Skoči na vsebino

Terenec


Mraušk Mčk

Priporočeno sporočilo

To ni niti I od terenca, kaj šele T od terenca. Kaj šele, da bi bilo D od Delovnega stroja.

 

Amarok v osnovni izvedbi ima nosilnost 830 kg. Čim daš na njega kaj več opreme, nosilnost pade. Najbolj načičkan Amarok ima nosilnosti zgolj 655 kg. To jaz brez nekih večjih težav peljem v Mazdi 5... Seveda je pa najbolj važno, da se tako vozilo lahko pelje 190 km/h. Če so gor pnevmatike za po terenu, se te, pri taki hitrosti, sliši dva dni prej kot se te zagleda...

 

Dobro, ja, ima štirikolesni pogon. Ki pa spet ni tako zelo zmogljiv, da bi odtehtalo ceno med 50.000 in 70.000€. Če se pa kdo zanima za tisto predelavo iz prej omenjenega članka, bo imel pa samo še slabih 500 kg nosilnosti, pa okoli 12.000€ bo doplačal za vso predelavo...

 

Včasih so bila pick-up vozila zgolj delovni stroji. Zdaj pa jih opremljajo z boljšo opremo in posledično so že čisto spodobni avtomobili, ki si ga človek brez težav omisli za vsakodnevno rabo. Delovni stroji pa to niso več. Ker so preveč pomehkuženi in preveč nabutani z nepotrebno šaro, kot je, na primer, zaslon na dotik, nežna in občutljiva tapiserija namesto gumirane notranjosti, ambientalna osvetlitev, BOSE ozvočenje,... Stvari, ki jih pri delu ne potrebuješ, ceno vozila pa dvigajo... Nimajo pa tega, kar bi človek pri delu potreboval, kot, na primer, blokado diferencialov, robustno zunanjost, ki zdrži tudi kak dotik z malinami in leskami (brez, da je potem vsa plastika okoli naokoli polomljena...),... V glavnem, to so postala vozila, ki pri sosedih vzbujajo zavist, lastniku pa ne služijo.

 

Kupujejo jih pa firme, ker drugega nimajo kaj kupit. Land Rover Defender ne delajo več, Puch 300 GD pa že spada med starodobnike - ki je, tako, mimogrede, tudi imel 650 kg nosilnosti...

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta je lih taprava😁😆

AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Včasih je bolje, če se vozniki (s svojimi terenskimi vozili) raje držijo urejenih poti.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kaj pa je zdaj to?   Mislim, da se jim je dokončno skisalo in da res ne vedo, kaj delajo. Sploh me je pa zmotil zadnji stavek: Zakon je začel veljati v začetku avgusta lani. A sestavljajo ga pa šele zdaj...   A ljudje "tam zgoraj" še vedno ne razumejo, kaj jim energetiki tumbamo že leta. Eno je postavit sončno elektrarno. Nekaj čisto drugega je pa njeno sobivanje z ostalimi viri električne energije. Ko se zapelje oblak čez Sonce in je taka elektrarna naenkrat v senci, mora biti takoj na razpolago drugi vir, drugače bo omrežje "počepnilo". In če že moraš nekje imeti rezervo, potem raje denar takoj investiraj v tak vir, ki bo stabilen in ekološko sprejemljiv...    
    • Verjetno bi moral se nek pobarvat Sent from my iPhone using Tapatalk
    • Verjetno smo ga že videli a vseeno je potrebno paziti če bo spet sneg Bei Facebook anmelden WWW.FACEBOOK.COM Melde dich bei Facebook an, um dich mit deinen Freunden, deiner Familie und Personen, die du kennst, zu verbinden und Inhalte zu teilen. Sent from my iPhone using Tapatalk
    • Hja, tisti v rdečem je pac vzpostavljal reševalni pas.
    • Jaz se pogovarjam o Volvotih, ki so bili izdelani pod kitajskim lastništvom.   Če je to 4-kotna škatla, potem je še pristen šved.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.