odlociti sam... in da z novim dizlom nikakor ne mores zgresiti... Edino trenutni trend je taksen, da po petih lazje lazje prodas bencinarja, kot dizla :D ... Kaj bo prinesel cas, pa bomo sele videli ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Alexg napisal:

Po vsej vrjetnoti, za 5-6let bo. Drugace pa vsak avto zelo dobro vdrzujem tako, da nebi smel bit problem sploh, upajmo :D

Itak. Je pa res, da ga boš moral redno vzdrževati ( beri-menjava olja na 10-12Kkm) in ne na 20Kkm,kot ti bodo svetovali Mazdini "strokovnjaki". Pa kar po moško ga vozi, brez nekega penzionisričnega cijazenja. 😊 Mazdin dizel ima raje več obratov kot premalo. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Še vedno ne morem mimo komentarja, koliko "pogojev" je ob teh mazdinih dizlih (in kaj mora novi lastnik paziti, upoštevati, za mene osebno noro, in upam da se mu ne bo treba s tem ukvarjati)....sploh ob upostevanju da se govori o avtu za verjetno okrog 40k eur....(kjer bi pričakoval, da si miren za x let od nakupa)....ali pa se po drugi strani piše prevec negativno za te mazda dizle...

Sam osebno ne razumem oz.sem enostavno zbegan ob tem prebiranju🤔👀😕

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je sportman333 napisal:

Še vedno ne morem mimo komentarja, koliko "pogojev" je ob teh mazdinih dizlih (in kaj mora novi lastnik paziti, upoštevati, za mene osebno noro, in upam da se mu ne bo treba s tem ukvarjati)....sploh ob upostevanju da se govori o avtu za verjetno okrog 40k eur....(kjer bi pričakoval, da si miren za x let od nakupa)....ali pa se po drugi strani piše prevec negativno za te mazda dizle...

Sam osebno ne razumem oz.sem enostavno zbegan ob tem prebiranju🤔👀😕

Z vsakim novim dizlom(vseh znamk),  so lahko problemi. Lahko boš imel mir do 300000 kilometrov, lahko boš šel super brez najmanjšega problema. 

Kot smo lastniki dizlov že ugotovili, vse izhaja iz ekologije in nepotrebnega balasta na avtu. Posledično se počasi vse zabaši in nastanejo problemi. 

Same mašine niso problem, problem je vse ostalo. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 29 minutami je Alex napisal:

Z vsakim novim dizlom(vseh znamk),  so lahko problemi. Lahko boš imel mir do 300000 kilometrov, lahko boš šel super brez najmanjšega problema. 

Kot smo lastniki dizlov že ugotovili, vse izhaja iz ekologije in nepotrebnega balasta na avtu. Posledično se počasi vse zabaši in nastanejo problemi. 

Same mašine niso problem, problem je vse ostalo. 

Če te prav razumem je rešitev, da kupljen avto zapelješ v garažo in ga konzerviraš? 😀 Ali kaj, da se izogneš navedenim problemom? 

 

Včeraj sem po radiju slišal, da bodo naftni trgovci gorivom spet začeli primešavati BIO komponente, po tem, ko so to pred časom prenehali zaradi omejenih cen. Torej za dosego okoljskih ciljev delamo še večjo okoljsko škodo (bio komponente rastejo na poljih, ki jih škropijo, gnojijo in uničujejo biodiverziteto). Nujno je potrebno nekaj ukreniti, vendar ti načini reševanja okoljske krize, se tudi meni zdijo trapasti (bio gorivo, sončni paneli, el. avti, vetrne elektrarne, ...). BIO komponente povzročajo dizlom dodatne težave, ... jih imajo že tudi brez teh komponent dovolj. 🙂

 

Danec mi je nekaj dni nazaj povedal, da je za kWh električne energije prejšnji mesec plačal 0,75€. Pri nas pride cca. 0,15 €, za gospodinjstva (vključene vse dajatve). Njegovim kolegom, ki imajo električne avte, se je ceneje vozit z navadnimi avti na bencin. Kam smo prišli.🙃

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je Janez007 napisal:

Če te prav razumem je rešitev, da kupljen avto zapelješ v garažo in ga konzerviraš? 😀 Ali kaj, da se izogneš navedenim problemom? 

 

Včeraj sem po radiju slišal, da bodo naftni trgovci gorivom spet začeli primešavati BIO komponente, po tem, ko so to pred časom prenehali zaradi omejenih cen. Torej za dosego okoljskih ciljev delamo še večjo okoljsko škodo (bio komponente rastejo na poljih, ki jih škropijo, gnojijo in uničujejo biodiverziteto). Nujno je potrebno nekaj ukreniti, vendar ti načini reševanja okoljske krize, se tudi meni zdijo trapasti (bio gorivo, sončni paneli, el. avti, vetrne elektrarne, ...). BIO komponente povzročajo dizlom dodatne težave, ... jih imajo že tudi brez teh komponent dovolj. 🙂

 

Danec mi je nekaj dni nazaj povedal, da je za kWh električne energije prejšnji mesec plačal 0,75€. Pri nas pride cca. 0,15 €, za gospodinjstva (vključene vse dajatve). Njegovim kolegom, ki imajo električne avte, se je ceneje vozit z navadnimi avti na bencin. Kam smo prišli.🙃

 

 

Nisi me prav razumel. Enostavno. Kupiš dizla, ga servisiraš prej, kot ti svetujejo na servisu(kjer ponavadi delajo pacienti, ki nimajo dosti pojma) in se voziš. Čisto enostavno. Zanimivo mi je nekaj. Trije moji znanci (kolegi, sodelavec) vozijo mazde dizel skayactiv. Dva cx 5 in eden ima 6-ko.

Nobeden ni na forumu in v glavnem nimajo pojma o avtih. In se le vozijo z avti. In nobeden ni še po jamral, da bi imel kakršne koli probleme z njimi. Pa ima  eden že preko 150000 kilometrov, ostala dva pa preko 100000. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na pooblaščenem Mazdinem servisu sem (ločeno) govoril z dvema mojstroma, ki sta mi delovala, da imata dovolj znanja in izkušenj. Oba sta povedala, da z dizli nimajo nekih posebnosti, čeprav je dejstvo, da je več težav, kar pa načeloma velja za vse moderne dizle. Sam sem recimo tudi naletel na to, da sem moral na čiščenje sesalnih ventilov - zelo kmalu po nakupu (rabljenega).
Kasneje sem preventivno zamenjal še podložke injektorjev, sito olja, verigo oljne črpalke. Sicer pa mi avto deluje zanesljivo.
Glede menjave olja - predvidena je na 20 kkm. Se strinjam z mnenji večine, da menjava olja vseeno ni prevelik strošek in se ga verjetno splača menjati prej. Je pa tudi res, da meni itak avto teži, da moram na servis po cca. 10 kkm. Se mi zdi, da vsakih 1000 km tisti odstotki padejo za 10 %. Ravno v teh dneh pričakujem pisk 🙂
Sem pa človek, ki vozi umirjeno in avto zelo zelo redko poženem v višje vrtljaje. Torej ravno nasprotno od mnenja večine po forumih 🙂 Pa posebnih (s tem povezanih) težav nisem imel še z nobenim avtomobilom (pred korono sem naredil cca. 50 kkm na leto in je torej podatek za nekaj desetletij kar relevanten). Mazdin avtomatik sicer avto drži v nekoliko višjih obratih in vsaj pusti, da gre prek 2000 obratov/min. Se spomnim Passata, ki je prestavljal v višjo prestavo veliko nižje in tudi vozil z zelo nizkimi obrati. Pač drugačen tip motorja in menjalnika. Ima pa Mazda zaradi tega tudi precej pogostejše regeneracije. Tam med 220 in 300 km jih dela moja. Ne vem, koliko to pomeni. Passat je recimo tam na 600-800 km, kar načeloma tudi pomeni, da je manj možnosti za prekinitve regeneracij. Ker imam veliko relativno kratkih voženj (tja do 30 km), je verjetnost prekinitve regeneracije velika, sem pa eden tistih bumbarjev, ki to celo gleda in se potrudim, da je ne prekinjam, če ni nujno. Ampak težav res nisem imel nikoli - s tem povezanim niti najmanjših. Bomo videli, kako se bo obnašala Mazdica. Jim bom sedajle na servisu rekel, da malo bolj vržejo oko na zadeve.
Kolikor berem, so pri novejših Mazdinih dizlih stvari še izboljšali (že moj ima nekaj sprememb), zato nakup novega Mazdinega dizla res ne bi smel biti neka posebna skrb. Ob rednem servisiranju seveda. Če dodamo, da Mazda upošteva kulanco (pri meni so zamenjali dve dragi zadevi zamenjali brez stroškov, čeprav je bil avto že nekaj let izven garancije), potem res ni panike za kar nekaj let.
Tukaj se res zbiramo ljudje, ki opazujemo vse drobnarije pri svojih konjičkih. Velika večina ljudi pa zgolj vozi in sploh ne ve za težave. Kot je rekel serviser, težave imajo res redki.

