Skoči na vsebino

Sprememba cene goriv


jures

Priporočeno sporočilo

Kdo pravi, da ?e ima? rabljen avto, da ima? slabega mehanika ter ne spi? mirno? :ne vem:

 

To ni point... point je bil v odgovoru, da ?e ho?e? obdr?ati garancijo mora? iti na uradni servis, kjer pa? pla?a? ve? kot pri popoldancu. Se pravi mora? prva tri leta pa? servisirat na uradnem in to je v mojem primeru cca 800? pri popoldancu bi bilo pa verjetno 400? sam pol pozabi na garancijo.

 

Ve?ina bi konec koncev za nov (ne rabi biti ne vem kako dober) avto rabila tudi kredit.

 

E vidi?, jaz avto do danes nikoli nisem kupil na kredit... kupil sem takega kolikor sem imel privar?evanega denarja pa ?e to ponavadi mi je na ra?unu ostalo ?e kakih 5 jurjev zaloge - se pravi sem kupil po SVOJIH ZMO?NOSTIH. To je bistvena razlika, ?e nekaj kupi? zaradi tega, ker si bil "priden" pri razporejanju denarnih sredstev, drugo pa je, da vzame? 30k? kredita za recimo Mazdo 6, ?eprav bi si lahko za pol manj denarja kupil zelo soliden avto sicer z manj opreme in slab?ega ampak bi ga kupil vsaj nekje v okviru svojih zmo?nosti ne pa da nato naslednjih 5 let gaga?, ko odpla?uje? kredit 570? na mesec. Za 15 jurjev bi bila mese?na obveznost pa? 285?, kar je la?je za odpla?at. Oziroma ?e odpla?uje? 570 na mesec si tako skozi v dveh letih in ?tirih mesecih.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To ni point... point je bil v odgovoru, da ?e ho?e? obdr?ati garancijo mora? iti na uradni servis, kjer pa? pla?a? ve? kot pri popoldancu. Se pravi mora? prva tri leta pa? servisirat na uradnem in to je v mojem primeru cca 800? pri popoldancu bi bilo pa verjetno 400? sam pol pozabi na garancijo.

 

o je je to point....po vsej verjetnosti ti vsak povpre?en popoldanc naredil bolj kvalitetno od uradnih ?alabajzerjev in bo? imel za 2x ni?jo ceno ravno tako zrihtan avto...in spal mirno ;)

 

pa tale tvoja cifra koliko si vrgel za servis v zadnjih treh letih mi ?e na dale? smrdi...razen ?e dela? servise na 35k km (v tem primeru pa verjamem da bo avto po 200k km za odpis).

Takole na hitro iz glave si pri 35k km ki jih naredi? v povpre?ju na leto naredil do sedaj 105.000 km in si ?e dela? servise na 20k km si peljal avto ?e vsaj 5x na servis.....in pla?al samo 800? :whatever:?zmeden? z tem da je bil zadnji po vsej verjetnosti velik servis.

Pomojem je ta tvoja cifra za "mirno spanje" nekje okoli 1600-2000?/3 letih..........sedaj pa samo za primerjavo v zadnjem letu in pol sem prevozil 42k km, v tem ?asu sem naredil en velik servis z menjavo vseh diskov in plo??ic (600?) in en mali servis (120?) in bom do 105k km naredil ?e 5 servisov (jih delam na 15k km) in porabil 1320? pa ne pozabi da je bilo tukaj zajeto ve? kot samo goli servisi......tako da si na podlagi hitrega izra?una skoraj upam trditi da za mirno spanje ti zme?e? v 3 letih min. 700? ve? kot jaz z tem da imam jaz bolje/ve?krat poserviseran avto kot ti ;)

 

je pa nekaj res....mazda je sigurno bolj udobna, se lep?e pelje in zgleda....imam pa ?e vedno raje denar v ?epu in grem na dopust kamor mi pa?e ;) kar si z tvojim avtom nebi mogel privo??it.

 

pa lep pozdrav! :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moj zaklju?ek; ?e dobro da smo si tako (zelo) razli?ni, namre? ?e bi bili vsi narejeni po istem kalupu, ali se ne bi prodala nobena nova ko?ija ve? ali pa bi toba?na in hmeljarska industrija v celoti propadli, ker ne bi bilo nikakr?ne potro?nje! :danzoman::bravo::P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede avtov iz druge roke.Jaz sem recimo dobil mojega 1,5 leta starega za 15000?,prevo?enih je bilo realno 52000 km.Nov je bil z tako opremo okoli 29500?.Se pravi,sem dal malo ve? kot polovico.In imel je ?e leto in pol garancije.V tem ?asu mi niso na ?alabajzarskemu uradnemu mazda servisu uspeli popraviti napake "lu?k".

Imel sem ga na servisu zaradi tega 5x in ?e vedno gorijo lu?ke.Pisal sem tudi najvi?jim,pa so mi samo nekaj nalagali o tem,da je najverjetneje bila vedno druga napaka.In pa imel sem ga na servisu(3X) zaradi nivelizacije lu?i,ki tudi niso ni? naredili in sem zadevo na koncu re?il sam.Toliko o "ugodnostih" garancije.

Je pa bila edina "ugodnost" servisa ta,da so petkrat preverjali v Avstriji,?e so realni kilometri in ali so bili res delani servisi po p.s-u.Vsaj to je dr?alo. ;)

Redne servise in velik servis sem naredil vedno pri mehaniku,h kateremu hodijo po nasvete,ko ne vedo kaj naredit oz kaj ukrepat iz raznih uradnih servisov.Kvalitetno in poceni.

?e bi ga sedaj prodajal,bi dobil za njega 6500-7000?.Se pravi,da bi zgubil v 5 letih in pol od 8-8500?.

Koliko bi izgubil ,?e bi kupil novega,si lahko sami izra?unate.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?tiri mesece nazaj sem kupil mazdo ki je bila po ra?unu 28K?... js sem dal zanjo 16k?.

 

?e bi kar zdej ?el prodajat ne bi zgubil ni? oz. max 1k?, ker so pa? cene na trgu take... koliko bi zgubil pri novi po ?tirih mesecih, ker ni ve? s trgovine? 3-4-5k??... kdo zdej zgubi ve??

 

?e za samo ta denar, ki ga NISEM izgubil v ?tirih mesecih lahko pet let delam vse redne servise...

 

Avto ni nikoli bil racionalna nalob?ba, ?e najmanj v teh ?asih... ?e manj pa je avto danes pokazatelj premo?enja... vsak mulo si lahko na leasing kupi avto pa tut ?e sploh nima redne zaposlitve :whatever:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

o je je to point....po vsej verjetnosti ti vsak povpre?en popoldanc naredil bolj kvalitetno od uradnih ?alabajzerjev in bo? imel za 2x ni?jo ceno ravno tako zrihtan avto...in spal mirno ;)

 

?e 1x... gre se za to, da obdr?i? garancijo in da te v prvih treh letih na?eloma ne sme ni? nepredvidenega presenetit. Po 100.000 tiso? pa pa? servisira? kjer ti pa?e

 

pa tale tvoja cifra koliko si vrgel za servis v zadnjih treh letih mi ?e na dale? smrdi...razen ?e dela? servise na 35k km (v tem primeru pa verjamem da bo avto po 200k km za odpis).

Takole na hitro iz glave si pri 35k km ki jih naredi? v povpre?ju na leto naredil do sedaj 105.000 km in si ?e dela? servise na 20k km si peljal avto ?e vsaj 5x na servis.....in pla?al samo 800? :whatever:?zmeden? z tem da je bil zadnji po vsej verjetnosti velik servis.

Pomojem je ta tvoja cifra za "mirno spanje" nekje okoli 1600-2000?/3 letih..........sedaj pa samo za primerjavo v zadnjem letu in pol sem prevozil 42k km, v tem ?asu sem naredil en velik servis z menjavo vseh diskov in plo??ic (600?) in en mali servis (120?) in bom do 105k km naredil ?e 5 servisov (jih delam na 15k km) in porabil 1320? pa ne pozabi da je bilo tukaj zajeto ve? kot samo goli servisi......tako da si na podlagi hitrega izra?una skoraj upam trditi da za mirno spanje ti zme?e? v 3 letih min. 700? ve? kot jaz z tem da imam jaz bolje/ve?krat poserviseran avto kot ti ;)

 

OK, da razlo?im, na avtu imam 88.000km s tem, da sem v prvem letu naredil "le" 18.000km, ker sem ?ivel v LJ, zdaj sem pa dve leti v Logatcu in je porastla kilometra?a na 35.000km na leto. Se pravi sem imel 4 redne servise do danes - servisi so na 20.000km.

 

Tko kot jaz tebi verjamem kolk te pridejo servisi pri neuradnih bo? moral tudi ti verjeti kolk mene pridejo pri uradnih. Pa da ?e enkrat ponovim - zra?nega filtra ne menjam, ker imam notri k&n tko, da je od menjav le olje, filter za olje in kak mikrofilter na vsake toliko. Plo??ic, diskov pa ?e nisem menjal tako, da je to to in kr verjemi, da so to moje cifre servisa.

 

Veliki servis se dela pri Mazdi na 120.000km tolk za informacijo.

 

Sem pa napisal, da v ?tirih letis s prej?njo ?estko , kjer je v?tet tudi veliki servis pa je bilo 1800? - avto pa je imel cca 136.000km, ko ga je en neprilagojen butelj nagazil.

 

?e primerjam s tabo in s podatki, ki si jih navedel bo? ti dal za prevo?enih 200.000km cca 2.600? Jaz pa ?e ?e vra?unam eno menjavo plo??ic in diskov tam nekje 3.200k? za isto kilometra?o.

 

Se pravi je razlike med nama 600? v ajde pribli?no ?estih letih, ?e gledam iz mojih o?i, kar pomeni 100? razlike na leto ali manj kot 10? na mesec. A to je res tolk razlike, da je vredno cele debate klele :ne vem:

 

Sicer ne vem pri koliko km si ti avto kupil in koliko jih bo imel, ko bo? ?e ti prevozil svojih 200.000km. Verjetno bo bla ?e kak?na sklopka v igri, kar jaz upam, da se bom izognil tej menjavi, pa ?e kej se bo na?lo?

 

Glej Mad se ne prepucavam sam govorim o dejstvih in posku?am objasnit o zablodah, ki jih nekateri vidijo kot ne vem kak?ne prednosti ?eprav na dolgi rok niso ali pa niso omembe vredne.

 

?tiri mesece nazaj sem kupil mazdo ki je bila po ra?unu 28K?... js sem dal zanjo 16k?.

 

?e bi kar zdej ?el prodajat ne bi zgubil ni? oz. max 1k?, ker so pa? cene na trgu take... koliko bi zgubil pri novi po ?tirih mesecih, ker ni ve? s trgovine? 3-4-5k??... kdo zdej zgubi ve??

 

?e za samo ta denar, ki ga NISEM izgubil v ?tirih mesecih lahko pet let delam vse redne servise...

