Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Hehe, znanstvena fantastika, kot v vseh naših nitih. Najbolj me je nasmejalo tisto, da če malo bolj hitro peleš v ovinek, da se olje steka na eno ali drugo stran, ta je bla huda :D

V glavnem js tako on tako, vsi skup pa za en drek. Tak da tle je še moj kp dreka, jst kadar menjujem sam, zmeraj ulivam na polovico med max in min. Že same oznake povedo, da čez ne sme pod pa tut ne, torej ti kmečka pamet pove, da je najboljše povprečje, kar pa je (max + min) / 2. Kaj pa not vlivat, ja najbolj važno je, da je olje novo in da se novo vliva v primernih intervalih.

@Alex jst bi reku, da je specificiranih 5 litrov glih za povprečje med max in min. Kot je že nekdo povedal, čez max tudi ni najboljše da gre, ni dovolj prostora v motorju potem.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 43 minutami je 50keda napisal:

 Najbolj me je nasmejalo tisto, da če malo bolj hitro peleš v ovinek, da se olje steka na eno ali drugo stran, ta je bla huda :D

 

No, tebi je smešno. Jaz sem pa pred skoraj 20 leti sedel na sopotnikovem sedežu precej nove Mazda 6 2.3l bencinar, ko se je lastnik odločil, da bo malce pred menjavo še poradiral gume in na parkirišču pridno navil volan in stopil po stopalki za plin. Naredila sva par krogov, nakar je začelo tolči v motorju. Domov je šel z avtovleko, motor pa na generalno ...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je dvorjan napisal:

No, tebi je smešno. Jaz sem pa pred skoraj 20 leti sedel na sopotnikovem sedežu precej nove Mazda 6 2.3l bencinar, ko se je lastnik odločil, da bo malce pred menjavo še poradiral gume in na parkirišču pridno navil volan in stopil po stopalki za plin. Naredila sva par krogov, nakar je začelo tolči v motorju. Domov je šel z avtovleko, motor pa na generalno ...

Ja a res, potem pa ne vem če bom še kdaj šel domov na Dramlje iz Maribrske strani iz AC, ker tam je res dolgi desni ovinek! No morda pa le ni nič na tem? Luda kuča, kaj vse pade ljudem na pamet! :vskalo:

To zagotovo ni bilo zazadi olja ampak zaradi nič olja! 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jap in 2.3 motor je rad papcal olje. Drgac pa bencinarja bos lahko kar lep cajt vozil z oljem na min. Pa bo zelo tezko zaribal. Seveda to ni dobro za motor in bo vecja obraba, ampal zaribal nebo kar tako. Ce je pa olja v motorju obcutno manj, kot minimum potem je pa druga zgodba. Pa tudi v tem primeru nebi zaribal po 15 min voznje.

Popravljeno od Scr3am
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@dvorjan ja, ce je en drek olja not, potem bi se strinju, js sm mislu, da je to blo napisan za normalne kolicine olja. K ce bi blo to res za normalne kolicine, no pol bi pa vrjetno se proizvajalec zram mogu navajat v kak velik breg/spust in kaksn je max stranski G, predn ole kam stece.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Seveda je bilo napisano za normalno količino olja. A ob veliki bočni sili ga je odneslo le v en predel motorja, druga stran pa je zalaufala na suho. Tega scenarija med normalno uporabo vozila nikoli ne doživiš, ne glede na to, kak ovinek "položiš". 😃

  • Všeč 3
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je dvorjan napisal:

Seveda je bilo napisano za normalno količino olja. A ob veliki bočni sili ga je odneslo le v en predel motorja, druga stran pa je zalaufala na suho. Tega scenarija med normalno uporabo vozila nikoli ne doživiš, ne glede na to, kak ovinek "položiš". 😃

Ne vem al se delaš norce ali resno misliš, ampak avto ima olno pumpo in motor ne bo nikoli brez mazanja saj, če bi bilo tako kot pišeš, npr; se pelješ na prelaz Grosglokner v Avstriji samo v hrib 30km in motor je obremenjen in temperatura na zg.meji pa da je še polno naložen.....ne bom nadaljeval kaj bi bilo že po nekaj kilometrih! Bolje da o tem napiše kaj še kak mehanik Pelko in bo vsem bolj jasno! :whatever:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Bini napisal:

Ne vem al se delaš norce ali resno misliš, ampak avto ima olno pumpo in motor ne bo nikoli brez mazanja saj, če bi bilo tako kot pišeš, npr; se pelješ na prelaz Grosglokner v Avstriji samo v hrib 30km in motor je obremenjen in temperatura na zg.meji pa da je še polno naložen.....ne bom nadaljeval kaj bi bilo že po nekaj kilometrih! Bolje da o tem napiše kaj še kak mehanik Pelko in bo vsem bolj jasno! :whatever:

Saj se na sredini hriba valda ustaviš in drugo polovico prepelješ v rikverc, da je enakomerna obraba. 

pred 17 urami je 50keda napisal:

Hehe, znanstvena fantastika, kot v vseh naših nitih. Najbolj me je nasmejalo tisto, da če malo bolj hitro peleš v ovinek, da se olje steka na eno ali drugo stran, ta je bla huda :D

V glavnem js tako on tako, vsi skup pa za en drek. Tak da tle je še moj kp dreka, jst kadar menjujem sam, zmeraj ulivam na polovico med max in min. Že same oznake povedo, da čez ne sme pod pa tut ne, torej ti kmečka pamet pove, da je najboljše povprečje, kar pa je (max + min) / 2. Kaj pa not vlivat, ja najbolj važno je, da je olje novo in da se novo vliva v primernih intervalih.

@Alex jst bi reku, da je specificiranih 5 litrov glih za povprečje med max in min. Kot je že nekdo povedal, čez max tudi ni najboljše da gre, ni dovolj prostora v motorju potem.

Točno to. Mene vedno jezi, ko pooblaščenci radi nalijejo točno na črto oz. še malce čez. Ampak verjetno zato, da lahko čim več olja zaračunajo. :D

Popravljeno od NevLado
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 urami je dvorjan napisal:

No, tebi je smešno. Jaz sem pa pred skoraj 20 leti sedel na sopotnikovem sedežu precej nove Mazda 6 2.3l bencinar, ko se je lastnik odločil, da bo malce pred menjavo še poradiral gume in na parkirišču pridno navil volan in stopil po stopalki za plin. Naredila sva par krogov, nakar je začelo tolči v motorju. Domov je šel z avtovleko, motor pa na generalno ...

 

Mogoče je pa zaradi prevelike bočne sile glavno gred toliko potisnilo na eno stran, da so ojnice začele prijemati v blok motorja. :nevem:

 

Mislim, avto ne zariba kar tako hitro. Kot je že omenjeno, ima oljno črpalko, ki poganja olje in podmazuje ležaje. Če bi že slučajno res prišlo do tega, da bi zaradi velike bočne sile ali zaradi velikega naklona olje steklo na eno stran, te signal na armaturki na to opozori. Verjemi, vem, kaj pišem. Če kateri avto NI na ravnem, je to moja BTjka. In pri resnično skrajnem nagibu (v bistvu je to kar težko opisat: avto je bil pod kotom 45° po hribu gor, se pravi nisem vozil naravnost v hrib, ampak postrani. Strmina je bila pa tudi "besna". Na "uč" bi rekel, da tudi vsaj kakšnih 45°. Tisti, ki ste bili na MPL - tam, kjer je "Racman" hotel s kamero snemat, kako peljem, pa je preslabo pritisnil gumb in ni posnel nič, potem je pa hotel ugasnit kamero in je dobro pritisnil gumb ter kamero pravzaprav prižgal in snemal sebe, kako preklinja, ko pešači v hrib za nami. No, tam blizu je tista skladovnica drv in tam naprej je potem vlaka gor. Tam.) Avto je tam nekaj časa delal na mestu, ker sem z vitlom nekaj vlačil. Po minuti, mogoče dveh se je prižgala lučka za olje, ker je padel tlak v sistemu - črpalka je začela srebat zrak. Avto sem malo prestavil, pa je bilo rešeno. In BTjka teče še danes, kljub temu, da jo vozim po samih bregih in naklonih.

