Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Pred eno uro je Alex napisal:

Evo, pravkar sem šel iskat avto na servis.Noter sem dal olje Motul i v menjalnik redline mtl 75w80 gl 4. 

Menjani vsi filtri-olja, nafte, klima,filter zraka, (njihov material) olje za motor in menjalnik moje. Vse skupaj me je prišlo 170€.

Noram se pa zahvali tukaj Scanii, ki je omenil olje redline za ročne menjalnike in mi ga dostavil. Ko sem sedel v avto je bilo že po par menjavah samo WAU!! To je najboljše porabljen denar ever. Že prej je bil menjalnih v redu, sedaj je pa enostavno-super. Brzine gredo noter kot po maslu, z enim prstom lahko menjavam. Tudi pri hladnem menjalniku je takoj prestavljanje vrhunsko. Res odlična nadgradnja in priporočam vsem ki imajo  ročni menjalnik. 👍😏

A ni v menjalniku olje po specifikaciji šele pri 180k za menjat? :mellow:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 41 minutami je Alex napisal:

Hm, avtomatski menjalnik, pa benzinar. Mislim, da to olje ni za vas. 😛Pri vaših avtomatskih menjalniki, ki že sedaj ne vedo v katero prestavo bi dali, bi bilo potem še slabše. 

To olje je narejeno za sofisticirano mehaniko ne pa za kr neki.Se boste morali zadovoljiti kar z navadnimi olji. 

Bdw, na servisu so pohvalili mojo rdečo puščico(lepota in to). 😏

 

 

Kajtero olje si dal pa v motor? Pa kje si servisiral,če ni skrivnost,da še svojo peljem pokazat,da jih resetiram,ker sedaj vidijo vse rdeče......:prstgor:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Alex napisal:

Hm, avtomatski menjalnik, pa benzinar. Mislim, da to olje ni za vas. 😛Pri vaših avtomatskih menjalniki, ki že sedaj ne vedo v katero prestavo bi dali, bi bilo potem še slabše. 

O ja, kar vedo v ktero je treba dat, ko ga pohodiš :D

Je pa res, da je to za bolj sofisticirane šoferje, ki vedo kaj delajo z desno nogo :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 39 minutami je NevLado napisal:

A ni v menjalniku olje po specifikaciji šele pri 180k za menjat? :mellow:

Ja, če hočeš imeti noter navadno Mazdino povprečno olje. Če pa hočeš imeti kaj najboljšega pa moraš to storiti takoj.To redline olje bi morali z zakonom predpisati za ročne menjalnike. Saj tudi olje v motorju naj bi menjali na 20Kkm,pa nisem nor, da bi čakal toliko kilometrov. Bolje je to storiti na 10Kkm.

Ta mojster, pri katerem sem naredil servis tudi prisega na olja Motul. Ima pa za par € dražje, kot sem ga kupil sam. In res je tudi on potrdil, da ima motor s tem oljem manj saj, kar je odlično za naše tako priljubljene DPF filtre. 🤗

 

pred 15 minutami je 50keda napisal:

O ja, kar vedo v ktero je treba dat, ko ga pohodiš :D

Je pa res, da je to za bolj sofisticirane šoferje, ki vedo kaj delajo z desno nogo :P

Ko sem imel na probi 175 konjsko z AM je nekaj cincala, pa v drugi, pa v tretji, pa zopet v drugi. Jaz vednonpopenim, ko mi kdo cinca. 

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 32 minutami je Bini napisal:

Kajtero olje si dal pa v motor? Pa kje si servisiral,če ni skrivnost,da še svojo peljem pokazat,da jih resetiram,ker sedaj vidijo vse rdeče......:prstgor:

Na koncu sem se odločil za najboljše, Motul 5w30 8100 x clean+. Servisiral sem pri Tyros v Škofijah pri Kopru. 

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 28 minutami je 50keda napisal:

@Alex ja, je problem v dizlu, ko je navor skos enak, pol maš pa tiste fluktacije za 1 Nm in čist zmeša menjalnik, ne ve kaj bi :DPri atmosferi z bencinom tega ni :P Točno ve kje je željen navor.

To pa verjamem. Sem že večkrat vozil nečakovega audija TT z avtomatskim menjalnikom.Je kar v redu delovalo vse skupaj. Dobro, sam tisto je drugo poglavje. Tej Mazdini so bolj za penzioniste

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Alex napisal:

Na koncu sem se odločil za najboljše, Motul 5w30 8100 x clean+.

 

Hmmm. A nimaš dizla?

To olje je "mid SAPS olje" in ne "low SAPS"?

 

Lahko tudi na njihovi strani prebereš, da je "mid SAPS" ...

WWW.MOTUL.COM

8100 X-clean+ 5W-30 - Motul

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je dvorjan napisal:

Hmmm. A nimaš dizla?

To olje je "mid SAPS olje" in ne "low SAPS"?

 

Lahko tudi na njihovi strani prebereš, da je "mid SAPS" ...

WWW.MOTUL.COM

8100 X-clean+ 5W-30 - Motul

 

To olje je super za naše dizle. Mid saps od low saps, samo gasa. Sem pa takoj opazil manjšo porabo. Mogoče boljše podmazovanje od low budget mazda original olja? 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta Motul je čist vredu za dizla, daj tudi Mazdino olje je MidSAPS. 

Mazdino ima 0,8% sulfated ash

Motul ima 0,61%

Tak da Motul bo manj obremenjeval DPF, drgač pa tudi z Mazdinim oljem ni nič narobe. 

 

@Alex poraba z Motulom ne bi smela biti nižja ker je Mazdino olje bolj ekonomično naravnano z znižanim HTHS. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 26 minutami je Aless napisal:

Ta Motul je čist vredu za dizla, daj tudi Mazdino olje je MidSAPS. 

Mazdino ima 0,8% sulfated ash

Motul ima 0,61%

Tak da Motul bo manj obremenjeval DPF, drgač pa tudi z Mazdinim oljem ni nič narobe. 

 

@Alex poraba z Motulom ne bi smela biti nižja ker je Mazdino olje bolj ekonomično naravnano z znižanim HTHS. 

Ne vem, mogoče je bilo slučajno. A ma isti relaciji mi je kazalo 0,2 l manj kot ponavadi. Moram malo spremljati naprej. Kaj pa, če je to zato, ker je novo? Prej je bilo sigurno mešano z dizlom... vsaj malo. Prav zaradi manj obremenjevanja dpf filtra sem ga vzel. Bomo videli, kako bo z regeneracijami sedaj. 

pred 3 minutami je Alex napisal:

 

 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo, po opravljenih 600km z novim oljem Motul. Povprečna poraba polno naložbenega avta s štirimi. odraslimi osebami je padla na 6l/100.Kar je pa naj najbolj zanimivo je to, da, so se regeneracije iz  povprečno vsakih 220 km podaljšale na vsakih 265 km. Po mojem je to res na račun olja Motul, kot smo nekje že napisali,da manj maši dpf. Pohvalno. 👍

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Alex napisal:

Evo, po opravljenih 600km z novim oljem Motul. Povprečna poraba polno naložbenega avta s štirimi. odraslimi osebami je padla na 6l/100.Kar je pa naj najbolj zanimivo je to, da, so se regeneracije iz  povprečno vsakih 220 km podaljšale na vsakih 265 km. Po mojem je to res na račun olja Motul, kot smo nekje že napisali,da manj maši dpf. Pohvalno. 👍

Počakej 5 tisoč, da se olje zaserje. Bo šlo nazaj gor :D 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je NevLado napisal:

Počakej 5 tisoč, da se olje zaserje. Bo šlo nazaj gor :D 

Ne.Z Mazdinim original zvarkom(beri olje) je bila regeneracija vedno na 220 km(tudi svežim). Potem pa samo slabše. Z Motom imam občutek, da tudi mašina lepše teče. Še lažje gre v hrib kot prej. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Alex napisal:

Ne.Z Mazdinim original zvarkom(beri olje) je bila regeneracija vedno na 220 km(tudi svežim). Potem pa samo slabše. Z Motom imam občutek, da tudi mašina lepše teče. Še lažje gre v hrib kot prej. 

Da ti slučajno ne šteka ročna. :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 16 urami je Alex napisal:

Ne.Z Mazdinim original zvarkom(beri olje) je bila regeneracija vedno na 220 km(tudi svežim). Potem pa samo slabše. Z Motom imam občutek, da tudi mašina lepše teče. Še lažje gre v hrib kot prej. 

Super,da si zadovoljen. Temperaturno se Mazdino olje bolje odreže od Motul olja,ampak ti ga ne boš prežgal saj imaš dizla. V kakem Italijanu bi bilo pa že nevarno,sploh bencincu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je Bini napisal:

Super,da si zadovoljen. Temperaturno se Mazdino olje bolje odreže od Motul olja,ampak ti ga ne boš prežgal saj imaš dizla. V kakem Italijanu bi bilo pa že nevarno,sploh bencincu!

Ne vem. Imam občutek, da je to olje v vsem boljše. Zaenkrat zelo zadovoljen z njim. Ga imam še za drugo Mazdo, ker imam prav tako redni servis. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmh, ta post bo malo daljši, zaradi primerjave Alexovega SuperMotula🤪

 

@Alex Ne bi ti rad pokvaril veselja, ampak tako superiorno olje ta Motul žal ni, bi rekel da je povprečno.

To da motor lepše teče oz. je slišat da ima bolj "zdrav" zvok je na račun boljše HTHS viskoznosti ki  bi pri ACEA C3 oljih naj bila min. 3.5mPas. 

Original Mazdino olje ima znižano HTHS viskoznost zaradi nižje porabe in je ACEA C2 specifikacije ki imajo HTHS 2.9mPas.

 

Sem naredil tabelo za primerjavo primernih olj za Mazdine dizle. 

Zdaj če greva primerjat Mazdino original olje z Motul X-Clean+ je motul boljši samo v viskoznostih in ima manjši sulfatni pepel. 

Ok glede viskoznosti je super da ima višjo, zato da imaš rezervo pri mešanju nafte v olju. 

Sulfatni pepel je ok ker manj obremenjuje DPF, vendar je pri tem ena caka, manj pepela ima na račun manj aditivov. 

Če pogledaš tabelo vidiš da ima Motul manj ZDDP aditivov (fosforja, zinka in kalcija) , se pravi imaš malo manjšo zaščito drsečih delov in manjše čistilne posobnosti. Plus tega ta Motul nima nobenega aditiva proti obrabi (molibden, wolfram, bor). 

Če pogledava lastnosti obeh olj še naprej, ima Motul slabši TBN, to pomeni manjšo sposobnost nevtraliziranja kislin ki nastajajo v procesu izgorevanja. Posledično prej bo olje fuč zaradi kislin. 

Pourpoint imata enak - 36, to je sposobnost do kdaj še olje teče. 

Flashpoint  je pri Motulu slabša, prej se začne olje žgat. 

Noack ima Motul 10%, kar ni glih vrhunski dosežek, to pomeni koliko olje hlapi, zaželjeno je čim manj. Za Mazdino olje žal nimam podatka glede na podobno Totalovo olje pa predvidevam da je tudi okrog 10%. 

 

Gremo zdaj naprej na primerjavo tvojega Motula z ostalimi olji, ki ustrezajo Mazdini specifikaciji. 

Dodal sem samo 5w30 olja z ACEA C3 specifikacijo, ker imajo več rezerve.

V tabeli vidiš da je po lastnostih najboljše olje Ravenol VMP sicer obstaja še Ravenol REP ki je podoben s tem da ima dodan še wolfram, ampa REP se pri nas ne dobi. 

Naslednje odlično olje je Mobil1 ESP  in bi ga dal na drugo mesto. 

3.mesto Motul X-Clean EFE (prej je bilo FE). 

