Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

pred 38 minutami je Alex napisal:

A tako je "raztegnjen" predpisani navor? Od 108-147?🤔A ti zateguješ na 140?Jaz mislim, da imam nastavljen moment ključ na 136. Ne vem, kje sem pobrat to številko a mislim, da sem nekje to vrednost prebral. 

Tudi sam na koncu platišča in gume, preden jih shranim v kleti, dobro sperem, še posebej z notranje strani, kjer se nabira prah zavor. Iz gum poberem tudi kak kamenček, ki se lahko zatakne v profil in  seveda, gume edno namažem z sredstvom za gume. Tako, da so nared, ko jih imam za  premontirati. 🤗

Včasih, ko še nisem imel momentnega ključa, je šlo pri meni verjetno kar krepko čez zgornjo mejo 147Nm. 😁

Časa za praskanje kamenčkov sam nisem vštel, to čiščenje se dogaja spomladi na zimskih in vsaj še toliko časa, kot previjačenje. Predvsem zaradi enega para gum, če se ne motim sprednjega. Mukotrpno delo. 

Na zaščitno sredstvo pa sam še nisem pomislil. Kaj pa če tebi Alex ravno zaradi teh sredstev razpada guma bolj kot drugim? 😉

pred 59 minutami je FuManchu napisal:

Več ali manj je to sila za vse (znamke avt) vijake na kolesih.

Očitno res, vulkanizer mi je rekel, da vse avte zateguje z enakim navorom 130 Nm.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 urami je Janez007 napisal:

Včasih, ko še nisem imel momentnega ključa, je šlo pri meni verjetno kar krepko čez zgornjo mejo 147Nm. 😁

Časa za praskanje kamenčkov sam nisem vštel, to čiščenje se dogaja spomladi na zimskih in vsaj še toliko časa, kot previjačenje. Predvsem zaradi enega para gum, če se ne motim sprednjega. Mukotrpno delo. 

Na zaščitno sredstvo pa sam še nisem pomislil. Kaj pa če tebi Alex ravno zaradi teh sredstev razpada guma bolj kot drugim? 😉

Očitno res, vulkanizer mi je rekel, da vse avte zateguje z enakim navorom 130 Nm.

Po mojem je bil problem, ker je bil avto vedno parkiran na soncu. In gum takrat nisem sploh mazal. In par let je bil zelo poredko uporabljen, dokler ga ni "prevzel" sin. In to za gume ni najboljši recept. 

Mislim, da je ravno obratno. Da jih nisem dovolj vzdrževal. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gume menjavam samo še pri matsportu. Edini ki si dejansko čas vzamejo in zategnejo vijake na momentni ključ, plus to, da vsaj malo pogledajo kako prestavljajo feltne in gume (ne delajo z njimi kot svinja z mehom) 🙂 drugače sva pa z mojo dočakala check engine lučko in greva na peskanje sesalnih in čiščenje egra, ter menjavo MAF in MAP senzorja do Pelkota 😁

Popravljeno od Husky1290
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 minutami je Husky1290 napisal:

Gume menjavam samo še pri matsportu. Edini ki si dejansko čas vzamejo in zategnejo vijake na momentni ključ, plus to, da vsaj malo pogledajo kako prestavljajo feltne in gume (ne delajo z njimi kot svinja z mehom) 🙂 drugače sva pa z mojo dočakala check engine lučko in greva na peskanje sesalnih in čiščenje egra, ter menjavo MAF in MAP senzorja do Pelkota 😁

Mat sport so res vrhunski. 👍

Kot praviš, edino oni naredijo stvar kot se spodobi. Centrirajo pa vedno v nulo, komunikacija za čisto petko.

Ko sem rabil nove centrirne obročke so jih takoj prvi dan, ko sem jih naročil, poslali, drugi dam dopoldan že pri meni.

Koliko km pa ima, tvoja prevoženih? 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 15. 11. 2021 ob 7:54 je Husky1290 napisal:

Gume menjavam samo še pri matsportu. Edini ki si dejansko čas vzamejo in zategnejo vijake na momentni ključ, plus to, da vsaj malo pogledajo kako prestavljajo feltne in gume (ne delajo z njimi kot svinja z mehom) 🙂 drugače sva pa z mojo dočakala check engine lučko in greva na peskanje sesalnih in čiščenje egra, ter menjavo MAF in MAP senzorja do Pelkota 😁

Predvidevam, da sta za saje kriva pokvarjena MAF in MAP, saj ju iz preventive verjetno ne menjaš? Srečno.

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 42 minutami je Janez007 napisal:

Predvidevam, da sta za saje kriva pokvarjena MAF in MAP, saj ju iz preventive verjetno ne menjaš? Srečno.

 

 

 

 

Js bom najbrž mogu tut ponovit vajo... očitno delam prekratke kilometre.... :vskalo:

 

menja kdo za bencinarko? 😝

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 15. 11. 2021 ob 9:53 je Deeyan napisal:

Js bom najbrž mogu tut ponovit vajo... očitno delam prekratke kilometre.... :vskalo:

menja kdo za bencinarko? 😝

Mazda dizel se ogreje na delovno temperaturo šele po cca. 10-15 km vožnje.

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Janez007 napisal:

Izkušen mehanik uradnega Mazda servisa pravi, da so današnji Mazda dizli morda za tistega, ki dela relacije 50km in več. Krajše vožnje (Mazda dizel se ogreje na delovno temperaturo šele po cca. 10-15 km vožnje) so lahko eden od razlogov za saje, lahko pa so še mnogi drugi (podložke injektorjev, injektorji, nepravilno delovanje senzorjev, nepravilno delovanje EGR ventila, itd). 

 

to vse je blo pr men že poštimano....

 

mam pa v eno smer 22km vožnje vsak dan, pa od tega 20km avtoceste

Popravljeno od Deeyan
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 16 urami je g.Wankel napisal:

 

Dober timing. Jzt mam okrog 1h za miato 😥

 

Ker delaš sam. Če sta dva ni samo 1x hitrje ampak celo 2x. Se pravi ena ura sam proti 20 minutam, če sta dva. Če sam menjam rabim za en avto tudi več kot 45 minut pa imam gume spravljene samo 10 metrov stran. Napumpam pa na koncu kar s kompresorjem, ki je del kita za flikanje gum.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Janez007 napisal:

Izkušen mehanik uradnega Mazda servisa pravi, da so današnji Mazda dizli morda za tistega, ki dela relacije 50km in več. Krajše vožnje (Mazda dizel se ogreje na delovno temperaturo šele po cca. 10-15 km vožnje) so lahko eden od razlogov za saje, lahko pa so še mnogi drugi (podložke injektorjev, injektorji, nepravilno delovanje senzorjev, nepravilno delovanje EGR ventila, itd). 

To je bolj tako-tako. To se ponavlja tudi pri avtih, ki delajo po 100 km /dan. Problem je v nedokončanih regeneracijah in prepoznem menjavanju olja. In cijazenju v peti brzini.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 urami je Janez007 napisal:

@Boss-a si jaz predstavljam kot človeka v kravati, ki delo ukazuje drugim, ne pa takole, da sam dela in to na Gospodov dan. 😁

 

To je pa zato, ker me ne poznaš v živo. 😜 Drugač pa, šef sem bil samo ene dve leti in se ni najbolje obneslo, ker zelo težko ukazujem drugim kaj naj delajo in potem raje sam naredim, kar pa je s stališča vodstvene piramide čisto nesprejemljivo. sramezljiv

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je Boss napisal:

 

To je pa zato, ker me ne poznaš v živo. 😜 Drugač pa, šef sem bil samo ene dve leti in se ni najbolje obneslo, ker zelo težko ukazujem drugim kaj naj delajo in potem raje sam naredim, kar pa je s stališča vodstvene piramide čisto nesprejemljivo. sramezljiv

Ha, ha, Boss človek v kravati. Jaz si Boss-a tako ne predstavljam . O. K, kot šefa ja, ampak kravata? 🤪 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Alex napisal:

To je bolj tako-tako. To se ponavlja tudi pri avtih, ki delajo po 100 km /dan. Problem je v nedokončanih regeneracijah in prepoznem menjavanju olja. In cijazenju v peti brzini.

 

Tako je... avto je treba pritisnit od časa do časa al pa vsaj pri vključevanju recimo na AC naj se mašina zavrti v obrate. Ne pa tako k eni, kjer števc za obrate nikoli ne prileze čez 2500. In takih sploh ni tako malo - razen da trgajo živce ostalim v prometu, uničujejo tudi motorje svojih avtov pol pa razlagajo o slabi kvaliteti.

 

Tako, da meni  razni oglasi tipa "...imel ga je star gospod..." pomenijo le to, da dam roke stran.

pred 5 minutami je Alex napisal:

Ha, ha, Boss človek v kravati. Jaz si Boss-a tako ne predstavljam . O. K, kot šefa ja, ampak kravata? 🤪 

 

O ja... tud kravatka pa bela srajčka je bla, pa zgledal sem kot natakar na neki dalmatinski terasi.

 

image.thumb.png.63ad2db3ce7075f3cb35962e98acb604.png

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 minutami je Boss napisal:

 

Tako je... avto je treba pritisnit od časa do časa al pa vsaj pri vključevanju recimo na AC naj se mašina zavrti v obrate. Ne pa tako k eni, kjer števc za obrate nikoli ne prileze čez 2500. In takih sploh ni tako malo - razen da trgajo živce ostalim v prometu, uničujejo tudi motorje svojih avtov pol pa razlagajo o slabi kvaliteti.

 

Tako, da meni  razni oglasi tipa "...imel ga je star gospod..." pomenijo le to, da dam roke stran.

 

O ja... tud kravatka pa bela srajčka je bla, pa zgledal sem kot natakar na neki dalmatinski terasi.

 

image.thumb.png.63ad2db3ce7075f3cb35962e98acb604.png

Fak... Samo ti pa paše. Bi moral večkrat prakticirat. 👍

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 urami je Janez007 napisal:

Tole je predpisan navor zategovanja vijakov novejših Mazd 6 (od približno 2014 naprej, prej pa cca 20% manj):

image.png.57bda03d67068eca25774021164f2b05.png

Tole so kar konkretni navori... Sam na litih felgah zategujem z moment ključom na 75 Nm, pa še mi ni nobeno kolo odpadlo...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

5 hours ago, Husky1290 said:

Gume menjavam samo še pri matsportu. Edini ki si dejansko čas vzamejo in zategnejo vijake na momentni ključ, plus to, da vsaj malo pogledajo kako prestavljajo feltne in gume (ne delajo z njimi kot svinja z mehom) 🙂 drugače sva pa z mojo dočakala check engine lučko in greva na peskanje sesalnih in čiščenje egra, ter menjavo MAF in MAP senzorja do Pelkota 😁

Lepo da se potrudijo. Meni moj v Vipavi vedno kvaliteto naredi, zdej k sm imel črne feltne mi je dal tudi črne uteži in ventilčke, tako da sm prav vesel.

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

1 hour ago, Boss said:

 

To je pa zato, ker me ne poznaš v živo. 😜 Drugač pa, šef sem bil samo ene dve leti in se ni najbolje obneslo, ker zelo težko ukazujem drugim kaj naj delajo in potem raje sam naredim, kar pa je s stališča vodstvene piramide čisto nesprejemljivo. sramezljiv

Ne, saj to je pravi leader, da zna pokazat in tudi naredit kot je prav. Ne pa da samo diktira kako in kaj :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Boss napisal:

 

Tako je... avto je treba pritisnit od časa do časa al pa vsaj pri vključevanju recimo na AC naj se mašina zavrti v obrate. Ne pa tako k eni, kjer števc za obrate nikoli ne prileze čez 2500. In takih sploh ni tako malo - razen da trgajo živce ostalim v prometu, uničujejo tudi motorje svojih avtov pol pa razlagajo o slabi kvaliteti.

 

Tako, da meni  razni oglasi tipa "...imel ga je star gospod..." pomenijo le to, da dam roke stran.

 

O ja... tud kravatka pa bela srajčka je bla, pa zgledal sem kot natakar na neki dalmatinski terasi.

 

image.thumb.png.63ad2db3ce7075f3cb35962e98acb604.png

Ja, res se ti paše, pravi Boss.... :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

10 hours ago, Janez007 said:

Predvidevam, da sta za saje kriva pokvarjena MAF in MAP, saj ju iz preventive verjetno ne menjaš? Srečno.

 

 

 

Zna bit res. Mi ni pa nikoli noben omenil naj to menjam. Jebigazdej. Vržemo evrčke pa bo mir za nekaj časa.😆

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je x-layer napisal:

Tole so kar konkretni navori... Sam na litih felgah zategujem z moment ključom na 75 Nm, pa še mi ni nobeno kolo odpadlo...

75n/m je "pickin dim". Ce se ne motim je original kao 120n/m. Sma osebno zategujem na 15kg oz. 150nm in ze to z lahkoto odtegnem s kljucem. 75nm je definitivno premalo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.