Skoči na vsebino

mazda bt 50


dirt

Priporočeno sporočilo

Se pa sveti kot iz salona :)

 

 

k da ne bi bil od Slivke :hudicek:

 

Kar zezajte se!

No, resnici na ljubo, smo jo pred odhodom "glancali" celih 10,5 ur :blush: . Pa od zunaj, pa od znotraj, pa od zgoraj, pa od spodaj, pa kason, pa ?ipe, pa posesat, pa prah obrisat, pa blatne made?e s tapiserije, pa blatne made?e z notranje strani vrat, pa... ... ... pa presneti avto, k je tko velik pa se toliko umazanije nabere!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Oprosti lahko da? slike svojega avta, tale ziher NI tvoj, ker je preve? spucan. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jah ?e ga reve?a cele dneve trajba? tko kot si nam demonstriral zadnji?, je ?e presenetljivo da se sploh kaj da spucat iz njega... :)

Verjetno pa je povsem normalno, da ko si ga spustil na relacijo, pa ?eprav z malo ve?jim spojlerjem zadaj, da brez vseh reduktorjev in 3., 4. in 5. prestavne ro?ice zadeva ?re znatno manj... Moja 6ka je za moje pojme po?re?na, samo ?im ji dam avto cesto za poduhat, se pozna na kestlu... :)

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jah ?e ga reve?a cele dneve trajba? tko kot si nam demonstriral zadnji?, je ?e presenetljivo da se sploh kaj da spucat iz njega... :)

Verjetno pa je povsem normalno, da ko si ga spustil na relacijo, pa ?eprav z malo ve?jim spojlerjem zadaj, da brez vseh reduktorjev in 3., 4. in 5. prestavne ro?ice zadeva ?re znatno manj... Moja 6ka je za moje pojme po?re?na, samo ?im ji dam avto cesto za poduhat, se pozna na kestlu... :)

 

Em, demonstriral zadnji?? Edino, kar mi pade na pamet pod "demonstriral zadnji?" je bilo nekaj umirjene vo?nje po suhem makadamu in malo po eni travnati potki. Ni? posebnega. Ne razumem, zakaj se ti to zdi presenetljivo? In kaj je bilo tam umazanega?

 

In pa, na po?itnice nismo ?li brez reduktorja. Smo ga kar s seboj tovorili. Komu se pa da to dol pobirat, pa potem nazaj gor obe?at. In niti nisem prepri?an, da se ga da snet in vozit brez reduktorja. Pa sprednji diferencial smo tudi s seboj vozili.

Ja, se strinjam s teboj, da na relaciji avto porabi manj kot pri kak?ni mestni vo?nji. A nisem vedel, da to velja tudi za poltraktorje. Precej "mrtve te?e" tovori s seboj, ki jo na taki relaciji ne potrebuje. Tudi oblika ni ravno najbolj aerodinami?na (niti ni vozilo, od katerega bi se pri?akovala neka aerodinami?nost). Poleg tega je na strehi stre?ni nosilec, ki je precej dolg in na tri pre?ke, kar je sicer odli?no za prevoz tudi 6 meterskih tovorov, pri hitri vo?nji pa ustvarja zra?ni upor. In ?e zimske gume na vro?em asfaltu pove?ajo kotalni upor. In ?e "malo ve?ji spojler zadaj" ima dodatno te?o, pa tudi dodaten upor. In pri vsem skupaj le okoli 8,3 litrov na 100 km me je presenetilo. Resnici na ljubo sem jih pri?akoval vsaj 10. Me pa res firbec matra, koliko bi bilo, ?e bi ?el brez prikolice, z letnim gumam in brez stre?nega nosilca. Saj bi bila poraba gotovo pod 8 litrov. Za tako gmoto zelo malo, se mi zdi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V na?i vasi se vozita dve Mazde bt 50, ki jih ima v lasti en star fotr. O?itno je totaln mazda fan, ker zadnji? sem ga v gostilni malce dra?il kako nism zadovoljen s svojo mazdo in ne verjamem da je tud mazdin terenec kaj prida. Mo?akarju je kar konkretno zakuhalo :D

