pri moji Mazdi Premacy, ki se ni hotela shladiti je mehanik naredil takole
odprl pokrov motorja in ?ele takrat pri?gal klimo ter potipal cev od klima napeljave in ker je takoj postala hladna in se je zarosila, ugotovil da dela ok in da je dovolj plina
zamenjal sem filter zraka v kabini pod sovoznikovim predalom in sedaj hladi tako kot je treba
lp Matja?
Zadnje ?ase se mi zdi, da se v avtu nekako no?e vredu shladit. V?asih je bilo poleti ok, ?e sem nastavil na 25 stopinj, zdaj pa je treba imeti nastavljenih 20 da je za zdr?at.
Iz ?ob piha hladen zrak, zadnji? sem pomeril s termometrom - na sredinskih je po ene 10 minutah pihalo 6 stopinj, na stranskih 11.
Sumim, da je za?elo zmanjkovat plina.
Kak?ne izku?nje imate s tem?
Kam peljat?
Koliko stane?
Kaj je z oljem? Verjetno se ga ne da izpustit in zamenjat brez da odmontira? vse skupaj. ?e bi pu??alo, bi se to verjetno kje videlo?
To, da plin z leti uide (avto je M6 karavan 143, letnik 2006) je verjetno normalno - v kompresor pride os, ob kateri verjetno plin uhaja. Kompresor ni zalotan kot hladilni sistem od od skrinje.
imam te?avo z Mazdo Premacy 2.0 96kw avtomatik letnik 2002
v soboto sem od Pariza do Munchna ve? ur vozil okoli 130 km na h nato pa ?e tri ure do konca kar je avto zmogel ( med 170 in 200 ) na celi poti smo imeli tri postanke cca po pol ure
ko smo pred Munchnom prispeli v nekaj km kolono in speljali iz nje pa avto ni ?el ve? kot 50 km na uro
naslednje jutro, ko se je vse skupaj ohladilo je avto delal cca 5 minut normalno nato pa je pri 80km na h obrate motorja pognalo do blokade in se je avto za?el ustavljati ni imel ve? mo?i dokler nisem pritisnil na tipko hold (prestavi v ni?jo prestavo) in se v Morav?e odpeljal med 60km 3500 obratov in 90 v predorih okoli 6000 obratov
v?eraj sva z mehanikom probala avto in o?itno avto spet dela druga?e
sedaj menjalnik ne prestavi v ?etrto prestavo in je pri 130 km na h dose?ena maximalna hitrost pri 7000 obratih oz blokadi motorja
diagnoza pokvarjen je srednji elektromagnetni ventil v menjalniku
prosim za nasvet oz pomo?, ?e kdo kaj ve kje se ta del dobi
tudi sam sem bil za?uden glede tega da ni potrebno menjati olja v avtomatskem menjalniku
sem preverjal pri ve?ih tudi v Avstriji na servisu kjer so mi dejali da imajo 20 let stare Mazde avtomatike ki ?e vozijo in niso menjali olja v menjalniku ?e so imeli notri tovarni?ko olje mislim da TFX (dokler motor ne crkne cca 500000 km bo delal tudi menjalnik)
je pa najbr? res da ne ?kodi zmerna vo?nja saj pri hladnem vozilu
Imel sem ga v taksiju in lahko potrdim da je zelo udoben tudi na dolgih poteh, edino 1.8 je pre?voh motor za klance in sneg. ?e bi ga jaz imel, bi raje izbral takega kot ga ima? ti (2.0 automatic), saj tudi dosti vle?em prikolico.
Saj avto vedno v?ge in normalno tudi laufa (ne dviguje ebratov, ne trese, itd...) dela naprej, ko urca, samo me moti to verglanje saj razume?
Sem pa v?eraj malo hodil okrog v?ganega auta in sem sli?al odzadaj benz pumpo kako brni - je to normalno, da se sli?i???
sve?ke ne vem to?no katere so (prej?ni lastnik jih je menjal) mehanik mi jih je sicer pregledal in pravi, da so "original" in OK!?
