ko sem jaz kupil mojo ljubico,sem menjaval in dal notri Castrol Magnatec 10w-40,pa tud zdaj ko sem imel servis sem dal enako...na 10 000km je po?rlo 0.5-0.8 l tega olja...ne priporo?ate castrola?bom pa drugi? dal valvoline...je bolj?e 10w-40,ali pa 5w? je pa motor 1.5 16V...
jst sm naredu swap. Motor je takrat mel 300.000km. Avto sm pa kupu cel za 50k sit. Na motorju sem zamenjal jermene, vodno pumpo itd, pac redn servis. Pa ti morem povedat da sm sam pazu da sem ga vedno res ogrel pa res ohladil in je laufal ZELO lepo, moc je itak nenormalna (sploh feeling je tak ko da bi mel 200 konjev). Tiscal sm ga orng, tut na mestu na blokado, pa nikol nic ni blo. Turbina pa ko nova. Edino olje je scal iz pokrova glave in turbine (ampak nic takega, pac nalijes). Sj ni blo tak hudo...
Ne res... KAPO DOL ZA TA MOTOR!!! Zelo dober swap! Oz. serijska 323 je pa se tolk boljsa!!! Boost gre dvignit iz 0.5 na 0.8 brez menjave racunalnika. Pol ma pomoje ene 170-180KM. Ce menjas racunalnik, ga lahk ofnes na 1.1 - 1.2 bara, motor bo laufal brez problema, edin turbino ti bo nesl kr hitr. Pol pa das eno aftermarket gor pa bo. Aha...pa pred dvigom tlaka mores nujno zamenjat serijski diverter za kovinskega oz. za blow off
Star?i mi imajo 323 hb 1.6i(90km) in vem da vle?e kot nora...hvala Tich MAZDA FOREVER,AND EVER,AND EVER
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
ko sem jaz kupil mojo ljubico,sem menjaval in dal notri Castrol Magnatec 10w-40,pa tud zdaj ko sem imel servis sem dal enako...na 10 000km je po?rlo 0.5-0.8 l tega olja...ne priporo?ate castrola?bom pa drugi? dal valvoline...je bolj?e 10w-40,ali pa 5w? je pa motor 1.5 16V...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani