Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

pred 5 minutami je NevLado napisal:

Mah, jaz sem zajebal da sem menjal že diske... ploščice bi lahko še ene 3 mesce drajsal ziher, diski majo pa res minimalen rob. Rjavi so pa huje kot te tvoji. Bom dal nekomu postrugat pa imel za rezervo/prodal

 

Ker se vtikamo v servisne zadeve in kupujemo nekaj na zalogo, da bomo privarčevali. :)

Za razliko od Scania poskušam zadeve izrabit do konca, seveda ne na račun varnosti. Mogoče bodo ploščice zdržale do 90.000 km...morda 100.000? Potem zamenjava samo ploščic, naslednjič pri 200.000 pa komplet z diski. :)

 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 48 minutami je Janez007 napisal:

 

Ker se vtikamo v servisne zadeve in kupujemo nekaj na zalogo, da bomo privarčevali. :)

Za razliko od Scania poskušam zadeve izrabit do konca, seveda ne na račun varnosti. Mogoče bodo ploščice zdržale do 90.000 km...morda 100.000? Potem zamenjava samo ploščic, naslednjič pri 200.000 pa komplet z diski. :)

 

Glej 100 komot, jaz ti povem da pri 95 so imele še malo fore, kakšne 3 mm

Ampak ne čakat do konca z menjavo, mal prej menjej, smo že za večje bedarije dnar stran vrgl :D 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 58 minutami je Janez007 napisal:

 

Ker se vtikamo v servisne zadeve in kupujemo nekaj na zalogo, da bomo privarčevali. :)

Za razliko od Scania poskušam zadeve izrabit do konca, seveda ne na račun varnosti. Mogoče bodo ploščice zdržale do 90.000 km...morda 100.000? Potem zamenjava samo ploščic, naslednjič pri 200.000 pa komplet z diski. :)

 

Jaz bi menjal komplet pa mir

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Janez007 napisal:

 

Ker se vtikamo v servisne zadeve in kupujemo nekaj na zalogo, da bomo privarčevali. :)

Za razliko od Scania poskušam zadeve izrabit do konca, seveda ne na račun varnosti. Mogoče bodo ploščice zdržale do 90.000 km...morda 100.000? Potem zamenjava samo ploščic, naslednjič pri 200.000 pa komplet z diski. :)

 

Ker se je verjetno tovarniško varčevalo nimaš indikatorja za obrabo. To je imela Alfa. Vsaka notranja pakna je imela konektor.

 

Vozi do cviljenja. Če boš sam menjaval. Če bo mehanik, daj ob kaki drugi akciji. Da ne bo 2x dela računal.

 

Pa seveda po prvem kompletu pakn ne menjaš diskov. To je totalno sodobno pretiravanje.

Imajo tudi diski predpisane tolerance. Moji na Fordu celo imajo indikator obrabe.

wear.jpg

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 39 minutami je godlike napisal:

Imajo tudi diski predpisane tolerance. Moji na Fordu celo imajo indikator obrabe.

wear.jpg

Kolikor jaz poznam zadevo, tole ni indikator obrabe, ampak so diski balansirani - uravnoteženi da ne tresejo.

  • Všeč 1
  • Hvala 1

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na moji mazdi nič. Sem pa imel danes priložnost voziti bmw M4, 560 KM. 

Samo kaj, ko je imel na gumah le še  2 mm profila in je pometali že pri 100/uro. In cesta vlažna po dežju. 🙄

Je spalil zadnje gume v soboto na Grobniku. 

Je pa res lep glas, ko odpreš loputo v avspuhu. Škoda, da se ga ni dalo voziti normalno...

  • Všeč 2
  • Haha 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 19. 3. 2023 ob 17:37 je Janez007 napisal:

Zanima me, kako si to ugotovil oziroma na osnovi česa sklepal?

filter goriva bil temno siv skor črn, filter olja pa kot nekakšne usedline

filter goriva po mnenju mehanika mi sploh še niso menjali v teh 3 letih kar sem kupil avto

  • Všeč 2
  • Začuden 1
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 minutami je Tine1966 napisal:

filter goriva bil temno siv skor črn, filter olja pa kot nekakšne usedline

filter goriva po mnenju mehanika mi sploh še niso menjali v teh 3 letih kar sem kupil avto

Mah, jaz si ne bi upal tega trdit le na osnovi teh indicev. Avto je 2015, italijanski, vprašanje kako servisiran prvih 5 let, koliko je notri starih usedlin ... . Da na pooblaščenem servisu ne bi menjali filtra, ga pa zaračunali, se mi zdi skoraj nemogoče. Razen strokovne napake tudi ne vidim razloga (oljni filter njih stane nekaj evrov). 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dopolnil Bridgestonke iz 2.5 na 2.7 bara spredaj. Upam, da sedaj ne bo pobiralo zunanjih robov kot jih je prej, zadnje pa ostanejo po starem. 😉

Vožnja ni tako trda kot sem si predstavljal, ker pri 3ki s 45 presečnimi gumami je bila zeeloooo trda.... 😁

(sem enkrat poskusil, ker sem zasledil, da eni tukaj pumpa jo 2.7,2.8 in celo na 3.0 bare) 😳

Popravljeno od Bini
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 16 minutami je Bini napisal:

Dopolnil Bridgestonke iz 2.5 na 2.7 bara spredaj. Upam, da sedaj ne bo pobiralo zunanjih robov kot jih je prej, zadnje pa ostanejo po starem. 😉

Vožnja ni tako trda kot sem si predstavljal, ker pri 3ki s 45 presečnimi gumami je bila zeeloooo trda.... 😁

(sem enkrat poskusil, ker sem zasledil, da eni tukaj pumpa jo 2.7,2.8 in celo na 3.0 bare) 😳

 

Ja, med 2,8 do 3,0. Redno. Ampak pri nas je iz ovinka v ovinek in ko smo imeli tako opevane Nexen gume, sem jih moral polnit toliko več, da ni pobiralo robov.

 

Zimske Malateste pa polnim na 2,1 bar, pa nič ne pobira robov...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 57 minutami je Bini napisal:

Dopolnil Bridgestonke iz 2.5 na 2.7 bara spredaj. Upam, da sedaj ne bo pobiralo zunanjih robov kot jih je prej, zadnje pa ostanejo po starem. 😉

Vožnja ni tako trda kot sem si predstavljal, ker pri 3ki s 45 presečnimi gumami je bila zeeloooo trda.... 😁

(sem enkrat poskusil, ker sem zasledil, da eni tukaj pumpa jo 2.7,2.8 in celo na 3.0 bare) 😳

Po moje je za to gumo vseeno preveč. Ti jo bo pobiralo po sredini. Max.bi jo sam napolnil na 2,6.Več ne. Treutno jih imam napolnjene na 2,5. Se mi zdi najboljši kompromis udobje/performance. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 31 minutami je SpEkTr napisal:

 

Ne še...

 

Glede na to, da sem dve garnituri že zgon... se pravi zvozil in da je zdaj tretja garnitura proti koncu druge sezone, moram kar po glavi potrkat (tam je gvišno zdrava bukovna, mize in pohištvo so sama iverka in lesonit...). In če jih do zdaj ni, ne vidim razloga, da bi jih v prihodnje. Vsaj ne zaradi napačnega tlaka...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 21 minutami je Alex napisal:

Po moje je za to gumo vseeno preveč. Ti jo bo pobiralo po sredini. Max.bi jo sam napolnil na 2,6.Več ne. Treutno jih imam napolnjene na 2,5. Se mi zdi najboljši kompromis udobje/performance. 

 

Zate je še to preveč, tebi je dovolj 2,2 bar. Ker ti jih itak centrifugalna sila izboči...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Alex napisal:

Po moje je za to gumo vseeno preveč. Ti jo bo pobiralo po sredini. Max.bi jo sam napolnil na 2,6.Več ne. Treutno jih imam napolnjene na 2,5. Se mi zdi najboljši kompromis udobje/performance. 

Bomo vidli kako bo pri 2.7, prej sem tako imel 2.5 kot priporoča Mazda. 👍

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Bini napisal:

Divjakom pa povem, da to ni to, ker zimskim Kleber ni pobralo niti malo robove na 2.5.....😁

Kakim dijakom neki. Te bridgestonke pobira po robovih že z sivkino brzino. 

Kaj bi bilo šele pri normalno hitri vožnji. 🤔

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je Jaka32 napisal:

Kakšno barvo/sprej priporočate za čeljusti/klešče?

Tudi sam moram menjati diske in ploščice pri naslednjem servisu, pa bi si jih pobarval, da dobim 5-10 konjev zraven. 😂

Resno sprašujem drugače.

 

No, pa sem še jaz danes menjal gume in komplet opral M3, stare felge z gumami in pa tudi nove originalne, ki so bile precej črne in sploh ni šla umazanija dol z vapom. Jah, banex, cotka in pa na roke drgnit.

 

 

1679399399906.jpg
 

 

Sem pa opazil, da sta precej bogi dve gumi, Nexen N'fera SU4. Imajo DOT 2720. Če jih primerjam s starejšimi zimskimi Michelin Alpin PA4 ki imajo DOT 3819, ki so kot nove...

Povejte, jih je potrebno menjati? Sedaj sem jih dal na zadnji dve kolesi, pa bi jih najraje menjal po koncu sezone - kar vse 4 skupaj.

Ali pa bi bilo bolje da bi jih kar čimprej? Lani so bile na sprednjih kolesih in kot vidite, res pobira robove - praktično jih ni več na notranji strani gume.

 

1679398948145.jpg
1679398948153.jpg
1679398948160.jpg

 

 

Za primerjavo, starejše Michelin Alpin PA4: 


1679398948167.jpg

 

Popravljeno od Jaka32
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.