Servi sem do zdaj sam naredil pri privat mehaniku (Avto VIP - ?terntal), prej?ni lastnik je pa redno servisiral na AC Cosmos LJ, saj je bil tam zaposlen (neki prodajni "menegare")
jaz sem imel podobno te?avo na Lantri
mrzla je takoj v?gala topla pa kakor kdaj
mehanik je ugotovil da je pokvarjen senzor, ki meri temperaturo in zato ne v?ge zaradi napa?ne me?anice goriva
kos stane cca 30? in od tedaj 1 leto spet dela vse skupaj kot mora
Zadeva pride zelo prav, pri vo?nji po spolzkem cesti?cu in vleki te?ke prikolice.
Primer : Z avtom vle?em te?ko prikolico in se vkljucujem na AC.
Pritisnem tipko in bom lepo dosegel hitrost 80km/h, brez da bi mi prikolica plesala in da bi obremenjeval motor.
S tem se izognem sunkovitemu pospe?evanju in nepotrebnemu pretikanju v vi?je prestave.
(Trenutno nimam vle?ne kljuke.)
Mimogrede pa lahko povem primera, ki sem jih imel z vleko prikolice :
a.)Z Renault 5 1.0 in po?itni?ko prikolico Adria 450 Q je ?lo nas 5 na morje.
Po pravici povedano sem ga moral ti??ati in ?altati ko zme?an, a je ?lo.
Glede na to, da ima torzijo, se je precej posedel.
Najbolj je seveda cukal pri speljevanju v kri?i??ih in na semaforjih.
Moral sem ga voziti tako, da sem v prvi dal gas do konca, druga gas do polovice in tretja normalno, s tem da ga dr?im na 3/4.
Pri zaviranju pa sem moral sproti ?altati.
Ko sem pa po Celov?ki peljal, nisem mogel hitreje kot 40km/h, saj je bilo polno semaforjev in s tem rde?ih lu?i.
?im bi ga pa dal v ?etro prestavo, bi se pa preve? mu?il.
Najbolj se je seveda mu?il v Vrhni?ki klanec.
Hvala bogu se ni pri?gala rde?a lu?ka za temperaturo (nima merilnika temperature motorja oziroma hladilne teko?ine).
?e pred ovinkom pri gostilni Mo?ilnik sem moral pri 50km/h prestaviti v drugo in pohoditi gas do konca, a sem komaj prisopihal v breg.
?e bi vmes kaj ?altal bi sigurno obstal.
Peljal sem skoz in ?altal druga-tretja,...
Res da je bila za menoj ?e precej?nja kolona, a se nisem vdal.
Dobesedno sem izrabil vso mo? in ob?util kaj pomeni 50KM, saj sem moral imeti gas pritisnjen do konca.
?e bi imel pri?gano ?e klimo ne verjamem, da bi uspel klanec prevoziti.
Potem je seveda sledila ravnina in ovinki.
Pri Logatcu v smeri proti Planini in Postojni pa sem moral zadevo ponoviti.
Ko sem se spu??al proti morju, pa sem na ?rnem Kalu moral voziti z drugo prestavo, saj se je te?a od zadaj precej ?utila, zavore pa so po?asi ?e zgubljale u?inek.
Ko je bilo spusta konec in je po Kopru zopet sledila ravnina, so se zavore ohladile in spet delovale normalno.
b.)Z sivim Citroen XM sem peljal 2t premoga za kurjavo iz ?alca domov v Ljubljano.
Po pravici povedano sploh nisem nic ?util, da zadevo vle?em s seboj.
Hidravlika jasno avto dr?i stalno na enaki vi?ini.
Hitreje kot 70km/h pa nisem peljal zaradi dveh razlogov : mokra cesta in seveda te?a.
Najbolj zanimivo je bilo skozi Trojanski klanec, kjer je temperatura ?la cez 90o in bila le ?rtico pred rde?im poljem. Hvala bogu je bilo klanca kmalu konec oziroma sem prispel na vrh.
Ko sem se pa pri?el pri ?ento?boltu spu??ati pa je temperatura po?asi za?ela padati.
Po dobrih 10km nekje je padla na normalno delovno raven.
Potem pa spet eno ?rtico ve? in tako celo pot do doma brez te?av.
2.)Glede funkcije POWER pa bi povedal, da se odli?no izka?e tudi pri vo?nji po dolgem klancu navzdol, ko vozim brez gasa.
Ko gas spustim in zadevo vklopim se vidi da bolj zavira z motorjem in ni toliko potrebe po zaviranju.
Hitrost pa se ne pove?uje sunkovito.
Gre za enako, le da je tu zadeva obrnjena navzdol
kot ste pravilno ugotovili se tipka HOLD uporablja za vzdr?evanje obratov po klancu navzdol da ne zbezlja in po klancu navzgor da ne prestavlja v vi?jo prestavo
sam imam mazdo premacy 2.0 automatik in sem zelo zadovoljen
najlep?e pri menjalniku pa se mi zdi da ni potrebno menjati olja ( kolega je imel 24 let staro mazdo prevo?enih ?ez 300.000 km in je ?e po vsem tem ?asu menjalnik deloval brezhibno
ne bom komentiral nekaterih na pol jasnovidnih odgovorov, grem pa ju3 do njih in javim kaj sem se uspel dogovoriti... sicer nimajo kaj mutit:
37.a ?len
(1) Potro?nik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, ?e o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
(2) Potro?nik mora v obvestilu o napaki natan?neje opisati napako in prodajalcu omogo?iti, da stvar pregleda.
(3) Obvestilo o napaki lahko potro?nik prodajalcu sporo?i osebno, o ?emer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga po?lje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
37.b ?len
(1) Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se poka?ejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izro?ena.
(2) ?e je predmet pogodbe med prodajalcem in potro?nikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se poka?ejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izro?ena.
(3) ?teje se, da je napaka na stvari obstajala ?e v ?asu izro?itve, ?e se pojavi v roku ?est mesecev od izro?itve.
37.c ?len
(1) Potro?nik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
? odpravi napako na blagu ali
? vrne del pla?anega zneska v sorazmerju z napako ali
? blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
? vrne pla?ani znesek.
(2) V vsakem primeru ima potro?nik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev ?kode, zlasti pa povra?ilo stro?kov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prej?njega odstavka tega ?lena.
(3) Pravice potro?nika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
?e bo ?epin kaj dosti mutil, bomo pa? obvestili ustrezni in?pektorat in najmanj?a zagro?ena kazen za neupo?tevanje zakona je 5000 EUR, poleg tega pa bo vseeno moral izpolniti obveznost!
s servisom in oljem je bilo vse OK, zgleda pa da gre za posledico slabega vzdr?evanja iz ?asa pred na?im nakupom...
glede serijske napake je informacija pri?la iz poobla??enega servisa ?erbinek v MB...
in pred kratkim se je prodajala enaka mazda z novim motorjem, ki je bil menjan pod garancijo.. ko sem lastnika spra?eval kaj je bilo, je rekel da je preprosto izdahnil in da se ni kaj dosti zanimal o vzroku, ker so mu ga itaq zamenjali pod garancijo...
glede tlaka olja sem jaz tudi mislil, da bi moral biti povi?an, a baje ni temu tako.. :ne vem:
tudi jaz imam mazdo in sicer premacy avtomatik in mi ne dela zapora menjalnika
ko sem uveljavljal stvarno napako sem to poslal priporo?eno in zahteval odgovor v 8 dneh
ali mi vrnejo nazaj denar kupnino
ali pa popravijo avtomobil
za ve? pa pokli?iti urad za varstvo potro?nikov 080 88 99
Ogromno mazda?ov na forumu nas ma ?estice in kolkim od nas je zaribal motor? Nobenemu.
Kolega dela na Kia-Mazda servis v Grazu v Avstriji ?e pet let, pa ?e niso meli zaribanega motora pri 6ki, razen pri eni 3ki, ker so sami nredli napako.
Ne vem kaj je krivo blo pri tvoji 6ki, ampak sigurno to ni bla serijska napaka.
Brez zamera ampak na foumu bi moglo pisat kaj ve? o tem, ?e bi to blo serijsko.
zdravo a ma tvoj kolega ki dela v Gradcu kaj prakse z avtomatiki
imam odprto forum vpra?anje o avtomatskem menjalniku kjer mi ne dela zapora menjalnika
avto pri vo?nji navzdol sam prestavi v L1 v drugo ker zapora ne dela
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
pri moji Mazdi Premacy, ki se ni hotela shladiti je mehanik naredil takole
odprl pokrov motorja in ?ele takrat pri?gal klimo ter potipal cev od klima napeljave in ker je takoj postala hladna in se je zarosila, ugotovil da dela ok in da je dovolj plina
zamenjal sem filter zraka v kabini pod sovoznikovim predalom in sedaj hladi tako kot je treba
lp Matja?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani