Skoči na vsebino

Pohvale servisov - serviserjev


YavarYe X6V6

Priporočeno sporočilo

Itak. ?e jo samo ven potegnejo 2 ali 3 dl, kot jo je zgoraj v posodi, niso naredili ni?. Edino v smislu "za tehni?nega bo OK, ?e jo bodo merili".

 

V Avstriji nima? ?ans, da naredi? tehni?nega, ?e ima zavorna teko?ina vreli??e pod 150 stopinj C, posledi?no to pomeni komplet menjavo na vsaki 2 leti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

3%. Zavorna tekocina ful vlece vlago nase, zato se jo pa menja na 2 leti oz. 40 k km. Treba je preveriti, da ni pokrovcek od posodice poskodovan in da se lepo zapre (zatakne).

Meni v navodilih pi?e menjava na 2leti.

 

Ko je bil avto star 2leti so mi na poobla??enem servisu rekli , da ne vidijo razloga za menjavo le-te.

 

No,potem sem ob vsakem servisu rekel da naj jo preverijo in zamenjajo ?e je potrebno.

 

Vsa ta leta je bilo ok (2razlicna servisa) ,potem pa smo jo preventivno zamenjali ob velikem servisu po 8ih letih in cca 110t km..

 

Tako da se mi zdi da je z menjavo brez predhodne meritve tako-tako...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Drzi in se tudi strinjam. Zato pa imajo tester, da preverijo v kaksnem stanju je tekocina in se na podlagi tega le ta zamenja. Na zalost pa vsi vemo kako delajo uradni servisi. Po knjigi in zamenjajo vse kar je predpisano za to kilometrino. Kao zaradi garancije.. 8 let se mi pa vseeno zdi malo prehuda za zavorno tekocino. Jest osebno jo menjam na vsaki 2-3 leta ali pa takrat, ko menjam (diske, ploscice) pa lepo prezracim se zavore. Mislim, za tistih 10e se res ne mislim zajebavat :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Drzi in se tudi strinjam. Zato pa imajo tester, da preverijo v kaksnem stanju je tekocina in se na podlagi tega le ta zamenja. Na zalost pa vsi vemo kako delajo uradni servisi. Po knjigi in zamenjajo vse kar je predpisano za to kilometrino. Kao zaradi garancije.. 8 let se mi pa vseeno zdi malo prehuda za zavorno tekocino. Jest osebno jo menjam na vsaki 2-3 leta ali pa takrat, ko menjam (diske, ploscice) pa lepo prezracim se zavore. Mislim, za tistih 10e se res ne mislim zajebavat :)

Jp,saj po 8ih letih , ko smo prvi? zamenjali tudi diske , sem jim rekel da lahko tester ka?e da je vse ok,ampak ?e ?e delamo veliki servis,pa naj bo ?e teko?ina nova...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No, vmes sem si ze rekel skoda zivcev in prespal zadevo potem pa sem vceraj vseeno zavil do servisa, kjer sem Majesu lepo vse razlozil kaj in kako, dobil opravicilo in precej molka kar pomeni, da zadeva ni bila iz trte zvita. Glede cene olja sem dobil odgovor "ja ves pri enih je tako pri drugih drugace". Ce bi jaz mojim strankal racunal enkrat toliko drugic toliko naslednji dan nimam vec dela. Dolivanje tekocin, ki jih ne dolijejo je bilo "ja pa saj ti nismo nic racunali". Kaj potem pises na servisni nalog da ste to naredili, ce niste? Za menjavo ploscic je bil pa vec ali manj tiho. Ne vem sicer kdo je "gazda" tam ampak tole je podobno kot ce peljem nekomu pod kozolec. Gremo dalje, da vidim ce je kdo bolj "posten"!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Ni ravo pohvala, prej bi ?lovek rekel ravno obratno.

 

Biv?i sodelavec je imel pri Vrta?u svojega 10let starega golfa na rednem servisu. Med opravljanjem storitve so ga s servisa poklicali po telefonu in obvestili, da je ena od zadnjih vzmeti polomljena in ga vpra?ali, ali naj menjajo vzmeti zadaj. Na vpra?anje koliko bi to stalo, je dobil odgovor da nekaj ?ez 300. NI se odlo?il za menjavo na servisu.

Ker kot upokojenec nima problemov s ?asom, predvsem pa nima dveh levih rok, je nabavil par zadnjih vzmeti in jih zamenjal sam. In glej ga zlomka, stari vzmeti povsem BP, nikjer nobene razpoke.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No, vmes sem si ze rekel skoda zivcev in prespal zadevo potem pa sem vceraj vseeno zavil do servisa, kjer sem Majesu lepo vse razlozil kaj in kako, dobil opravicilo in precej molka kar pomeni, da zadeva ni bila iz trte zvita. Glede cene olja sem dobil odgovor "ja ves pri enih je tako pri drugih drugace". Ce bi jaz mojim strankal racunal enkrat toliko drugic toliko naslednji dan nimam vec dela. Dolivanje tekocin, ki jih ne dolijejo je bilo "ja pa saj ti nismo nic racunali". Kaj potem pises na servisni nalog da ste to naredili, ce niste? Za menjavo ploscic je bil pa vec ali manj tiho. Ne vem sicer kdo je "gazda" tam ampak tole je podobno kot ce peljem nekomu pod kozolec. Gremo dalje, da vidim ce je kdo bolj "posten"!

 

...?e bi, preden si prvi? peljal avto na servis v BTC, malo prebral tole temo, bi se verjetno ?e takrat druga?e odlo?il...

...je pa tako, da so vsi uradni mazda servisi bolj tako - tako...naredijo strogo tisto, kar je po zapisniku, oziroma poskrbijo za stvari, na katerih bi lahko, v primeru okvare, uveljavljav garancijo,

za ostale stvari jim je malo mar...

...kar je sicer ?koda, ker so Mazde kar OK avti...in ji mora?, ?e ho?e? da taki ostanejo vsaj nekaj ?asa, nujno servisirat "tudi" izven uradnih servisov...:(

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

AVTOCONA - mojster Alja? mi je naredil redni LPG servis in to po zelo ugodni ceni. ?e rabite karkoli glede avtoplina, dobite Alja? tule; 041 875 322.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pohvalit moram Franci-ja iz Podgorja pri Kamniku (Pelkov prijatelj in sodelavec), ki mi je v?eraj hitro porihtal neko vodno cevko, katera je povzro?ala rahlo pu??anje hladilne teko?ine. ?e kdo v Kamniku rabi dobrega mojstra, bo (tudi po besedah Pelka) Franci pravi naslov, cifra; 030 406 658

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, to je pa tako, ko vedno ve? Mazda?ev ne vozi ve? Mazde. Potem se pa po forumu po?iljajo naslovi serviserjev. Saj bomo kmalu kot Renault forum... :P

Ta mojster dela sicer pod kozolcem, AMPAK osebno mi je bolj pomembna kakovost storitve kot nek supermodern salon za stranke :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Pohvalit moram mojstra Toma?a (Lak Tom d.o.o.), to je Pelkov sosed na Zg. Senici, avtoli?ar, ki mi je vrhunsko pobarval Z4. :ouje:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Pele mi je naredil mali servis, temu se rece odzivnost in da me je uspel vrinit med ogromno stevilo strank :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zopet bom pohvalil jerovska v Grosupljem...

 

Redni servis za xsaro, preventivni pregled pred tehnicnim, spucani konektorji za ventilator (ker je ob?asno delal samo na dveh stopnjah) . Ob uri prevzeli avto, ob uri zrihtano. Dobil 1leto asistence. 105eur.

 

V ?asu servisa ponujajo zastonj renta bike, taxi do 10km ali pa trolo in pa mislimda 10eur/dan za nadomestni avto , ?e je avto v garanciji ali nekaj takega.

 

Jaz sem naredil 60km s specialko ta ?as :)

 

Pa pohvalim xsaro , da je ?e naprej v top formi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Itak. ?e jo samo ven potegnejo 2 ali 3 dl, kot jo je zgoraj v posodi, niso naredili ni?. Edino v smislu "za tehni?nega bo OK, ?e jo bodo merili".

 

V Avstriji nima? ?ans, da naredi? tehni?nega, ?e ima zavorna teko?ina vreli??e pod 150 stopinj C, posledi?no to pomeni komplet menjavo na vsaki 2 leti.

