Skoči na vsebino
Nastavitev v?iga
Napisano

Pozdravljeni

 

V?asih so mehaniki tak?ne re?i urejali pribli?no takole:

- ko je bat v prvem cilindru na zgornji mrtvi to?ki ( na motorju je 100% oznaka "faze" motorja ), je prvi cilinder na v?igu ( je?i?ek na rotorju gled na kontakt, ki je priklju?en kabel za prvi cilinder ), ter nato fino nastavitev po u?esu.

 

danes pa se fina nastavitev nastavi s pomo?jo testerja.

 

Lep pozdrav

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vodnjak v avtu
Napisano

Pozdravljeni

 

Zama?il se je odtok kondensa. Dvignite vozilo in spodaj preverite kje je speljana cev za odtok vode. ??istite cev in to je to.

 

Lep pozdrav

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

ABS lu?ka
Napisano

 

vpra?al sem danes v A-cosmosu v btc-ju za ceno senzorja: 120?

ali mogo?e ve? (ali pa kdo drug), ali ga je mo?no dobiti ceneje?

kako sploh deluje ta senzor? predpostavljam da je to nek induktivni senzor ki daje impulse, ra?unalnik jih ?teje in tako ugotavlja hitrost...?

 

u bistvu ve? me zanima ali obstaja kaka razlaga zakaj je crknil in ali se to pogosto dogaja pri mazdi 626,

 

Pozdravljeni

 

Ponavadi se s testerjem naprej ugotovi kateri senzor nagaja, nato se ga ?e fizi?no premeri ( lahko je prekinjena ?ica od konektorja do senzorja ali pa senzor samo zapacan/se ga ??isti in spet dela ). Senzor se menja ?ele po temeljitih meritvah in ?i??enju, v koliko je to potem ?e potrebno. Najceneje imajo senzorje: www.zavorniservis.com - od 48,00? naprej.

 

O delovanju senzorja imate pravilno predstavo.

 

Pri vsakem vozilu lahko nagaja senzor - torej pravila ni - potem je pa odlo?itev vsakega posameznika kako se loti re?evanja problema.

 

Lep pozdrav

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Peugeot 307 dizel...2002
Napisano

Pozdravljeni

 

v koliko je mogo?nost je najbolje, da se vozilo priklopi na tester. vozilo je v servisnem/pomo?nem programu, da se kaj ne uni?i zaradi priganjanja motorja.

 

Lep pozdrav

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

?i??enje EGR ventila
Napisano

Pozdravljeni

 

Pravilno/temeljito ??i??en EGR ventil je enakovreden novemu, in tudi zapacal se bo prav tako hitro kot nov ( vse je odvisno od vo?nje ).

Pri ?i??enju bodite pazljiv na membrano, da jo ne po?kodujete, vse ostalo pa je enostavno. ?isti se s sprejem za pranje motorja.

 

Lep pozdrav

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda e 2200
Napisano

Pozdravljeni

 

Zakaj pa bi menjal cel motor, ?e pa je okvarjena samo glava? Demontirajte glavo motorja in jo lahko daste urediti mojstrom, ki se s tem bavijo. V koliko pa je po?ena, pa jih zamenja z obnovljeno mojster v Guncljah.

 

Lep pozdrav

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Menjava motorja
Napisano

Pozdravljeni

 

Hja...to pa vam ja lahko naredi vsak mehanik v enem dnevu....saj niso vsi na dopustih. Cena? Od delavnice do delavnice so razli?ne, odvisno od urne postavke.

 

Lep pozdrav

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Man?eta na polosivini M6
Napisano

Pozdravljeni

 

To pa res ni problem, greste v avtotrgovino, poveste da potrebujete man?eto za vase vozilo in prodajalec vam jo bo prodal, ?e jo bo imel. Man?ete se ne kopuje po dimenzijah, temve? za tip vozila.

 

Lep pozdrav

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

blatniki, mazda121
Napisano

Pozdravljeni

 

Kar se ti?e zadnjih blatnikov za Mazdo 121 se zadaj menja cel bok - torej obrobe ne opstajajo kot rezervni del. Kar sem jaz govorila z mojstri/kleparji se zadaj samo lepo ??isti do zdrave plo?evine ter povari, po potrebi se vstavi ro?no narejen del. Menja se samo sprednje blatnike, ker je ceneje kupiti novega kot pa starega urejati. Vse je pa odvisno od mojstra/kleparja, bolj ko bo pedanten dalj ?asa bo lepo/dobro.

 

Lep pozdrav

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

ni mazda ampak vseen
Napisano

Pozdravljeni

 

No ja, saj ni vse tako hudo. Kot je ?e bilo omenjeno ni bil ?e noben motor toliko zani?, da se ni dal urediti. Glede na to, da imate vozilo pri mehaniku, vam naj sestavi spisek potrebnih delov in se vidi kako in kaj. Glede na isku?nje vem, da je zmeraj ?e nekaj uporabnih delov v motorju, torej tudi pri vas ne more biti vse zani?. Na Vi?u pri Mraku imate vse potrebne dele za vas motor, pa ?e 4-5krat cenej?i so kot pa pri Malgaju.

 

Lep pozdrav

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

cev klime
Napisano

Pozdravljeni

 

Demontirajte cev in jo odnesite v firmo Prit d.o.o. ( Jak?i? center - c Dveh cesarjev - Ljubljana/Vi? ), tam vam bojo naredili tak?no novo ( stro?ek cca 25,00 ? ).

 

Lep pozdrav

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

ni mazda ampak vseen
Napisano

Pozdravljeni

 

Po va?em opisu zvoka je lahko le?aj na glavni gredi ali ojni?ni le?aj. V koliko je za?el tudi cukati in zgubljati na mo?i pa je lahko presko?il pogonski jermen in posledi?no so se sre?evali ventili in valji/bati. Ker pa ni vse tako ?rnogledo, raje po?akajte kaj vam bo povedal va? mehanik. V vsakem primeru pa se da za zmerno ceno nabaviti dele za va?e vozilo ( generalno popravilo motorja ).

 

Lep pozdrav

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Varjenje rezervoarja pri 626ki
Napisano

Pozdravljeni

 

V koliko me spomin ?e ni zapustil, sem zgoraj napisala da je potrebno ??istiti do kovine, torej na ?isto kovino hladni var 100% dr?i - preverjeno. Lahko je pri mopedu bilo slabo ??i??eno - me?anica pa? / olje ali pa uporabljen napa?ni hladni var ( Al, CU in ne Fe ). Kakorkoli ?e, pred varjenjem se posvetujte s kak?nim kleparjem - tudi polne posode goriva z vodo je poslalo v cvet.

Obrazlo?itev:

Eksplozivna je obloga na notranji strani stene "tanka"/posode goriva in v tem primeru tudi voda ne pomaga.

 

Osebno pa menim, da je zdravje ?loveka na prvem mestu.

 

Lep pozdrav

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

zavorna ?eljust - prerjavenje
Napisano

Pozdravljeni

 

Za blokiranje zavornih cilindrov je kriva voda/oksidi. Torej, ko po?i ??itna/protipra?na gumica se v notranjosti zavornega cilindra za?ne nabirati voda/vlaga, ta pa povzro?a rjavenje in posledi?no blokiranje zavornega cilindra. Za po?kodbo ??itne/protipra?ne gumice je lahko ve? vzrokov: kamen?ek, nerodno ?i??enje zavor, WD 40, vo?nja z zategnjeno ro?no zavoro ( lahko se v kabini spusti, vendar v primeru da je vzvodje zmrznilo v kolesu ?e zmeraj dr?i )............................................... Kar se ti?e zamenjave zavornih cilindrov pa je predrago, obstoje?e se da obnoviti, stro?ek od 50,00 do 75,00 ? ( www.zavorniservis.com ), garancija, obnovljen zavorni cilinder je enakovreden novemu ( zamenjani vsi okvarjeni deli + tesnila ). Za ob?utno manj?o ceno se da dobiti enakovredno kvaliteto.

 

Moje osebno mnenje je, da bi jaz vstrajala na servisu, da zamenjajo, in priznajo garancijo. V nasprotnem primeru bi dala popraviti zavore omenjenem servisu, zahtevala izjavo, ter se sprehodila do odvetnika za povra?ilo stro?kov popravila.

 

Lep pozdrav

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Varjenje rezervoarja pri 626ki
Napisano

Pozdravljeni

 

Hja...............varjenje posode goriva ni pameten posel..................hitro lahko vse skupaj po?lje v cvet.

Na veteranih se tak?ne probleme re?uje z hladnim varom, ??isti se do kovine prostor kjer pu??a, zme?a se hladni var ( dve komponenti, dobi se v Mavrici, Chemo, Merkur........................... ), nama?e ??i??eno povr?ino in pusti 12 ur pri miru. V koliko je po?kodba dosegljiva ni potrebna demonta?a posode goriva. Naslednji dan se to?i polni tank in se veselo vozi. :D

 

Lep pozdrav

 

PS

Stro?ek hladnega vara cca 25,00 ? in 1 ura ?asa

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pregrevanje plati??a
Napisano

Pozdravljeni

 

V ve?ini zablokira vzvod ro?ne zavore ( spusti semering ) ali pa oksidi zagrabijo plo??ice v vodilih ( kot je bilo ?e omenjeno ). Preverite: demontirajte kolo, potegnite ro?no zavoro, spustite ro?no zavoro, na cilindru potegnite nazaj s kle??ami ?ico ro?ne zavore - pri tem dejanju bi moral vzvod ro?ne zavore na cilindru se sam vrniti v nevtralni polo?aj v koliko se ne in ga je potrebno ro?no potegniti potem blokira. V koliko se vzvod sam vra?a pa preverite plo??ice, kako se gibljejo v vodilih.

Nabava novega zavornega cilindra je kar nesramno drago. Zavorni cilinder se da obnoviti ( obnova od 50 do 75 ? stro?ka / www.zavorniservis.com ), obnovljeni cilinder je enakovreden novemu, vendar ob?utno cenej?i.

 

Lep pozdrav

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Xedos9
Napisano

Pozdravljeni

 

Po?ljite mi od vozila podatke na ZS, in vam posredujem nekaj cen

 

Potrebujem:

- Znamko vozila

- tip vozila

- tip motorja

- ccm

- KW

- letnik

 

Lep pozdrav

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

ne v?ige
Napisano

Pozdravljeni

Potrebno je zamenjati senzor temperature motorja, priklopiti na tester ter vse ponovno nastaviti in stare napake pobrisati.

 

Lep pozdrav

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

vodila za zavore 323f bg
Napisano

Pozdravljeni

 

327,00 ? ? Potem pa niso samo vodila, lahko ti napi?em nekaj cen za info. ( koliko prodajajo mehaniki naprej pa ne vem ), vse cene so brez DDV.

- zavorni diski kos 23,00 ?

- vodila cilindrov kos 8,50 ?

- gumice vodil kos 4,00 ?

- gumice zavornega cilindra ( garnitura/ 1 cilinder - 2 kos ) 19,00 ?

- zavorne plo??ice garnitura 28,00 ?

- zavorna teko?ina DOT4 / 1L 8,34 ?

- zavorna teko?ina DOT5.1 / 1L 22,50 ?

 

Koliko ti pa mehanik ra?una delo? Po teh cenah si lahko zra?una? ali je drago ali ne tvoje popravilo.

 

Lep pozdrav

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.