Skoči na vsebino

MOTO KOTIČEK


KAALman

Priporočeno sporočilo

  • 2 tedna kasneje...

Boss si kdaj probal skid bike in ves kaj je njegov namen.

 

Jaz sem bil z Igorjem pred rtv tam. In to je bila demonstracija brez tcs in abs - pospesevanje v ovinku. In evo zdrs kolesa ter iz smeri. S skid bikeom se to da probat ker se ne mores prevrniti. Je pa tudi zelo tezko se ustaviti in manevrirati.

Gre za instruktorja z AmZS btw

Zavorna pot 4x daljsa v filmcku. Pa se mal slikc. V glavnem skid bike ma popolnoma drug namen. Ampak fajn je videt motorista v kontejnerju a ne, ker je divjak...noben pa ne pomosli zakaj je kontejner na poligonu

post-2637-0-74612800-1552716938_thumb.jpeg

post-2637-0-10434100-1552716948_thumb.jpeg

post-2637-0-93377400-1552716955_thumb.jpeg

642756B8-0120-40D7-A20F-D08286DF7413.MOV

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss si kdaj probal skid bike in ves kaj je njegov namen.

 

Ampak odgovora na vpra?anje pa ?e vedno nimam. :ne vem: A so bremze takrat izklopljene, da se rukne? v oviro... kle je bil kontejner, lahko bi pa bilo kaj drugega. A je parkiri??e premajhno? Sam vpra?am?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak odgovora na vpra?anje pa ?e vedno nimam. :ne vem: A so bremze takrat izklopljene, da se rukne? v oviro... kle je bil kontejner, lahko bi pa bilo kaj drugega. A je parkiri??e premajhno? Sam vpra?am?

Ne nisi videl mojega videa, zadeva se ne ustavi kar takoj tudi na polno z obema bremzama. Instruktor tu bremza po zdrsu na polno.

Poleg tega ima izklopljen abs in tcs med demonstracijo in ko zadnja guma zdrsne, motor izgubi smer in je najslabse da bremzas, saj se s tem zravna v ovinku in gres tja kamie ni treba.

Skid bike omogoca vozniku in zacetnikom naklon do polnega (cca slabih 60 stopinj) brez da bi se prevrnil. S tem pa mu oslabsa druge lastnosti, tudi zavore. Nenazadnje gre za dodatno tezo. Poleg tega ima ta model ze cornering abs in tcs, in ne more zdrsniti tudi ce na polno odpres plin, to pa je bil smoter demonstracije - kako elektronika pomaga vozniku.

 

Ce bi bil Suzuki brez dodatkov bi se ustavil za cca 2 dolzini motorja pred slavnim kontejnerjem :) vem ker mam enakega, z enako opremo :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e en moto porni?. Gume na 0'.8 bara, vzmetenje na 0, TCS off, ABS off.....gaaaaaassss

post-2637-0-59097000-1553356630_thumb.jpeg

post-2637-0-29193000-1553356706_thumb.jpeg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Maroko statistika: 4100km. Porabljeno manj kot 1000? v celoti (najvec je bil trajekt 295? povratna, in benz 14 tankov po povprecno 20?). Hoteli so bili vsi s hamamom in bazeni, garazo.

 

Kar je zelo ugodno za 14 dni.

 

V petek pa z zeno v Toskano :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nejc bi rekel - zakaj vozim....:)

 

V Maroku sem ze bil s familijo avion + avto. Velika razlika je bila ta da sem se z motorjem zapeljal do konca cest in vasi, ki jih v zivljenju ne bi videl. In ravno tam je bilo najbolje. Predvsem ljudje in scena. Blato gor ali dol. Da ne omenjam seveda ganjanja po puscavi.

 

In kot si rekel, za Toskano me ne skrbi kje se bova ustavil, parkirala, spala. Povsod so zastonj mesta za mopede, pa tudi ?e ne.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Sicer vidim, da vozite bolj potovalne motocikle. Me pa vseeno zanima, kje kupujete gume? Sicer jaz rabim gume za ?portaka, sem pa razmi?lju,da bi dal gor kar bridgestone S21 ali S22, pa me zanima, kje bi jih dobu po kaki kul ceni? 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Veliko je izbire, tudi gume direkt ali liderpnevmatilk, sam kupujem pri spanu ker dajem zadnjih nekaj let pirelli angel GT. imajo tudi za sportake.

 

Pa se zanimivost, za Maroko sem narocil bolj krampaste gume ter gledal tudi na ceno, ces nekaj za 4000km samo. Vzel Mitas 08(na zgornji sliko), komplet 100?....presenetljiva guma, sedaj ze na 8000km pa se kar dela....meso je se.

 

Moj interval je drugac tam 10.000km za menjavo.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

'Grem na ?iht' 2019

 

30.6

 

Italija, Svica, Italija, Francija, Italija, Francija, Italija - domov. 3500km, 42 prelazov.

Od tega dva nova off road dela.

 

Col de Parpailon, ze dvakrat se mi je izmuznil

Bistvo s tunelom je pri 19:00, drugace a must v moto adv karieri

 

 

Pa se en legendaren Tende - ampak ne cez tunel ampak po stari mulatjeri

 

Nejc prevrti na 03:00, po moje bos mountina takoj v xsaro dal

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Col du Chaussy, oziroma kot ga kolesarji imenujejo pekel Montvernierja (lacets)

 

https://www.cycling-challenge.com/les-lacets-de-montvernier/

 

Pa se par legend Toura, Glandon, Madelaine...

 

Kot vedno nobenega nikjer na cesti

post-2637-0-66074500-1562177569_thumb.jpeg

post-2637-0-45163500-1562177594_thumb.jpeg

post-2637-0-24011300-1562177619_thumb.jpeg

post-2637-0-52944700-1562177662_thumb.jpeg

post-2637-0-44144600-1562177693_thumb.jpeg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Dva nova mejnika opravljena, Tunel di Parpillon in Col de Tende, Parpillion je voja?ki tunel na 2780m in s tremi kufri ter cesnimi gumami je bil izziv nejasen. Vseeno naloga opravljena brez padca ali prevrnitve. 'samo 25km makadama ampak to pomeni stoje loviti vsaj 300kg na gladkih gumah, cesta pa izjemno zahtevna...cesta? Ok nekaj podobnega cesti....za??ita motorja - plata na dnu motorja je delo opravila odli?no in skrivljena kon?ala svoje delo v Italiji

 

post-2637-0-25740300-1562924398_thumb.jpg

post-2637-0-07428300-1562924439_thumb.jpg

post-2637-0-55670600-1562924488_thumb.jpg

 

Tende je bil pa 'lu?ten'

 

post-2637-0-64936500-1562924642_thumb.jpg

post-2637-0-67986700-1562924684_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.