 

Avto ni nikoli bil racionalna nalob?ba, ?e najmanj v teh ?asih... ?e manj pa je avto danes pokazatelj premo?enja... vsak mulo si lahko na leasing kupi avto pa tut ?e sploh nima redne zaposlitve :whatever:

 

Sej to te razumemo, ?e gleda? strogo kratkoro?no (nekaj mesecev) je ra?unica ampak verjetno nisi kupil avta za par mesecev ampak za dalj?e obdobje, torej ?e gleda? dolgoro?no pa si preberi moj izra?un narejen po cenah, ki so bile na avto.netu in verjemi, da izra?un dr?i in da se nisem ni? izmislil.

 

Pa upam, da te nisem spravil v slabo voljo. :blush:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

js avte menjam na tri leta... tako da na to gledam ?e bolj kriti?no, ker avto v prvih treh letih zgubi polovico svoje vrednosti... mam napako da se hitro naveli?am ene zadeve <_<

 

slaba volja? ma kje pa... sej se samo debatira :rozico:

 

Druga?e pa stalno govori? da rabljen avto pa? zna "crkovat" in kupi? novga, da nima? stro?kov s tem... zato me ?e bolj ?udi, da nisi dal podal?at garancije, ker zdej je tut tvoj avto rabljen in bo? naslednji dve leti tudi ti nosil vse stro?ke raznoraznih popravil (?e bo? imel avto res pet let)

 

 

No... ?e sem res iskren... v predpostavki, da bi imel dovolj odve?nega denarja bi tut sam raje kupil nov avto.. mislim da bi to vsi :blush:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

js avte menjam na tri leta... tako da na to gledam ?e bolj kriti?no, ker avto v prvih treh letih zgubi polovico svoje vrednosti... mam napako da se hitro naveli?am ene zadeve <_<

 

slaba volja? ma kje pa... sej se samo debatira :rozico:

 

Druga?e pa stalno govori? da rabljen avto pa? zna "crkovat" in kupi? novga, da nima? stro?kov s tem... zato me ?e bolj ?udi, da nisi dal podal?at garancije, ker zdej je tut tvoj avto rabljen in bo? naslednji dve leti tudi ti nosil vse stro?ke raznoraznih popravil (?e bo? imel avto res pet let)

No... ?e sem res iskren... v predpostavki, da bi imel dovolj odve?nega denarja bi tut sam raje kupil nov avto.. mislim da bi to vsi :blush:

 

Jaz ga res ne bi.Edino,?e bi zadel na loteriji,se pravi-nikoli. :P

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

js avte menjam na tri leta... tako da na to gledam ?e bolj kriti?no, ker avto v prvih treh letih zgubi polovico svoje vrednosti... mam napako da se hitro naveli?am ene zadeve <_<

 

Sam ti si vzor?ni primer tega kar sem napisal in v ?estih letih bo? menjal dva avta, jaz pa ?e ne bo kake smole pa? samo enega in v takem primeru ne pri?para? ni?, ker si kupil rabljen avto, ?eprav te verjetno manj boli srce, ko ne da? pri nakupu toliko denarja kot za novega, ?ez leta pa pa? skoraj natanko toliko. :P

 

Se pa strinjam s tem, da ?e se hitro naveli?a? je pa? bolj?a tvoja izbira, ker ?e prodaja? nov avto po treh letih je pa res prevelika zguba ampak ?e dobro, da so taki ljudje, ki to po?nejo, ker ?e jih ne bi bilo, potem tri leta starih avtov sploh ne bi mogel kupiti :blush:

 

res je :P

 

:punk:

 

ampak Labi, dej ti povej, k dela? pribli?no tolk km na leto kot jaz al pa ?e kej ve? .. a mam point al ga nimam?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

js iskreno ne razumem tvoje logike :D

 

?e kupim nov avto v vrednosti 30k... zgubim po treh letih ca. 14k?

?e kupim tri leta star avto v vrednsti 15k... zgubim v naslenjih treh ca. 5k?

 

?e po ?estih letih kupim dva nova, bom zgubil 28k, ?e kupim dva rabljena bom zgubil 10k+ dva velka servisa ve?... beri 13k?.

 

Upam da nisem spregledal katerega tvojega posta na prej?nih straneh ampak enostavno mi ne gre v glavo v ?em je finta? :blush:

 

Edit: ?e kapiram kaj tolma?i?... :rolleyes::D

 

 

?al pri meni to ne bi ?lo, ker imam preve? rad spremembe, nekaj "novega" in me vsakdan ubija. (za info... tri leta sem v novi hi?i, pa sem ?e dvakrat menjal dnevno :lol: )... ?ude? da se lahko dr?im ene ?enske ?e sedem let :blink:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ampak Labi, dej ti povej, k dela? pribli?no tolk km na leto kot jaz al pa ?e kej ve? .. a mam point al ga nimam?

 

sej sem napisal, da je res...vsi mate prav

zato mam jaz enga novega in enga rabljenga :D

 

drugace pa z obemi avti naredim cca. 60.000km letno

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot prvo, vsi ki zagovarjate nakup rabljenega pleha, propagirate napa?en na?in razmi?ljanja. ?e bi bil to vsesplo?en na?in razmi?ljanja, potem bi bil vozni park pri nas enak kubanskemu. Zakaj? Ker nebi bilo mo? kupiti ne 2 leti starih avtov in niti 10 let starih ne ?e ne bi ljudje kupovali nove.