 

Pa še prigoda z enim prijateljem, ki je imel Daewoo Nubiro. Se peljeva iz Maribora proti Ljubljani in pred Slovensko Bistrico opazim, da se mu je prižiga lučka za olje. In ga na to tudi opozorim. on pa čisto hladno: "Ja, ja, sem opazil." In vozi dalje. Si mislim, da najbrž poskuša priti do kakšne črpalke. Prideva do črpalke pri Slovenski Bistrici in on kar mimo. Ga vprašam, če ne bo ustavil in on meni: "Zakaj pa? A moraš na stranišče?" Ga spomnim na lučko, on pa samo zamahne z roko in pelje dalje. In tako vse do Vranskega, ko je malo pred cestnino naenkrat prižgal vse štiri smernike in zavil na odstavni pas ter razložil: "Olja je zmanjkalo, ga moram dolit." Ga trapasto gledam in mu omenim, da mu lučka sveti že od Slovenske Bistrice. Pa mi prijatelj odvrne: "Ja, ampak zdaj se je pa nehalo kadit zadaj." Avto mu je namreč toliko olja pokuril, da je bila zadaj dimna zavesa kot za starimi Wartburgi. In dokler se je kadilo, je bilo olje še v motorju, ko se je nehalo, je bil pa čas, da ga spet dolije - ne glede na lučko. No, s tem avtom se je vozil potem še kakšen teden, dokler ni v trgovini prevzel novega, tega pa peljal na Surovino. Zato se ni preveč obremenjeval z lučkami na armaturi. Ampak motor kljub temu ni zablokiral. In na Surovino ni šel z avtovleko ampak se je tja odpeljal sam. Še vedno se je vrtel. Tako da, ne delat neke prehude znanosti. Motor, če je zgledno vzdrževan, brez težav naredi 1.000.000 km. Pri kilometrih, ki jih delamo v Sloveniji (statistika za leto 2017 pravi, da so vozniki motornih koles in avtomobilov v povprečju prevozili 7200 km), bo avto prej sprhnel preden bo naredil toliko kilometrov. Torej lahko za motorje tudi malo manj zgledno skrbimo, pa malo bolj poredko menjamo olje pa tudi malo slabšega lahko damo notri, pa bo še vedno zdržal tistih 300.000 km, kolikor jih imajo avtomobili ob predaji v uničenje.

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 50 minutami je Slivka napisal:

 

Mogoče je pa zaradi prevelike bočne sile glavno gred toliko potisnilo na eno stran, da so ojnice začele prijemati v blok motorja. :nevem:

 

Mislim, avto ne zariba kar tako hitro. Kot je že omenjeno, ima oljno črpalko, ki poganja olje in podmazuje ležaje. Če bi že slučajno res prišlo do tega, da bi zaradi velike bočne sile ali zaradi velikega naklona olje steklo na eno stran, te signal na armaturki na to opozori. Verjemi, vem, kaj pišem. Če kateri avto NI na ravnem, je to moja BTjka. In pri resnično skrajnem nagibu (v bistvu je to kar težko opisat: avto je bil pod kotom 45° po hribu gor, se pravi nisem vozil naravnost v hrib, ampak postrani. Strmina je bila pa tudi "besna". Na "uč" bi rekel, da tudi vsaj kakšnih 45°. Tisti, ki ste bili na MPL - tam, kjer je "Racman" hotel s kamero snemat, kako peljem, pa je preslabo pritisnil gumb in ni posnel nič, potem je pa hotel ugasnit kamero in je dobro pritisnil gumb ter kamero pravzaprav prižgal in snemal sebe, kako preklinja, ko pešači v hrib za nami. No, tam blizu je tista skladovnica drv in tam naprej je potem vlaka gor. Tam.) Avto je tam nekaj časa delal na mestu, ker sem z vitlom nekaj vlačil. Po minuti, mogoče dveh se je prižgala lučka za olje, ker je padel tlak v sistemu - črpalka je začela srebat zrak. Avto sem malo prestavil, pa je bilo rešeno. In BTjka teče še danes, kljub temu, da jo vozim po samih bregih in naklonih.

