Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Res je bolj?e 5W30.Jaz nisem opazil nobenega dviga nivoja olja pri nobeni menjavi do sedaj. Olje vedno na max in to od menjave so naslednje menjave. Najbr? posledica, da vozim Mazdo na kratke izlete, ko se dela regeneracija in ne uga?am takrat. :)

Saj tudi ?e se nivo olja opazno ne dviga, je 100% nafta tudi v olju. To dokazujejo razni testi rabljenega olja od nemcev, da vse Mazde sipajo gorivo v olje, tudi bencinci.

Ko je recimo na ?ipki opaziti dvig olja ga je pa ?e velik %. ?e se dobro spomnim sem zasledil da je pri X oznaki v olju ?e nekje 20% nafte, kar ni glih ok. ?eprav Mazda trdi da do X oznake sprejemljivo.

Jaz zase delam servise na max. 10kkm ker olje+filter ne stane spet tolk, in mirneje spim.

P.S.: je pa s tem videt da so motorji kvalitetni, ?e lahko laufajo z tako onesna?enim oljem 300kkm brez problemov.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo odkrito povedano clovek si kupi bencinca ker dela manj kilometrov in kratke razdalje, probleme imas pa na koncu enake kot da dizla vozil na kratke razdalje. Mnenje servisa je da se vsake toliko peljes na dolgo turo, ker del goriva v olju potem izhlapi, ce pa dalje razmisljamo pa pride preko odduska spet en del nazaj. Jaz imam bencinarja kupil sem ga pa zato ker imam do sluzbe 10km, ok saj potem se nardim nekaj kilometrov, letno naredim 25000km je pa res da olje menjam na 10000km. Ampak ljudje kupujejo samo s tem namenom bencinarja ker delajo krarke razdalje. Saj poraba pa tudi ni nevem koliko nizja ce primerjamo vozila brez direktnega vbrizga in z direktnim vbrizgom, pa se sedaj bodo problemi s pacanjem sesalnih ventilov. Vglavnem vse kar je napredno tudi ni ok.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej...dobro napisano..samo pol kaj to ne kupit zato ker.....pol ekologija...jebemliga pa kaj potem kupit.???????ve?no vpra?anje ? ?e dela? kratke razdalje v km manj km letno??

Saj pri meni ni problem ?e je poraba liter ali 1.5lit.ve?..benz..glavno da je avto in motor ok ..ni problemov ve?jih.....zoom zoom lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Geliper tocno tako. Doma se imamo toyoto auris 2009 1.4 bencinar motor se ima zajlo za gas, trenurno ima 70000km in ga ne prodamo je res narejen po trotl ziher metodi. Nwm kam to pelje. Npr vw in mercedes ima pri eni seriji bencinskih motorjev (mercedes m274 motor) odmicne gredi pritrjene s plasticnimi kavlcki in potem vijak v blok motorja. Ko sem to videl saj nisem vedel ce se hecajo. Se mi zdi da se gre samo za ekologijo in ceno izdelave, kvaliteta vec ni pomembna. Zalostno.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Geliper tocno tako. Doma se imamo toyoto auris 2009 1.4 bencinar motor se ima zajlo za gas, trenurno ima 70000km in ga ne prodamo je res narejen po trotl ziher metodi. Nwm kam to pelje. Npr vw in mercedes ima pri eni seriji bencinskih motorjev (mercedes m274 motor) odmicne gredi pritrjene s plasticnimi kavlcki in potem vijak v blok motorja. Ko sem to videl saj nisem vedel ce se hecajo. Se mi zdi da se gre samo za ekologijo in ceno izdelave, kvaliteta vec ni pomembna. Zalostno.

Kateri motor od MB in renoja je to? Ker tast kupuje drug avto in bi rad izbral nekaj zanesljivega

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png 28251_1.png  

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni od renaulta je mercedesov razvoj, oznaka je pa m274. Mislim da od renaulta imajo mercedes samo r9m (renault oznaka) (om626 mercedes oznaka). Danes je res umetnost izbrat motor, sploh za nas ki vemo kaj hocemo, ali pa samo prevec kompliciramo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za vse ki se vozijo samo kratke razdalje bi priporo?al:

1. Pe?, kolo, ali skuter

2. Elektri?ni avto

3. Starej?i avto (dizel brez dpf ali navaden bencinar brez direktnega vbrizga)

4. ?e ?e mora bit novej?i avto z vsemi Ekolo?kimi featurerji pa menjavo motornega olja na 5000km. ?eprav DI bencinar bo ?e vseeno zapacal bat in ventile.