 

Meni je tole "potegnit ven pa 2 dl not" sporno predvsem iz vidika, ker ?e si malenkost nepazljiv lahko potegne? preve? in dobi? zrak v sistem. In ta potem ostane not brez ustreznega prezra?evanja.

 

Saj ideja je na?eloma dobra, sem tudi sam rekel, da si bom kupil eno pumpico. Recimo da jo zamenja? 2 dl in se ti ne da prezra?evat sistema. Verjamem, da se po nekaj ?asa preme?a v sistemu in jo lahko po enem mesecu spet zamenja? 2 dl in tako naprej... Prej ali slej bo? zadevo spucal do neke normalne meje %. Je pa res, da potencialna umazanija v ceveh pri ?eljustih ostane. Tako da konec koncev bo? moral po X letih konkretno zamenjat zadevo. Sploh ?e vidno opazi?, da ni ve? zlato oljnate barve, ampak ratuje zeleno rjava.

 

Pa ?e to - ?e bo doma kdo kupil teko?ino (npr) na petrolu in jo potem sam dolival kasneje doma (brez testerja). Preverite, da ste res ustrezno zatesnili pokrov?ek teko?ine, ker tako kot pravi Scr3am, zadeva ve?e vlago. Vlaga pa se nabere tudi v posodici za dolivanje. :) 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Potem pri nas Celju ne pride upo?teva, sem pa ?e na forumu bral pohvale za Interclas Lj. Za BTC pa ?isto razli?no, kar se salona ti?e nebi ve? komentiral se naj malo zamislijo, servi pa ne vem kak je.

 

Ne vem, ?e je bil v celo temi 2krat omenjen Interclass Lj. Bi pa bilo fajn, ?e bo kdo v kratkem imel stik z njimi, da kaj napi?e. :) 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tist tester ka?e zihr ok? Kvalitetni so precej dragi

 

Jaz sem tudi kupil iz ebay in preveril v 3 avtih v gospodinjstvu, za katere sem vedel, kak?na je realna situacija. Pri tistem, ki je bil za odpis in zavorna teko?ina ni bila menjana 6 let je kazalo maksimalno prese?eno mejo, pri ostalih relativno novih dveh (ena dolita 1 leto nazaj, druga nikoli) pa sredino, 2 %. Je pa zelo pomembno, da tester ustrezno spuca? po tem, ko ga uporabi?. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kaj pravite na tole? https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19412621&display=Mazda Mazda3
    • Pozdravljen Evo bom uredil.   Sem tretji lastnik. Prvi lastnik je bil učitelj klavirja, drugi lastnik ga je vozil na relaciji Kamnik-Ljubljana, Jaz sem pa tretji lastnik.   JMZGL691601505391 Številka šasije kjer se lahko preveri elektronska knjiga. Pri 165000 km je bil servis narejen pri mojstru iz horjula (šraufa mazde na pooblaščencu), Vsi prejšni servisi pa so bili narejeni na uradnem servisu (Račune in izpise priložim zraven)    Dodatno so bile menjane podložke na injektorjih, menjana veriga, ter pregledan je celoten motor.   Speskan je bil sesalni kolektor in pikjena je bila loputa na turbini. Narejen je tudi egr off Načeloma na motorju bi moral biti mir    
    • Nobena kava te ne zbudi tako hitro kot tista, ki se ti polije po tipkovnici!   Ne sprašujte, kako vem...
    • Kaj pa je zdaj to?   Mislim, da se jim je dokončno skisalo in da res ne vedo, kaj delajo. Sploh me je pa zmotil zadnji stavek: Zakon je začel veljati v začetku avgusta lani. A sestavljajo ga pa šele zdaj...   A ljudje "tam zgoraj" še vedno ne razumejo, kaj jim energetiki tumbamo že leta. Eno je postavit sončno elektrarno. Nekaj čisto drugega je pa njeno sobivanje z ostalimi viri električne energije. Ko se zapelje oblak čez Sonce in je taka elektrarna naenkrat v senci, mora biti takoj na razpolago drugi vir, drugače bo omrežje "počepnilo". In če že moraš nekje imeti rezervo, potem raje denar takoj investiraj v tak vir, ki bo stabilen in ekološko sprejemljiv...    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.