Skoči na vsebino

OPOZORILNA LU?KA CHECK ENGINE IN TSC/DSC


Priporočeno sporočilo

Lep pozdrav vsem skupaj! Glede tega sem na tem forumu ?e pisal, vendar napaka ?e zmeraj ni odpravljena.

 

Na armaturni plo??i sta se mi po 8 mesecihpri?gali 2 opozorilni lu?ki, in sicer:

 

1. check lu?ka

 

2. dsc/tsc lu?ka

 

V glavnem bil sem pri mehaniku, ki mi je menjal egr ventil in pa luftmeser, vendar sta se lu?ki ponovno pri?gali.

 

Jaz mislim, da gre za nek kontakt in ni? drugega (lahko da je celo kaka varovalka al pa senzor).

 

V tem ?asu sem z vozilom nardil 25.000 km in deluje brezhibno, torej ?e bi bla okvara motorja al pa in?talacije (kar naj bi prikazovala CHECK lu?ka), potem se ne bi jaz tako dolgo vozil.

 

Ali mi lahko kdo kaj pomaga oz. svetuje kaj pametnega? Je imel ?e kdo kak?no izku?njo s tem? Menite, da je to kaj nevarnega?

 

?ez dva tedna nameravam it na dopust in ni ravno prijetno, ?e ti gorita ti dve lu?ki na armaturki.

 

 

Hvala vsem za pomo? oz. odgovore!

 

Lepo se imejte, pa sre?no vo?njo!

 

Lp, Boris

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lep pozdrav vsem skupaj! Glede tega sem na tem forumu ?e pisal, vendar napaka ?e zmeraj ni odpravljena.

 

Na armaturni plo??i sta se mi po 8 mesecihpri?gali 2 opozorilni lu?ki, in sicer:

 

1. check lu?ka

 

2. dsc/tsc lu?ka

 

V glavnem bil sem pri mehaniku, ki mi je menjal egr ventil in pa luftmeser, vendar sta se lu?ki ponovno pri?gali.

 

Jaz mislim, da gre za nek kontakt in ni? drugega (lahko da je celo kaka varovalka al pa senzor).

 

V tem ?asu sem z vozilom nardil 25.000 km in deluje brezhibno, torej ?e bi bla okvara motorja al pa in?talacije (kar naj bi prikazovala CHECK lu?ka), potem se ne bi jaz tako dolgo vozil.

 

Ali mi lahko kdo kaj pomaga oz. svetuje kaj pametnega? Je imel ?e kdo kak?no izku?njo s tem? Menite, da je to kaj nevarnega?

 

?ez dva tedna nameravam it na dopust in ni ravno prijetno, ?e ti gorita ti dve lu?ki na armaturki.

Hvala vsem za pomo? oz. odgovore!

 

Lepo se imejte, pa sre?no vo?njo!

 

Lp, Boris

 

koliko je star akomulator? Znanoi je da ob padcu napetosti (sem imel enak problem v CX7), z novim je blo vse ok - pre?pricaj tudi vse kontakte na akomulatorju in kake rjaste zemlje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lep pozdrav vsem skupaj! Glede tega sem na tem forumu ?e pisal, vendar napaka ?e zmeraj ni odpravljena.

 

Na armaturni plo??i sta se mi po 8 mesecihpri?gali 2 opozorilni lu?ki, in sicer:

 

1. check lu?ka

 

2. dsc/tsc lu?ka

 

V glavnem bil sem pri mehaniku, ki mi je menjal egr ventil in pa luftmeser, vendar sta se lu?ki ponovno pri?gali.

 

Jaz mislim, da gre za nek kontakt in ni? drugega (lahko da je celo kaka varovalka al pa senzor).

 

V tem ?asu sem z vozilom nardil 25.000 km in deluje brezhibno, torej ?e bi bla okvara motorja al pa in?talacije (kar naj bi prikazovala CHECK lu?ka), potem se ne bi jaz tako dolgo vozil.

 

Ali mi lahko kdo kaj pomaga oz. svetuje kaj pametnega? Je imel ?e kdo kak?no izku?njo s tem? Menite, da je to kaj nevarnega?

 

?ez dva tedna nameravam it na dopust in ni ravno prijetno, ?e ti gorita ti dve lu?ki na armaturki.

Hvala vsem za pomo? oz. odgovore!

 

Lepo se imejte, pa sre?no vo?njo!

 

Lp, Boris

 

Jaz se s tema dvema lu?kama vozim ?e 50 Kkm brez problema.Pa kolega tudi.