4.1. Oziroma ?e podopcija pri tem kupite nov avto, pa ko je iz garancije menjat spet za novega.

 

Zdaj se pa sami odlo?ite opcije imate.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ve?no vpra?anje ? ?e dela? kratke razdalje v km manj km letno??

 

Bencinarja stare zasnova, saj jih je ?e kar nekaj na trgu, tudi med novimi vozili/modeli.

 

Ne vem, v katerem rangu gleda?, ampak za nek normalen denar je npr. Dacia Duster, od manj?ih avtov pa Suzuki Swift itd.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja..jaz gledam Mazdo..sem se navezal in mi je ok.ponavadi menjam na 5 do 6 let ko pote?e GARANCIJA..saj nekaj dobim za njo..pol pa Akcija...zoom zoom lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja to je tudi dober predlog da se naredi 100 km. V kosu.jaz grem na AC.in gassss...pre?istijo Ventili..pa dobro kaj bo treba

?e delat za dobro Avta in motorja...za to EKOLOGIJO.. ?e pla?ujemo vi?jo ceno avtov ...zaradi tega..zoom zoom lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem gle?dam na motorja-olja sem je ve? razli?nih 5w30 zdej na specifikacije se pa ne spoznam kaj vzet. Se ti da nalimat link?

 

0w30 ali 5w30 ACEA C3

?eprav bi jst priporo?al bolj 5w30, ker Mazde rade me?ajo gorivo v olje in posledi?no postane olje redkej?e.

 

Hvala lepa  :)

 

Samo da ne bo pomote, ?e ?e kdo drug to bere in bi lahko na hitro spregledal, tole olje velja samo za dizelski skyactiv motor.  :)

 

Bencin pa 0w20 ali 5w30, API SN oz. ACEA A3/A5.

 

 

 

Da ?e jaz pristavim k skledi: na toyoti dizlu sem ve?ino ?asa vlival castrol magnatec 5w30 A5, predvsem da ne bi preobremenjeval motorja ob mrzlih v?igih vsako jutro. Pri 180 tiso? po servisu ?e vedno ne spije ve? kot 2 deci olja na 15 tiso?, je pa res, da je bilo olje vedno menjano na 15 tiso? ali 1 leto, kar je bilo prej. Zato bom naprej veselo trdil, da je to eno izmed bolj?ih olj na tr?i??u (cena pa tam tam).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

0w30 ali 5w30 ACEA C3

?eprav bi jst priporo?al bolj 5w30, ker Mazde rade me?ajo gorivo v olje in posledi?no postane olje redkej?e.

Druga? malo sem zmeden ker na mazdinem olju original pi?e. (sem pole ?el preverit)

 

Specifikacije: SAE 5W-30, ACEA A5/B5/C1, Jaso DL-1

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Druga? malo sem zmeden ker na mazdinem olju original pi?e. (sem pole ?el preverit)

Specifikacije: SAE 5W-30, ACEA A5/B5/C1, Jaso DL-1

Kje si to videl?

Na starih oljih je pisalo ?e C1, na najnovej?i verziji ne pi?e ni?. Sem glih zadnji? gledal novo embala?o na motornaolja.c..

post-5522-0-02743800-1583518329_thumb.jpegnajnovej?a embala?a

 

Uradni dopis od Mazde pravi da je Ultra DPF 5W-30 ACEA C2

post-5522-0-13728000-1583518439_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na motora olja spletni pod mazdinim oljem, mogo?e pa so narobe info dali

Na spletu imajo ?e staro sliko in specifikacije.

Ti povem iz prve roke ker sem bil pred dobrima 2 tednoma pri njih v Mariboru v trgovini in sem si ogledal novo embala?o in smo ?e gledli da ni nobene oznake ACEA gor.

Mam pa info od Mazde da so original olja ACEA specifikacij kot sem prej objavil.

Mazda je izdala tudi nove odobritve za starej?e Mazde, da se lahko npr. v M6 GH diesel vliva tudi 0W-30 in 5W-30 ACEA C2 in C3.

Prej so v GH serijo odobrili samo 5W-30 ACEA C1.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V Mazdine dizle lahko da? noter olje 0W30 ali 5W30. ACEA C2 ali C3.

Eno ali drugo, ker sta ACEA C2 in C3 razli?nih specifikacij ima olje ali C2 ali C3.

