Skoči na vsebino
Aktualni dogodki!
Napisano (urejeno)
pred 15 urami je Slivka napisal:

 

Sm kmet an s hribu doma, pei ne zastopm lih tanartabl tega humorja. Mislm, model je mrtev...

 

Ne to z modelom, debata naprej o izvedbi napada. Moje mnenje, kot sem napisal - svoboda govora ima svoje meje, tudi Hitlerja bi bilo dobro tam okrog leta 39, 40 pihniti, pa je tudi začel za govornim odrom. Stojim za to izjavo. Trumpu se pa tudi naj malo hlače zatresejo, verjetno je že marsikateri metek v saržerju in čaka na pravi trenutek. Kar sejejo z besedami, to naj tudi žanjejo.

 

Kako določiti mejo svobode govora? To dragi moji, je pravo vprašanje.

Popravljeno od Agerg
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano (urejeno)

Verjetno se res da v ZDA hitro priti do puške, ki to omogoča. Pa nekaj treninga, pa ležeči položaj, pa verjetno najbolj pomemben detajl - brezvetrje. Dam komu lok v roke pa naj na 90 m poizkusi kaj zadeti, ko malo bolj piha. Ko sem hodil okrog po tekmah, so bili Danci vedno dobri v takšnih pogojih, ker so ogromno trenirali v vetru. Če je veter, se pri streljanju na malo daljše razdalje marsikaj podre.

 

Pol pa zadeni vrat na 200 m ali koliko stran je zdaj ta atentator že bil. Imaš 3 cm po radiju, kjer mora metek končati.

Popravljeno od Agerg
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano (urejeno)

Super tematika za nedeljo popoldne. Sami snajperji smo na forumu.

Verjetno je vse skupaj odvisno tudi od razdalje. 1 km ni enako kot 200 m. 

Sam vem, da ko sem streljal z lokom na 90 m v tarčo, kjer je bila 10ka premera 10 cm, to niti približno ni enostavno. Pa je bilo za dober rezultat treba biti kar tam okrog.

Popravljeno od Agerg
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano

Če si kdaj poslušal ali pa bral kakšne zapise pravih ostrostrelcev, si lahko opazil, da vedno merijo in streljajo v trup. Razlog je enostaven - največja można tarča na človeku. Naboj naredi dovolj škode, da točen zadetek ni tako pomemben.

Tisto filmsko sranje streljanja v glavo in druge dele telesa, kot je vrat in neko zbijanje pištol iz rok je navadna pravljica.

Zadetek v vrat je verjetno posledica previsokega zadetka. Moja simpl razlaga.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano (urejeno)

Mejna situacija za mene. Po eni strani nikogar ne bi smeli ubiti, če javno izraža svoje mnenje. Če pa pogledam zgodovino, bi bilo pa tam nekje konec 30-ih super, če bi kdo počil Dolfeta. Ajde, mogoče malo kasneje, ko je že očitno izkazal karakter. Kakorkoli obrneš, bi se enkrat kmalu našel nekdo podoben. Se je pa v takšnih situacijah težko sklicevati na rek: "Vse je za nekaj dobro", ker več kot očitno to včasih ni.

Popravljeno od Agerg
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Chat is back ...
Napisano (urejeno)
pred 14 urami je Scr3am napisal:

...sem to kupoval 2019.

 

Tule bo caka. Jaz sem plačal notranja vrata leta 2022 nekje 700€ po komadu. Privat tišler, jedro masiva, obloga furnir, seveda s podbojem, vključena vgradnja. Kljuke sem kupoval sam. Popndekl varjanta je danes cca. 200€ s podbojem, brez kljuke in vgradnje. Vse se čaka po dva meseca, razen čisti standard dimenzije iz zaloge v trgovini. Samo to je čisti basic poceni roba.

 

Sicer ne vem kaj točno glede drsnih vrat imaš, ker vsak detajl vpliva, ampak 600€ ni verjetno nič posebnega. Takle mamo...

Popravljeno od Agerg
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Napisano (urejeno)

To je zaradi manjših radialnih pospeškov, ker so radiji zavijanja večji. To načeloma da laikom občutek višje hitrosti in ker ne vozijo idealne linije, je premetavanje potnikov levo-desno po vozilu večje. Pospeški in pojemki v smeri vožnje pri cestnih avtih niso omembe vredni. Razen, če se zaletiš v steno.

Popravljeno od Agerg
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Chat is back ...
Napisano

