Skoči na vsebino

Problem menjalnik MAZDA 6


Priporočeno sporočilo

Zdravo...Imam problem z menjalnikomn na moji MAZDI 6, letnik 2004, 2.0 diesel 100 kw, 180.000 km. Menjalnik mi v peti prestavi v?asih med povspe?evanjem vr?e ven iz prestave v neutralno prestavo, ?e dr?im roko na prestavni ro?ici ne vr?e ven iz prestave, pa tudi nobenega pretiranega tresenja ni zaslediti. razen tega deluje menjalnikj teko?e v vseh prestavah. Zanima me, ?e je lahko slabo olje, problem na zajlah ali je problem v samem menjalniku. Pred 6 meseci smo menjali olje v menjalniku, ampak ga nisem kupil na mazdinem servisu.

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Obrabljen sinhron 5. prestave.

Vzrok verjetno ni olje, razen ?e ga je bilo premalo in ali ni bil zamenjan na 120 kkm.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Obrabljen sinhron 5. prestave.

Vzrok verjetno ni olje, razen ?e ga je bilo premalo in ali ni bil zamenjan na 120 kkm.

 

Nebi rad pametoval, ampak kaj pa , ?e so morda samo obrabljene pu?e na prestavni ro?ici ali pa ka?en slab nosilec motorja (spodnji)?

men se je to dogajalo na 626-tki ampak je imela ?e skoraj 400.000 km prevo?enih-pa isto samo v 5.prestavi!

pa? samo moje mnenje in podobna izku?nja, da nebi bil kdo uzaljen!

pa uspe?no cim cenej?e popravilo :zvizga:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na to da imajo M6,M3,CX vse ZAJLO za prestave(prenos od prestavne do menjalnika) in ne ?TANGE kot modeli DO M6,M3,...

 

Tako da nosilci motorja ne morejo vplivat na prestave, tudi ?e so vsi gotovi do amena.

 

Tako da malo te?ko verjemem v to, ?e bi bil problem ?e v 1. in 3. prestavi bi blo to ?e mo?no, ker pa je samo v 5. pa ne more bit drugega kot sinhron, in guess what ni prvi in ni edini. :angry2:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na to da imajo M6,M3,CX vse ZAJLO za prestave(prenos od prestavne do menjalnika) in ne ?TANGE kot modeli DO M6,M3,...

 

Tako da nosilci motorja ne morejo vplivat na prestave, tudi ?e so vsi gotovi do amena.

 

Tako da malo te?ko verjemem v to, ?e bi bil problem ?e v 1. in 3. prestavi bi blo to ?e mo?no, ker pa je samo v 5. pa ne more bit drugega kot sinhron, in guess what ni prvi in ni edini. :angry2:

 

Ja potem takem, tudi z ro?ico ne more? prepre?it (?e jo dr?i?), da ga ne bi vrglo iz brzine!! a je tak? :ne vem:
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja potem takem, tudi z ro?ico ne more? prepre?it (?e jo dr?i?), da ga ne bi vrglo iz brzine!! a je tak? :ne vem:

 

Ni res, ?e z ro?ko "dr?i?" v prestavi ti te?ko ven vr?e razen ?e je sinhron totalno gotov.

?e pa se to samo ob?asno zgodi pa je na meji in vsi vemo da je motor vpet na ?asijo preko gumi nosilcev-selenov, zarad tega ker pa? med delovanjem pozro?a-oddaja vobracije in te vibracije se prenesejo na menjalnik ki je fiksno vpet na motor. Ti vzvodi ki jih z prestavljanjem premikamo na menjalniku, pa niso majhni in lahko pride do resonance in enostavno vr?e iz prestave, seveda ?a je obrabljen sinhronski zobnik, ?e je vse ok se to ne dogaja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanima me, ?e bi dal menjalnik 6 prestav od novej?e mazde 6 z 122 konjev, bi ?ol gori namesto starega?

 

Pomoje da ja, samo ima druga?e narejeno okrog prestav, zajle pa to, ker ima "nem?ki" rikverc.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pomoje da ja, samo ima druga?e narejeno okrog prestav, zajle pa to, ker ima "nem?ki" rikverc.

 

Pa ?e grem iskat ta menjalnik na 6 prestav, kaj moram vzet ?e zajle in nosilce od menjalnika za vsak slu?aj?

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Komplet prestavno v kabini, nosilci menjalnik so pomoje isti. :ne vem:

Samo so pa prestavna razmerja druga?na, samo se bo? ?e navadu.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Ja v bistvu pa?e menjalnik, ampak mora? imet obvezno oba avta, ker mora? pre?raufati obe zajle ki grejo iz kabine,obe polosovini, vse nosilce, elektriko malo predelati, skratka pol avta...mislim da se nebi lotil ve? tega podviga :D

Kar se ti?e porabe, sem jo imel ?e zdaj malo ?ez 6 litrov, tako da mislim da ne bo neke razlike, najve?ji plus menjalnika na 6 prestav je da ni ve? tiste luknje v 5 prestavi pri 80 kmh, ko avto ni vlekel...

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 6 let kasneje...

?ivjo.

Imam podoben problem pri novi mazdi6 2,2D letnik 2013.

Pred 2000km je bil opravljen servis skupaj z menjavo olja v menjalniku.

Kmalu po tem mi je za?elo iz 6.prestave pri ne?nem gasu metati v ler. Ro?ica menjalnika se malo za?ne tresti in sko?i v ler. ?e jo dr?im nazaj ali pa ?e dam ve? gasa se to ne zgodi. Avto bo maja star 5 let, kilometri so ?ez 180.000km. Glede na to, da avto zelo lepo vozim in ve?inoma s tempomaton po avtocesti in je redno servisiran na poobla??enem servisu, se mi zdi, da ravno kvaliteta ni na najbolj?em nivoju. Verjetno ?el sinhron 6.prestave? Kaj naj storim? Na servisu so avto testirali in njim se ni pokazalo ni? niti jim ni sko?ilo iz 6. v ler na testni vo?nji. Svetovali so, da razstavijo menjalnik in pogledajo kaj je na stvari.

Hvala za pomo?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avto gre na servis.Menjava sinhrona,zobnikov 6.prestave.Spotoma ?e preventivna menjava turbine in odmi?ne gredi.Za pla?ilo olje,sinhron in kar pa?e zraven ter 6,40ur dela...ostalo krije mazda.Ugodno ampak vseeno okoli 900?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avto gre na servis.Menjava sinhrona,zobnikov 6.prestave.Spotoma ?e preventivna menjava turbine in odmi?ne gredi.Za pla?ilo olje,sinhron in kar pa?e zraven ter 6,40ur dela...ostalo krije mazda.Ugodno ampak vseeno okoli 900?.

To je, kot bi opisoval kak?en 15 let star avto in  ne pet letnega, Ok, za odmi?no in turbino je znano za l.2013 ampak ?e sinhron?

Kam je ?la kvaliteta? :ne vem:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?aki, ?aki, kaj nima Mazda 5 letne garancije? Ali je pa glih iz nje? Da meni crkne sinhron po 5 letih in recimo dveh mesecih bi se druga?e pogovarjal z njimi. :angry:

 

Pred parimi dnevi si meni odgovoril v neki drugi temi tole :) ...

 

Odvisno, kje je avto kupljen. Italija, Belgija, Nem?ija =3 leta garancija.

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

"Spotoma ?e preventivna menjava turbine in odmi?ne gred" ??

Verjetno je njegov VIN na seznamu

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.