Skoči na vsebino

Jamralnik v2


Ninja

Priporočeno sporočilo

pred 6 minutami je Deeyan napisal:

 

Se vedno strom ni zrihtan.... 

Bom mogu vzet vajeti v svoje roke pa se kr sam konkretno piglobit not, ker vidim, da don res nemores nobenmu vec zaupat

👍

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 2. 12. 2021 ob 13:52 je AmpeR napisal:

Našim mehanikom ni dalo mira in so zamenjali zobati jermen in motor je v drugo čudežno normalno vžgal😁. V prvo ne, ker je bilo še nekaj malega polomljenega (kaj ne vem). 

To pa je verjetnost 1/1000, da je motor še delujoč.... 

Nč ne bo z novo cx-50....

 

Strošek materiala ne presega 200€. 

No zato sem spraseval, ker se mi je zdelo da to ne gre kar tako. Verjemi bolj star, bolj klasicen - bolje bo za naprej. Ti gre danes kaka elektronika je dobavni rok lahko tudi eno leto ali vec. To ni sala. Kolega za toyoto caka novo centralo za vzig - od junija 2021, datuma se ni. Na tehnicnwm pred menoj je en prisel s skodo kodiaq 4 leta, prvi tehnicni, s chk engine lucko in je samo skomignil z rameni, baje nekaj z gps modulom ampak ni delov, cakam…..ga je spustil pogojno samo v petih dneh ne bo popravil. Jaz pa s svojim focusom 2008 v prvo cez.

danes da imam denar bi razmislil ce bi kupil nov avto….


 

 

Cetrtek Lom, AC, snezni metez okoli 18:00. Kdo je srecnez ki je na odstavnem nalagal belo CX-5? Kdo tukaj?

Popravljeno od jereb
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moja prva zima z Mazdo CX-5 ... obul sem jo v Continental Wintercontact, ki jih že leta uporabljam na vseh družinskih avtomobilih.
V teh dneh je bila priložnost, da se avto sreča s snegom na cesti. In moram reči, da sem zelo pozitivno presenečen, kako se CX-5 (in gume) obnaša(jo). Zares odlično. Pred leti sem imel nekaj Subarujev in je Mazda občutno boljša na snežnih podlagah. Glavna razloga sta dva: pogon je modernejši od tistih, ki sem jih imel na Subarujih (več elektronike (i-Activsense), kar imajo sedaj tudi novejši Subaruji), hkrati pa je podvozje kar dosti oddaljeno od tak (kar ima kar nekaj prednosti). Pogrešam le sistem za pomoč pri spustu, čeprav me je tudi pri tem pozitivno presenetilo.
Priznam, da nisem pričakoval tako suverene vožnje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 18 minutami je kacnje napisal:

Moja prva zima z Mazdo CX-5 ... obul sem jo v Continental Wintercontact, ki jih že leta uporabljam na vseh družinskih avtomobilih.
V teh dneh je bila priložnost, da se avto sreča s snegom na cesti. In moram reči, da sem zelo pozitivno presenečen, kako se CX-5 (in gume) obnaša(jo). Zares odlično. Pred leti sem imel nekaj Subarujev in je Mazda občutno boljša na snežnih podlagah. Glavna razloga sta dva: pogon je modernejši od tistih, ki sem jih imel na Subarujih (več elektronike (i-Activsense), kar imajo sedaj tudi novejši Subaruji), hkrati pa je podvozje kar dosti oddaljeno od tak (kar ima kar nekaj prednosti). Pogrešam le sistem za pomoč pri spustu, čeprav me je tudi pri tem pozitivno presenetilo.
Priznam, da nisem pričakoval tako suverene vožnje.

:bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je kacnje napisal:

Moja prva zima z Mazdo CX-5 ... obul sem jo v Continental Wintercontact, ki jih že leta uporabljam na vseh družinskih avtomobilih.
V teh dneh je bila priložnost, da se avto sreča s snegom na cesti. In moram reči, da sem zelo pozitivno presenečen, kako se CX-5 (in gume) obnaša(jo). Zares odlično. Pred leti sem imel nekaj Subarujev in je Mazda občutno boljša na snežnih podlagah. Glavna razloga sta dva: pogon je modernejši od tistih, ki sem jih imel na Subarujih (več elektronike (i-Activsense), kar imajo sedaj tudi novejši Subaruji), hkrati pa je podvozje kar dosti oddaljeno od tak (kar ima kar nekaj prednosti). Pogrešam le sistem za pomoč pri spustu, čeprav me je tudi pri tem pozitivno presenetilo.
Priznam, da nisem pričakoval tako suverene vožnje.

Jaz sem imel na cx-5 zimske Winter Sport5 in ta kombinacija AWD se je tudi meni izkazala za odlično. Brez problema in tudi v višjem snegu vse zamete prebilo skozi. 

Tudi zdaj ima take gume na Alhambri 4x4 in se odlično obnesejo do 15 cm snega. Kako bo šlo v višjem snegu pa še ne vem, ker nisem še vozil. Sigurno pa ne tako kot cx5, ker je 10 cm nižja🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Ja ... pogled v PCT + dokument + vizualna ocena slike in predvidevanje, da za masko je res tisti, ki je na sliki dokumenta... to ni tako enostavno in cena 11 EUR je v teh časih čist sprejemljiva. 😜

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ze nekaj let… Pred cca. stirimi leti se spomnim, da je to bila postavka na racunu ob prepisu…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 urami je AmpeR napisal:

Možno. Zanimivo, da 1x ko prižgem dela ok dokler ne ugasnem. Potem pa moram xxx krat ga ugasnit/prižgat in potem začne nazaj pritisk. Bo?!

Načeloma ja. Je kar zakomplicirana ta zadeva. Problem je v plastiki, ki z leti rata švoh in se odlomi oz. enostavno jo požre. Svetujem da obiščeš servis. Ali naročiš dele in sam popraviš, če veš kako in kaj.

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kaj pravite na tole? https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19412621&display=Mazda Mazda3
    • Pozdravljen Evo bom uredil.   Sem tretji lastnik. Prvi lastnik je bil učitelj klavirja, drugi lastnik ga je vozil na relaciji Kamnik-Ljubljana, Jaz sem pa tretji lastnik.   JMZGL691601505391 Številka šasije kjer se lahko preveri elektronska knjiga. Pri 165000 km je bil servis narejen pri mojstru iz horjula (šraufa mazde na pooblaščencu), Vsi prejšni servisi pa so bili narejeni na uradnem servisu (Račune in izpise priložim zraven)    Dodatno so bile menjane podložke na injektorjih, menjana veriga, ter pregledan je celoten motor.   Speskan je bil sesalni kolektor in pikjena je bila loputa na turbini. Narejen je tudi egr off Načeloma na motorju bi moral biti mir    
    • Nobena kava te ne zbudi tako hitro kot tista, ki se ti polije po tipkovnici!   Ne sprašujte, kako vem...
    • Kaj pa je zdaj to?   Mislim, da se jim je dokončno skisalo in da res ne vedo, kaj delajo. Sploh me je pa zmotil zadnji stavek: Zakon je začel veljati v začetku avgusta lani. A sestavljajo ga pa šele zdaj...   A ljudje "tam zgoraj" še vedno ne razumejo, kaj jim energetiki tumbamo že leta. Eno je postavit sončno elektrarno. Nekaj čisto drugega je pa njeno sobivanje z ostalimi viri električne energije. Ko se zapelje oblak čez Sonce in je taka elektrarna naenkrat v senci, mora biti takoj na razpolago drugi vir, drugače bo omrežje "počepnilo". In če že moraš nekje imeti rezervo, potem raje denar takoj investiraj v tak vir, ki bo stabilen in ekološko sprejemljiv...    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.