Skoči na vsebino

MAZDA 6 ali


toornado

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 132
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Jaz bom se enkrat napisal da je poraba odvisna le od voznika in ne masine....

 

To?no tako. Brez veze pisat in primerjat porabo razli?nih voznikov (razli?ni na?ini vo?nje) na razli?nih relacijah (npr. mesto bistveno ve? ?re kot pa relacija na regionalki) in ?e ob razli?no vzdr?evanih avtomobilih (pri slabo vzdr?evanem avtomobilu gre hitro poraba gor za 20% ali ve?). Edini relevantni podatek za primerjavo je zgolj normna poraba avtomobila. Tam so dejansko vse okoli??ine enake. Seveda pa ni to zdravo za gotovo za jemat. Recimo zgolj primer: en avto ima ni?jo normno porabo, hkrati pa kraj?a prestavna razmerja. Recimo, da jaz vozim ve?inoma po ac tam okrog 160-170 km/h. In v tem primeru bo imel ta avto z ni?jo normno porabo vi?jo porabo pri meni, ker se bo vrtel v vi?jih vrtljajih. Itd...

Recimo pri mojem TDI-ju sem imel take porabe, da mi verjetno nih?e ne bi verjel. In to tako v minimum kot tudi v maksimum :hudicek:.

 

Sicer je pa poleg vsega zgoraj napisanega pri izbiri pomembno ?e nekaj. Image osebe, katera vozi enega ali drugega. Pri Mazdi je kvazi ?porten aktiven ?lovek, pri ?kodi pa rabi? obvezno zraven ?e klobuk, ker si ?i?a style :harhar:. No, kak?na RS-ka je tukaj izjema. Hehe,

 

Lahko pa s prve roke potrdim: Octavia II 1.9TDI, 250 jur?kov BREZ ENE SAME TE?AVE in dela kot urca. Zgolj redni servisi, izven garancije vsi delani doma in ne na poobla??encu. Kosi so pa na pol zastonj. Recimo zgolj primer: blatne zavesice so original na ?kodi cca. 20 EUR. Ne ena, ampak komplet ?tirih :jupiii: . Servisi so me pa pri?li po cca. 80 EUR (material original ?koda, olje ta bolj?a sintetika za longlife servis), velik servis pa cca. 400 EUR (tudi vse original material), od tega je 100 EUR pla?ila za menjavo, ker tega se ne spravim sam delat. To so vse cene za doma in ne na poobla??encu. Recimo original vse ?tri plo??ice so pri?le 110 EUR. Se ni spla?alo nachabau nabavit, ker so bile original cenej?e :D. Menjane so bile pa prvi? pri 160.000 km, s tem, da bi bile verjetno ?e za do 200.000 km ampak sem jih raje prej menjal, ker so malce cvilile. Diski so dejansko ?e sedaj skoraj neobrabljeni :D. Je pa vse to tudi posledica ?i?a style vo?nje :hudicek: . Sama poraba je pa odli?na, vendar je nesmiselno govorit o ?tevilkah, ker imam sam za mnoege precej ''nerazumen'' stil vo?nje :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Lahko pa s prve roke potrdim: Octavia II 1.9TDI, 250 jur?kov BREZ ENE SAME TE?AVE in dela kot urca. Zgolj redni servisi, izven garancije vsi delani doma in ne na poobla??encu.

 

to?no to!

zdej nej se mi pa en lastnik dizel mazde 6 z tem pohvali. :ne vem:

 

?i?a style vo?nja ali ne...pri avtih dandanes je to :rispekt:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Recimo zgolj primer: blatne zavesice so original na ?kodi cca. 20 EUR. Ne ena, ampak komplet ?tirih :jupiii: .

 

fak, se cehi niso vec kar so bli...

da ti zaracunavajo za njihov ponos pa je too much :P

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Imel smo pri hi?i 1.9 tdi 110 KM. Ne vem kako je z 2.0 verjetn ?re ve?. No pri na?i OKTI sem ji delal risanke in ni ?lo prek 5,8. Mazdura ravno v?eraj Linz in nazaj, AC tempomat na 150 ve?ino ?asa - 7,8, ko sem zjutri tankal je blo pa dejanskih 7,6.

 

Od tod meni fama da 1,9 tdi ?re manj.

 

Pri Dnevniku (18.3.2011) so vsporedno testirali Mazdo 6 2.2 CD 129KM in Passata 2.0 140KM in je bila poraba pr obeh do decilitra enaka 6,2 pri tem so pohvalili, da Mazda veliko bolj realno v tehni?nih podatkih napi?e porabo in da pri VW-ju mnogo bolj la?ejo. :hudicek:

 

?e si mel prvo generacijo Octavie je razlika s tvojo trenutno Mazdo cca 260kg samo v te?i obeh vozil. ?e si mel pa drugo generacijo pa okoli 200kg. ?e sam v te?i je razlike kr nekaj kar se po?teno odrazi na porabi.

 

Ampak kljub temu se mi zdi, da tvoja Mazda porabi kar precej oziroma preve? kar bi lahko pomenilo, da je nekaj narobe. Pri taki vo?nji kot si jo omenil do Linza pri tej brzini moja ?estka kuri malce nad 6 litrov po BC-ju, ki je kr precej natan?en.

 

fak, se cehi niso vec kar so bli...

da ti zaracunavajo za njihov ponos pa je too much :P

 

Pa sej so poceni - to si lahko prvo??jo zaradi masovne izdelave :hudicek:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aja, pa ?e to. Octavia ni v rangu Mazde 6, no razen morda po velikosti prtlja?nika. Octavia je Golf. Mazda 6 je v razredu s Passatom in recimo delno tudi Superbom. Ker Superb ima pa res nenormalno veliko prostora.

Pa uradni in ''?asopisni'' razredi gor ali dol. To ti je hitro jasno, ko sede? v enega ali drugega.

In recimo primerjava med 6 in Superbom je tudi precej neposre?ena. Namre? kolikor vem je 6-ka precej ?portno naravnana, kar Superb definitivno ni. Je pa zato super AC potovalnik, medtem ko se po ovinkih ?uti velikost in te?a. Mo?no sicer, da je s Sport podvozjem kaj druga?e.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

fantje... ?e boste avte gledali in kupovali glede na to, kaj pravi sosed ali pa "avtomagazin" potem se boste opekli, noben qrac vas ne bo druga?e gledal, ?e boste vozili avto, ki ga po svoje ali po "uradno" tla?ite v nek razred...

 

kupte to, kar vam je v?e?, in si lahko privo??ite, pa boste zadovoljni ko sam gospod nad nami ;)

 

v eni temi nedale? stran me je nekdo vpra?al, kako sem zadovoljen z mazdo sedaj po cca 50k km ...

sem, vendar sem kriti?en do vsega, zato je nebom hvalil na vse pretege, pa ?eprav ni tak dale? ni? narobe z njo :)

 

smo meli pa, in imamo doma avte razli?nih razredov, in ?e primerjam ceno in dobljeno, so vsi racionalnega nakupa, razen bruderov superb, ki je full option, in je bil cca 35k evrodolarjev... za ta denar, je trenutno tatamata proti vsem, kar jih mamo ostalih, in smo jih kdaj meli, pa tudi proti novemu pasatu pa mazdi 6 pa ?e kaj...

 

pamet v roke, pa volan v glavo ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kaalman, katero ma tvoj brat?

od "zene" brat pa ma 2.0 tdi (140ps) +dsg in vse druge opcije (med drugim je dal zelo"pametno" glede na ceste kjer se pelje, 18" feltne) pa je stala 28.000 eur...

kar je kar dost ugoden nakup glede na vse

 

so mu pa dali dodatnih 1500 eur, ker so zajebali barvo usnja, je hotel svetlo, dobil pa crno usnje...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

itak.

 

blenda avtomaticno ko si na levem pasu.

 

Ja res je, dosti je prepotentne?ev v Audijih, ampak zadnje ?ase sem jih pa tudi kar nekaj sre?al v novih Mazdah 6. Ho?em re?t, da jih v starih ?esticah nisem toliko opazil.

 

Vo?nja 2m za ritjo, prehitevanje ?ez polno ?rto, prehitevanje potem pa ?ez en kilometer zavije z glavne ceste, ...ipd.

 

 

Prevozil z njim kar nekaj kilometrov,pa mi ?e vedno ni jasno.

Mi ti razlo?i?? ;)

 

Hja ne vem, s katerim si se ti to vozil. Pojdi na vo?njo s premium modelom, A6 ali A8, pa bo? videl zakaj ;)

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@LABI: 1.8 TSI DSG7 stekleno okno... park assist bla blabla...

