Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Kako se menja zobati jermen na 323C 1.5 ?Ali je potrebno dol vzeti pokrov ventilov, da lahko odstrani? za??itno plastiko okrog jermena ?Je zelo malo placa, in ali je potrebno ven dvigniti motor, ali je notri napenjalec in ga je treba tudi menjati ? :unsure::unsure::unsure:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Stvar je taka, OBVEZNO je treba demontirat pokrov ventilov, ker pokriva zobati kolesi odmi?nih gredi(glej prilo?eno sliko), potem se vzame dol ?e klinasti jermen, hidravlike in alternatorja. Potem se demontira spodnjo jermenico na glavni gredi, seveda prej vzamemo dol ?e kolo in plastiko ki ??iti motor pred ?kropljenjem vode.?ele potem se odstrani za??itno plastiko in sprosti napenjalec jermena. Ponavdi se ta napenjalec menja ni pa nujno, samo js priporo?am menjavo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sej spodnjega zubatega kolesa ni treba jemat dol,dol se vzame samo jermenica, katera poganja klinasta jermena za hidravliko in alternator.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ?e nekaj, Treba je imeti motor v "fazi", to pomeni da so tudi oznake na jermenicah, ki se morajo ujemat. Da se slu?ajno ne "sre?ajo" ventili nin bati in se pri tem stepejo in skrivijo. :unsure:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sej spodnjega zubatega kolesa ni treba jemat dol,dol se vzame samo jermenica, katera poganja klinasta jermena za hidravliko in alternator.

No malo sem se narobe izrazil. Pri moji mazdi 323 ?93, je tako kot pravi?, vendar mora? odviti ?e vijak, ki dr?i zobnik zobatega jermena, ker ima sam vijak kao veliko podlo?ko, ki ??iti zobati jermen pred svinjarijo. Stara 323 ?90 pa nima te podlo?ke in je jermen res hec menjat. BDW 93 ima 16V, 90 pa 8V - mogo?e je v tem razlika <_<

 

Druga?e pa, ?e si vsaj malo mehanika, menjava zobatega jermena ne bi smel bit problem, ?e pa nisi siguren v sebe, pa raje prepusti delo mehaniku. No sicer si se pa ?e sam odlo?il :)

IPB Image
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.