Skoči na vsebino

Prijavi

  • Zadnja sporočila

    • Bolj je zanimivo, kaj si naredil da ti pri tej kilometrini dela regeneracije na 300km. Si kaj takega menjal oz urejal?
    • Temu se reče "fuck you price". Ker nima servis orodja ali znanja to porihtat, pač dajo tako ceno da se ti bl splača drug avto vzet. Problem je, ko mehanika naučiš popravljat take zadeve, ga moraš temu primerno več tudi plačat. Pol tudi rabiš primerno zaščitno opremo zaradi štroma.   Verjetno pa, da skoraj nikoli ne pride do takih okvar, ko pride se pa glih zaradi cene to zelo hitro razve naokol. Posledično, ljudje ne želijo EVjev, ker tudi če se to zgodi enemu na 10000, nočejo tvegati da bojo oni ta eden.
    • Ja sej... pa imel sem občutek, da je tekla precej hitreje kot druge ure. To je tista relativnostna teorija , ki pravi, da čas teče rezlično hitro v odvisnosti na kateri strani vrat WC-ja se nahajaš.
    • Pa sej uro ima pa prikazano fajn na veliko  
    • Sam, a EV-ji majo zdej posebne servisne delavnice? A ni tko, da greš z Zoe na Renault servis, ko je kaj narobe? In verjetno lahko upravičeno pričakuješ, da imajo orodje in da znajo popravit. Ker če to ni tako pol je pa tole šele loterija.   Mislim, ker če je tak kaos s servisi že zdajle, ko so EV-ji v veliki večini še dokaj mladi in redki ima na grbi 10 let - ne vem si težko predstavljam, da pridem z recimo 10 let starim avtom na servis pa mi rečejo naj ga v graben zapeljem, ker bo ceneje.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.