Popravljeno od kacnje
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mimogrede. 

Če si govoril z mojstroma, ki sta vedela, da voziš diesel, ne bosta govorila, da je z dieselom več stroškov in večja možnost okvare. 

Selmarjev mehanik...ne bom o imenih...mi je povedal, da je bencinar zakon, diesel motorje ne kritizira, pove pa, da lastniki dieselov veselo plačujejo dražja popravila in vzdrževanje. To je moja izkušnja. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se strinjam, da obstaja možnost, da sta bila lahko malo zadržana. Vseeno pa nisem imel takšnega občutka - pa kar dobro opazujem ljudi. Mislim, da bi mirno povedala, sploh eden od njiju. Če ne drugače, pa v stilu, "tole in tole bi bilo dobro še preventivno urediti" 🤣, "lahko se zmenimo in naslednji teden pripeljete" ...
Drži pa, da sta potrdila, da je bencinar bolj zanesljiv.
Ko smo ravno pri težavah Mazdic - dve stvari me pa res čudita, da jih ne uredijo: zlaganje ogledal in zavore. Toliko ljudi kot ima s tem težave (velja tako za bencin kot dizel, pa kmalu tudi razne (pol)e-variante), pa tudi ni normalno, da z leti ne uredijo.

Po drugi strani pa - ker imam SE na strehi in sem sicer navdušen nad e-vozili in tudi (Toyotinimi) hibridi. Lani sem kupil CX-5 dizel (AWD, 175 konjičkov, avtomatik, bogata oprema). Mislim, da sem plačal cca. 16.500 ali 17.000 (smo nekaj balinali s starim avtom, pa sem pozabil točno številko). In ko sedaj občasno pogledam, če bi kupil kaj iz e-sveta (ali hibridnega - zgolj Toyotinega) - sploh ne najdem zadeve, ki bi bila blizu tako zanimivemu nakupu. Tako udobna vožnja, kakovostni materiali, prostor, sedenje, močan motor, AWD pogon ... hkrati te za vsako prasko ne skrbi več. Priznam, glede na napisano, bi mi bil zanimiv novejši RAV4 hibrid plugin ali pa CX-60 plugin. Samo za kakšno ceno!!! Sicer pa bi lahko kupil rabljenega e-UPa za dobrih 20 kEUR. Ali kaj podobnega, ampak to sploh ni primerljivo s CX-5. Pa kam gre ta svet?

Popravljeno od kacnje
  • Všeč 5
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole kar pišete o dizlih 💯%drži, preverjeno pri mehanikih, ki šravfajo dizle več kot bencinarja,to pa sigurno ne pomeni, da so dizli slabi👍

Škoda, da nimamo na firmi kakšne dizlerce in bi se videla vzdržljivost teh motorjev napram HDI PSA dizel motorjem, ki so za mene in po mnenju strokovnjakov eni najbolj varčnih in vzdržljivi motorjev na trgu. 👌

O tem sem že tudi nekaj pisal.... 😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogoce je razlog za to, da sraufajo vec dizlov ta, da je pomoje se vedno vec Mazdinih dizlov, kot bencinarjev… Vsaj v segmentu Mazda6/CX-5 …Pri manjsih (Mazda2, Mazda3, CX-30) pa so bencinski v vecini…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Shrek napisal:

Mimogrede. 