 

Da je lega na cesti avta z 250Kkm enaka tisti z 50Kkm ne dr?i, preverjeno iz lastnih izku?enj. Pa ne toliko zaradi zmahanega podvozja kot zaradi tega, ker se je v tem ?asu zgodil razvoj. Sicer ni nujno, da gre razvoj vedno v pozitivno smer, ampak novi avtomobili so, oz., naj bi bili tehnolo?ko bol?i od nekaj let starih in tudi to je tisti + ki ga pla?a?.

 

Z nakupom rabljenega vozila ne profitira? razlike v ceni takoj, kupi? le sre?ko. Saj ve?inoma se izide, ampak ko sem pred nakupom nove ?estice skoraj leto in pol kupoval rabljen avto, mi ga ni uspelo kupit, ker so bili vsi trgovci vsaj malo ?e ne ornk nategneti. Pa ?e ra?unice ni bilo, ker so hoteli za 2leti star avto zastarel model sedanjih 2jurja ojrov manj od cene ki sem jo potem pla?al za takrat povsem nov model mazde.

 

?e kupuje? rabljen avto lahko pozabi? na izbiro barve (najhuje je, ko ti turijo kak?no ?rno ki sploh ni barva ker ne odbija nobenega dela barvnega spektra svetlobe) pozabi? lahko tudi na tvojo lastno izbiro dodatne opreme, tako da cenej?i nakup rabljenega avta tudi v tem pogledu ni zastonj.

 

Pri vseh teh va?ih izra?unih pa. Ob nakupu moje mazde je imel sodelavec komentar:"si pa privo??i?". Potem sva ?la ra?unat njegove stro?ke za vse njegove rabljene avte v ?asu, ko sem jaz ponucal en avto. Bili so x2 ampak se je pa? ene parkrat mal nategnu.

 

?e se avta naveli?a? v 3 letih pomeni, da si izbral napa?en avto. Z leti se naveli?a? ?enske, avto pa z leti priraste k srcu :ljubezen: . seveda pod pogojem, da si normalno ?ute? ?lovek.

 

Lp

M

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot prvo, vsi ki zagovarjate nakup rabljenega pleha, propagirate napa?en na?in razmi?ljanja. ?e bi bil to vsesplo?en na?in razmi?ljanja, potem bi bil vozni park pri nas enak kubanskemu. Zakaj? Ker nebi bilo mo? kupiti ne 2 leti starih avtov in niti 10 let starih ne ?e ne bi ljudje kupovali nove.

 

Da je lega na cesti avta z 250Kkm enaka tisti z 50Kkm ne dr?i, preverjeno iz lastnih izku?enj. Pa ne toliko zaradi zmahanega podvozja kot zaradi tega, ker se je v tem ?asu zgodil razvoj. Sicer ni nujno, da gre razvoj vedno v pozitivno smer, ampak novi avtomobili so, oz., naj bi bili tehnolo?ko bol?i od nekaj let starih in tudi to je tisti + ki ga pla?a?.

 

Z nakupom rabljenega vozila ne profitira? razlike v ceni takoj, kupi? le sre?ko. Saj ve?inoma se izide, ampak ko sem pred nakupom nove ?estice skoraj leto in pol kupoval rabljen avto, mi ga ni uspelo kupit, ker so bili vsi trgovci vsaj malo ?e ne ornk nategneti. Pa ?e ra?unice ni bilo, ker so hoteli za 2leti star avto zastarel model sedanjih 2jurja ojrov manj od cene ki sem jo potem pla?al za takrat povsem nov model mazde.

 

?e kupuje? rabljen avto lahko pozabi? na izbiro barve (najhuje je, ko ti turijo kak?no ?rno ki sploh ni barva ker ne odbija nobenega dela barvnega spektra svetlobe) pozabi? lahko tudi na tvojo lastno izbiro dodatne opreme, tako da cenej?i nakup rabljenega avta tudi v tem pogledu ni zastonj.

 

Pri vseh teh va?ih izra?unih pa. Ob nakupu moje mazde je imel sodelavec komentar:"si pa privo??i?". Potem sva ?la ra?unat njegove stro?ke za vse njegove rabljene avte v ?asu, ko sem jaz ponucal en avto. Bili so x2 ampak se je pa? ene parkrat mal nategnu.

 

?e se avta naveli?a? v 3 letih pomeni, da si izbral napa?en avto. Z leti se naveli?a? ?enske, avto pa z leti priraste k srcu :ljubezen: . seveda pod pogojem, da si normalno ?ute? ?lovek.

 

Lp

M

 

Prvi?-nih?e ni rekel,da se ne sme kupovat novih avtov;ugotovili smo le,da je metanje denarja stran. ;)

 

Drugi?-tukaj smo se ve?inoma pogovarjali o nakupu dve-tri leta starih avtov z najve? 100000 prevo?enih in

ne 5 ali 6 let starih. Tako,da kupi? v bistvu enakega(tehni?no identi?nega) kot tisti,ki kupi novega,ali ?e bolje opremljenega,saj pride nov model v povpre?ju v 4-5 letih ven. :P

 

Tretji?-tudi pri novem avtu lahko naleti? na porazen avto in ima? potem probleme z servisi in uveljavitvijo kak?ne napake,ki je te?ko dokazljiva.Tudi kupuje? sre?ko.Jaz sem recimo na?el meni v?e?en avto v 4 mesecih.Kupi? vedno ta zadnji model,?e je le mogo?e(tega se dr?im pri vseh stvareh razen pri kitarah)

?etrti?-Barvo se da dobit tak?no,kot si ?eli? samo slediti je treba redno oglase (doma in v tujini),pa tudi opremo sa da izbirati.Jaz sem takrat mel na izbiro tudi ?rno barvo,ampak se hitro uma?e in je nisem vzel.

Je pa zame poleg rede?e,bele,temno sive najlep?a barva.

Peti?-odvisno kak?ne avte je kupoval;?e je kupoval kak?ne francoze pol ni ?udno,da je dal za vzdr?evanje ?e za en avto zdraven.

?esti?-tukaj se strinjam s tabo.Ni mi jasno,zakaj ljudje menjajo avte vsake tri leta,?e je avto dober in gre. :whatever:

Pa brez zamere. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss hecno mi je samo to, da pi?e? kot, da bo vsak rabljen avto imel te?ave. Glej, ?e nekdo kupi 2 leti staro Mazdo 6 z realnimi kilometri (pa, da niso v ?tartu na 150.000 km) mislim, da se bo isto fural brez te?av kot ti lep ?as. In kon?na ra?unica bo v prid rabljenemu. Ne trdim pa, da je nakup novega neumnost iz tega stali??a, da si zihera?. Ampak tudi z novimi je v?asih res problem pri uveljavljanju garancije. Sploh, ?e kupi? kak ?isto nov model z porodnimi te?avami.

 

Saj je napisal, da po treh letih menja avto zato ker se ga naveli?a, ker ho?e drugega, bolj?ega, lep?ega, uporabnej?ega, mo?nej?ega. Stvar okusa. Jaz ga razumem, mene tudi v?asih prime, da bi ?e kaj drugega probal.

 

Sicer se pa umikam iz debate ker sem ?e navajen, da imamo tu tako razli?ne poglede, da ne bo nih?e nikogar prestavil niti za milimeter. Niti, da bi pogledal iz drugega zornega kota.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prvi?-nih?e ni rekel,da se ne sme kupovat novih avtov;ugotovili smo le,da je metanje denarja stran. ;)

 

To ste "ugotovili" le tisti, ki ne bi kupili novega avta. Jaz sem na mojem primeru dokazal, da to ?e zdale? ni res in da je menjava dveh tri leta starih avtov dra?ja kot, ?e na za?etku kupi? enega novega za ?est let. Se pa strinjam, da ?e dela? malo kilometrov pa je resni?no bolj?a izbira nakup rabljenega, ?e bolje, ?e je starej?i od treh let, ker je res izguba majhna avto pa je uporaben ?e dolgo ?asa.

 

Tretji?-tudi pri novem avtu lahko naleti? na porazen avto in ima? potem probleme z servisi in uveljavitvijo kak?ne napake,ki je te?ko dokazljiva.Tudi kupuje? sre?ko.

 

?e zdale? ne toliko kot, ?e kupuje? rabljenega iz druge roke brez garancije. Seveda je mo?no, da ima? tudi pri novem sranje samo ta mo?nost je precej majhna napram mo?nosti nakupa ma?ka v ?aklju pri rabljenem avtomobilu, kjer prakti?no o zgodovini uporabe ne ve? ni?esar.

 

Pa dejmo en tak precej nazoren primer omenit - se spomni? Suicidalove ?estke 2.3 s GT opremo, ki mu v vro?ini ni hotela v?igati. Servis se je trudil kar nekaj ?asa, menjali so kar nekaj stvari pa kar nekajkrat je bil avto gost MES-a. A ker je bil v garanciji Suicidal ni pla?al ni? razen porabil je nekaj ?iv?kov. Zdaj pa vzemi primer, da bi se to zgodilo na rabljenem - kak?ni bi bili stro?ki? Verjemi, da ogromni.

 

?esti?-tukaj se strinjam s tabo.Ni mi jasno,zakaj ljudje menjajo avte vsake tri leta,?e je avto dober in gre. :whatever:

 

No tukaj si pa zadel fundamentalno vpra?anje - zakaj ?e po treh letih? Odgovor se ti lahko skriva odstavek vi?je pa dajmo malo ?pekulirat kaj vse vodi ljudi, da avto menjajo po treh letih:

-se bojijo stro?kov, ko avto ni ve? v garanciji - ?e je to pol ni tolk strahu, da tak avto ne bi kupil

-se ga naveli?ajo - ?e manj strahu pred nakupom

-potrebujejo denar - tudi ok

-avto dela probleme in bi se ga radi znebili - ti problemi ratajo nato tvoji saj ga ni prodajalca, ki ti jih bo pred nakupom obrelodanil

-avto je bil zaleten in kozmeti?no sicer dobro popravljen a vseeno ne preve? izurjeno oko tega ne vidi - spet slab nakup, lahko celo nevaren

-avta bi se radi znebili predno nastanejo ve?ji stro?ki (velik servis, menjava zavornih oblog, diskov, gum itd itd) - kljub ugodnemu nakupu so ti stro?ki nato tvoji in znajo hitro iti v obmo?je par tiso? evrov.

-avto je bil na lizing oziroma poslovni najem - s takimi avtomobili se redko dela lepo, ker vejo da bodo ?li ?ez tri leta v prodajo - loterija, ?e mene vpra?a?, ker avto je lahko ?e mo?no zgonen pa so zamenjali par najbolj vidnih delov, da se tega ne vidi.

-avto je delal v izjemo zahtevnih razmerah, recimo, da ga je imel nekdo, ki ga je vsak dan vozil v strm ridast hrib - takemu avtu se hitro obeta, menjava sklopke, kon?nikov, le?ajev, tudi turbina zna biti na udaru, ?e je uporabnik ni znal pravilno ohladiti

-avto sicer ima tri leta, a zgoljufane kilometre - big problem, ker so lahko zame?ani tudi intervali servisov in na koncu se ti zgodi, da zajebe? ma?ino, ker ti odtrga jermen o sami obrabljenosti celega avtomobila pa raje ne bi

 

No tole bi bili po mojem glavni vzroki zakaj prodaja po treh letih, zaklju?im lahko edino to, da ima? lahko sre?o pa je avto v treh letih naredil 100.000 relacijskih kilometrov in je ohranjen tako vizualno kot tehni?no v nulo, lahko pa ima 50.000 mestnih kilometrov, ve?ino z neogretim motorjm pa ve? kot tretje prestave skoraj ni videl. Tak je lahko v precej poraznem stanju v drobovju kar bo? pri nakupu te?ko videl pa ?e si ?e tak ekspert.

 

In vse kar je zdejle napisano se pri novem avtomobilu ne more zgoditi saj za?ne? z uporabo iz prakti?no ni?le, ?e pa se ?e poka?e napaka je pa garancija na vrsti.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

eni imate pa res teorije da ?loveku slabo postane... ti??ite svoje naprej kot da je to va?a vera :rolleyes:

 

Boss 90% folka menja al po treh, al po ?estih letih avto naprej zato, ker ho?e neki novga, eno spremembo in ne zaradi od tebe na?tetih faktorjev... pa si lahko tolma?i? kakor ?e?, to je dejstvo :blush:

 

 

Pozablja? tudi na eno stvar pri novem avtu... za?etni kapital! Je treba imet 30k?, da si ?lovk lahko gre po novo mazdo! ?e pa si ?lovk postavi mejo pri 16K?, se pa lahko odlo?i... a grem po novo kio ceed, al pa grem po dve leti star premium avto? Ajd za kaj se bi ti Boss odlo?il? (pa ne zdej... bi ?e na?paral)

 

Najbolj mi je pa zanimiv folk, ki ima kredite 400?, samo da ima NOV avto (oz. ima leasing, ker takega kredita povpre?en slovenec itak ne dobi), ko pa je treba mulcu zvezke za ?olo kupit, je pa vse takoooo drago....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss hecno mi je samo to, da pi?e? kot, da bo vsak rabljen avto imel te?ave. Glej, ?e nekdo kupi 2 leti staro Mazdo 6 z realnimi kilometri (pa, da niso v ?tartu na 150.000 km) mislim, da se bo isto fural brez te?av kot ti lep ?as. In kon?na ra?unica bo v prid rabljenemu. Ne trdim pa, da je nakup novega neumnost iz tega stali??a, da si zihera?. Ampak tudi z novimi je v?asih res problem pri uveljavljanju garancije. Sploh, ?e kupi? kak ?isto nov model z porodnimi te?avami.

 

Saj je napisal, da po treh letih menja avto zato ker se ga naveli?a, ker ho?e drugega, bolj?ega, lep?ega, uporabnej?ega, mo?nej?ega. Stvar okusa. Jaz ga razumem, mene tudi v?asih prime, da bi ?e kaj drugega probal.

 

Sicer se pa umikam iz debate ker sem ?e navajen, da imamo tu tako razli?ne poglede, da ne bo nih?e nikogar prestavil niti za milimeter. Niti, da bi pogledal iz drugega zornega kota.

 

To je nesmisel, da se umika? iz debate, ker edino tako lahko vsak pove svoj vidik gledanja saj ni nih?e rekel, da imajo tisti, ki kupijo rabljen avto pa narobe. Jaz samo trdim, sploh se je pa za?elo z Borutovim postom, ki je hotel verjetno tudi sam sebe prepri?at, da je vseeno manj potratno kaditi, piti kavo pa kak pir?ek na dan in kupiti tri leta rabljen avto, kot pa ni? od tega pa imeti novega. Dokazal sem mu na lastnem primeru, da ?e brez ?ikov, kavice in pira je to nesmotrna izbira sploh za tiste, ki delamo veliko kilometrov.

 

 

Zdej pa bistvo odgovora na tvoj post:

 

Da, z mojim avtom, ki sem ga vozil od ni?le bi verjetno (bomo videli kaj bo v naslednjih 100.000km) se upal kar veselo potegnit preko 200.000km - vem kaj delam z njim, kako ga vozim in kako vzdr?ujem. Vse o mojem avtu mi je znano od prakti?no nakupa, do trenutka, ko se bom odlo?il za prodajo. Tako, da ja verjetno, ?e bo potreba in se ne bo izkazalo kaj nepredvidenega, ga bom lahko vozil ?e precej preko 200kkm brez neke bojazni velikih stro?kov. A si to upam, trditi za rabljenega, kjer nisem vedel, kaj se je na za?etku po?elo z njim - niti pod razno ne. Ja lahgko bo vse OK lahko bo pa treba narest generalno.

 

Ampak vseeno dejmo nekaj stvari razjasnit:

 

Do 200.000 na?eloma naj ne bi ?lo ni? izrednega niti sklopka, niti amortizerji, turbina, visokotla?na pumpa vsaj pri normalni uporabi ne.

 

Kaj pa po 200.000 recimo do 300.000 - hmmm

 

-drugi velik servis - sigurno

-sklopka - skoraj sigurno razen, ?e je bil avto samo relacijsko vo?en

-amortizerji - sigurno (obraba zaradi kilometrov in leta)

-turbina - lahko ja lahko ne ampak verjetnost, da ne ni ve? tako velika

-injektorji - zelo verjetno, da vsaj kak?en, ?e ne ?e kar vsi... spet odvisno od na?ina uporabe

-kon?niki, le?aji - ?e slu?ajno ?e niso ?li pred 200.000km so skoraj sigurno zdaj na vrsti. ?e kak?na roka ipd verjetno tudi

-vsaj ena menjava zavornih oblog in diskov

-menjalnik, motor (recimo bat) - bo Labi povedal ve? o tem.

-izpu?ni sistem, predvsem kak?en DPF filter pri dieslu

-zra?nost volanskega mehanizma zna biti tudi te?ava

-kak?na pumpa bo tudi oddelala svoje

-elektrika zna tudi ?e kje ponagajat - stikala, obvolanske ro?ice pa ?e kaj bi se na?lo , pri bencinarjih recimo ?e kabli in v?igalne tuljave.

-egr

-imv

-tudi kaka rja bo ven udarila

 

 

itd itd

 

Pa ?e enkrat poudarim spet je odvisno od avta in na?ina vo?nje ampak procent, da bo treba kaj od tega menjat je pa? ?e zelo visok in moja groba ra?unica je, da od 200kkm do 300kkm rabi? imeti pripravljene vsaj 4 jurje za redna in izredna popravila. To je vsaj 1,5x ve? kot pa za prvih 200kkm skupaj.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

eni imate pa res teorije da ?loveku slabo postane... ti??ite svoje naprej kot da je to va?a vera :rolleyes:

 

Boss 90% folka menja al po treh, al po ?estih letih avto naprej zato, ker ho?e neki novga, eno spremembo in ne zaradi od tebe na?tetih faktorjev... pa si lahko tolma?i? kakor ?e?, to je dejstvo :blush:

Pozablja? tudi na eno stvar pri novem avtu... za?etni kapital! Je treba imet 30k?, da si ?lovk lahko gre po novo mazdo! ?e pa si ?lovk postavi mejo pri 16K?, se pa lahko odlo?i... a grem po novo kio ceed, al pa grem po dve leti star premium avto? Ajd za kaj se bi ti Boss odlo?il?

 

Najbolj mi je pa zanimiv folk, ki ima kredite 400?, samo da ima NOV avto (oz. ima leasing, ker takega kredita povpre?en slovenec itak ne dobi), ko pa je treba mulcu zvezke za ?olo kupit, je pa vse takoooo drago....

 

Sej tko kot ti mene ne more? razumeti pa? jaz tebe tudi te?ko, ker matematika je ?isto enostavna.

Bom zelo na kratko:

 

-moj primer - za ?est let star avto dobim 7k?, nov me pride 27k? - rabim torej ?e 20k?. v ?estih letih od nakupa prej?njega sem vsak mesec dal na stran 278?, pa je brez obresti in brez da bi rabil vzeti kredit moj nov avto. Ta znesek si lahko takoj privo??im, ker ne kadim, ne pijem ne kave ne alkohola. Vse se izzide BP. Takoj po nakupu dam spet vsak mesec tak znesek na stran, da bom imel ?ez ?est let spet mo?nost nakupa novega avtomobila.

 

- zdaj pa tvoj primer, za tri leta starega si dal 16k? in ?ez tri leta bo? verjetno te?ko dobil kaj dosti ve? kot 6k? saj si drugi lastnik. torej bo? rabil za 16k? dodati ?e 10k?, ker ima? za to na voljo tri leta spet rabi? za vsak mesec dat na stran natanko toliko kot jaz (278?). In to z eno veliko razliko jaz se tri leta vozim v mlaj?em avtomobilu in na za?etku novem. Je pa res, da ti si pa? dva avta zamenjal sam sta oba stara in rabljena pa kakor koli to vzame?.

 

to je ta razlika, ki je v bistvu ni in zmotno prepri?anje kako ugodno pride? skozi z nakupom rabljenega avtomobila - samo to ho?em dopovedat.

 

Pa ?e eno zadevo, da ne pozabim... ?e, dajem vsak mesec vezat teh 278? (4% letna obrestna mera) bom po 6 letih imel ?e dodatnih 2500?, ?e jih daje? ti bo? imel po treh letih 600? in po naslednjih treh ?e 600?. Se pravi skupaj 1200?, kar je 1300? manj kot jaz.

 

 

Za zaklju?ek pa samo to... bi takoj kupil Ceeda, ki je odli?en in zanesljiv avtomobil sploh za to ceno je pa res, da ni tolk eminenten kot Mazda. :harhar:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da je lega na cesti avta z 250Kkm enaka tisti z 50Kkm ne dr?i, preverjeno iz lastnih izku?enj. Pa ne toliko zaradi zmahanega podvozja kot zaradi tega, ker se je v tem ?asu zgodil razvoj. Sicer ni nujno, da gre razvoj vedno v pozitivno smer, ampak novi avtomobili so, oz., naj bi bili tehnolo?ko bol?i od nekaj let starih in tudi to je tisti + ki ga pla?a?.

 

 

a ti res verjame? v to kar si napisal....no pa poglejmo kaj dobi? za 15k ?....novo Kio ceed dizel karavan, al pa npr. tole: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5228991&show=1

 

si ?e vedno prepri?an da bi se v novem za 15k? lahko bolje peljal? :huh:

 

jaz kie tudi povohal nebi, pa je lahko 100x nova.

 

 

 

Kaj pa po 200.000 recimo do 300.000 - hmmm

 

-drugi velik servis - sigurno

-sklopka - skoraj sigurno razen, ?e je bil avto samo relacijsko vo?en

-amortizerji - sigurno (obraba zaradi kilometrov in leta)

-turbina - lahko ja lahko ne ampak verjetnost, da ne ni ve? tako velika

-injektorji - zelo verjetno, da vsaj kak?en, ?e ne ?e kar vsi... spet odvisno od na?ina uporabe

-kon?niki, le?aji - ?e slu?ajno ?e niso ?li pred 200.000km so skoraj sigurno zdaj na vrsti. ?e kak?na roka ipd verjetno tudi

-vsaj ena menjava zavornih oblog in diskov

-menjalnik, motor (recimo bat) - bo Labi povedal ve? o tem.

-izpu?ni sistem, predvsem kak?en DPF filter pri dieslu

-zra?nost volanskega mehanizma zna biti tudi te?ava

-kak?na pumpa bo tudi oddelala svoje

-elektrika zna tudi ?e kje ponagajat - stikala, obvolanske ro?ice pa ?e kaj bi se na?lo , pri bencinarjih recimo ?e kabli in v?igalne tuljave.

-egr

-imv

-tudi kaka rja bo ven udarila

itd itd

 

Pa ?e enkrat poudarim spet je odvisno od avta in na?ina vo?nje ampak procent, da bo treba kaj od tega menjat je pa? ?e zelo visok in moja groba ra?unica je, da od 200kkm do 300kkm rabi? imeti pripravljene vsaj 4 jurje za redna in izredna popravila. To je vsaj 1,5x ve? kot pa za prvih 200kkm skupaj.

 

 

ti poro?am ?ez cca 2 leti...trenutno sem na 220000....izredni stro?ki 0? (tudi ?arnice mi ?e ni bilo treba menjati) :D

p.s.-upam da se to ne spremeni ?ez no? :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hehe... boss ne bova pri?la do konca :bravo:

 

Greva kar lepo po reglecih... ni? ne bova prirejala cifer:

Tvoj avto je stal 27.000?

Moj avto je stal 16.000?

 

letnik 2006 mazda 6 ima ceno v povpre?ju na avto.net 9090?... se da izra?unat

torej sem za en avto izgubil 6,9k?.... x2=13,8k?, ti pa 17,91k?… Kolk je zdej dejanske razlike?

 

Z vsakim letom ve? se ta razlika seveda manj?a, ampak sej se dajeva okol mojega primera a ne?

 

 

pa ?e greva ?e izra?unat, da imava oba avto 5-6 let je povpre?je na avto.netu ca.5500? (letnik 2003/04).

 

Torej sem js v petih-?estih letih izgubil 11k?, ti pa kot ?e omenjeno 17k?.... kolk je kje dodatnih stro?kov ne bova, ker tudi ti po treh letih nima? ve? garancije in nosi? stro?ke vseh popravil sam (kar upam da jih ne bo!!)

 

 

Pa pri prodaji starej?ega avta lastni?tvo bolj boro malo ?teje... va?na je bolj ohranjenost, kilometri, prva barva, oprema itd... ?e vedno bom dobil za avto z 120k kilometri ve?, pa naj bom drugi lastnik, kot pa nekdo drug, ki je prvi lastnik pa ima 200k km prevo?enih... bo dr?alo?

 

 

Ok... grem zdej mazdico oprat, kljub temu da je rabljena, je lahko vsej ?ista :harhar:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a ti res verjame? v to kar si napisal....no pa poglejmo kaj dobi? za 15k ?....novo Kio ceed dizel karavan, al pa npr. tole: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5228991&show=1

 

si ?e vedno prepri?an da bi se v novem za 15k? lahko bolje peljal? :huh:

 

jaz kie tudi povohal nebi, pa je lahko 100x nova.

ti poro?am ?ez cca 2 leti...trenutno sem na 220000....izredni stro?ki 0? (tudi ?arnice mi ?e ni bilo treba menjati) :D

p.s.-upam da se to ne spremeni ?ez no? :P

 

Tle je treba pri?tet ?e DMV!

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss sori, a ?e navedba o tvojih prihodkih dr?i in ?e nima? drugih si za moj okus tipi?en sloven?ek ki dela samo za avtomobilsko industrijo, pa ne mi zamerit. Imam malenkost bolj?o pla?o, re?en stanovanjski problem in 2 sin?ka, pa si nikakor ne upam v nakup novega avta za 30k, saj je poleg nakupa to treba ?e tankat, vzdr?vat in registrirat. Nekje sem bral, da je mese?ni upravi?en stro?ek za avto max 25% prihodka, ostalo je su?enjstvo. Seveda mora vsak zase sam vedet, mene boli vsak ? k mi ga po?re avto, k je povrh vsega vsak dan manj vreden, pa ?e ga zve?er v postlo parkiram ni? ne koristi.

 

In ve?ina, ki nas kupuje rabljene avte, jih kupujemo zato, ker si s tem dvigne? doseg na lestvici, jasno si tudi dviga? stro?ke vzdr?evanja s tem.. Jaz sem dal za passe model M6 star 10 mesecev 17k, takrat je blo to sicer ultra ugoden nakup, pa sem do danes tudi precej spu?il, vsaj 7 k ?e ne ve?. Za tak denar (17k) verjetno ?e nove M3 neb dobil. Ve?ina nas verjetno razmi?lja tako. ?e bi imel 30 k bi gledal v smeri E220CDI ali 525D, seveda, ?e bi si lahko dodatno privo??il 500? na mesec za vo?njo, registracijo in servise, poleg nakupne cene. Potem se pa spra?ujemo odkod avto industrija tako cveti, pa nas imajo vse v jarmih.

V?asih je vsak delal v lastnem kraju ,danes pa.....

Seveda je prodaja rabljenga prej kot v 5 letih po vsej verjetnosti pu?iona. Itak pa se ne da s tem slu?it, gre bolj za borbo za ?im manj izgube. .....

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.