 

Da malo na hitro povem razlike:

-C1 je Low SAPS (Sulphated Ash <0.5%) z minimalno HTHS viskoznostjo 2.9cP.

-C2 je Mid SAPS (Sulphated Ash <0.8%) z minimalno HTHS viskoznostjo 2.9cP.

-C3 je Mid SAPS (Sulphated Ash <0.8%) z minimalno HTHS viskoznostjo 3.5cP.

 

?e povzamem kaj to pomeni v praksi, SAPS je pomemben za DPF, ni?jo SAPS manj saj, manj bo DPF obremenjen.

HTHS viskoznost pa je pomemben za bolj?o za??ito delov ki so mazani z oljem. HTHS(high temperature high shear) vi?ja kot je bolj?e ma?e pod obremenitvijo.

Ni?ji HTHS pa nudi prihranek pri gorivu, vendar slab?e mazanje.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ko sem pisal mazdi leta 2012 glede olja (sem mel to sreco, da so mi 2x menjali verigo)

Vsa vozila, ki imajo za krmiljenje odmi?nih gredi verigo namesto zobatega jermena, so bolj podvr?ena problemu raztezanja; ne samo pri Mazdi, tudi pri ostalih blagovnih znamkah.

Z uveljavitvijo filtrov trdih delcev v vozila je proizvajalec vozil Mazda za svoje dizelske motorje pri?el uporabljati novo olje, ki ima izredno nizko vsebnost pepela (specifikacija ACEA C1). Le-ta ima namre? to slabo lastnost, da ?ma?i? filter trdih delcev in vpliva na njegovo ?ivljenjsko dobo. Po drugi strani pa ima pepel izredno dobre mazalne lastnosti in lahko vpliva na ?ivljenjsko dobo verige. Skratka, diametralno nasprotni lastnosti, ki sta pri delovanju enega sklopa za?eljeni, pri drugem pa ne.

Ker smo res imeli nekaj raztegnjenih verig (ne toliko, kot se govori), je proizvajalec naredil kompromis  in za vsa vozila z dizelskim motorjem uvedel novo specifikacijo olja ACEA C2. Tako je filter trdih delcev (DPF) ?e vedno dovolj vzdr?ljiv, (na aktualni Mazdi6 je bistveno bolj?i kot na stari z 2,0 dizelskim motorjem, osebno preverjenoJ), veriga pa je dobila kvalitetnej?e mazivo. Predvidevam, da bomo na ta na?in re?ili tistih nekaj ?raztegnjenih? primerov.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kaj pravite na tole? https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19412621&display=Mazda Mazda3
    • Pozdravljen Evo bom uredil.   Sem tretji lastnik. Prvi lastnik je bil učitelj klavirja, drugi lastnik ga je vozil na relaciji Kamnik-Ljubljana, Jaz sem pa tretji lastnik.   JMZGL691601505391 Številka šasije kjer se lahko preveri elektronska knjiga. Pri 165000 km je bil servis narejen pri mojstru iz horjula (šraufa mazde na pooblaščencu), Vsi prejšni servisi pa so bili narejeni na uradnem servisu (Račune in izpise priložim zraven)    Dodatno so bile menjane podložke na injektorjih, menjana veriga, ter pregledan je celoten motor.   Speskan je bil sesalni kolektor in pikjena je bila loputa na turbini. Narejen je tudi egr off Načeloma na motorju bi moral biti mir    
    • Nobena kava te ne zbudi tako hitro kot tista, ki se ti polije po tipkovnici!   Ne sprašujte, kako vem...
    • Kaj pa je zdaj to?   Mislim, da se jim je dokončno skisalo in da res ne vedo, kaj delajo. Sploh me je pa zmotil zadnji stavek: Zakon je začel veljati v začetku avgusta lani. A sestavljajo ga pa šele zdaj...   A ljudje "tam zgoraj" še vedno ne razumejo, kaj jim energetiki tumbamo že leta. Eno je postavit sončno elektrarno. Nekaj čisto drugega je pa njeno sobivanje z ostalimi viri električne energije. Ko se zapelje oblak čez Sonce in je taka elektrarna naenkrat v senci, mora biti takoj na razpolago drugi vir, drugače bo omrežje "počepnilo". In če že moraš nekje imeti rezervo, potem raje denar takoj investiraj v tak vir, ki bo stabilen in ekološko sprejemljiv...    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.