 

ga bom vpra?al, kolk je dal to?no... :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja ne vem, s katerim si se ti to vozil. Pojdi na vo?njo s premium modelom, A6 ali A8, pa bo? videl zakaj ;)

 

pa dobro, Mazda tega razreda v Eu sploh nima vec. :)

ce primerjas pa Xedos9 in Audi A6 letnik 1994... heh skoda da je mazda pustla ta razred.

 

no sj ta Shinari zgleda da bo lih to... kao, te velki 4door coupeji. (A5 5vratn, Passat CC, Merđo E)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja res je, dosti je prepotentne?ev v Audijih, ampak zadnje ?ase sem jih pa tudi kar nekaj sre?al v novih Mazdah 6. Ho?em re?t, da jih v starih ?esticah nisem toliko opazil.

 

Vo?nja 2m za ritjo, prehitevanje ?ez polno ?rto, prehitevanje potem pa ?ez en kilometer zavije z glavne ceste, ...ipd.

Hja ne vem, s katerim si se ti to vozil. Pojdi na vo?njo s premium modelom, A6 ali A8, pa bo? videl zakaj ;)

 

A4.Ni? druga?e kot Mazda 6.Celo 6-ka je bolj trda.In ve? prostora ima v kabini.In ve? prostora zadaj v prtlja?niku. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja res je, dosti je prepotentne?ev v Audijih, ampak zadnje ?ase sem jih pa tudi kar nekaj sre?al v novih Mazdah 6. Ho?em re?t, da jih v starih ?esticah nisem toliko opazil.

 

Vo?nja 2m za ritjo, prehitevanje ?ez polno ?rto, prehitevanje potem pa ?ez en kilometer zavije z glavne ceste, ...ipd.

 

Ne odobravam tak na?in vo?nje... sploh limanje na rit ampak vseeno te nova ?estka kr vabi v malo bolj ?portno dinami?no vo?njo. Trdo podvozje, super volan in prestave, da me dostikrat kr mal zamika po kaki ovinkasti cesti, da jo malce prtisnem :blush:

 

Prehitevanja so pa tako lahkotna in ?e dolgo dolgo nisem vozil avtomobila, ki bi bil bolj?i na tem podro?ju pa sem jih vozil kar nekaj.

 

Je pa? tako, da nekateri avti ti kar ubijejo voljo, do malo bolj ?portne vo?nje in zelo hitro ugotovi?, da so samo prevozno sredstvo in ni? ve?. Recimo taki dolgo?asne?i, ki sem jih vozil so Astra, Laguna, Kangooooo, Peugeot 407 in celo Passat medtem ko Golf ti da recimo kar dosti ve? u?itka a ?e zdale? ne tolk kot ?estka.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne odobravam tak na?in vo?nje... sploh limanje na rit ampak vseeno te nova ?estka kr vabi v malo bolj ?portno dinami?no vo?njo.

Saj razlika med dinami?no in agresivno vo?njo je zelo velika. :bravo:

 

Se pa strinjam: eni avti dobesedno vabijo v hitrej?o vo?njo. Recimo BMW 3-ka. Sploh ne ?uti? hitrosti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Problem ve?ine tukaj je, da zakupijo levi pas in so vso relacijo AC na levem. Morda se ti z malo sre?e umaknejop ?ele po divjem blendanju ali pa limanju na rit. Seveda te pri gledajo kot najve?jega bedaka ko gre? kon?no enkrt mimo. Zanimive pri tem so mamce okrog 40 - 50 3 km pred njo nobenga ne na levem ne na desnem. Ona suvereno po levi. Ko pa jo stisne? po desni, ker pa? ni druge, ?e no?em od Celja do Mb vozit 110 po levem, ti pa blenda ko fukjena. Majke mi da sem bil ?e parkrat na tem da jo zbremzam in sklofutam. ... Prav podobno arogantne so razne smrkle v raznih minijih ki so si ga po vsej verjetnosti prisesale z sesanjem raznih organov. Puhne ven, 2 metra pred tabo in debelo gleda ?e jo sploza?...

 

Slovenska kultura vo?nje po AC pa?...... ?koda debate pomojem....

 

?e enkrat : ?e kupuje? z glavo octavia, ?e s srcem, pa mazda ;)

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jest sem skos na levem pasu, vozim pa vedno 150-160 km/h+ ....zakaj sem na levem....zato ker na desnem tako trese od teh kolesnic ?leparjev da se mi trgat za?ne...npr. primorska avtocesta, ?eprav so jo lani nekaj rihtali...in ?e se mi kdo sam od sebe 120 km/h vozi po prehitevalnem....mu itak blendam da mu ?viga v o?eh...v kolikor prehiteva in ga dohitevam, sem miren :) varnostna razdalja ipd.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po katerm pasu naj bi se ?lovek sploh vozil, js poznam samo levega srednji in desni sploh ne vem kaj so, zgleda da jim je materijala ostalo pa sp potegnil 2 ?pure vi?ka. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A4.Ni? druga?e kot Mazda 6.Celo 6-ka je bolj trda.In ve? prostora ima v kabini.In ve? prostora zadaj v prtlja?niku. ;)

 

Zdi se mi, da ti tu predvsem gleda?, kaj dobi? za primerljivo ceno. Po takem kriteriju M6 premaga vso premium konkurenco, BMW3, Mercedes C,... va?en da ma velik kufer pa notranjost, po kateri lahko frocovje veselo ri?e in packa z blatnimi ?evlji. Dacia Logan pa Kia Pride sta pa sploh best buy.

 

Lej, ti si se spra?eval, zakaj je Audi premium znamka. Zato ker ima avtomobile, in to dobre, v premium razredu, torej vi?ji (A6) in luksuzni razred (A8). Da bi pa iskal neke premium kvalitete recimo v Audiju A3 z 1.6 ma?ino je pa malodane sme?no.

 

Pa tudi A4 in A5 lahko kupi? v "premium" izvedbi - kar seveda stane, ampak vsak luksuz je drag (S, RS, recimo 3.0 dizel, aktivno zra?no nastavljivo bla?enje, 4 razli?ni menjalniki na izbiro, and the list goes on...). Mazda 6 tega pa? ne more ponudit.

 

Ne pravim, da je Mazda 6 slab avto, samo Mazda pa? ni premium znamka... v?asih je bila vsaj kvalitetna z malo okvarami in si vedel, pri ?em si, ?e si kupil Mazdo, zdaj pa ?e po zanesljivosti tone v povpre?je <_<

 

Me prav zanima, koliko foruma?ev ima zakonske te?ave, ker so ?ene ljubosumne na pleh, ki je parkiran pred bajto.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kaj pravite na tole? https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19412621&display=Mazda Mazda3
    • Pozdravljen Evo bom uredil.   Sem tretji lastnik. Prvi lastnik je bil učitelj klavirja, drugi lastnik ga je vozil na relaciji Kamnik-Ljubljana, Jaz sem pa tretji lastnik.   JMZGL691601505391 Številka šasije kjer se lahko preveri elektronska knjiga. Pri 165000 km je bil servis narejen pri mojstru iz horjula (šraufa mazde na pooblaščencu), Vsi prejšni servisi pa so bili narejeni na uradnem servisu (Račune in izpise priložim zraven)    Dodatno so bile menjane podložke na injektorjih, menjana veriga, ter pregledan je celoten motor.   Speskan je bil sesalni kolektor in pikjena je bila loputa na turbini. Narejen je tudi egr off Načeloma na motorju bi moral biti mir    
    • Nobena kava te ne zbudi tako hitro kot tista, ki se ti polije po tipkovnici!   Ne sprašujte, kako vem...
    • Kaj pa je zdaj to?   Mislim, da se jim je dokončno skisalo in da res ne vedo, kaj delajo. Sploh me je pa zmotil zadnji stavek: Zakon je začel veljati v začetku avgusta lani. A sestavljajo ga pa šele zdaj...   A ljudje "tam zgoraj" še vedno ne razumejo, kaj jim energetiki tumbamo že leta. Eno je postavit sončno elektrarno. Nekaj čisto drugega je pa njeno sobivanje z ostalimi viri električne energije. Ko se zapelje oblak čez Sonce in je taka elektrarna naenkrat v senci, mora biti takoj na razpolago drugi vir, drugače bo omrežje "počepnilo". In če že moraš nekje imeti rezervo, potem raje denar takoj investiraj v tak vir, ki bo stabilen in ekološko sprejemljiv...    
    • Verjetno bi moral se nek pobarvat Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.