Skoči na vsebino

Nastavitve potovalnega ra?unalnika pri M6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me,?e kdo ve kako se kalibrira BC pri M6,ker la?e pri porabi za cca 0,5l in sem ?e ostal na cesti,na BC pa je pisalo,da imam nafte ?e za 150 km.

Nekje sem prebral,da mazdam lahko popravi? porabo v BC. :ne vem:

Vidim,da ste nekateri strokovnjaki v raziskovanju funkcij avtoradia,pa upam da zna kdo od vas tudi to.

 

Hvala

 

LP Grega

Napisano
  je LabiGT napisal:

evo: http://www.mazda-si.net/index.php?showtopi...8entry948

s tem, da bo cez cas spet zacel lagat :)

 

aja pa dobrodosel v klub nas ki smo ostali na cesti (meni je ratalo tudi brez BC-ja) :D

tko da ne se zanasat ne BC ampak na kazalc...

 

Hvala.Sem vedel da mi boste pomagali ampak to je pa res brzina. :rispekt:

 

Lep dan.

  • 4 meseci kasneje...
Napisano
  je Beli napisal:

Zanima me,?e kdo ve kako se kalibrira BC pri M6,ker la?e pri porabi za cca 0,5l in sem ?e ostal na cesti,na BC pa je pisalo,da imam nafte ?e za 150 km.

Nekje sem prebral,da mazdam lahko popravi? porabo v BC. :ne vem:

Vidim,da ste nekateri strokovnjaki v raziskovanju funkcij avtoradia,pa upam da zna kdo od vas tudi to.

 

Hvala

 

LP Grega

 

?e ni? takega, meni la?e za 1,5 litra na 100 km. Najbolj ziher je na roko zracunat na crplaki pol pa se soo?i? z dejstvom da pa? avto z 136 konji ne more tro?it 6 litrov.

Napisano
  je jordan napisal:

?e ni? takega, meni la?e za 1,5 litra na 100 km. Najbolj ziher je na roko zracunat na crplaki pol pa se soo?i? z dejstvom da pa? avto z 136 konji ne more tro?it 6 litrov.

 

Kako,da ne?Vpra?aj Boss-a,da je to mo?no.Moji ?eni zadnja dva rezervoarja M6(136 konjev) pila 5.65l/100. ?zmeden? Kako ji to uspe,ve le ona.V glavnem se da tudi pod 6. :P

 

 

Napisano

Seveda se da - recimo, da se vsak dan vozi? samo po lokalnih cestah (recimo Ljubljana-Litija) oziroma, da na AC ne prekora?uje? 100km/h.

 

?e se pa vozi? ?e v koloni (zavetrje), ki gre med 70-80 km/h pa lahko gre? tudi pod 5 litrov.

 

Men je uspelo na razdalji 250km pridt na porabo celo pod 4 litre samo taka vo?nja je bila mu?enje samega sebe. Se pravi mo?no je ampak ni priporo?ljivo, ?e kolikortoliko cenite samega sebe. :hohoho::hohoho:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Tukaj ti dam pa 100%prav. V 30-ki sploh ne opaziš tega ugašanja in ponovnega zaganjanja, pri 6-ki pa ja.  Zato me na 30-ki sploh ne moti.   
    • Ja mene je tud DSG pozitivno presenetil. Tolk kolkor se je voznikov zamenjalo na mojem bivšem Passatu, da smo mu rekli kar kurbica, in vsak s svojim načinom vožnje pa je DSG zdržal skoraj 300kkm brez napake. Če ne bi bil službeni avto bi verjetno šel preko 400kkm al pa celo do pol milijona.
    • Glede na to, da delajo z oljem, je boljše, če se dogovoriš za termin enkrat novembra.    Ne bom nekaj na dolgo razlagal, se mi s temi Rožleti ne da več ukvarjat, zato samo na kratko:   bolj ko je olje toplo, bolj je tekoče - da ne bo vozilo do zime suho...
    • Kupujem drugi avto (za daljše relacije bo še vedno Mazda) in sem se zagledal v DongFeng Box-a (dobesedno škatlo).   Nekdo v Ajdovščini ga ima in mi ni dalo miru, pregledal sem cel splet (tudi EVSvet) in na koncu sem rekel, kurac, dajmo poklicat za testno vožnjo.   V petek sem jo potem tudi imel (v Sinji Gorici).    In kaj naj rečem.   Holy shiet, kolk je to bila zabavna vožnja.   Avto, kljub temu da zgleda majhen, je noter prostoren za popizdit - dejansko si RES komot. Takisto zadaj dovolj placa.    Sama kvaliteta izdelave zgleda top notch, vsi šivi so v nulo, ekran je reponsive, ok, zvočniki niso ravno JBL ali BOSE ali karkoli, ampak solidno predvajajo glasbo.   Vmesnik je enostaven, všeč mi je bilo, da si na bližnjici imel izklop prepoznavanja omejitve hitrosti (bere samo preko kamere in ne tudi GPS-a) in pa imel sem sončna očala, zato so Kitajci mislili da me na 3 minute zadeva kap - tudi to sem izklopil.   Avto je NAPAHAN s tehnologijo - adaptivni tempomat do 0le, ohranjenje pasu, 360 kamera (v prihodnosti baje še samodejno parkiranje sam sej tega ne rabiš ajde), avtomatska klima (1 conska, baje bo v prihodnosti s updateom 2 conska), pač ni da ni.    Škatla lepo požira naše super ceste, z ženo sva šla do Logatca v trgovino (WC papir gre v prtljažnik) in tudi ovinke, tja do 110 lepo pelješ, nato začne avto plavati, sam ajde, itak ni namenjen norenju.   Gor so neke ćunga lunga gume, ki bi jih itak menjal za all season.    Domet naj bi mel 350 km, realno je pomojm okoli 250 - 300, pozimi okoli 200.   Garancije je 8 let / 200k km, kar je tudi +   Minusi so - stalno izklapljanje opozorilnih sistemov pri vsakem vžigu, zadnja klop se cela podre, zadaj ni brisalca, preproge imajo luknje za utore, da se ne premikajo, sam utorov ni haha.   Mislim se mi ne mudi z nakupom, počakal bom še na BYD Dolphin Surf-a da pride v Slovenijo (baje konec leta), da primerjam head to head.   Sam ja, overall navdušen, lets gooo Kitajci!!!    Aja pa cena - s subvencijo 17.000 EUR  中国将统治世界!
    • Mislim, da je pri vseh bencinskih Skyactiv motorjih (ne samo pri X) tako, da ustavi bat v najbolj ustreznem položaju, ko naredi stisnjeno mešanico zraka in benza, da večino zagona naredi s svečko in le rahlo premakne zaganjač/alternator. Kar je super za dolgovečnost in ne obremenjuje akumulatorja preveč.   Žal pa, zaradi načina delovanja, to pri dizlu ni možno in vedno zalaufa z zaganjačem na polno. Tako, da i-Stop je pri dizlu bolj problematičen kot pri bencinarju.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.