Skratka, Mazda dela kot urica samo ko je hladna...prvih 10 min po v?igu, potem pa se problem nadaljuje...avto cuka pr nizkih obratih in skoraj vedno "crkne" ko se moram ustavit (stisnem "kuplongo" in obrati padejo na ni?lo - avto crkne). Aja, pa ?e to...postal je izredno po?re?en, skoraj 10 litrov/100km...to pa je "to much" za tak?no malo ?katlico...prej je bilo povpre?je 7,6-8,3 litra.
Ne vem, ?e ste ?e pogledali, jazst sem imel identi?ne probleme, kriva pa je bla po?ena rebrasta cev. Sre?no s popravilom.
Re?eno. Takole je ?lo: najprej sem spet od?raufal ta dva ?raufa (glej sliko), potem pa med re?o (glej sliko) zataknil ?raufencigar pa narahlo obrnil, da je re?a postajala vse ve?ja. Ko sem ga dovolj razmaknil je ?e popustilo vse skupaj in lahko sem lo?il ohi?je od motor?ka, ki pa se je ?e kar dr?al skupaj z ventilatorjem. To nisem hotel ve? pr?kat, tako da sem samo dobro spihal in o?istil, nato pa sem kar s parafinskim oljem namazal vse vrte?e in gomaze?e re?i, ki sem jih dosegel. ?al sem pozabil slikati v razdrtem stanju... No, pol sem ga vtaknil nazaj v avto in cviljenja ni ve?!
Imam 323 1.5F, 1997. ?e nekaj ?asa poslu?am nadle?no cviljenje ventilatorja za gretje, zdaj pa ga imam dovolj in bi rad to porihtal. Kje najdem ta ventilator oz. kako pridem do njega, da podma?em/zamenjam. Bi morda pasal noter ra?unalni?ki ventilator, al je tehnika kaj bolj zapletena? Iskal sem service manual po netu pa ga ne najdem...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Si na?el najcenej?i senzor? Men je tut crknu... kr neki.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani