Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

pred 5 minutami je NevLado napisal:

Stara ljudska modrost pravi, da kompresor klime vsebuje olje zato, da podmazuje tist ležaj kjer se gor vrti pogon za jermen.

 

Zdej pa mal ljudske kmečke pameti - če je klima redno v uporabi, se to olje skos maže okoli ležajev in gredi. Če klime ne uporabljaš dolgo dolgo časa pa začne plin spuščat tam pri pogonu in woila, plina zmanjka.

 

Pri men je klima skos ON, poleti, pozimi, ko je fejst v plusu al pa fejst v minusu je on. Ne vem, če sem jo 2x do zdaj izklopil pa še to se ne spomnim vzroka zakaj sem to naredil.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Boss napisal:

Hmm, hmmm, spodaj v podpisu imam 5,85 porabe, tako da ne vem če bi brez klime stisnil še kak deci manj. 😆

Nekaj že ampak je brezveze, boljš, da laufa in maže.... 👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam stalno prizgano na AUTO… poleti in pozimi…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Bini napisal:

V nekaterih navodilih celo piše, da moraš vsake toliko prižgati kompresor, da se olje ne vsede na dno in preveč zastane... itd😊

Jaja, to sem jaz razlagal na prejsnji strani :prstgor:

 

Daš na auto pa “ac eko” v “ac” in imaš mir celo leto, samo zapiram centralno konzolo ko začne pihat preveč, nikoli težav.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 36 minutami je SpEkTr napisal:

Fantje, a ima kdo feltno za šestico 19 col, evo bi kupil, mi jo je žena obrusila danes na polno. emoji22.png Je pa tista, ki je malo sivkasta.

Sent from my SM-G780F using Tapatalk
 

Dokler ne boš zamenjal žene, nima smisla, oziroma kupi za rezervo več platišč. 😄

 

Vem za tovarniško nove po 188 €/kos ... če so še na voljo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dokler ne boš zamenjal žene, nima smisla, oziroma kupi za rezervo več platišč. 
 
Vem za tovarniško nove po 188 €/kos ... če so še na voljo.
Pol bi rajši dal eno popravit. Ampak a se da odtenek ujet?
A ni en naš forumas k popravlja?

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je SpEkTr napisal:

Pol bi rajši dal eno popravit. Ampak a se da odtenek ujet?
A ni en naš forumas k popravlja?

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

 

Sem se pred kratkim pozanimal pri Španu (tudi sam ima ženo 😀), odgovor pa tole:

 

Pozdravljeni,

 

Hvala lepa za poslano.

Strošek popravila 101,00€ z DDV barvanje + montaža.

Opozoriti vas moram da bo barva različna ( nijansa barve se bo razlikovala ) z vašimi originalnimi ki imate crom efekt.

 

Z lepimi pozdravi,

 

 

Koritnik pa takole:

 

Pozdravljeni

Barva se ne bo ujemala z vaš in ne mormo samo delno popraviti to lahko samo ličar naredi tako mi jo moramo speskati celo in na novo pobarvati prasno

 

Hvala in lep pozdrav

 

Na Mazda servisu so mi rekli, da bo res v redu samo novo platišče, ena 19" za zadnjo M6 stane cca 300€ ... naknadno lakiranje se menda rado lušči ...

 

Torej nova za 200 -300 €, ali peskanje +prašno lakiranje vseh 4-ih za cca 500€ ...

 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekako tako, kot ko sem jaz pripeljal na tehnični štiri leta staro BTjko, pa mi preglednik reče, da bi jo pa v štirih letih lahko vsaj enkrat opral. Sem že zajel sapo, da bi mu ugovarjal, pa ko sem dobro premislil, sem bil samo tiho. No, in preden sem jo petič peljal na tehnični, sem jo pa res opral...

 

P.S.: BTjka spada pod gospodarska vozila, zato mora vsako leto na tehnični. Ni tako, kot pri osebnem, ko nov tri leta ne gre na tehnični, potem enkrat ja, potem pa do ne vem katerega leta na vsako drugo leto.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Odpeljal sem svojo rdečko na redni servis (prevoženih 10Kkm).

Na dvigalu je imel mehanik prav takšno rdečo M6, 2,2 dizel, letnik 2014. Prevoženih 145Kkm. Tip je delal servise na vsakih 20Kkm. Pri mojem mehaniku je bil tokrat prvič. No in mi mehanik pokaže na tleh turbini. Odlomila se je namreč loputa v mali  in razbila obe. 

Cena novih na uradnem servisu je cca 2800€,oni so montirali obnovljeni (1250€+ delo).Verjetno ni potrebno razlagati, da je imel popolnoma zabito cedilo. Mehanik mi je pokazal tudi kako slabo izgleda  olje, ki je bilo v motorju. Mazanja turbine pa nore malo

Tako, da tudi mehanik svetuje  menjavo olja na 10Kkm. Sem pa tokrat kupil olje Motul 5W30 x clean EFE. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ker sem imel nekaj časa, sem spoliral  luči na moji stari dobri 6-ki. Razlika ponoči je res opazna. Žarnice so trenutno vgrajene Osram Night Breaker Laser +200%. 

PSX_20220516_172727.jpg

 

PSX_20220516_172906.jpg

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.