Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

7 minutes ago, ignacij said:

Jaz bencinar se s tem ne ukvarjam, peljem na servis, nekaj mi notri natočijo in gasa do naslednjega servisa. Pri prejšnji M6 2.0. ni bilo problemov 13 let, tko da računam, da bo tako tudi na 2.5 motorju. Bistvo zgodbe, kupi bencinarja in ne razmišljal o olju in regeneraciji.

Maš prav, sem tudi to razmišljal. Ampak potem sem se pa zaciklal v razmišljanju, kako bom z bencinarjem v klance vlekel prikolico 🙂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 35 minutami je Janez007 napisal:

Tole prepiranje okrog olj me zelo spominja na prepiranje avdiofilov glede različnih zvočniških ali napajalnih kablov.

 

Pri kablih so razlike v električnih parametrih komaj izmerljive, tako da na slušne zaznave sploh ne morejo vplivati, "pravi" avdiofili pa te razlike zlahka slišijo.

 

Za Mazdo 6 je dovolj dobro vsako motorno olje, ki izpolnjuje zahtevane standarde. Če mene vprašate gre bolj za vprašanje izbire najbolj ustrezne viskoznosti, kot izbire blagovne znamke.

 

07030402-xked01e-001.png

 

Včasih s temi olji nismo imeli težav - v štacuni si dobil le ene vrste olja, za v stoenko, katrco, fičota, ... 😄

image.png

O, pa smo zopet pri glasbi. 

Malo teorije o tem, kako potuje "zvok" po bakrenih prevodnikih. Tudi tako imenovani srebrni kabli, pa zlati kabli so ponavadi  le prevlečeni z enim ali drugim dobro prevodi kovino. Obstajajo pa tudi kabli, ki so res narejeni iz srebrnih žičk prepleteni v audio in zvočniški kabel. Tanjša kot je žica, večji je upor (Ohm) in manj je visokih tonov, ker visoki toni potujejo po obodu žice. 

To se dobro opazi pri kitarskih kablih, kjer z dolžino samega kabla izgubljaš visoke tone, srednji se pojača jo. Zato lahko kombiniraš z različnimi kitarskimi magneti in samim lesom, kakšen ton bi rad imel oziroma z kablom kompenziraš pomanjkljivosti ali dodaš kaj, kar manjka. Zelo so iskani, pa tudi zelo dragi, so nevtralni oziroma kabli z nižjo upornostjo, ker je zvok izredno transparenten, jasen in prezenten. Tako da ja, kabel ima zelo velik vpliv na zvok. 

pred 14 minutami je ignacij napisal:

Jaz bencinar se s tem ne ukvarjam, peljem na servis, nekaj mi notri natočijo in gasa do naslednjega servisa. Pri prejšnji M6 2.0. ni bilo problemov 13 let, tko da računam, da bo tako tudi na 2.5 motorju. Bistvo zgodbe, kupi bencinarja in ne razmišljal o olju in regeneraciji.

Ali pa, kupi dizelaša z velikooo navora in dajaj noter kvalitetno olje, ki stane mogoče 5€ več/liter. In imaš zopet mir pa še raketo imaš.😉

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 44 minutami je Alex napisal:

O, pa smo zopet pri glasbi. 

Malo teorije o tem, kako potuje "zvok" po bakrenih prevodnikih. Tudi tako imenovani srebrni kabli, pa zlati kabli so ponavadi  le prevlečeni z enim ali drugim dobro prevodi kovino. Obstajajo pa tudi kabli, ki so res narejeni iz srebrnih žičk prepleteni v audio in zvočniški kabel. Tanjša kot je žica, večji je upor (Ohm) in manj je visokih tonov, ker visoki toni potujejo po obodu žice. 

To se dobro opazi pri kitarskih kablih, kjer z dolžino samega kabla izgubljaš visoke tone, srednji se pojača jo. Zato lahko kombiniraš z različnimi kitarskimi magneti in samim lesom, kakšen ton bi rad imel oziroma z kablom kompenziraš pomanjkljivosti ali dodaš kaj, kar manjka. Zelo so iskani, pa tudi zelo dragi, so nevtralni oziroma kabli z nižjo upornostjo, ker je zvok izredno transparenten, jasen in prezenten. Tako da ja, kabel ima zelo velik vpliv na zvok.

Iz laičnega stališča je to verjetno zgolj zaradi tega, ker maš pasivne pickupe in je moč signala izredno majhna in še to v obliki enosmerne napetosti, ki ima problem ravno v tem, da z dolžino napetost pada - isti problem je s predolgimi kabli za USB naprave, ki nimajo lastnega napajanja. Če imaš pa aktivne je pa verjetno čisto vseeno kak kabel imaš pol do ojačevalca.

 

Kaj pa optični pickupi - to je verjetno dobra rešitev, ker se verjetno izogneš interference, ki jo lahko magnetni pickupi povzročajo, istočasno pa so aktivni, tako da žica do ojačevalca ne bo problem?

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Jest napisal:

Zvijezda ali Zvezda? 😂

Bom dal kr Zvijezdo, ker če bo karkoli narobe bom lahko HRčke krivil, da so odgovorni. Moram dat pa tisto brez holesterola, da se DPF ne maši.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Alex napisal:

li pa, kupi dizelaša z velikooo navora in dajaj noter kvalitetno olje, ki stane mogoče 5€ več/liter. In imaš zopet mir pa še raketo imaš.

No mira nimaš, glede na to, da se pogovarjate katero olje kupiti, kdaj je regeneracija, kako je z regeneracijo, kaj je treba paziti... v vsaki drugi temi. O primerjavi 2,5l in dizla pa smo se že pogovarjali, tam tam sta, tko da če ti voziš raketo potem jo tudi jaz.

  • Haha 1
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je ignacij napisal:

No mira nimaš, glede na to, da se pogovarjate katero olje kupiti, kdaj je regeneracija, kako je z regeneracijo, kaj je treba paziti... v vsaki drugi temi. O primerjavi 2,5l in dizla pa smo se že pogovarjali, tam tam sta, tko da če ti voziš raketo potem jo tudi jaz.

To je le izmenjava mnenj nas dizlelašev. Prav nekih resnih problemov pa nimamo. Kot, da bi opazil rahlo nejevoljo benzinarjev, ker se ne morejo vključiti v naše moške debate. 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je TiEn napisal:

Nakup mazde  6 nasrat z debato o olju... @Jest mogoče bi bilo pametno premakniti to v obstoječo temo "Katerp olje"


Done

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Na servisu običajno dajejo ultra notri, vsaj na računu je tako napisano. Mi je pa zelo sumljivo, da bi se ti interval zaradi olja kar prepolovil. Saj ti ne kuri olja. Mislim, da mora to sovpadati še s čim drugim.

 

itak, je pa to že 10 let star dokument tko da..bi mogl bit to že zdavnaj pase..

Popravljeno od SpEkTr
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jp, js sm se tut najprej zajebu pa nabavu Ultra olje, po 5kkm sm ga sou spet menjat iz preventive in dal Supro not.

 

Nvem pa zakaj bi blo original olje slabo, sej ga razvija Total, ki pa ni slabo olje

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je Deeyan napisal:

jp, js sm se tut najprej zajebu pa nabavu Ultra olje, po 5kkm sm ga sou spet menjat iz preventive in dal Supro not.

 

Nvem pa zakaj bi blo original olje slabo, sej ga razvija Total, ki pa ni slabo olje

Si morda opazil kakšno razliko glede intervalov regeneracij?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 minutami je Janez007 napisal:

Si morda opazil kakšno razliko glede intervalov regeneracij?

 

takrat se še niti nisem tak am jemal okrog regeneracij, zdej pa tam okrog 300km

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok, Dajmo najprej malo razčistit za katero olje se gre, in napisat celotno ime olja, ker  Mazdino original olje ULTRA ni enko kot ULTRA DPF!!

Ker olja z imenom Dexelia DPF 5w30/0w30 z uvedbo Skyactive motorjev več ne delajo (od leta 2012) in se jih ne da kupit!!!

Se pravi če si ti letos kupil mototorno olje DEXELIA DPF, pol si kupil ali zelo zelo staro zalogo ali pa ponaredek!

Tudi v tistem dokumentu piše da je Dexelia discontinued.

Novejše olje ki je nadomestilo DEXELIO se imenuje MAZDA ORIGINAL OIL Ultra DPF 5w30 in Supra DPF 0w30!

To novejše olje je po recepturi in specifikacijah čisto drugačno kot stara Dexelia, zato tudi v onih dokumentih piše da se v Skyactive motorjih ne sme uporabljat. Dokument je bil aktualet v tistem letu dokler sta na trgu bili obe verziji olja, zdaj po skoraj 10letih pa Dexelie ne moreš kupit, ker se uradno ne proizvaja.

Ko govorimo o novejšem Mazdinem olju, govorimo o MAZDA ORIGINAL OIL in treba je razlikovat katero vliješ v bencinarja in katero v dizla!

Če se osredotočimo na olje za dizla, se mora biti olje MAZDA ORIGINAL OIL Ultra DPF 5w30 ali MAZDA ORIGINAL OIL Supra DPF 0w30.  Se pravi za dizla je pomembno da piše DPF, ker če ne piše v imenu DPF je olje za bencinarja, kar pa je zelo slabo za dizla.

 

Glede izbire ustreznega olja jaz vedno priporočam samo 5w30 zaradi mešanja goriva v olju, ki pokvari mazalne lastnosti olja, 5w30 olje pa ima malo več rezerve glede mazanja četudi je malo pomešano z nafto.

Sicer pa sem v tej temi pred časov vse napisal katero olje in zakaj, vsak pa lahko uporablja kar hoče.

 

BTW.: Ja olje za Mazdo dela Total in ni slabo, je pa to Mazdino olje narejeno za čimnižjo porabo, kar pomeni da je redkejše olje in na spodnji meji specifikacije 5w30/0w30. Pri tem pa vse pokvari da Mazde rade zalivajo gorivo v olje in posledično če je olje na sponji meji viskoznosti, ko se razredči z nafto pade viskoznost še nižje. Slabša viskoznost pa pomeni da je lahko večja obraba motorja.

 

 

 

MAZDA OIL TABELE tabellenkopfzuref.12-9aj3t.png

  • Všeč 3
  • Ljubim 2

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Aless napisal:

Ok, Dajmo najprej malo razčistit za katero olje se gre, in napisat celotno ime olja, ker  Mazdino original olje ULTRA ni enko kot ULTRA DPF!!

Ker olja z imenom Dexelia DPF 5w30/0w30 z uvedbo Skyactive motorjev več ne delajo (od leta 2012) in se jih ne da kupit!!!

Se pravi če si ti letos kupil mototorno olje DEXELIA DPF, pol si kupil ali zelo zelo staro zalogo ali pa ponaredek!

Tudi v tistem dokumentu piše da je Dexelia discontinued.

Novejše olje ki je nadomestilo DEXELIO se imenuje MAZDA ORIGINAL OIL Ultra DPF 5w30 in Supra DPF 0w30!

To novejše olje je po recepturi in specifikacijah čisto drugačno kot stara Dexelia, zato tudi v onih dokumentih piše da se v Skyactive motorjih ne sme uporabljat. Dokument je bil aktualet v tistem letu dokler sta na trgu bili obe verziji olja, zdaj po skoraj 10letih pa Dexelie ne moreš kupit, ker se uradno ne proizvaja.

Ko govorimo o novejšem Mazdinem olju, govorimo o MAZDA ORIGINAL OIL in treba je razlikovat katero vliješ v bencinarja in katero v dizla!

Če se osredotočimo na olje za dizla, se mora biti olje MAZDA ORIGINAL OIL Ultra DPF 5w30 ali MAZDA ORIGINAL OIL Supra DPF 0w30.  Se pravi za dizla je pomembno da piše DPF, ker če ne piše v imenu DPF je olje za bencinarja, kar pa je zelo slabo za dizla.

 

Glede izbire ustreznega olja jaz vedno priporočam samo 5w30 zaradi mešanja goriva v olju, ki pokvari mazalne lastnosti olja, 5w30 olje pa ima malo več rezerve glede mazanja četudi je malo pomešano z nafto.

Sicer pa sem v tej temi pred časov vse napisal katero olje in zakaj, vsak pa lahko uporablja kar hoče.

 

BTW.: Ja olje za Mazdo dela Total in ni slabo, je pa to Mazdino olje narejeno za čimnižjo porabo, kar pomeni da je redkejše olje in na spodnji meji specifikacije 5w30/0w30. Pri tem pa vse pokvari da Mazde rade zalivajo gorivo v olje in posledično če je olje na sponji meji viskoznosti, ko se razredči z nafto pade viskoznost še nižje. Slabša viskoznost pa pomeni da je lahko večja obraba motorja.

 

 

 

MAZDA OIL TABELE tabellenkopfzuref.12-9aj3t.png

 

Kolker sm js razumel po navodilah je Ultra dpf za tastare 2.2 MZR-CD motorje, Supra dpf pa za Skyactiv motorje. 

Kar se pa tice 0w30 vizkoznosti, ce menjas olje na 10k pomone nebi smelo bit tezav

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 urami je Deeyan napisal:

 

Kolker sm js razumel po navodilah je Ultra dpf za tastare 2.2 MZR-CD motorje, Supra dpf pa za Skyactiv motorje. 

Kar se pa tice 0w30 vizkoznosti, ce menjas olje na 10k pomone nebi smelo bit tezav

 

Brez zamere, ampak si napačno razumel navodila😉

V navodilih za uporabo imaš lepo napisano SkyactiveD priporočena olja, Supra DPF 0w30 in Ultra DPF 5w30. 

Ali bilokatere druge znamke specifikacij 0w30/5w30 ACEA C3. 

 

BTW. : Za ta stare MZR-CD motorje (R2, RF7J) je enako olje predpisano, so z letom 2012 odobrili enaka olja kot za SkyactiveD motorje. 😉

Glede 0w30 viskoznosti pa, kot sem že pred časov v tej temi napisal, ker iz večina Mazdinih analiz rabljenega olja vem, da Mazda zelo mešajo gorivo v olje, priporočam 5w30. Ker je gostejše in ima večjo rezervo v viskoznosti, če se 5w30 zmeša z gorivom je ponavadi viskoznost padla na nivo 0w30, in stem si še vedno znostraj specifikacij olja za ta motor kljub dodanemu gorivu.

Če pa 0w30 zmešaš z gorivom pa pade viskoznost v rang 0w20/16 in si izven specifikacij. Plus tega ima 0w30 že v štartu slabše mazalne lastnosti, zato proizvajalci olj poiskušajo to pomankljivost omiliti z raznimi aditivi v samem olju(Molibden, Bor, Wolfram...). V glavnem ta 0w30,0w20,0w16....olja so razvita samo  zaradi ECO, kao manjša poraba....za samo zaščito motorja pa niso najboljša.

P.S.: Glede mešanja goriva z oljem pa četudi se ti na šipki ne dviguje nivo olja, imaš 100% nekaj goriva v olju, koliko točno pa lahko vidiš samo z analizo, za osnovno oceno pa lahko ugotoviš z Kapljičnim testov, ki sem ga tudi že objavil na forumu.

 

IMG_20210622_102925.jpg

IMG_20210622_102905.jpg

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo pazi to, v specifikacijah piše, da mora bit olje za Skyactiv Acea C3 kar pa Ultra DPF ni, Supra pa je

 

mazda-original-oil-ultra-dpf-5w-30.jpg
WWW.MOTORNAOLJA.COM

Kakovostno motorno olje Mazda Original Oil Ultra DPF 5W-30 je namenjeno sodobnim dizelskim motorjem vozil Mazda, ki imajo filter...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 51 minutami je Deeyan napisal:

Samo pazi to, v specifikacijah piše, da mora bit olje za Skyactiv Acea C3 kar pa Ultra DPF ni, Supra pa je

 

V servisni piše priporočena olja:

-Mazda Original Oil Supra DPF 0w30

ALI

-Mazda Original Oil Ultra DPF 5w30 

ALI

-Katerekoli znamke specifikacije 0w30/5w30 ACEA C3

 

Ja res je da je Ultra DPF 5w30 specifikacije ACEA C2, Supra DPF pa je ACEA C3, ampak to je vse zaradi znižanja ECO razlogov.

Olja po specifikaciji ACEA C2 imajo znižano HTHS viskoznost, zaradi ekologije kao manjša poraba goriva. 0w30 olje po specifikaciji C2 pa zgleda bi bilo preredko za Mazdin motor, zato so za 0w30 priporočili  ACEA C3.

 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kaj pravite na tole? https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19412621&display=Mazda Mazda3
    • Pozdravljen Evo bom uredil.   Sem tretji lastnik. Prvi lastnik je bil učitelj klavirja, drugi lastnik ga je vozil na relaciji Kamnik-Ljubljana, Jaz sem pa tretji lastnik.   JMZGL691601505391 Številka šasije kjer se lahko preveri elektronska knjiga. Pri 165000 km je bil servis narejen pri mojstru iz horjula (šraufa mazde na pooblaščencu), Vsi prejšni servisi pa so bili narejeni na uradnem servisu (Račune in izpise priložim zraven)    Dodatno so bile menjane podložke na injektorjih, menjana veriga, ter pregledan je celoten motor.   Speskan je bil sesalni kolektor in pikjena je bila loputa na turbini. Narejen je tudi egr off Načeloma na motorju bi moral biti mir    
    • Nobena kava te ne zbudi tako hitro kot tista, ki se ti polije po tipkovnici!   Ne sprašujte, kako vem...
    • Kaj pa je zdaj to?   Mislim, da se jim je dokončno skisalo in da res ne vedo, kaj delajo. Sploh me je pa zmotil zadnji stavek: Zakon je začel veljati v začetku avgusta lani. A sestavljajo ga pa šele zdaj...   A ljudje "tam zgoraj" še vedno ne razumejo, kaj jim energetiki tumbamo že leta. Eno je postavit sončno elektrarno. Nekaj čisto drugega je pa njeno sobivanje z ostalimi viri električne energije. Ko se zapelje oblak čez Sonce in je taka elektrarna naenkrat v senci, mora biti takoj na razpolago drugi vir, drugače bo omrežje "počepnilo". In če že moraš nekje imeti rezervo, potem raje denar takoj investiraj v tak vir, ki bo stabilen in ekološko sprejemljiv...    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.