Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

To je recimo ena stvar, katere nebi delal sam. En kup jebarije pa pesto lahko zelo hitro poskodujes ko tolces. Pri mehaniku je drugac k spresa ven lezaj. Pac placas tistih 30e pa je. Je pa res da je lepo, ko nekaj sam naredis tako da :prstgor:

Foter je mehanik, tako da... Moram sam popravljati, on pa nadzoruje  :zvizga:

 

Aja, pa tu se ne pre?a, ker je celotno pesto z le?ajem vred privija?eno na nosilec s 4 vijaki. Na pogled izgleda tak od 30-60 min dela  :P Samo je bilo tako zarostano, da sem 2 uri vse skupaj narazen dobival. ?e pa bi to nekako hotel ven spre?at, bi pa moral celi nosilec dol jemat...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem se zapeljal skozi pralnico... je bila CX-5 ze tako umazana, da jo sedaj komajda prepoznam :D

 

W4cES17rTpu18PjottATcQ_thumb_fc0c_239139

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Upam da ne skozi krtace, ker me ze samo misel na to zaboli :D

To je recept za bru?enje laka in posledi?no poznej?ih problemov. ?e samo to, da pere? avto ro?no mu veliko pomaga?.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jest imam avto za vozit, ne pa zato, da bom njegov suzenj... Se vedno je pa lepsi za pogledat, ko ga zapeljem skozi avtopralnico, kot pa prej, ko je bil umazan... No saj danes je ze spet umazan, ko sem ze nekaj km naredil ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se strinjam, da je za vozit in da nisi njegov suzenj samo ni razlike ali ga zapeljes v rocno ali v avtomaticno avtopralnico. V vsakem primeru ti ga bo nekdo drug opral medtem, ko bos ti pil kavico. Za avto oz. lak pa to veliko pomeni...sploh temnejse barve so bolj na udaru. Ko je pa govora o mazdi in o njenem obcutljivem "eko" laku je pa sploh pizdarija :D

 

post-7623-0-44204000-1575123853_thumb.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Noja... razlika je gotovo v ceni... za 6? dvomim, da ga kje lahko das rocno oprat... in da si spotoma v parih minutah gotov ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi sam ga ?e nikoli nisem zapeljal med krtace, ker mi je preprosto predrago in vem, da bom finese moral na koncu ?e vedno sam urediti.

 

Za spucati rabim max 3 zetone na samopostrezni in ?e enega za sesalec, skupaj max 6eur...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

s crno mazdo 900km (z enim tankom), medtem pa karavanko pelko zrihtal kot se sika (nove zadnje zavore in nova sprednja celjust)

@scream - spredaj levo ni blo pomoci, je rekel doktor, da je bil batek ze cist adio tako je menjal komplet celjust

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem slisal ja, je bilo baje notri cisto zarjaveto. Sicer mi je cudno da notri zarjavi, ker notri ne sme priti vlaga... Jest sem v torek narocen pa bomo videli... Edin ce je hotel rect, da je tako zastekal, da ga sploh ni mogel ven spraviti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 ?e samo to, da pere? avto ro?no mu veliko pomaga?.

Neko? pred mnogimi leti sem avto zapeljal v ro?no avtopralnico in imel prilo?nost videt, kako profesionalci tej zadevi stre?ejo. Uglavnem avta se ni niti dotaknil z gobo - samo spral, na?rical z detergentom in ponovno spral in avto je bil opran. Takrat sem se odlo?il da tak?no sranje od kemije lak mojega avta ne vidi ve? ker vpra?anje koliko tak?nih pranj bi prenesel.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V bistvu tudi mene zanima kaj je sploh najbolj priporo?ljivo.

 

?e ga perem doma ga "drgnem" z gobico. ?e ga v avtomatsko ga drgnejo krta?a. ?e ga peljem v samopostre?no (kjer sicer ?e nisem bil) pa mi je spet vpra?anje koliko mo?ni so tisti detergenti, da ja spere brez drgnjenja.

 

Kaj priporo?ate? Nagibam se k samopostre?ni, pa bi bilo fajn ?e bi kdo opisal postopek pranja pa mal izku?nje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Neko? pred mnogimi leti sem avto zapeljal v ro?no avtopralnico in imel prilo?nost videt, kako profesionalci tej zadevi stre?ejo. Uglavnem avta se ni niti dotaknil z gobo - samo spral, na?rical z detergentom in ponovno spral in avto je bil opran. Takrat sem se odlo?il da tak?no sranje od kemije lak mojega avta ne vidi ve? ker vpra?anje koliko tak?nih pranj bi prenesel.

Pod ro?no pranje jaz upo?tevam le pravo ro?no pranje.

In sicer gre postopek tako, da avto najprej dobro splahne? z vodo pod pritiskom (najbolje z kakim kerherjem ali podobnim strojem na pritisk). Seveda nastavi? tak pritisk, da ti ne olupi dol barve. :).

S tem odstrani? z barve ve?ino trdih delcev in umazanije, ki bi jih pozneje z gobo lahko vlekel po barvi.S tem bi nastali hologrami kot nastanejo na avtomatski avtopralnici.

Nato cel avto od vrha proti tlem

po?kropi? z ro?no tla?ilko, v kateri je me?anica ?ampona za avto in vode.To peno pusti? delovati par min.,da "zgrize" ?e ostalo ne?isto?o, ki je eventualno ostala na avtu. Med tem ?asom pripravi? v posebnem vedru, ki ima na dnu mre?ico dvignjeno od tal ?ampon. Ta mre?ica slu?i temu, da ko gobo ali rokavico o?me? v tem vedru, eventuelne ne?isto?e padejo na dno in jih ne more? ve? nanesti z gobo na avto.

Nato peno, ki si jonpustil na avtu spere? zopet z pritiskom.

Nato opere? normalno avto z gobo (najprej ?ipe, nato od strehe navzdol) cel avto. Na koncu opere? feltne z gumami vred.

Po pranju je dobro barvo za??ititi z kakim voskom ali pisebnim nano nanosom. To zelo dobro ??iti barvo pred zunanjimi vplivi in umazanijo.Recimo znano je, da pti?ji iztrebki zelo hitro na?nejo lak, zato jih je treba takoj, ko to vidimo odstraniti. Lahko vzamemo samo malo vode in to takoj speremo, tudi ?e ne operemo takoj celega avta.Jaz sem se tako na moji mazdi mk1 "zafrknil" in nisem takoj spral iztrebka galeba.

Tej so ?ele "kisli".Na tistem delu nisem mogel barve ve? niti s poliranjem obnoviti, tako globoko se je takoj v?rlo.

Ne re?em, da morate tako prati avte vsi, a jaz tako prekticiram. To tehniko sem videl pri kolegu, ki ima profi avtopralnico in res ro?no opere avte brez kenije... no, brez kemije ne gre, ker je ?e avto?ampon - kemija. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem slisal ja, je bilo baje notri cisto zarjaveto. Sicer mi je cudno da notri zarjavi, ker notri ne sme priti vlaga... Jest sem v torek narocen pa bomo videli... Edin ce je hotel rect, da je tako zastekal, da ga sploh ni mogel ven spraviti.

v torek pa peljem crno mazdo na menjavo zadnjih zavor...ce se vidiva potem :cheers:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V bistvu tudi mene zanima kaj je sploh najbolj priporo?ljivo.

 

?e ga perem doma ga "drgnem" z gobico. ?e ga v avtomatsko ga drgnejo krta?a. ?e ga peljem v samopostre?no (kjer sicer ?e nisem bil) pa mi je spet vpra?anje koliko mo?ni so tisti detergenti, da ja spere brez drgnjenja.

 

Kaj priporo?ate? Nagibam se k samopostre?ni, pa bi bilo fajn ?e bi kdo opisal postopek pranja pa mal izku?nje.

Jaz vozim v samopostrezno. Ce je avto zelo umazan je postopek tak:

 

Najprej z "wapom" sperem vso svinjarijo dol , hkrati zwapiram gumijaste tepihe (imas drzala na steni pralnice), nato z njihovim detergentom naspricam, nato (naj mi bo oprosceno, saj se to naj nebi delalo) s svojo lastno gobo spucam avto (1 goba za pleh in ?ipe, ter druga za ratkape) in nato vse skupaj sperem... ?e ni zelo umazan, preskocim gobiranje z lastno gobo.

 

En zeton je 1,5eur , za to proceduro rabim 3zetone. Nato se odmaknem iz praknice, prebrisem ?ipe in ogledala in na koncu tesnila vrat. Nato posesam avto (?e cetrti zeton), prebrisem armaturko in to je to. Raznih svetlecih zavb za gume, voskov in podobnega ne uporabljam, edino tesnila namazem, da mi pozimi ne primrznejo na vrata.

 

V lj hodim v samostrezno v btc zraven Mazde, tista pri supernovi je cenejsa , ampak se mi zdi, da je krajsi cas delovanja in rabim vec zetonov. Dobra je tudi na teharjah pri celju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tocno tako, kot je aless napisal. In tocno tako so tudi delali v rocni avtopralnici. Edina razlika je, da ga niso voskali ampak so imeli tisti sampon in vosek v enem. Sedaj ko ga sam perem ga tocno tako perem s tem, da z iron x se naspricam feltne za leteco rjo.

 

Na sliki sicer nov izdelek od K2, ampak je isto ucinkovit, kot iron x.

 

post-7623-0-93175000-1575199815_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tocno tako, kot je aless napisal. In tocno tako so tudi delali v rocni avtopralnici. Edina razlika je, da ga niso voskali ampak so imeli tisti sampon in vosek v enem. Sedaj ko ga sam perem ga tocno tako perem s tem, da z iron x se naspricam feltne za leteco rjo.

