Skoči na vsebino

Bencin/Dizel


Guest emil

Priporočeno sporočilo

6 minutes ago, LabiGT said:

Dizel ima meni bolj prijetne base in se vozi pri 2500-3000rpm

 

Ampak to ni mc v primerjavi s pisom vetra, ki je v obeh avtih motec.

Se strinjam, dizelca ima res dober zvok, kot da bi bil kak valj več :) Benz je pa res bolj rezek in jaz se takrat nisem sprijaznil s tem, da bi to vseskozi poslušal. Tudi nisem tak voznik, da bi vseskozi priganjal, če ga pa ne, pa vemo potem kakšna je razlika med benz in dizl. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 29 minutami je Boss napisal:

 

Tole je res nenavadno, ker tukaj te lahko popolnoma podprem v izjavi. Sam sem naredil isto na prazni AC enkrat ponoči, ko skoraj ni bilo prometa. 130km/h v 6 prestavi in pri uvozu iz Vrhnike, ko se začenja klanec sem pritisnil na gas. Pri štempetovem mostu je števec kazal 195km/h (Realno je to tam nekje 190km/h). To je dobrih 100m višinske razlike na dolžini cca 3km.

 

Sej ne da bi iz tega vlekel neke zaključke, ampak za 150KM gre ta avto res lepo pa kljub temu, da je slabše aerodinamičen kot limo oblika.

 

Kaj je nenavadno. Da njegova dizelca ni šla nikamor ali to, da me enkrat toliko podpreš?😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je SpEkTr napisal:

Se strinjam, dizelca ima res dober zvok, kot da bi bil kak valj več :) Benz je pa res bolj rezek in jaz se takrat nisem sprijaznil s tem, da bi to vseskozi poslušal. Tudi nisem tak voznik, da bi vseskozi priganjal, če ga pa ne, pa vemo potem kakšna je razlika med benz in dizl. 

Jaz sem imel tudi na preizkušnji ta močno benzinarko in tudi  dizelco, 175.Obe avtomatik, seveda. preden sem se odločil za, dizelco. Benzinarka me ni in ni prepričala. Ta motor bi bil super, po mojem skromnem mnenju, če bi imel turbino ali dve. Potem bi bil raketa. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je dvorjan napisal:

Potem bi imeli pa vsi izgovor, da 2.5T bencinarke ne boste kupili, ker pije 10-12l/100 km. Nikoli vam ne bo prav. 😃

 

Jaz bi jo. Mogoče. Poraba mi ni toliko pomembna. Na moji 6-ki se  konstantno giblje nekje okoli 7-7,5 km/100. Dobro, če sem na avtocesti nekje 6,5/100. Če bi gledal samo na porabo bi verjetno kupil kak drug avto. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mah 0.5 litra več kot dizelca... Dizel in bencin imata praktično enako kalorično vrednost okoli 45 MJ/kg.

1 liter dizla tehta 0,84kg, 1 liter bencina tehta 0,75kg. Izkoristek dizelskih motorjev je večji (primerjamo isti letnik/nivo tehnologije) torej je realna razlika v porabi pri enakem režimu vožnje cca 20% +/-5%.

Popravljeno od Sishi

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 minutami je Alex napisal:

Jaz sem imel tudi na preizkušnji ta močno benzinarko in tudi  dizelco, 175.Obe avtomatik, seveda. preden sem se odločil za, dizelco. Benzinarka me ni in ni prepričala. Ta motor bi bil super, po mojem skromnem mnenju, če bi imel turbino ali dve. Potem bi bil raketa. 

Vrjamem da te atmosfera ni prepričala, ker ti je očitno všeč brca v hrbet zarad navora, s čimer ni nič narobe ;)

 

pred 16 minutami je Alex napisal:

 

Kaj je nenavadno. Da njegova dizelca ni šla nikamor ali to, da me enkrat toliko podpreš?😊

Haha, sj @Boss podpira tisto v kar vrjame pa to rečeš ti al pa kdorkol drug, končno pa vrjameta v isto stvar 🤗

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Alex napisal:

Namreč z mojo 150 konjsko  grem z lahkoto tudi 180 v vrhniški klanec, pa še bi šla. In to v šesti brzini, brez šaltanja v nižjo. 


Podobno jaz tudi s svojim “debeluhom” ;) 

pred 50 minutami je dvorjan napisal:

 

Ta statistika je tudi varljiva. Nemci kupijo dizla za dolge proge po AC, bencinarja pa za pretežno mestno vožnjo.

 


Tole zadnja leta ne drzi vec… Je Greta nemce precej prestrasila… in jih je veliko tudi za AC voznjo nabavilo atmosferce…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hahah @Janez007 svaka čast, dobro si spet podkuril :D 

 

pred 40 minutami je dvorjan napisal:

Potem bi imeli pa vsi izgovor, da 2.5T bencinarke ne boste kupili, ker pije 10-12l/100 km. Nikoli vam ne bo prav. 😃

 

 

Točno to.


Jaz sem probal tega CD150 z ročnim menjalnikom pa mi je bil brezvezen v primerjavi z G192. Bencinski konji so le bencinski konji. :wub: ČE BI pa imel familijo 2 otrok, bi pa verjetno gledal CD175. 

 

Na AC dam pa na radarski tempomat 160kmh in sam lepo kruzam v 6ti. Pije 9 litrov pa kaj, se nasmejem vsakič ko dam po gasu. Pa še servisov je manj :prstgor:

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 minutami je NevLado napisal:

Hahah @Janez007 svaka čast, dobro si spet podkuril :D 

 

 

 

Točno to.


Jaz sem probal tega CD150 z ročnim menjalnikom pa mi je bil brezvezen v primerjavi z G192. Bencinski konji so le bencinski konji. :wub: ČE BI pa imel familijo 2 otrok, bi pa verjetno gledal CD175. 

 

Na AC dam pa na radarski tempomat 160kmh in sam lepo kruzam v 6ti. Pije 9 litrov pa kaj, se nasmejem vsakič ko dam po gasu. Pa še servisov je manj :prstgor:

 

 

V bistvu ti pije kot kak kombi ali majhen avtobus. 😊 Benzibar, da, a le turbo. Dizel je vsekakor boljša izbira. 💪

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je NevLado napisal:

 

Na AC dam pa na radarski tempomat 160kmh in sam lepo kruzam v 6ti. Pije 9 litrov pa kaj, se nasmejem vsakič ko dam po gasu. :prstgor:

 

👍, se kar strinjam, imam veliko kolegov ki imajo sedaj novodobne turbo 1.0 mlinčke vw, skoda....in debatirajo o decilitrih ....jaz recem da na porabo gledam na 0.5 natančno, vse ostalo je brezveze🤭😁, bistvo je da avto dela in diha, poraba je redni strošek, ki se mu ne moreš izogniti....in te vedno spremlja.

Popravljeno od sportman333
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je LabiGT napisal:

 

Kako je servisov manj?  Vsakih 20k imata oba interval?

Ja, ampak roko na srce je glede na opažanja iz objav na tem forumu treba na dizlu delat servise na 10k, če želiš, da motor preživi neko solidno obdobje.

pred 2 urama je sportman333 napisal:

👍, se kar strinjam, imam veliko kolegov ki imajo sedaj novodobne turbo 1.0 mlinčke vw, skoda....in debatirajo o decilitrih ....jaz recem da na porabo gledam na 0.5 natančno, vse ostalo je brezveze🤭😁, bistvo je da avto dela in diha, poraba je redni strošek, ki se mu ne moreš izogniti....in te vedno spremlja.

Točno tako, meni tudi kosilnica pije cca 3 deci na pol ure. :lol:
 

Ma glej, na relaciji in mirni vožnji prideš izpod 8 ampak ni to to. Za dinamično vožnjo je poraba 8-9 na tem 2.5 motorju prava številka.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 15. 3. 2022 ob 19:32 je dvorjan napisal:

No, ja, ne vem ... Potem pa res samo z motorjem zavirate. 😃

 

Aha, ja, seveda. Pa z naletno zavoro prikolice, zato pa diski na avtu nič ne trpijo...😛

 

Ja, dvolitrski (Mazda 5) oz. 2,5 litrski motor (Mazda BT-50) se kupi zato, da se ga izkoristi. Na vse načine...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je NevLado napisal:

Ja, ampak roko na srce je glede na opažanja iz objav na tem forumu treba na dizlu delat servise na 10k

 

js sm do zdej na čist vsakem avtu menju olje na 10kkm

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 urami je NevLado napisal:

Ja, ampak roko na srce je glede na opažanja iz objav na tem forumu treba na dizlu delat servise na 10k, če želiš, da motor preživi neko solidno obdobje.

 

 

Prva mazda 6 dizel, prevozenih 290k km, servisi delani na 20k

Druga mazda 6 dizel prevozenih vec kot 300 km servisi na 20k. Razen kolesnega lezaja pri 5000km prevozenih, 0 okvar.

 

 

  • Všeč 1
  • Hvala 1

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, piše sicer da stranke ne naredijo toliko kilometrov v enem letu, in da jim je pač vseeno - ni neke razlike. Vedno več je pa ljudi, ki se z dizlom vozijo po mestu - itak dizel ni za to.

Pol so pa težave. A ni čudno, nekateri pa nobenih težav nimajo s tem - poglej Labi-ja :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 18 minutami je SpEkTr napisal:

Ja, piše sicer da stranke ne naredijo toliko kilometrov v enem letu, in da jim je pač vseeno - ni neke razlike. Vedno več je pa ljudi, ki se z dizlom vozijo po mestu - itak dizel ni za to.

Pol so pa težave. A ni čudno, nekateri pa nobenih težav nimajo s tem - poglej Labi-ja :)

jaz osebno mislim da če ne delaš na leto več kot 30k km nima smisla razmišljati o dizlu (to pa pomeni kar nekaj km na mesečni ravni :)...., razen če ti je pač dizel toliko bolj všeč :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Deeyan napisal:

 

js sm do zdej na čist vsakem avtu menju olje na 10kkm

Tudi jaz, na vseh dizlih do sedaj. Ko pa sem prešel na mazdo bencin gre pa pri moji kilometrini relacij to olje v bencinarju komot do 15kkm. 

 

Glej bom videl zdaj pri 6ki, ko pridem na 15k naredim kapljico olja in preverim stanje.

pred 1 uro je LabiGT napisal:

 

Prva mazda 6 dizel, prevozenih 290k km, servisi delani na 20k

Druga mazda 6 dizel prevozenih vec kot 300 km servisi na 20k. Razen kolesnega lezaja pri 5000km prevozenih, 0 okvar.

 

 

No to so prave relacije za dizla evo :prstgor:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.