Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

pred 1 uro je Janez007 napisal:

Zamenjal sem prvi originalni akumulator, 5 let in 4 mesece po prvi registraciji vozila. Opozorilo za akumulator je prvič začelo svetiti oktobra (po 4 1/2 letih), ko sem odprl čepe in dolil nekaj malega destilirane vode v vsako celico, saj je bil vrh elektrod v nekaterih celicah že pod nivojem kisline. Čez zimo je nekako šlo - nekajkrat sem akumulator preventivno nafilal. 

 

Nov akumulator EXIDE EFB EL954 95AH D+ 800A(EN) ima garancijo 2 leti, upam da bo zdržal vsaj 2 x toliko :), če so na mojih prejšnjih avtih originalni zdržali blizu 10 let. 

 

image.png.c66b10f519c4c541267223141ad06caf.png

Če ti bo zdržala 4 leta bo v redu. Vedeti moramo, da se akumulator prazni tudi, če ni priklopljen. Sicer manj, a, vendarle. Tako, da moraš upoštevati tudi to, koliko časa je stal v skladišču, trgovini in na koncu pri tebi doma. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 9. 6. 2021 ob 9:32 je Alex napisal:

Če ti bo zdržala 4 leta bo v redu. Vedeti moramo, da se akumulator prazni tudi, če ni priklopljen. Sicer manj, a, vendarle. Tako, da moraš upoštevati tudi to, koliko časa je stal v skladišču, trgovini in na koncu pri tebi doma. 

Moj je bil izdelan septembra 2020. Ja se strinjam, okrog 1 A porabi elektronika v mirovanju.

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Janez007 napisal:

To pa še ni vse. Narejen je bil redni servis :), tokrat pri Pelkotu (olje, filter olja, kabinski filter). Meni sicer dosti oddaljena lokacija, ampak sem ga želel spoznati in izkušnja je bila OK (urejena delavnica, dobil sem občutek, da Simon Pelko pozna svoj posel). Za kakšno zahtevnejše specifično popravilo Mazde, sem bom zelo verjetno odločil zanj.

Saj pravim, prave delavnice so velikokrat bolje urejene kot uradni servisi. Dobiš takoj boljši občutek, že ko vstopiš. 

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mal offtopic, ampak @Alex a slucajno rabis usb vmesnik za gen 1. Je pa tocno tak.
 

lite3_bt_main_1.jpg
WWW.ORANGEAUDIO.SI

Začnite uporabljati vaš iPod ali USB ključek v avtu brez menjave avtoradia! Mp3 vmesnik Dension Gateway Lite BT vam omogoča, da svoj tovarniški avtoradio brez večjih težav posodobite tako, da...

 

Popravljeno od Scr3am
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 32 minutami je Alex napisal:

Saj pravim, prave delavnice so velikokrat bolje urejene kot uradni servisi. Dobiš takoj boljši občutek, že ko vstopiš. 

Je pa tako, če je servis večji v njem avtomobile običajno šravfa več mehanikov, pripravnikov, pomočnikov. In spet je odvisno, kdo dobi tvojega v roko.

 

Menjava olja in filtrov ni neka znanost. Tukaj razlike med servisi ne more biti, razen če ga v roke dobi kakšna velika neroda, da ti potrga čepe zaščite, ne zamenja tesnila, natoči premalo olja, ne zategne ustrezno oljnega filtra, itd.. Enako kakovostno bi to znal narediti sam, samo se mi ne da več zafrkavati s tem umazanim oljem, pred več kot 20-timi leti pa sem celo se in ga nato vozil na pumpo v posebno kanto za odpadno olje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 38 minutami je Janez007 napisal:

Je pa tako, če je servis večji v njem avtomobile običajno šravfa več mehanikov, pripravnikov, pomočnikov. In spet je odvisno, kdo dobi tvojega v roko.

 

Menjava olja in filtrov ni neka znanost. Tukaj razlike med servisi ne more biti, razen če ga v roke dobi kakšna velika neroda, da ti potrga čepe zaščite, ne zamenja tesnila, natoči premalo olja, ne zategne ustrezno oljnega filtra, itd.. Enako kakovostno bi to znal narediti sam, samo se mi ne da več zafrkavati s tem umazanim oljem, pred več kot 20-timi leti pa sem celo se in ga nato vozil na pumpo v posebno kanto za odpadno olje.

Enako. Tudi sam sem včasih menjaval olje pa tudi zavore sem si rihtal sam. Sedaj se mi tega več ne da delati, da si ne poškodujem slučajno ali umažem nežnih kitarskih rok. 🤗

pred 44 minutami je Scr3am napisal:

Mal offtopic, ampak @Alex a slucajno rabis usb vmesnik za gen 1. Je pa tocno tak.
 

lite3_bt_main_1.jpg
WWW.ORANGEAUDIO.SI

Začnite uporabljati vaš iPod ali USB ključek v avtu brez menjave avtoradia! Mp3 vmesnik Dension Gateway Lite BT vam omogoča, da svoj tovarniški avtoradio brez večjih težav posodobite tako, da...

 

Hvala. Je not seržer za šest cd - jev in je kar dovolj muzike. Sicer pa avto vozi večino časa sin. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 21 minutami je Janez007 napisal:

Na M6 mi je danes mehanik namontiral nove ATE diske in ploščice, nacentriral vsa 4 kolesa ter zamenjal mikro jermen, ki je bil nekoliko napokan na površini, preventivno. 

 

Nov akumulator, menjava motornega olja, oljnega filtra, kabinskega filtra, sprednjih diskov in ploščic, mikrojermena ter centriranje koles na M6 me je v zadnjem tednu olajšalo za dobre 3 turistične bone 😁.

Tiste stare po 250eur?....😄

  • Haha 1
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To bi blo pa super, če bi bili novi. Stari (200) oziroma skupaj 610 evrov. Z nekaj več truda in komplikacij bi verjetno lahko prišel pod 500. Je pa tako, tudi mehaniki si zaslužijo dostojanstvo. In da jim nosim material, kako pa to izgleda? 😉

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je Janez007 napisal:

To bi blo pa super, če bi bili novi. Stari oziroma skupaj 610 evrov.

Bogato. Ja no, upajmo, da bo sedaj vsaj vse v redu z diski. Ker če ne bo, boš moral priti na naslednji naš road trip, da te naučimo, poleg majhne  porabe seveda, tudi uporabljati pravilno zavore. 😉

  • Všeč 3
  • Haha 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Janez007 napisal:

To bi blo pa super, če bi bili novi. Stari (200) oziroma skupaj 610 evrov.

 

Z nekaj več truda in komplikacij bi verjetno lahko prišel pod 500. Je pa tako, tudi mehaniki si zaslužijo dostojanstvo. In da jim nosim material, kako pa to izgleda? 😉

Res je, da moramo podpirati naše delavce. A to, da prineseš svoj material ali olje  ni nič nenavadnega. Ti pač zaračuna samo delo. Nič naj ti ne bo nerodno. Le hrabro. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Janez007 napisal:

Na M6 mi je danes mehanik namontiral nove ATE diske in ploščice, nacentriral vsa 4 kolesa ter zamenjal mikro jermen, ki je bil nekoliko napokan na površini, preventivno. 

 

Nov akumulator, menjava motornega olja, oljnega filtra, kabinskega filtra, sprednjih diskov in ploščic, mikrojermena ter centriranje koles na M6 me je v zadnjem tednu olajšalo za dobre 3 turistične bone 😁.

Glede na to da so ATE diski/ploščice verjetno cca.200eur, acu tudi okrog 100, olje verjetno kakih 50, vse skupaj niti ni tako drago, vsaj glede na vsa dela, ki so jih naredili....in predvidevam da nisi materiala nič s seboj prinesel.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je sportman333 napisal:

Glede na to da so ATE diski/ploščice verjetno cca.200eur, acu tudi okrog 100, olje verjetno kakih 50, vse skupaj niti ni tako drago, vsaj glede na vsa dela, ki so jih naredili....in predvidevam da nisi materiala nič s seboj prinesel.

Accu je bil njegov,če se ne motim. 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bogato. Kar se pa tice menjave pa ni neke umetnosti. Sem vse ze sam menjal pa nisem niti pod razno iz foha. Se najvecji problem je stare zarustane diske dol dobit.

Popravljeno od Scr3am
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja, ko je pa 30tka zraven je pa ogromna videt.... 
    • Meni tudi dela regeneracijo redno pri 290-310 km, gre pa za 2.2 2015FL (je pa res, da mi takšne regeneracije dela, odkar so mi lansko leto preventivno zamenjali malo verigo, prej mi je delal na 250).
    • Jaz mislim,da boš dele dobil pri "šverc-komerc" nepooblaščencu kakih 20...30...mogoče celo 50% ceneje...pol pa neseš k pooblaščencu,kjer imajo usposobljenega mehanika,se zmeniš za en orng popust,ker bodo itak veseli,da si k njim prišel dat avto popravljati...k z popravili lepo služijo.... Isto kot z npr. ležaji za elektromotorje...dobiš za vsakim vogalom pr švercerju....   Sem že enkrat prilimal ta link,pa če koga zanima,naj pogleda še enkrat.  
    • Kot primer lahko povem, da v naših koncih lahko Škodo Superb, ki mislim da je ena izvedba mehki hibrid (pardon, če sem se narobe izrazil), popravlja samo en uradni servis, ker ima certificiranega mehanika. Pa je servisov kar nekaj. Drug primer. Oče je bil par let lastnik Renault Zoe, pa je bilo znanje na Avtotehniki Celje zelo slabo za kakšna tehnična vprašanja. To je sicer že nekaj časa nazaj, tako da ne vem kako je zdaj. Da bi pa kakšni fušarji pod kozolci tole delali, bo pa še nekaj časa preteklo pomoje. Hitrost razvoja in raširitve elektromobilnosti bo definirala infrastruktura. Dokler je ne bo, ne bo širitve, to je zdaj upam da že vsem jasno.
    • A kakšne postavke pregled in test elektro zadev pa še niso izumili?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.