 

Pa še prigoda z enim prijateljem, ki je imel Daewoo Nubiro. Se peljeva iz Maribora proti Ljubljani in pred Slovensko Bistrico opazim, da se mu je prižiga lučka za olje. In ga na to tudi opozorim. on pa čisto hladno: "Ja, ja, sem opazil." In vozi dalje. Si mislim, da najbrž poskuša priti do kakšne črpalke. Prideva do črpalke pri Slovenski Bistrici in on kar mimo. Ga vprašam, če ne bo ustavil in on meni: "Zakaj pa? A moraš na stranišče?" Ga spomnim na lučko, on pa samo zamahne z roko in pelje dalje. In tako vse do Vranskega, ko je malo pred cestnino naenkrat prižgal vse štiri smernike in zavil na odstavni pas ter razložil: "Olja je zmanjkalo, ga moram dolit." Ga trapasto gledam in mu omenim, da mu lučka sveti že od Slovenske Bistrice. Pa mi prijatelj odvrne: "Ja, ampak zdaj se je pa nehalo kadit zadaj." Avto mu je namreč toliko olja pokuril, da je bila zadaj dimna zavesa kot za starimi Wartburgi. In dokler se je kadilo, je bilo olje še v motorju, ko se je nehalo, je bil pa čas, da ga spet dolije - ne glede na lučko. No, s tem avtom se je vozil potem še kakšen teden, dokler ni v trgovini prevzel novega, tega pa peljal na Surovino. Zato se ni preveč obremenjeval z lučkami na armaturi. Ampak motor kljub temu ni zablokiral. In na Surovino ni šel z avtovleko ampak se je tja odpeljal sam. Še vedno se je vrtel. Tako da, ne delat neke prehude znanosti. Motor, če je zgledno vzdrževan, brez težav naredi 1.000.000 km. Pri kilometrih, ki jih delamo v Sloveniji (statistika za leto 2017 pravi, da so vozniki motornih koles in avtomobilov v povprečju prevozili 7200 km), bo avto prej sprhnel preden bo naredil toliko kilometrov. Torej lahko za motorje tudi malo manj zgledno skrbimo, pa malo bolj poredko menjamo olje pa tudi malo slabšega lahko damo notri, pa bo še vedno zdržal tistih 300.000 km, kolikor jih imajo avtomobili ob predaji v uničenje.

Sedaj bodo pa eni pomirjeni..... :ouje:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 14. 7. 2020 ob 19:56 je dvorjan napisal:

No, tebi je smešno. Jaz sem pa pred skoraj 20 leti sedel na sopotnikovem sedežu precej nove Mazda 6 2.3l bencinar, ko se je lastnik odločil, da bo malce pred menjavo še poradiral gume in na parkirišču pridno navil volan in stopil po stopalki za plin. Naredila sva par krogov, nakar je začelo tolči v motorju. Domov je šel z avtovleko, motor pa na generalno ...

to je pa problem 2,3 motorja, ki je večim zaribal in v ovinku ampak kar tako zaradi neke napake. Tudi Gašperju je crknil

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png 28251_1.png  

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ena zanimivost.

Za  SkyActive-X motorje Mazda priporoča Mazda Original Supra-X Oil 0w20 olje 🙄

Na analizi olja se vidijo ogromne količine aditiva Molibdena in Magnezija  s katerimi želijo zmanjšati obrabo. Je pa zanimivo da so šli pri Supra-X olju še bolj znižat viskoznosti napram navadnemu 0w20 Supra olju.

Hmh, HTHS pa bi naj bil 2,6 zaradi ILSAC GF5 standarda.

 

Mazda-Original-Oil-Supra-X-0W-20-photo1.jpg.c6d48f0965bc8c79a655d1cd7cd265a2.jpg

1198618072_MazdaOriginalOilSupra-X0W-20(VOABASE).jpg.d530b2a580469b9832b23639d6ee6b83.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 56 minutami je Aless napisal:

Ena zanimivost.

Za  SkyActive-X motorje Mazda priporoča Mazda Original Supra-X Oil 0w20 olje 🙄

Na analizi olja se vidijo ogromne količine aditiva Molibdena in Magnezija  s katerimi želijo zmanjšati obrabo. Je pa zanimivo da so šli pri Supra-X olju še bolj znižat viskoznosti napram navadnemu 0w20 Supra olju.

Hmh, HTHS pa bi naj bil 2,6 zaradi ILSAC GF5 standarda.

