Jaz imam s CX5, 2.2D, avtomatik, 2016 podobne simptome (SCBS in ostalo) samo na točno določenem odseku AC proti Primorski. Podnevi, ponoči, mraz, vročina, SCBS ON/OFF.... vseeno. V 90% vožnje tam se mi to zgodi. Ustavim, ugasnem, spet vžgem, vse ok. Nazadnje so mi svetovali menjavo pletenice za maso med motorjem in karoserijo. Občutljivost elektronike na minimalno nihanje napetosti pri konstantni hitrosti in obremenjenosti zaradi slabe mase. Nikjer drugje kot na tistem odseku nikoli težav (mogoče ravno prav narebren asfalt, kjer pride do resonance....) Bom zamenjal in poročal.
Hvala za napisano. EV ne pride v poštev, ker bo vedno problem polnjenje. Avtomatika smo se pa že tako navadili do zdaj, da ne verjamem, da bomo šli na ročnega.
Pozdravljeni. Počasi se bom poslovil od Mazde CX5, 2.2 dizel. Gledam pa CX30, bencin. Kateri od motorjev je po vaše najmanj problematičen? Imam veliko kratkih voženj po mestu.
Samo povedal sem, da jaz osebno nisem imel v 15ih letih z dizli nobenih težav kljub večinoma kratkim relacijam po mestu. Vsi avtomobili so imeli več kot 200000 km, ko so šli od hiše. (zaradi starosti, ne zaradi težav).
15 let vozim dizle, večinoma po Ljubljani. Kratke razdalje, veliko prižiganj in ugašanj avta. Redni servisi na 15000 km. NIKOLI nobenih težav, ki se jih tukaj non stop omenja.
Ni vsaka stvar poceni (ceneje) zanič. Velikokrat je stvar draga zaradi požrešnosti prodajalcev. Hotel sem samo slišat kak komentar (pozitiven mogoče) od nekoga, ki je to že preizkusil.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nimam carplaya... Tole z maso pa vseen poskusim, samo da najdem možnost prit pod avto...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani