Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

No, danes je tudi moj akumulator zaštrajkal in ni hotel več zagnati avta. Glede na to da je ves čas vžigal v prvo, sem mislil da še imam nekaj mesecev do nakupa novega. No, ni bilo tako.

Minus dol, plus dol, nov akumulator noter in minus gor, nato še plus gor. Sicer v navodilih zraven akumulatorja piše, da najprej plus gor pa potem minus.

 

Skratka, resetiralo mi je samo trip 1 & 2, pa povprečne porabe in hitrosti.

Pribljubljene od radia so ostale, navigacija in vse ostalo tudi.

 

A je to tisti "šment" ki ste ga obravnavali v eni temi, kao za pravilno vgradnjo start stop akumulatorja?

Če je samo to, potem se res ni splačalo pogovarjat o tem 10 strani. 

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 52 minutami je Jaka32 napisal:

No, danes je tudi moj akumulator zaštrajkal in ni hotel več zagnati avta. Glede na to da je ves čas vžigal v prvo, sem mislil da še imam nekaj mesecev do nakupa novega. No, ni bilo tako.

Minus dol, plus dol, nov akumulator noter in minus gor, nato še plus gor. Sicer v navodilih zraven akumulatorja piše, da najprej plus gor pa potem minus.

 

Skratka, resetiralo mi je samo trip 1 & 2, pa povprečne porabe in hitrosti.

Pribljubljene od radia so ostale, navigacija in vse ostalo tudi.

 

A je to tisti "šment" ki ste ga obravnavali v eni temi, kao za pravilno vgradnjo start stop akumulatorja?

Če je samo to, potem se res ni splačalo pogovarjat o tem 10 strani. 

Ne ne, so še neka navodila za reset istop sistema. Lahko se voziš in se bo skalibriral sam po par km, lahko pa izvedeš tista navodila.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 urami je Jaka32 napisal:

No, danes je tudi moj akumulator zaštrajkal in ni hotel več zagnati avta. Glede na to da je ves čas vžigal v prvo, sem mislil da še imam nekaj mesecev do nakupa novega. No, ni bilo tako.

Minus dol, plus dol, nov akumulator noter in minus gor, nato še plus gor. Sicer v navodilih zraven akumulatorja piše, da najprej plus gor pa potem minus.

 

Skratka, resetiralo mi je samo trip 1 & 2, pa povprečne porabe in hitrosti.

Pribljubljene od radia so ostale, navigacija in vse ostalo tudi.

 

A je to tisti "šment" ki ste ga obravnavali v eni temi, kao za pravilno vgradnjo start stop akumulatorja?

Če je samo to, potem se res ni splačalo pogovarjat o tem 10 strani. 

Koliko je bil star aku? Kašnega si kupil in po kakšni ceni?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 minutami je Gregster napisal:

Koliko je bil star aku? Kašnega si kupil in po kakšni ceni?

 

 

Saj to je ze napisal nekaj dni nazaj ... da je akumulator se originalni in je avto letnik 2017 ... 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 18 minutami je Jaka32 napisal:

No, ko sem ga dal ven, sem opazil eno nalepko pri motorju "Made in Mexico". Evo vam kost za glodat, za vse naše "Japonce"... 

Ne vem, kaj se tako čudiš, saj je že dolgo znano, kje se delajo kateri avti.

 

In Mazde 3, z izjemo najzmogljivejših primerkov (2.5 Skyactiv), pač pridejo v Slovenijo (in Evropo) iz Mehike.

Samo številko šasije svojega vozila vnesi v katero izmed brezplačnih storitev (VIN checker), pa boš dobil podatke, kje je bilo tvoje vozilo narejeno.

 

Moja je Japonka iz Hirošime. 😃

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je dvorjan napisal:

Moja je Japonka iz Hirošime. 😃

 

Ce prav vem, so trojke, narejene na Japonskem, sestavljene v tovarni v Hofu-ju ... in ne v Hirošimi :D ... 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Jest napisal:

 

Ce prav vem, so trojke, narejene na Japonskem, sestavljene v tovarni v Hofu-ju ... in ne v Hirošimi :D ... 

 

 

 

Jebemtiš, pa sem si res narobe zapomnil:

 
Plant Country
JAPAN

 

Plant Company Name
Mazda Motor Corporation
 
Plant State
YAMAGUCHI
Popravljeno od dvorjan
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 30. 5. 2023 ob 13:46 je Jaka32 napisal:

No, danes je tudi moj akumulator zaštrajkal in ni hotel več zagnati avta. Glede na to da je ves čas vžigal v prvo, sem mislil da še imam nekaj mesecev do nakupa novega. No, ni bilo tako.

Minus dol, plus dol, nov akumulator noter in minus gor, nato še plus gor. Sicer v navodilih zraven akumulatorja piše, da najprej plus gor pa potem minus.

 

Skratka, resetiralo mi je samo trip 1 & 2, pa povprečne porabe in hitrosti.

Pribljubljene od radia so ostale, navigacija in vse ostalo tudi.

 

A je to tisti "šment" ki ste ga obravnavali v eni temi, kao za pravilno vgradnjo start stop akumulatorja?

Če je samo to, potem se res ni splačalo pogovarjat o tem 10 strani. 

Za ostale trojke ne vem, vem pa da M3 lim. 2.0 /120 KM so sestavljene v Mehiki, to se vidi iz VIN številke in tudi pri nakupu avta so mi to povedali... 😉

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je Bini napisal:

Za ostale trojke ne vem, vem pa da M3 lim. 2.0 /120 KM so sestavljene v Mehiki, to se vidi iz VIN številke in tudi pri nakupu avta so mi to povedali... 😉

 

Drži, Mazda 3 BM/BN bencinarji 1.5 in 2.0 so made in Mexico.

Sicer pa velja:

"VIN starts with J = Japan
VIN starts with 3 = Mexico"

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 urami je Jaka32 napisal:

Tako je, star je bil 6 let.

Je pa Yuasa firma.

 

No, ko sem ga dal ven, sem opazil eno nalepko pri motorju "Made in Mexico". Evo vam kost za glodat, za vse naše "Japonce"... 

Tudi recimo Audi TT ni nemški, ampak so narejeni na Madžarskem. Tudi nekatere Opel Astre so iz Mađžarske..

 

Tak pač je :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V ponedeljek sem imel redni servis na mazdi 6. Našel sem obalnega "pelkota", mehanika, ki je bil edini strokovnjak za mazde   na avto plus Koper.. Prišel je po avto, servis naredil v eni uri in mi ga pripeljal domov. Jaz sem prispeval Motul olje, on vse ostale filtre. Cena? 

100€ za delo +material. 

Vozi pa drugače tudi relly (mitsubishi Evo 😎 in avto tudi sam pripravlja za dirke. Pravi, da je moja 6-ka v top formi, kolektor sploh ni nič zabit, vse tip top. 

Zelo sem zadovoljen, da imava z Gelipterjem tako super mehanika po novem. 👍

  • Všeč 7
  • Ljubim 2

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 47 minutami je Alex napisal:

V ponedeljek sem imel redni servis na mazdi 6. Našel sem obalnega "pelkota", mehanika, ki je bil edini strokovnjak za mazde   na avto plus Koper.. Prišel je po avto, servis naredil v eni uri in mi ga pripeljal domov. Jaz sem prispeval Motul olje, on vse ostale filtre. Cena? 

100€ za delo +material. 

Vozi pa drugače tudi relly (mitsubishi Evo 😎 in avto tudi sam pripravlja za dirke. Pravi, da je moja 6-ka v top formi, kolektor sploh ni nič zabit, vse tip top. 

Zelo sem zadovoljen, da imava z Gelipterjem tako super mehanika po novem. 👍

Res...TOP mehanik in strokovno podkovan 👍👍👍...pa zoom zoom 😉😁😁

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je toto89 napisal:

Torej 100€ na uro? 🤔

Ja, dober je 100/uro.Za razliko od rednih serviserjev na uradnih servisih, ki delajo 5 na uro in nimajo pojma, kaj sploh morajo narediti. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 urami je Gelipter napisal:

Res...TOP mehanik in strokovno podkovan 👍👍👍...pa zoom zoom 😉😁😁

Bom začel počasi razmišljat, da združim servis, dopust hkrat pa še srečanje obalnih mazdašev.... 😊👍😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 urami je Alex napisal:

V ponedeljek sem imel redni servis na mazdi 6. Našel sem obalnega "pelkota", mehanika, ki je bil edini strokovnjak za mazde   na avto plus Koper.. Prišel je po avto, servis naredil v eni uri in mi ga pripeljal domov. Jaz sem prispeval Motul olje, on vse ostale filtre. Cena? 

100€ za delo +material. 

Vozi pa drugače tudi relly (mitsubishi Evo 😎 in avto tudi sam pripravlja za dirke. Pravi, da je moja 6-ka v top formi, kolektor sploh ni nič zabit, vse tip top. 

Zelo sem zadovoljen, da imava z Gelipterjem tako super mehanika po novem. 👍

Ne verjamem, dokler ne prilepiš sem gor računa.  🤣

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 3
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Janez007 napisal:

Ne verjamem, dokler ne prilepiš sem gor računa.  🤣

Evo ga... Samo malo, da ga najdem. Hm... Nekam sem ga dal, pa ga je najbrž odpihnilo skozi odprto okno. 

Nič, ga ne bom mogel uveljavljat pri dohodnini. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kaj pravite na tole? https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19412621&display=Mazda Mazda3
    • Pozdravljen Evo bom uredil.   Sem tretji lastnik. Prvi lastnik je bil učitelj klavirja, drugi lastnik ga je vozil na relaciji Kamnik-Ljubljana, Jaz sem pa tretji lastnik.   JMZGL691601505391 Številka šasije kjer se lahko preveri elektronska knjiga. Pri 165000 km je bil servis narejen pri mojstru iz horjula (šraufa mazde na pooblaščencu), Vsi prejšni servisi pa so bili narejeni na uradnem servisu (Račune in izpise priložim zraven)    Dodatno so bile menjane podložke na injektorjih, menjana veriga, ter pregledan je celoten motor.   Speskan je bil sesalni kolektor in pikjena je bila loputa na turbini. Narejen je tudi egr off Načeloma na motorju bi moral biti mir    
    • Nobena kava te ne zbudi tako hitro kot tista, ki se ti polije po tipkovnici!   Ne sprašujte, kako vem...
    • Kaj pa je zdaj to?   Mislim, da se jim je dokončno skisalo in da res ne vedo, kaj delajo. Sploh me je pa zmotil zadnji stavek: Zakon je začel veljati v začetku avgusta lani. A sestavljajo ga pa šele zdaj...   A ljudje "tam zgoraj" še vedno ne razumejo, kaj jim energetiki tumbamo že leta. Eno je postavit sončno elektrarno. Nekaj čisto drugega je pa njeno sobivanje z ostalimi viri električne energije. Ko se zapelje oblak čez Sonce in je taka elektrarna naenkrat v senci, mora biti takoj na razpolago drugi vir, drugače bo omrežje "počepnilo". In če že moraš nekje imeti rezervo, potem raje denar takoj investiraj v tak vir, ki bo stabilen in ekološko sprejemljiv...    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.