Na sliki sicer nov izdelek od K2, ampak je isto ucinkovit, kot iron x.

attachicon.gifIMG_20191023_170156.jpg

V bistvu, ?e avto sproti pere? gre umazanija dol s felten tudi samo z avto ?anponom. Druga?e pa ja, uporabi? kajbtakega, kar si napisal.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pod ro?no pranje jaz upo?tevam le pravo ro?no pranje.

In sicer gre postopek tako, da avto najprej dobro splahne? z vodo pod pritiskom (najbolje z kakim kerherjem ali podobnim strojem na pritisk). Seveda nastavi? tak pritisk, da ti ne olupi dol barve. :).

S tem odstrani? z barve ve?ino trdih delcev in umazanije, ki bi jih pozneje z gobo lahko vlekel po barvi.S tem bi nastali hologrami kot nastanejo na avtomatski avtopralnici.

Nato cel avto od vrha proti tlem

po?kropi? z ro?no tla?ilko, v kateri je me?anica ?ampona za avto in vode.To peno pusti? delovati par min.,da "zgrize" ?e ostalo ne?isto?o, ki je eventualno ostala na avtu. Med tem ?asom pripravi? v posebnem vedru, ki ima na dnu mre?ico dvignjeno od tal ?ampon. Ta mre?ica slu?i temu, da ko gobo ali rokavico o?me? v tem vedru, eventuelne ne?isto?e padejo na dno in jih ne more? ve? nanesti z gobo na avto.

Nato peno, ki si jonpustil na avtu spere? zopet z pritiskom.

Nato opere? normalno avto z gobo (najprej ?ipe, nato od strehe navzdol) cel avto. Na koncu opere? feltne z gumami vred.

Po pranju je dobro barvo za??ititi z kakim voskom ali pisebnim nano nanosom. To zelo dobro ??iti barvo pred zunanjimi vplivi in umazanijo.Recimo znano je, da pti?ji iztrebki zelo hitro na?nejo lak, zato jih je treba takoj, ko to vidimo odstraniti. Lahko vzamemo samo malo vode in to takoj speremo, tudi ?e ne operemo takoj celega avta.Jaz sem se tako na moji mazdi mk1 "zafrknil" in nisem takoj spral iztrebka galeba.

Tej so ?ele "kisli".Na tistem delu nisem mogel barve ve? niti s poliranjem obnoviti, tako globoko se je takoj v?rlo.

Ne re?em, da morate tako prati avte vsi, a jaz tako prekticiram. To tehniko sem videl pri kolegu, ki ima profi avtopralnico in res ro?no opere avte brez kenije... no, brez kemije ne gre, ker je ?e avto?ampon - kemija. :)

Koliko ?asa pa porabis za tak postopek?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pod ro?no pranje jaz upo?tevam le pravo ro?no pranje.

In sicer gre postopek tako, da avto najprej dobro splahne? z vodo pod pritiskom (najbolje z kakim kerherjem ali podobnim strojem na pritisk). Seveda nastavi? tak pritisk, da ti ne olupi dol barve. :).

S tem odstrani? z barve ve?ino trdih delcev in umazanije, ki bi jih pozneje z gobo lahko vlekel po barvi.S tem bi nastali hologrami kot nastanejo na avtomatski avtopralnici.

Nato cel avto od vrha proti tlem

po?kropi? z ro?no tla?ilko, v kateri je me?anica ?ampona za avto in vode.To peno pusti? delovati par min.,da "zgrize" ?e ostalo ne?isto?o, ki je eventualno ostala na avtu. Med tem ?asom pripravi? v posebnem vedru, ki ima na dnu mre?ico dvignjeno od tal ?ampon. Ta mre?ica slu?i temu, da ko gobo ali rokavico o?me? v tem vedru, eventuelne ne?isto?e padejo na dno in jih ne more? ve? nanesti z gobo na avto.

Nato peno, ki si jonpustil na avtu spere? zopet z pritiskom.

Nato opere? normalno avto z gobo (najprej ?ipe, nato od strehe navzdol) cel avto. Na koncu opere? feltne z gumami vred.

Po pranju je dobro barvo za??ititi z kakim voskom ali pisebnim nano nanosom. To zelo dobro ??iti barvo pred zunanjimi vplivi in umazanijo.Recimo znano je, da pti?ji iztrebki zelo hitro na?nejo lak, zato jih je treba takoj, ko to vidimo odstraniti. Lahko vzamemo samo malo vode in to takoj speremo, tudi ?e ne operemo takoj celega avta.Jaz sem se tako na moji mazdi mk1 "zafrknil" in nisem takoj spral iztrebka galeba.

Tej so ?ele "kisli".Na tistem delu nisem mogel barve ve? niti s poliranjem obnoviti, tako globoko se je takoj v?rlo.

Ne re?em, da morate tako prati avte vsi, a jaz tako prekticiram. To tehniko sem videl pri kolegu, ki ima profi avtopralnico in res ro?no opere avte brez kenije... no, brez kemije ne gre, ker je ?e avto?ampon - kemija. :)

Tako se to dela! Skoraj enako to po?nem.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.