Ne vem kaj bi lahko bilo to.Dosti ljudi je menjalo EGR (ker ponavadi poka?e to napako) pa brez rezultata.

Meni ga je Batko zablindiral (EGR) pa konec.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz se s tema dvema lu?kama vozim ?e 50 Kkm brez problema.Pa kolega tudi.

Ne vem kaj bi lahko bilo to.Dosti ljudi je menjalo EGR (ker ponavadi poka?e to napako) pa brez rezultata.

Meni ga je Batko zablindiral (EGR) pa konec.

 

Dj mal ve? povej o temle blindiranju...men so se tut lu?ke prizgale...pa smo zbrisal napako, pa spucal ventil,se vozil 2000km brez lu?ke, zdj se pa spet kr neki priziga pa ugasa:/ mi gre na ?ivce...predvidevam da se blindira tko, da se da neko plo??ico notr, katera ne prepu??a nobenega plina ne ni?...al se motn?pa a se ti ?e prizigata lucki??
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce te lucka ne moti das blendo vmes in adijo... Ce te pa moti pa ti nekdo naredi "simulator" ebako kot za DPF da ga racunalnik bere kot da je tam, dejansko pa ga ni... Sam bi sel v to smer, ker ko pa bo dejansko nekaj narobe z motorjem pa ne bos vedel zaradi ze obstojece lucke...

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dj mal ve? povej o temle blindiranju...men so se tut lu?ke prizgale...pa smo zbrisal napako, pa spucal ventil,se vozil 2000km brez lu?ke, zdj se pa spet kr neki priziga pa ugasa:/ mi gre na ?ivce...predvidevam da se blindira tko, da se da neko plo??ico notr, katera ne prepu??a nobenega plina ne ni?...al se motn?pa a se ti ?e prizigata lucki??

 

Ja.Da? vmes plo?evino.Lu?ke se ti pa spet pri?gejo ?ez nekaj ?asa, ampak potem vsaj ve?, da ni povratnih umazanih plinov nazaj.Pa se mi zdi, da sedaj lep?e povle?e in manj pije. :whatever:

 

Ce te lucka ne moti das blendo vmes in adijo... Ce te pa moti pa ti nekdo naredi "simulator" ebako kot za DPF da ga racunalnik bere kot da je tam, dejansko pa ga ni... Sam bi sel v to smer, ker ko pa bo dejansko nekaj narobe z motorjem pa ne bos vedel zaradi ze obstojece lucke...

 

Ima? prav. Upam, da bo Batko kaj pre?tudiral stvar in na?el kak?no re?itev.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja.Da? vmes plo?evino.Lu?ke se ti pa spet pri?gejo ?ez nekaj ?asa, ampak potem vsaj ve?, da ni povratnih umazanih plinov nazaj.Pa se mi zdi, da sedaj lep?e povle?e in manj pije. :whatever:

Ima? prav. Upam, da bo Batko kaj pre?tudiral stvar in na?el kak?no re?itev.

 

Hmm...neki bo definitivno treba postudirat...kako je pa pol z tehni?nim pregledom..??
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

hehe. v soboto dopoldne koncno menjal EGR, popoldne ze imel nazaj lucke. sem jo hotu kr v ?karpo zapeljat, tok mi grejo na zivce. 360? za 50km brez luck, jst sm pomoje obupou. in se prodajam jo, ker se ne vozm vec tok z njo in mi je skoda da stoji pred bajto - kako bos tako prodal? :)

 

ugljavnm, kar sm hotu povedat: ni egr, tut ce prav da je.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hehe. v soboto dopoldne koncno menjal EGR, popoldne ze imel nazaj lucke. sem jo hotu kr v ?karpo zapeljat, tok mi grejo na zivce. 360? za 50km brez luck, jst sm pomoje obupou. in se prodajam jo, ker se ne vozm vec tok z njo in mi je skoda da stoji pred bajto - kako bos tako prodal? :)

 

ugljavnm, kar sm hotu povedat: ni egr, tut ce prav da je.

 

Ma kaksno napako ti sploh pokace tester? kaj si menjal samo egr ali tudi senzor, ki je na njem?

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hehe. v soboto dopoldne koncno menjal EGR, popoldne ze imel nazaj lucke. sem jo hotu kr v ?karpo zapeljat, tok mi grejo na zivce. 360? za 50km brez luck, jst sm pomoje obupou. in se prodajam jo, ker se ne vozm vec tok z njo in mi je skoda da stoji pred bajto - kako bos tako prodal? :)

 

ugljavnm, kar sm hotu povedat: ni egr, tut ce prav da je.

 

Jaz sem bral, da ve?inoma z menjavo EGR ventila ne re?ijo skoraj ni?.

Mora bit nekje ena druga finta. :whatever:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 leta kasneje...
  • 1 mesec kasneje...

Tudi jaz imam trenuto pri?gani famozni lu?ki. Ali kdo pozna koga, ki EGR ventil odstrani in ustrezno priredi ra?unalnik, da lu?ke ne bi ve? svetile?

Ena od mo?nih izbir je vsekakor Avto Pelko d.o.o. iz Medvod, gsm: 041 667 335 (Simon).  :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e re?ita problem javi,da re?imo ?e vsi ostali,ki imamo isti problem in ne zna noben re?it tega.

Sem ga klical in pravi, da ni mo?no pri moji 04' Mazdi 6, da bi samo odstranil EGR in popravil v ra?unalniku. Bom se oglasil pri njemu in bo preveril, kaj se da urediti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem ga klical in pravi, da ni mo?no pri moji 04' Mazdi 6, da bi samo odstranil EGR in popravil v ra?unalniku. Bom se oglasil pri njemu in bo preveril, kaj se da urediti.

Se mi je zdelo,da za na? tip ne bo ni?.

Jaz sem tudi kontaktiral enega v Lj.pa tudi za moj tip avta ne pride v po?tev.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se mi je zdelo,da za na? tip ne bo ni?.

Jaz sem tudi kontaktiral enega v Lj.pa tudi za moj tip avta ne pride v po?tev.

Pri SBS tuning pravjo da se da zrihtat. Bom videl pri Pelkotu kak?en bo stro?ek. ?e bo treba menjat EGR ventil, ga raje peljem v MB in imam potem mir.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri SBS tuning pravjo da se da zrihtat. Bom videl pri Pelkotu kak?en bo stro?ek. ?e bo treba menjat EGR ventil, ga raje peljem v MB in imam potem mir.

Z menjavo EGR ne dose?e? ni?, ker sem ga tudi sam menjal in ni to narobe. To mora bit ena druga finta.

Zanimivo mi je to, da ?e nobeden do sedaj ni pogruntal niti v tujini kaj bi bilo lahko narobe.?e ga priklju?i? na ra?unalnik ti poka?e napaka EGR. :ne vem:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e imate EGR ki se hladi - ko ga odpre? vidi? dve luknjici dovod in odvod, potem se zapackata ti dve cevki in pride do kode P0400, pomaga ?e original EGRE s?isti? na na?in da o?isti? ti dve luknjici. Druga?e je pretok slab in javlja napako v bistvu prisitska ne samega egrja

 

?e ?isti? EGR na na?in da notranjost puca? pa samo ?e bolj zaba?e? te dva dovoda je ?e slab?e, enako z blindiranjem, poizkusiti je treba nekak tole odma?it 

post-2637-0-30057100-1442244261_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dobro jutro ☕ Tolk velka šalca pa tolk mal kave 😆  
    • Ja, ko je pa 30tka zraven je pa ogromna videt.... 
    • Meni tudi dela regeneracijo redno pri 290-310 km, gre pa za 2.2 2015FL (je pa res, da mi takšne regeneracije dela, odkar so mi lansko leto preventivno zamenjali malo verigo, prej mi je delal na 250).
    • Jaz mislim,da boš dele dobil pri "šverc-komerc" nepooblaščencu kakih 20...30...mogoče celo 50% ceneje...pol pa neseš k pooblaščencu,kjer imajo usposobljenega mehanika,se zmeniš za en orng popust,ker bodo itak veseli,da si k njim prišel dat avto popravljati...k z popravili lepo služijo.... Isto kot z npr. ležaji za elektromotorje...dobiš za vsakim vogalom pr švercerju....   Sem že enkrat prilimal ta link,pa če koga zanima,naj pogleda še enkrat.  
    • Kot primer lahko povem, da v naših koncih lahko Škodo Superb, ki mislim da je ena izvedba mehki hibrid (pardon, če sem se narobe izrazil), popravlja samo en uradni servis, ker ima certificiranega mehanika. Pa je servisov kar nekaj. Drug primer. Oče je bil par let lastnik Renault Zoe, pa je bilo znanje na Avtotehniki Celje zelo slabo za kakšna tehnična vprašanja. To je sicer že nekaj časa nazaj, tako da ne vem kako je zdaj. Da bi pa kakšni fušarji pod kozolci tole delali, bo pa še nekaj časa preteklo pomoje. Hitrost razvoja in raširitve elektromobilnosti bo definirala infrastruktura. Dokler je ne bo, ne bo širitve, to je zdaj upam da že vsem jasno.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.