4.mesto Redline Euro series in Total Quartz Ineo LL, sta dokaj izenačeni olji po lastnosti, vendar bi na račun cene izbral raje Total plus tega ima ogromno aditiva Bor ki je dober za dizle. 

 

To so zdaj bolj TopŠit olja po specifikacijah. 

Proti tem oljem sta Alexov Motul X-Clean+ in Mazda Original Oil reveža, sta pa zadovoljivo dobra da opravita svoje delo!

 

IMG_20200806_151047.thumb.jpg.60455fda38f9b74bab766f493e651062.jpg

 

  • Všeč 3
  • Začuden 1
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Aless napisal:

Hmh, ta post bo malo daljši, zaradi primerjave Alexovega SuperMotula🤪

 

@Alex Ne bi ti rad pokvaril veselja, ampak tako superiorno olje ta Motul žal ni, bi rekel da je povprečno.

To da motor lepše teče oz. je slišat da ima bolj "zdrav" zvok je na račun boljše HTHS viskoznosti ki  bi pri ACEA C3 oljih naj bila min. 3.5mPas. 

Original Mazdino olje ima znižano HTHS viskoznost zaradi nižje porabe in je ACEA C2 specifikacije ki imajo HTHS 2.9mPas.

 

Sem naredil tabelo za primerjavo primernih olj za Mazdine dizle. 

Zdaj če greva primerjat Mazdino original olje z Motul X-Clean+ je motul boljši samo v viskoznostih in ima manjši sulfatni pepel. 

Ok glede viskoznosti je super da ima višjo, zato da imaš rezervo pri mešanju nafte v olju. 

Sulfatni pepel je ok ker manj obremenjuje DPF, vendar je pri tem ena caka, manj pepela ima na račun manj aditivov. 

Če pogledaš tabelo vidiš da ima Motul manj ZDDP aditivov (fosforja, zinka in kalcija) , se pravi imaš malo manjšo zaščito drsečih delov in manjše čistilne posobnosti. Plus tega ta Motul nima nobenega aditiva proti obrabi (molibden, wolfram, bor). 

Če pogledava lastnosti obeh olj še naprej, ima Motul slabši TBN, to pomeni manjšo sposobnost nevtraliziranja kislin ki nastajajo v procesu izgorevanja. Posledično prej bo olje fuč zaradi kislin. 

Pourpoint imata enak - 36, to je sposobnost do kdaj še olje teče. 

Flashpoint  je pri Motulu slabša, prej se začne olje žgat. 

Noack ima Motul 10%, kar ni glih vrhunski dosežek, to pomeni koliko olje hlapi, zaželjeno je čim manj. Za Mazdino olje žal nimam podatka glede na podobno Totalovo olje pa predvidevam da je tudi okrog 10%. 

 

Gremo zdaj naprej na primerjavo tvojega Motula z ostalimi olji, ki ustrezajo Mazdini specifikaciji. 

Dodal sem samo 5w30 olja z ACEA C3 specifikacijo, ker imajo več rezerve.

V tabeli vidiš da je po lastnostih najboljše olje Ravenol VMP sicer obstaja še Ravenol REP ki je podoben s tem da ima dodan še wolfram, ampa REP se pri nas ne dobi. 

Naslednje odlično olje je Mobil1 ESP  in bi ga dal na drugo mesto. 

3.mesto Motul X-Clean EFE (prej je bilo FE). 

4.mesto Redline Euro series in Total Quartz Ineo LL, sta dokaj izenačeni olji po lastnosti, vendar bi na račun cene izbral raje Total plus tega ima ogromno aditiva Bor ki je dober za dizle. 

 

To so zdaj bolj TopŠit olja po specifikacijah. 

Proti tem oljem sta Alexov Motul X-Clean+ in Mazda Original Oil reveža, sta pa zadovoljivo dobra da opravita svoje delo!

 

IMG_20200806_151047.thumb.jpg.60455fda38f9b74bab766f493e651062.jpg

 

Lepo, da si se potrudil in razložil bolj podrobno vse. Jaz pišem samo to, kar opazim  sam in upoštevam tudi mnenja ljudi, ki so to olje uporabljali v Mazdi 6 dizel(nemški in italijanski mazda forum). Kot sem napisal, regeneracija se je podaljšala na 260 km(prej 220).Tudi čas same regeneracije se je precej skrajšal(prej okoli 20 km sedaj 13 km)Kar je pa najbolj opazno je to, da gre avto "lažje", kot bi res bilo manj trenja. Posledično mi je poraba padla na 6l/100 in to z lepo povprečno hitrostjo naložbenega avta po avtocrsti(prej 6,8l/100.) 

Verjamem, da je na papirju veliko dobrih olja važno je, kako se obnesejo v realnosti. Mazdino olje ima mogoče res na papirju kako stvar bjšo, a jaz je nisem opazil. Kot si sam ugotovil, je dobro za dpf filter-to je super podatek, je malo slabše, ker se prej "zažge(to me ne sekira dosti, ker menjam olje na vsakih 10000 km, tako, da ne bi smo bit problemov. Kar se tiče samega mazanja pa mislim, da je tu Motul mnogo boljši. 

Te statistike na papirju so podobne kot pri testih gum. Nekaterim" zmagovalne," gume ne sedejo ali pa so v kakem segmentu razočaranje. Zato pa je treba probat stvar in se sam prepričati. 😏

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Alex

No ja težko je ocenit olje na podlagi probavanja, to je lahko preveč subjektivno.

To da imaš podaljšane regeneracije je normalno, kot smo že ugotovili v prejšnjih postih ima ta Motul zalo nizko vrednost sulfatnega pepela, tko btw ACEA C1 olja imajo še manj vsa  imajo manj kot 0,50. ampak imajo dosti slabše mazalne sposobnosti.

Za pravo sliko kako olje funkcionira v določenem avtu je potrebna analiza olja, tam se vidi v kakšnem stanju po določenih kilometrih je olje in vidi se obraba samega motorja, npr. če je v rabljenem olju po 5000km recimo 50ppm kroma, pol lahko predvidevamo da so se obrabili batni obročki.

Dejstvo je da se pri oljih že iz teh podatkov vidi koliko rezerve ima in kakšne lastnosti, zato ni glih tko da bi bilo olje super samo na papirju. Sam sem videl že dosti analiz rabljenih olj in se dobro vidi, da npr kako vrhunsko olje boljše funkcionira tudi pri nekaterih motorjih ki bolj obremenjujejo olje (manjša obraba).

So pa to bolj stvari za entuziaste oz. ljudi iz stroke, 99% ljudi itak ne zna niti kako olje mora vlit v avto.

 

Pa brez zamere za prejšnji post, samo sem hotel razložit da Motul X-Clean+ ni najbolše olje kar bi lahko dal v tvojo Rdečo strelo ;)

Je pa to olje čist vredu, in ni nič narobe z njim.

Če menjuješ na 10.000km si pa itak na varni strani, tolko ponavadi zdrži skor vsako olje tudi ob kakih težjih pogojih.

 

 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 minutami je Aless napisal:

imageproxy.php?img=&key=cf40e14bbee94c00imageproxy.php?img=&key=cf40e14bbee94c00imageproxy.php?img=&key=cf40e14bbee94c00imageproxy.php?img=&key=cf40e14bbee94c00@Alex

No ja težko je ocenit olje na podlagi probavanja, to je lahko preveč subjektivno.

To da imaš podaljšane regeneracije je normalno, kot smo že ugotovili v prejšnjih postih ima ta Motul zalo nizko vrednost sulfatnega pepela, tko btw ACEA C1 olja imajo še manj vsa  imajo manj kot 0,50. ampak imajo dosti slabše mazalne sposobnosti.

Za pravo sliko kako olje funkcionira v določenem avtu je potrebna analiza olja, tam se vidi v kakšnem stanju po določenih kilometrih je olje in vidi se obraba samega motorja, npr. če je v rabljenem olju po 5000km recimo 50ppm kroma, pol lahko predvidevamo da so se obrabili batni obročki.

Dejstvo je da se pri oljih že iz teh podatkov vidi koliko rezerve ima in kakšne lastnosti, zato ni glih tko da bi bilo olje super samo na papirju. Sam sem videl že dosti analiz rabljenih olj in se dobro vidi, da npr kako vrhunsko olje boljše funkcionira tudi pri nekaterih motorjih ki bolj obremenjujejo olje (manjša obraba).

So pa to bolj stvari za entuziaste oz. ljudi iz stroke, 99% ljudi itak ne zna niti kako olje mora vlit v avto.

 

Pa brez zamere za prejšnji post, samo sem hotel razložit da Motul X-Clean+ ni najbolše olje kar bi lahko dal v tvojo Rdečo strelo ;)

Je pa to olje čist vredu, in ni nič narobe z njim.

Če menjuješ na 10.000km si pa itak na varni strani, tolko ponavadi zdrži skor vsako olje tudi ob kakih težjih pogojih.

 

 

Lepo napisano. Sej vem, da je kakšno olje tudi boljše a zaenkrat bo v redu.Če so včasih, ko ni bilo še sintetičnih olj zdržale mašine po 700-800000 kilometrov ni vrag, da ne bodo naše z normalno vožnjo in temi super oh in sploh olji   zdržale toliko, kolikor je pač normalno za normalne avte.Bom naslednjo menjavo preizkusil kako drugo olje pa bom lahko primerjal. S temi olji se mi zdi, da je podobno, kot je bo včasih z Hi-Fi jem.Delalo se je meritve konponent, pa izračune za zvočne omarice. In ko je bilo na papirju vse oh in sploh, je zvenelo sterilno ali agresivno. 

Dan danes pa ne bi nobeden itak več opazil razlike v zvoku, ker se posluša večinoma glasba mp3 na telefonu z slušalkami vrednimi 9,90€.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 urami je Aless napisal:

imageproxy.php?img=&key=cf40e14bbee94c00imageproxy.php?img=&key=cf40e14bbee94c00imageproxy.php?img=&key=cf40e14bbee94c00imageproxy.php?img=&key=cf40e14bbee94c00@Alex

No ja težko je ocenit olje na podlagi probavanja, to je lahko preveč subjektivno.

To da imaš podaljšane regeneracije je normalno, kot smo že ugotovili v prejšnjih postih ima ta Motul zalo nizko vrednost sulfatnega pepela, tko btw ACEA C1 olja imajo še manj vsa  imajo manj kot 0,50. ampak imajo dosti slabše mazalne sposobnosti.

Za pravo sliko kako olje funkcionira v določenem avtu je potrebna analiza olja, tam se vidi v kakšnem stanju po določenih kilometrih je olje in vidi se obraba samega motorja, npr. če je v rabljenem olju po 5000km recimo 50ppm kroma, pol lahko predvidevamo da so se obrabili batni obročki.

Dejstvo je da se pri oljih že iz teh podatkov vidi koliko rezerve ima in kakšne lastnosti, zato ni glih tko da bi bilo olje super samo na papirju. Sam sem videl že dosti analiz rabljenih olj in se dobro vidi, da npr kako vrhunsko olje boljše funkcionira tudi pri nekaterih motorjih ki bolj obremenjujejo olje (manjša obraba).

So pa to bolj stvari za entuziaste oz. ljudi iz stroke, 99% ljudi itak ne zna niti kako olje mora vlit v avto.

 

Pa brez zamere za prejšnji post, samo sem hotel razložit da Motul X-Clean+ ni najbolše olje kar bi lahko dal v tvojo Rdečo strelo ;)

Je pa to olje čist vredu, in ni nič narobe z njim.

Če menjuješ na 10.000km si pa itak na varni strani, tolko ponavadi zdrži skor vsako olje tudi ob kakih težjih pogojih.

 

 

 

A lahko še za nas bencince narediš eno primerjavo, me prav zanima kaj je najboljše za mojo skromno trojico? 🤔

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.