 

p.s na koncu sem mu dal za rundo in ga potola?u, da sem v resnici nenormalno zadovoljen s svojo belo gajbo :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

A ve?je slike nisi mogu naredit? :vskalo:

:harhar:

 

Lahko bi pa sem se zadr?al. :harhar:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tile so garant prodali Zetorja da so kupli Bavarca, no zdej pa je treba nadoknadit izgubljeno! :P:bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Že tri dni zapored vstajam ob štirih zjutraj, da zrolbam sneg z dvorišča in tako naredim prostor za šolski avtobus, ki pride po šolarje.   Komaj čakam, da mine pomlad...
    • Ampak jaz sem pa res rojen pod srečno zvezdo. Šla sodelavka na dopust in jaz danes prevzamem še njeno delo. Med drugim to pomeni prejemanje pošte - tako klasične kot elektronske. In prvo zjutraj dobim tole sporočilo:     Poslal:    "David C. Bohnett" <carloshelufoundations@gmail.com>, dne 24.04.2024 19:23 Prosim, da  pošljete odgovor na naslov(e): ioffice77@yahoo.com Prejemnik:    undisclosed-recipients:; V vednost:   Zadeva:    S spoštovanjem Moje ime je David C. Bohnett, rojen sem 2. aprila 1956. Sem ameriški filantrop in tehnološki podjetnik. Sem ustanovitelj in predsednik fundacije David Bohnett, neprofitne organizacije, ki dodeljuje nepovratna sredstva in se posveča izboljšanju družbe s pomočjo družbenega aktivizma. Sem filantrop in tehnološki podjetnik in se zavzemam za ustvarjanje pozitivnih sprememb človeštva z gradnjo skupnosti in družbenim aktivizmom. Spodaj je nekaj področij, ki sem jim prispeval: (1). Doniral sem za Funding Los Angeles, ki podpira širok spekter umetniških, izobraževalnih in državljanskih programov v Los Angelesu. (2). Donirala sem za namene, povezane z LGBT (3). Prav tako sem dal nešteto in množičnih finančnih donacij v dobrodelne namene po vsem svetu. (4). Donirano tudi za storitve in raziskave o aidsu (5). Doniral sem tudi za volilne pravice in registracijo volivcev (6). Preprečevanje nasilja z orožjem (7). Raziskave na živalih in pravice živali (8). Večkrat sem prispeval ameriški filmski industriji in dal velike finančne prispevke več univerzam v Združenih državah Amerike. V kalifornijski politiki sem dal številne osebne politične donacije na državni ravni. Zato se po prejemu tega pisma štejete za srečneža, ker ste danes od mene prejeli to pismo. Doniram vam vsoto 6.000.000,00 USD (šest milijonov ameriških dolarjev). To donacijo vam namenjam, da z denarjem pomagate sebi in svoji družini. Želim, da ta denar vložite v kateri koli donosen posel, ki ga želite. Pomagajmo graditi družbo s podajanjem roke bratske ljubezni drug drugemu. To je moj zasebni e-poštni naslov: ioffice77@yahoo.com (odgovorite mi, da vas bom lahko usmeril, kako vam bo izplačan denar). Obiščite to spodnjo povezavo, potrpežljivo preberite članek, da boste lahko preverili o meni: https://en.wikipedia.org/wiki/David_Bohnett S spoštovanjem David C. Bohnett E-pošta: ioffice77@yahoo.com     Prva elektronska pošta in že lahko dobim šest milijonov ameriških dolarjev! Pa ne si misliti, da je to kakšna potegavščina, David C. Bohnett res obstaja! Ima pa malo težav s spolno usmeritvijo, ker nekaj časa je "doniral", nekaj časa pa "donirala". No, najbrž je zato nekaj njegovih sredstev prejela tudi LGBT-organizacija...   Pa naj še kdo reče, da nisem rojen pod srečno zvezdo! Pravkar sem že naročil dve Mazdi CX-80 (enega zame in enega za ženo) s 3,3 litrskim turbo-dizlskim šestvaljnikom. Samo še od Davida prevzamem denar in ju plačam...
    • nimajo, ker a-cosmos že nekaj časa ne dela več ... 😃  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.