Skoči na vsebino

NAKUP mazde 6...pomoč


mito4444

Priporočeno sporočilo

Sej ti prika?e v meniju, koliko % je ?e dobro olje. Sicer je pa to olje za dpf motorje posebej prirejeno, da se lahko me?a z nafto.?e ne gre? preko x oznake po mojem nima kaj bit z motorjem. Zato pa je ta oznaka, do kje je "varno" za motor.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdaj vidim, da je to 2013 letnik, tega podatka ne bo? na?el (?e nima MZD Connect), vsaj pri bencinarjih ga zagotovo ni (?ele od facelifta 2015 naprej). Za dizle pa bo povedal kdo, ki ima izku?nje z 2012-2014 modeli.

 

 

Tudi za dizle velja pomoje enako ... Moja prejsnja sestica (2013) je imela se TomTom navigacijo in brez MZD Connecta ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 5 mesecev kasneje...

Pozdravljeni,

 

Sem nov na forumu in ?e nekaj ?asa prebiram teme o mazdi 6 karavan (+2013), katera je v o?jem izboru za morebiten nakup. Nekaj vpra?anj pa vseeno imam za vas, ki vozite ta avto.

Zanima me kako je z bencinskimi motorji? Najbolj?a izbira bi bil po mojem mnenju in prebranem G165 motor, G145 se mi zdi malo podhrnjen za velikost vozila. Kako je z G165 motorji in pogonsko verigo? Mogo?e kak?ne druge te?ave z motorjem? Delam cca. 10k kilometrov letno, tako da je bencinar logi?na izbira.

Prebral sem tudi nekaj tem glede rje na podvozju, imajo M6 od letnika 2013 naprej ?e vedno podobne probleme? S plehom naj ne bi bilo ve? te?av pri novej?ih letnikih.

Na kaj nasplo?no paziti pri nakupu rabljene ?estice, ter kak?ne so cene servisov v primerjavi z npr. Bmw serije 3 podobnega letnika, ?e ima kdo za primerjavo?

 

Hvala za odgovore

 

lp Ale.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni,

 

Sem nov na forumu in ?e nekaj ?asa prebiram teme o mazdi 6 karavan (+2013), katera je v o?jem izboru za morebiten nakup. Nekaj vpra?anj pa vseeno imam za vas, ki vozite ta avto.

Zanima me kako je z bencinskimi motorji? Najbolj?a izbira bi bil po mojem mnenju in prebranem G165 motor, G145 se mi zdi malo podhrnjen za velikost vozila. Kako je z G165 motorji in pogonsko verigo? Mogo?e kak?ne druge te?ave z motorjem? Delam cca. 10k kilometrov letno, tako da je bencinar logi?na izbira.

Prebral sem tudi nekaj tem glede rje na podvozju, imajo M6 od letnika 2013 naprej ?e vedno podobne probleme? S plehom naj ne bi bilo ve? te?av pri novej?ih letnikih.

Na kaj nasplo?no paziti pri nakupu rabljene ?estice, ter kak?ne so cene servisov v primerjavi z npr. Bmw serije 3 podobnega letnika, ?e ima kdo za primerjavo?

 

Hvala za odgovore

 

lp Ale.

Dobrodo?el, ?al ti pa ne morem pomagati. Upam da bo? kupil ustrezen avto. Lp
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljen!

 

bencinsko karavanko bo? pri nas zelo te?ko dobil. Bencinski motorji so neproblemati?ni. cene servisov, pa znajo biti kar primerljive, razen ?e prinese? svoje olje.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png 28251_1.png  

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi sam gledam bencinsko 6 karavana in mislim, da je trenutno mogo?e 5 oglasov na avto.net, skratka malo. Na mobile.de je bolje.

 

Opozoril bi morda zgolj na to, da je razlika med 145 in 165 konji ?ele pri 5000 obratov ali ve?. Kolikokrat bo? to razliko potreboval, je odvisno od tvojih ?elja. Jaz npr. prakti?no nikoli ne grem tako visoko v moji sedanji vo?nji, nisem pa nek fanatik za ?portne pospe?ke. Torque in horsepower krivulje so pa enostavno razvidne, samo napi?i skyactiv g 145/165 torque curve v google. Masa vozila ali ne, ?e te 145 konjev ne potegne kamor ?eli? iti, potem pa nevem hehe.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam 1,5 leta staro 6ko g165 revolution, z avtom sem zelo zadovoljen servise delam na 10000km, glih vceraj smo se vrnili z dopusta (regensburg mannheim strabourg colmar lindau munchen in domov) nardilu smo dobrih 2300km povpreche je po bc 5,8 izracunano 5,9. Do sedaj imam 35000km in sem pod garancijo menhal 2x diske tretjuc sem prinesel svoje z luknjicami in od takrat je ok, pod garancijo je bilo tudi menjano desno ogledalo in zadnji brisalec drugace pa vse ok. Glede rje zaenkrat vse ok. Vglavnem priporocam :-)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej...glede benz.motorjev 165.k.

Ni problem so ok..redni servisi sam imam enakega v CX5 Benz.

Lahko vpra?a? na?ega kolega

Marko Ferlin ..Arena skupina d.o.o..on dela zavarovanja plus uva?a avte..tujina in SLO.Vse zrihtal ...lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala vsem za hitre odgovore.

 

Spremljam avto.net in mazde kak?ne 2 meseca in je ponudba bencinskih res bolj slaba, tako da me vse bolj zanima uvoz iz nem?ije, dizla se najraje izogibam zaradi malo km, pa ?e bencinarja je la?je poslu?at.

Kako je z nepoobla??enimi servisi v okolici Kranja, bral sem da je Avto Pelko v Medvodah kar dober, je ?e kdo?

Primzi, sem pogledal in res je razlika ?ele v zgornjih obratih, kamor sicer rad 1x na teden po?enem avto...bo za premislit :zvizga:

Kak?en problem pa je bil z diski, so se zvijali in tresli? Je bil vpoklic?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Diski so tresli, tako kot je Jures napisal ze znana problematika, jaz sem jih resil z diski z luknjicami, drugace pa nevem kolikokrat lahko zamenjas pod garancijo, jaz sem 2x tretjic mi vec ni bilo ker so tudi sami rekli da nebo nic bolje z original diski.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem menjal vse. Ziher je ziher, vazno da je problem resen. Jures kaj ti mislis kaj mi poka, namrec ko ke avto vroc in ko bremzam mi pod 30km/h med bremzanjem in zavijanjem poka cist na rahlo. Ampak samo ko je avto vroc in zaviranjem in zavijanjem. Ce samo bremzam ali ce samo zavijam brez bremzanja je vse ok. Ne poka pa to ful ampak toliko da ce si brez radija slisis.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e je med zavijanjem zna biti kon?nik stabilizatorja....lahko je pa marsikaj, forumsko ugibanje :). Kon?niki so ponavadi ?e ti na primer pri zavijanju v rondo poka

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem imel g145 2013 in 2016. Prva zelo rjava (seveda samo podvozje) pri 17k km, verjetno jo je imel prvi lastnik v ogrevani gara?i...vozil se ni kaj dosti. Druga 2016 pri 55k km ni? rjava.

 

145 vs 165: razlika je predvsem v pro?nosti na ra?un ca. 10 % dalj?ega menjalnika pri ?ibkej?i. Obe pa spodobno gresta. Motorji so povsem brez te?av, za verigo ne ve?, da jo ima?.

 

Tresenje zavor...ve?ni problem mazd, o?itno tudi pri 2018. 2016 je treslo kot hudi?, ?eprav pri ca. 35 prvi? menjano komplet vse. Pri 2013 celo ni? ni treslo, res pa da je imela ob nakupu ?ele 17k (stara 5 let), ob prodaji 33k.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Haha, mamo vsaj nekaj skupnega z vag grupo

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Na primer? Imej v mislih da je to moj 11 VAG :)

11xbrez niti ene napake...

Kar ne morem recti za Mazdo, damo diski so bilinproblem na prvi petki, cx7 in sestki...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa kaj imate to vsi probleme z diski?? Imel prvo generacijo sestke, sedaj imam drugo... Fotr ima isto drugo generacijo pa nikoli ni bilo nobenega problema z bremzami. Je pa res, da gor nikoli niso bili original diski in ploscice. Vecji problem je bil z zadnjimi celjusti, ker so rade zastekale.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na primer? Imej v mislih da je to moj 11 VAG :)

11xbrez niti ene napake...

Kar ne morem recti za Mazdo, damo diski so bilinproblem na prvi petki, cx7 in sestki...

 

A VAGov si imel zato toliko, ker si jih menjal prej, preden bi se lahko pojavili problemi  :jezicek:  :harhar:

Pa kaj imate to vsi probleme z diski?? Imel prvo generacijo sestke, sedaj imam drugo... Fotr ima isto drugo generacijo pa nikoli ni bilo nobenega problema z bremzami. Je pa res, da gor nikoli niso bili original diski in ploscice. Vecji problem je bil z zadnjimi celjusti, ker so rade zastekale.

 

Jaz tudi nisem imel omembe vrednih problemov... pa so bili verjetno originalni diski, glede na to, da so servis vedno delali na pooblascenem servisu... Kar se spomnim, da so mi enkrat menjali diske pod garancijo...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na primer? Imej v mislih da je to moj 11 VAG :)

11xbrez niti ene napake...

Kar ne morem recti za Mazdo, damo diski so bilinproblem na prvi petki, cx7 in sestki...

Ja to, da so mel zaen kurc diske notr. Vem, ker sosed jamra na polno. Pa je picajzelj. So ble pa tudi debate na forumih okoli tega... No more quality at all..

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kaj pravite na tole? https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19412621&display=Mazda Mazda3
    • Pozdravljen Evo bom uredil.   Sem tretji lastnik. Prvi lastnik je bil učitelj klavirja, drugi lastnik ga je vozil na relaciji Kamnik-Ljubljana, Jaz sem pa tretji lastnik.   JMZGL691601505391 Številka šasije kjer se lahko preveri elektronska knjiga. Pri 165000 km je bil servis narejen pri mojstru iz horjula (šraufa mazde na pooblaščencu), Vsi prejšni servisi pa so bili narejeni na uradnem servisu (Račune in izpise priložim zraven)    Dodatno so bile menjane podložke na injektorjih, menjana veriga, ter pregledan je celoten motor.   Speskan je bil sesalni kolektor in pikjena je bila loputa na turbini. Narejen je tudi egr off Načeloma na motorju bi moral biti mir    
    • Nobena kava te ne zbudi tako hitro kot tista, ki se ti polije po tipkovnici!   Ne sprašujte, kako vem...
    • Kaj pa je zdaj to?   Mislim, da se jim je dokončno skisalo in da res ne vedo, kaj delajo. Sploh me je pa zmotil zadnji stavek: Zakon je začel veljati v začetku avgusta lani. A sestavljajo ga pa šele zdaj...   A ljudje "tam zgoraj" še vedno ne razumejo, kaj jim energetiki tumbamo že leta. Eno je postavit sončno elektrarno. Nekaj čisto drugega je pa njeno sobivanje z ostalimi viri električne energije. Ko se zapelje oblak čez Sonce in je taka elektrarna naenkrat v senci, mora biti takoj na razpolago drugi vir, drugače bo omrežje "počepnilo". In če že moraš nekje imeti rezervo, potem raje denar takoj investiraj v tak vir, ki bo stabilen in ekološko sprejemljiv...    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.