Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni

Pri moji (mazda6 karavan 100kw 2000ccm 2005 prevozenih 173.000)pa je v?eraj ostalo pedalo za sklopko not,ro?no se da potegnit sklopka ven sam ko jo pritisnem not ,spet ostane v tem polo?aju-kaj bi bilo to krivo,(prej nikol ni kaj zafrkaval mam jo ?e 4leta,sam sem na njej naredo 100.000km)?e je sam cilinder sem zmagal,?e je pa sklopka kaj bi bilo potrebno vse menjat in kolk bi to pribli?en stal(deli).lp jani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Menja se komplet s sklopko vred..lahko kar povem da ni poceni zadeva, ker je bila enaka zgodba z mojo ?estko pri 216.000km

 

Aja priporo?am pa obisk servisa avto pelko :prstgor:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa to je skoraj nemogo?e, danes se mi je zgodila ista zadeva. Moja se pripelje domov, stisne sklopko in ugasne motor - pedal za sklopko pa ostane notri.

Sva s fotrom ?e gledala, pa je tudi pri meni te?ava v menjalniku, ker cilindra sta oba ok.

 

Za vztrajnik sicer dvomim, da je crknil, verjetno pa je potisni le?aj ?el "skozi" sklopko.

 

Ima kdo informacijo koliko stane komplet sklopka+lamela+potisni le?aj?

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pozdravljeni,re?il zadevo z mehanikom ko sva pregledala cilindra je bilo vse OK,sklopka je tudi delala potem pa poiskala po vodu kje bi se lohk zadelal in pri drugem cilindru je gumijasta cevka-ni bila po?ena ampak ko je pri?o pritisk se je napihnila kot ?aba ko ni bilo pritiska se je pa vrnila v normalen polo?aj-in to je bilo to..LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bravo Jani.

 

Zgodila se mi je popolnoma ista zadeva. Gumijasta cev pri cilindru, ki je name??en na menjalnik, se napihuje. Tale tvoj mehanik je re?il 2 problema na en mah.

 

Hvala za info.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

Pri meni pa se pojavlja nek zvok, ?e odkar imam avto (ni bil nov, jasno). Ko med prestavljanjem stisnem sklopko, se sli?i neko malo grgranje. Ko vozi?, ni nekih dodatnih u?inkov. Zadnje par mesecev pa se pojavlja oz. se je pojavil nek mote? zvok. Najprej se je dogajalo pri hladnem avtu, pa predvsem v zavoju v levi ovinek, sedaj pa se ga sli?i (in na volanu tudi mal ?uti) med pospe?evanjem, vo?nja nad 130 je prava hrupna izku?nja in po?asi se mi dozdeva da bo odletel vztrajnik.

Ker sm gledal cene garnitur sklopka+vztrajnik, me je sezuvalo, cene v tujini se vrtijo okrog 600eur in ve?, dobrih 500? za obnovljen komplet, kar pomeni, da bi moral starega poslat v Anglijo nazaj, pri nas na poobla??encih sem sli?al za cene 1200 za material,....

 

Uglavnem... strah me je postalo :)

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Kaj pravite na tole? https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19412621&display=Mazda Mazda3
    • Pozdravljen Evo bom uredil.   Sem tretji lastnik. Prvi lastnik je bil učitelj klavirja, drugi lastnik ga je vozil na relaciji Kamnik-Ljubljana, Jaz sem pa tretji lastnik.   JMZGL691601505391 Številka šasije kjer se lahko preveri elektronska knjiga. Pri 165000 km je bil servis narejen pri mojstru iz horjula (šraufa mazde na pooblaščencu), Vsi prejšni servisi pa so bili narejeni na uradnem servisu (Račune in izpise priložim zraven)    Dodatno so bile menjane podložke na injektorjih, menjana veriga, ter pregledan je celoten motor.   Speskan je bil sesalni kolektor in pikjena je bila loputa na turbini. Narejen je tudi egr off Načeloma na motorju bi moral biti mir    
    • Nobena kava te ne zbudi tako hitro kot tista, ki se ti polije po tipkovnici!   Ne sprašujte, kako vem...
    • Kaj pa je zdaj to?   Mislim, da se jim je dokončno skisalo in da res ne vedo, kaj delajo. Sploh me je pa zmotil zadnji stavek: Zakon je začel veljati v začetku avgusta lani. A sestavljajo ga pa šele zdaj...   A ljudje "tam zgoraj" še vedno ne razumejo, kaj jim energetiki tumbamo že leta. Eno je postavit sončno elektrarno. Nekaj čisto drugega je pa njeno sobivanje z ostalimi viri električne energije. Ko se zapelje oblak čez Sonce in je taka elektrarna naenkrat v senci, mora biti takoj na razpolago drugi vir, drugače bo omrežje "počepnilo". In če že moraš nekje imeti rezervo, potem raje denar takoj investiraj v tak vir, ki bo stabilen in ekološko sprejemljiv...    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.