 

Mazda-Original-Oil-Supra-X-0W-20-photo1.jpg.c6d48f0965bc8c79a655d1cd7cd265a2.jpg

1198618072_MazdaOriginalOilSupra-X0W-20(VOABASE).jpg.d530b2a580469b9832b23639d6ee6b83.jpg

No, to je potem to, kar se jaz bojim. Da proizvajalci nekega lepega dne ne bodo več dovolili uporabe 5w30 v novodobnih motorjih. Ali je to olje edino olje po specifikaciji za X mašine, ali ima še vedno požegnano olje 5w30?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja na žalost je trend že tak da grejo skor vsi na bolj Eco olja, Toyota pri svojih Hibridih uporablja že 0w8 olje🥴

Sem šel gledat za Skyactiv X če je edino predpisano in je zanimovo da za Europo in Taiwan je predpisano samo 0w20, za vse ostale pa je tudi 5w30!

Tako da 5w30 ustreza, v EU pa zaradi porabe in emisij forsirajo 0w20. 

 

P. S. : zanimivo je tudi da za Skyactiv G je izven EU dovoljen tudi 10w30. 

 

Screenshot_20200718_075021_com.google.android.apps.docs.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Aless napisal:

Ja na žalost je trend že tak da grejo skor vsi na bolj Eco olja, Toyota pri svojih Hibridih uporablja že 0w8 olje🥴

Sem šel gledat za Skyactiv X če je edino predpisano in je zanimovo da za Europo in Taiwan je predpisano samo 0w20, za vse ostale pa je tudi 5w30!

Tako da 5w30 ustreza, v EU pa zaradi porabe in emisij forsirajo 0w20. 

 

P. S. : zanimivo je tudi da za Skyactiv G je izven EU dovoljen tudi 10w30. 

 

Screenshot_20200718_075021_com.google.android.apps.docs.jpg

Je vse tako kot pišeš, ampa ni noben problem saj točiš tisto olje ki je predpisano in basta. Različne specifikacije za isti tip motorja so pa zaradi različnih klimatskih razmer, kar je tudi jasno, ko tudi to da tek.za stekla v Afriki ne boš točil ono za - 30. Malo heca, ampak tako je! Če pa kdo išče zamenjavo za originalno olje bo pa imel slej ko prej problem, zato pa original Mazda olje, če zaupate Mazdi potem zaupajte še Mazda olju-Totalu. :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Bini  Mogoče si zamudil ko smo debatirali o tem da olja z znižano HTHS viskoznostjo povzročijo večjo obrabo materiala, če temu olju še dodaš primešan bencin, ki ga Mazde rade šibajo med olje, imaš na koncu zelo slabo mazanje, večja obraba. 

Različne specifikacije za različne klimatske razmere ja ampak ne tako kot je to v tem primeru nove M3, za EU in Taiwan predpišeš edino 0w20 redko olje z znižano viskoznostjo.  Če bi gledali na klimatske pogoje bi to olje predpisali za Rusijo, ne pa Taiwan kjer temperatura skoraj nikoli ne pride pod 15stopinj, povečini pa je itak vroče s temp do 40stopinj.

Kot drugo če primerjaš EU recimo Slovenijo imamo podobne temperature kot recimo v Kanadi in v Slo bi moral dat 0w20 v Kanadi pa lahko 5w30, a to zaradi klimatskih pogojev??? Za EU sem skoraj 100% da je 0w20 specifikacija samo zaradi zelenih, manjša poraba goriva, manjše emisiji...pa čeprav na račun materiala. 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Aless napisal:

Ja na žalost je trend že tak da grejo skor vsi na bolj Eco olja, Toyota pri svojih Hibridih uporablja že 0w8 olje🥴

Sem šel gledat za Skyactiv X če je edino predpisano in je zanimovo da za Europo in Taiwan je predpisano samo 0w20, za vse ostale pa je tudi 5w30!

Tako da 5w30 ustreza, v EU pa zaradi porabe in emisij forsirajo 0w20. 