Če si govoril z mojstroma, ki sta vedela, da voziš diesel, ne bosta govorila, da je z dieselom več stroškov in večja možnost okvare. 

Selmarjev mehanik...ne bom o imenih...mi je povedal, da je bencinar zakon, diesel motorje ne kritizira, pove pa, da lastniki dieselov veselo plačujejo dražja popravila in vzdrževanje. To je moja izkušnja. 

 

Sej to ma smisel...olje menjaš na 10k namesto na 20k; peskaš kolektorje vsakič ko se pržga lučka; menjavaš neke podložke injektorjev, ki so vredne 10 centov ampak jih moraš ker Mazda špara; pucaš egr, etc

 

Že to nanese najmanj enkrat več kot pri bencinarju

 

Potem imaš tu še pokvarjene serije kjer ti poči glava motorja ali pa utrga gred..al pa odleti kak injektor...

 

Potem imaš pa tu še nenehno spremljanje regeneracij pa pozornost kdaj lahko avto ugasneš in kdaj ne..

pred 11 urami je sportman333 napisal:

Še vedno ne morem mimo komentarja, koliko "pogojev" je ob teh mazdinih dizlih (in kaj mora novi lastnik paziti, upoštevati, za mene osebno noro, in upam da se mu ne bo treba s tem ukvarjati)....sploh ob upostevanju da se govori o avtu za verjetno okrog 40k eur....(kjer bi pričakoval, da si miren za x let od nakupa)....ali pa se po drugi strani piše prevec negativno za te mazda dizle...

Sam osebno ne razumem oz.sem enostavno zbegan ob tem prebiranju🤔👀😕

In potem si misliš točno to..a je res vredno :D 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 7. 12. 2022 ob 17:16 je Alexg napisal:

Po vsej vrjetnoti, za 5-6let bo. Drugace pa vsak avto zelo dobro vdrzujem tako, da nebi smel bit problem sploh, upajmo :D


Že vozmo zdej kaj? Že v garaži? 😁

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Temu se reče "fuck you price". Ker nima servis orodja ali znanja to porihtat, pač dajo tako ceno da se ti bl splača drug avto vzet. Problem je, ko mehanika naučiš popravljat take zadeve, ga moraš temu primerno več tudi plačat. Pol tudi rabiš primerno zaščitno opremo zaradi štroma.   Verjetno pa, da skoraj nikoli ne pride do takih okvar, ko pride se pa glih zaradi cene to zelo hitro razve naokol. Posledično, ljudje ne želijo EVjev, ker tudi če se to zgodi enemu na 10000, nočejo tvegati da bojo oni ta eden.
    • Ja sej... pa imel sem občutek, da je tekla precej hitreje kot druge ure. To je tista relativnostna teorija , ki pravi, da čas teče rezlično hitro v odvisnosti na kateri strani vrat WC-ja se nahajaš.
    • Pa sej uro ima pa prikazano fajn na veliko  
    • Sam, a EV-ji majo zdej posebne servisne delavnice? A ni tko, da greš z Zoe na Renault servis, ko je kaj narobe? In verjetno lahko upravičeno pričakuješ, da imajo orodje in da znajo popravit. Ker če to ni tako pol je pa tole šele loterija.   Mislim, ker če je tak kaos s servisi že zdajle, ko so EV-ji v veliki večini še dokaj mladi in redki ima na grbi 10 let - ne vem si težko predstavljam, da pridem z recimo 10 let starim avtom na servis pa mi rečejo naj ga v graben zapeljem, ker bo ceneje.
    • Moram naslednjič tega novejšega sprobat, čeprav mislim, da sem ga že pa se mi je takrat tako mudilo, da me ni zanimalo nič drugega kot samo ura.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.