Skoči na vsebino

problem z zavorami


Priporočeno sporočilo

Zdravo mojstri!

Na Mazdi mx-5 1.6 '02 letnik imam probleme z zavorami, ki se mi ob?asno pojavljajo, so pa vremenskega zna?aja, dogaja se, ko je zunaj hladno in de?evno.

Primer: po de?evni no?i opazim zjutraj nenormalno veliko rje na diskih. Ko speljem in pritisnem pedal, se na cca. 3 pritiske ne zgodi ni?, ?ele potem avto za?ne zavirat in ?e to prov grdo ru?i, potem se umiri. Ko po dalj?i vo?nji pri ve?ji hitrosi v de?ju prvi? pritisne? pedal, se prvi trenutek ne zgodi ni?, potem pa za?ne avto poplesavat in neenakomerno zavirat, kasneje se umiri. ?ez par pritiskov je bolje. V takem vremenu opa?am tudi to, da se diski nikoli ne svetijo, so polni temnih lis in zelo hitro zarjavijo. Naj poudarim, da se pri toplem in suhem vremenu to ne dogaja, zavore primejo normalno, tudi diski so ?isti in enakomerno obrabljeni. S tem razlogom sem menjal diske in plo??ice, zavorno teko?ino, sistem je prezra?en... sprednji diski so brembo, plo??ice ferodo, zadaj lucas, trw in ni ni? bolj?e. Je mo?no kaj v zvezi s slabim ?i??enjem in odvajanjem vode med vo?njo, ker se tudi ob mo?nej?em zaviranju diski ne s?istijo in segrejejo ravno preve?, plus to, da moram kar konkretno pritisniti na pedal, da se ustavim?

Taka situacija je zelo mote?a in nevarna in ?elim ?imprej re?iti te?avo. Preden se podam v lov za mehankarji, vas prosim za kak?en pameten nasvet.

 

lp

 

Nejc

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo mojstri!

Na Mazdi mx-5 1.6 '02 letnik imam probleme z zavorami, ki se mi ob?asno pojavljajo, so pa vremenskega zna?aja, dogaja se, ko je zunaj hladno in de?evno.

Primer: po de?evni no?i opazim zjutraj nenormalno veliko rje na diskih. Ko speljem in pritisnem pedal, se na cca. 3 pritiske ne zgodi ni?, ?ele potem avto za?ne zavirat in ?e to prov grdo ru?i, potem se umiri. Ko po dalj?i vo?nji pri ve?ji hitrosi v de?ju prvi? pritisne? pedal, se prvi trenutek ne zgodi ni?, potem pa za?ne avto poplesavat in neenakomerno zavirat, kasneje se umiri. ?ez par pritiskov je bolje. V takem vremenu opa?am tudi to, da se diski nikoli ne svetijo, so polni temnih lis in zelo hitro zarjavijo. Naj poudarim, da se pri toplem in suhem vremenu to ne dogaja, zavore primejo normalno, tudi diski so ?isti in enakomerno obrabljeni. S tem razlogom sem menjal diske in plo??ice, zavorno teko?ino, sistem je prezra?en... sprednji diski so brembo, plo??ice ferodo, zadaj lucas, trw in ni ni? bolj?e. Je mo?no kaj v zvezi s slabim ?i??enjem in odvajanjem vode med vo?njo, ker se tudi ob mo?nej?em zaviranju diski ne s?istijo in segrejejo ravno preve?, plus to, da moram kar konkretno pritisniti na pedal, da se ustavim?

Taka situacija je zelo mote?a in nevarna in ?elim ?imprej re?iti te?avo. Preden se podam v lov za mehankarji, vas prosim za kak?en pameten nasvet.

 

lp

 

Nejc

 

Si ti v teh cca 10h letih kdaj menjal zavorno teko?ino?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Majstori, ?e uporablja? zavore z njimi nima? teh te?av, ?e pa avto stoji oziroma se malo vozi potem pa je sra...

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Neyko povej kak?ne feltne ima? gor na avtomobilu. Pri meni z 18 colskimi feltnami voda skoraj ne ?prica po diskih pa ne glede kolk de?uje. Pri 16 colskih pa moram kr malo bit previden in v de?ju na vsake toliko rahlo bremzo stisnem, da se odstrani vodni film z diska.

 

Pri meni je problem o?itno v obliki feltne oziroma kako le ta usmerja zrak in tudi vodo preko diska. Predvidevam pa da je podobna te?ava tudi pri tebi. Da te pa v de?ju tudi rahlo zanese je pa tudi logi?en vzrok. O?itno plo??ice na eni strani bolje le?ijo na disku in bolje odstranjuje vodo ali pa toliko drsajo po disku, da ga skoz grejejo in s tem omogo?ajo, da prej prime kot na drugi strani in to se takoj pozna v zana?anju avtomobila najprej v smer kjer zavora prej prime nato pa ker zadevo posku?a? poravnati z volanom pa ?e za?ne dobro prijemat tudi na drugi strani in ker je volan rahlo obrnjen ima? ob?utek kot da vse skupaj ple?e.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ma? gor karkoli neoriginalnega - recimo kak spojler ipd, ki bi lahko spremenil pot zraka :ne vem:

 

Druga? pa v de?ju probaj to kar po?nem sam, da na vsake toliko ?asa rahlo bremzo stisnem. Glih toliko, da se ne ?uti zaviranje ampak, da malo obri?e vodni film s povr?ine deiskov. Pa poro?aj ?e je kaj bolje. Aja pa ?e to, a se ti po dolgi vo?nji katero od prednjih koles bolj segreva kot drugo? Probaj feltno na otip ?im bli?je vijakov.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mah moja MX5 tudi dosti stoji, pa ni ni?esar takega....kaj pa ?e so diski odpeli svoje? :ne vem:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mah moja MX5 tudi dosti stoji, pa ni ni?esar takega....kaj pa ?e so diski odpeli svoje? :ne vem:

 

Jure, komplet zavore sem menjal izklju?no zato, da bo avto zaviral tako kot se zagre. Sama rja na diskih me ne moti, ?e bi se po parih zaviranjih s?istila, to sem omenil v povezavi s slabim zaviranjem v vla?nem vremenu. Dvomim, da so zavore fu?, po dobrem letu uporabe in zelo ne?nim zaviranjem. Pa moj avto sploh ne stoji, vsak dan je v uporabi, celo leto.

Takole zgledajo sprednji diski danes, po celodnevni uporabi <_<, zadnji so pa videt vredu

 

Pa ma? gor karkoli neoriginalnega - recimo kak spojler ipd, ki bi lahko spremenil pot zraka :ne vem:

 

Druga? pa v de?ju probaj to kar po?nem sam, da na vsake toliko ?asa rahlo bremzo stisnem. Glih toliko, da se ne ?uti zaviranje ampak, da malo obri?e vodni film s povr?ine deiskov. Pa poro?aj ?e je kaj bolje. Aja pa ?e to, a se ti po dolgi vo?nji katero od prednjih koles bolj segreva kot drugo? Probaj feltno na otip ?im bli?je vijakov.

 

Avto je original, nimam nobenih pragov ali spojlerjev. Za ostale nasvete ti pa sporo?im, ko bom lahko probal, moram po?akat na de? :P

post-1055-1294952118_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

z mal zamude se vra?am nazaj na forum, sem bil na smu?anju v Franciji.

Kaj pravte, fantje, kaj bi blo za narest z zavorami? A je kdo pripravljen ali ?e kdo pozna koga, ki bi vse temeljito pregledal, preden grem karkoli kupovat?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...
  • 3 tedne kasneje...

Danes ob obilnem de?evju sprobal zavore in lahko re?em, da je to tisto, kar sem ?akal. Primejo konkretno, ni ve? ni nesigurnosti pri zaviranju. Lahko re?em, ATE so zakon in jih toplo priporo?am. L.p.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Kaj pravite na tole? https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19412621&display=Mazda Mazda3
    • Pozdravljen Evo bom uredil.   Sem tretji lastnik. Prvi lastnik je bil učitelj klavirja, drugi lastnik ga je vozil na relaciji Kamnik-Ljubljana, Jaz sem pa tretji lastnik.   JMZGL691601505391 Številka šasije kjer se lahko preveri elektronska knjiga. Pri 165000 km je bil servis narejen pri mojstru iz horjula (šraufa mazde na pooblaščencu), Vsi prejšni servisi pa so bili narejeni na uradnem servisu (Račune in izpise priložim zraven)    Dodatno so bile menjane podložke na injektorjih, menjana veriga, ter pregledan je celoten motor.   Speskan je bil sesalni kolektor in pikjena je bila loputa na turbini. Narejen je tudi egr off Načeloma na motorju bi moral biti mir    
    • Nobena kava te ne zbudi tako hitro kot tista, ki se ti polije po tipkovnici!   Ne sprašujte, kako vem...
    • Kaj pa je zdaj to?   Mislim, da se jim je dokončno skisalo in da res ne vedo, kaj delajo. Sploh me je pa zmotil zadnji stavek: Zakon je začel veljati v začetku avgusta lani. A sestavljajo ga pa šele zdaj...   A ljudje "tam zgoraj" še vedno ne razumejo, kaj jim energetiki tumbamo že leta. Eno je postavit sončno elektrarno. Nekaj čisto drugega je pa njeno sobivanje z ostalimi viri električne energije. Ko se zapelje oblak čez Sonce in je taka elektrarna naenkrat v senci, mora biti takoj na razpolago drugi vir, drugače bo omrežje "počepnilo". In če že moraš nekje imeti rezervo, potem raje denar takoj investiraj v tak vir, ki bo stabilen in ekološko sprejemljiv...    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.