 

P. S. : zanimivo je tudi da za Skyactiv G je izven EU dovoljen tudi 10w30. 

 

Screenshot_20200718_075021_com.google.android.apps.docs.jpg

Sam pri hibridu motor ni 100% v pogonu kot naprimer v "navadnem pogonskem sklopu". Tko da ajde, tut obremenitev ni spet taka. Odvisno kolk tiščiš. :D 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 18. 7. 2020 ob 12:16 je Aless napisal:

@Bini  Mogoče si zamudil ko smo debatirali o tem da olja z znižano HTHS viskoznostjo povzročijo večjo obrabo materiala, če temu olju še dodaš primešan bencin, ki ga Mazde rade šibajo med olje, imaš na koncu zelo slabo mazanje, večja obraba. 

Različne specifikacije za različne klimatske razmere ja ampak ne tako kot je to v tem primeru nove M3, za EU in Taiwan predpišeš edino 0w20 redko olje z znižano viskoznostjo.  Če bi gledali na klimatske pogoje bi to olje predpisali za Rusijo, ne pa Taiwan kjer temperatura skoraj nikoli ne pride pod 15stopinj, povečini pa je itak vroče s temp do 40stopinj.

Kot drugo če primerjaš EU recimo Slovenijo imamo podobne temperature kot recimo v Kanadi in v Slo bi moral dat 0w20 v Kanadi pa lahko 5w30, a to zaradi klimatskih pogojev??? Za EU sem skoraj 100% da je 0w20 specifikacija samo zaradi zelenih, manjša poraba goriva, manjše emisiji...pa čeprav na račun materiala. 

 

Ja, možno bi bilo tako kot pišeš.... :prstgor:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Evo, pravkar sem šel iskat avto na servis.Noter sem dal olje Motul i v menjalnik redline mtl 75w80 gl 4. 

Menjani vsi filtri-olja, nafte, klima,filter zraka, (njihov material) olje za motor in menjalnik moje. Vse skupaj me je prišlo 170€.

Noram se pa zahvali tukaj Scanii, ki je omenil olje redline za ročne menjalnike in mi ga dostavil. Ko sem sedel v avto je bilo že po par menjavah samo WAU!! To je najboljše porabljen denar ever. Že prej je bil menjalnih v redu, sedaj je pa enostavno-super. Brzine gredo noter kot po maslu, z enim prstom lahko menjavam. Tudi pri hladnem menjalniku je takoj prestavljanje vrhunsko. Res odlična nadgradnja in priporočam vsem ki imajo  ročni menjalnik. 👍😏

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Js se bojim za Alexa, on sploh ne bo hotu več iz svoje mazde ven .... xD

 

Pa thumbs-up za menjalnik, boš poročal pozimi, tam se je meni najbolj zatikal v prejšnji CD150. Bom pa tudi sam vrjetno kontaktiral scanio, ko se bomo bližali 60k km, da ga dam zamenjat v avtomatskem ;)

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To ne vem, s kontaktiranjem scanie pa sem mislim predvsem to, da ga bom povprašal, kaj in kako, ko se bodo približali kilometri. Glede na to, da je bil veliko vpleten v nit o avtomatskih menjalnikih in je znal marsikaj povedati, vrjamem, da bo tudi meni znal svetovat ;)

Koliko sem bral v naši niti o avtomatskem, pri 60 ponavad delajo drain-out samo. Bomo vidli, do tam imam še vseeno 45 k km, tak da, časa za razmislek na pretek ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 42 minutami je 50keda napisal:

Js se bojim za Alexa, on sploh ne bo hotu več iz svoje mazde ven .... xD

 

Pa thumbs-up za menjalnik, boš poročal pozimi, tam se je meni najbolj zatikal v prejšnji CD150. Bom pa tudi sam vrjetno kontaktiral scanio, ko se bomo bližali 60k km, da ga dam zamenjat v avtomatskem ;)

Hm, avtomatski menjalnik, pa benzinar. Mislim, da to olje ni za vas. 😛Pri vaših avtomatskih menjalniki, ki že sedaj ne vedo v katero prestavo bi dali, bi bilo potem še slabše. 

To olje je narejeno za sofisticirano mehaniko ne pa za kr neki.Se boste morali zadovoljiti kar z navadnimi olji. 

Bdw, na servisu so pohvalili mojo rdečo puščico(lepota in to). 😏

 

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.