Dajte no. Poletje je še, vi pa že o snegu govorite. Upam pa, da ga bo kaj. Napovedujem 50/50 možnost, da ga letos pade za sankat.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zdravstvene zavarovalnice imajo ta odgovor. Nekako je za eno leto vnaprej določeno koliko pregledov je plačanih, potem pa keš, ker od zavarovalnic ni več denarja za to leto. Zakaj pa to pustimo, je pa drugo vprašanje.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Klima v stanovanju ...
Napisano (urejeno)
pred 17 urami je sportman333 napisal:

danes so se oglasili mojstri in zadeve uredili, pri čemer je bila zabasana "banjica", sam nisem prišel do nje, niti nimam orodja, ki so ga uporabili (industrijski sesalec, kompresor, "čistilna krtačka na žici"), tako da so to uredili, sem pa zdaj po 10ih letih gledal načrte strojnih inštalacij in smo videli, da imam pri vsaki enoti montiran tudi podometni sifon -> točno model  (HL138), ki pa so ga mojstri ob postavljanju bajte/knaufa zaprli s knaufom in dejansko ni dostopen, tako da ni mogoče preveriti stanja (je mojster rekel, da če še vedno ne bo dobro, bo pač treba odpreti knauf in preveriti še ta dva sifona, ki se ponavadi montirata do 0,5m od priklopa klime in bi se lahko tudi delno zapacala....). Razlog je pa točno to kar si rekel, na zgornjem delu banjice, kjer je odtok je nameščena še "mini rešetka", ki očitno preprečuje, da bi šla v odtok/sifon večja nesnaga in se je tam zabilo potem ko sem po 14.dneh spet prižgal klimo (t.i. prah/sluz). Bomo videli sedaj kako bo, je pa potem ko je spucal zlil 3l vode na rebra in je normalno takoj odtekla, tako da toliko kondenza se pa tudi ne more nabrati v tako kratekm času, kot se je zlilo vodo (manj kot min)......nauk zgodbe -> ko so delali bajto bi očitno moral biti vsak dan na lokaciji in nadzirati vsakega za vse :), ampak to je zdaj 10.let prepozno :).....

 

Uf, dobra s sifonom.

 

Drugače se takole naredi, jaz sem se držal:

https://www.hutterer-lechner.com/upload/HL138NH_PZ.pdf

 

Imam pa štiri hladilne konvektorje, ki so priključeni na izmenjevalec, kjer teče čez voda iz vrtine.

 

Mi je pa letos udaril kondenz na enem čez ker se je zamašila cev od konvektorja do tega HL138 sifona. Menda je tudi problem, če je izmenjevalec nov in umazan še kaj od skladiščenja, transporta. Potem se to pri prvih uporabah na veliko spira in zabije te cevi. Se očisti pa je. Pa neka osnovna letna vzdrževanja so nujna.

 

Drugač pa eno priporočilo. Ko je konec sezone je dobro nastaviti klime na funkcijo ventiliranja brez hlajenja in dobro posušiti izmenjevalec, da je manjša možnost plesni. Pa po koncu sezone se ga še osveži, pred začetkom sezone pa očisti s peno.

Popravljeno od Agerg
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Eh, neumnosti, kot ponavadi. Trend je bil v zadnjih 30ih letih krepko navzdol, kar sem že omenil. Pa še vedno je potovanje po cesti z avtom za faktorje bolj tvegano kot ostali načini transporta, to je dejstvo. Samo večina človeških možganov tega ne dojame.

Se pa zadnje desetletje vrtimo na okrog 80 smrtnih žrtvah letno, kar je kar v redu, če upoštevaš hud porast prometa, ki si ga tudi sam omenil kakšni dve objavi nazaj in je statistično dokazan. Če bi držalo kar trdiš, bi moral biti trend kar krepko navzgor. Kot letalske nesreče - pri vseh miljonih preletnih kilometrih in vedno večji gneči v zraku, se zgodi ena in je cel svet auf. No, saj je treba ugotoviti zakaj, ker drugače se lahko hitro poslabša vse skupaj.

Vedno bodo pa na cesti ljudje, ki imajo slab dan, so nezbrani, gledajo v telefon, odpove kaj na avtu, so pijani, zadeti, zaspani. To bo težko na čisto nulo spraviti, dokler je vožnja odvisna od vsakega posameznika posebej. Ali si pa v teh 80 zraven je bolj kocka, kot kaj drugega.

Ceste tudi mogoče prinesejo kakšno smtno žrtev, samo ali je res kriva cesta? Peljati se moraš toliko, kot infrastruktura in razmere prenesejo. Kot bi rekel, da se boš po snegu peljal enako kot po suhi cesti poleti. Seveda bi pa to lahko bilo bolje, se strinjam in tu smo zaspali in bo znalo zniževati kvaliteto življenja naprej.

 

Meni se bolj kot ne jebe. Nisem veliko na cesti... Je problem drugih.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 13 urami je jures napisal:

Kaj pricakujete? Slovenske ceste so ratale bolj nevarne od Grčije, Albanije in podobno. Samo slabše bo.

 

Od kod pa to? Kaj bo naprej, ne morem soditi, kot ti ne. Vem pa kaj je bilo nazaj. Če greš pa še kakšna destletja nazaj po tem grafu, ki sem ga pripel, je bilo pa še dosti slabše. Tudi po 500 mrtvih na leto.

 

Kako si jaz to malo po svoje razlagam. V časih do 2009 je bilo finančno stanje države in posledično vseh navzdol kar stabilno in se je dalo zraven vsega tudi marsikako igračo kupiti, ki je rezultirala potem v številki na tem grafu. V začetku tega grafa sem jaz bil študent in je non stop vsak vikend skoraj bila pizdarija nekje - pijana mladina, poln avto, divjanje in posledično sranje. Potem se je čez recesijo to vse malo umirilo, ker tudi denarja za vse te stvari ni bilo toliko. Zdaj smo pa zadnjih slabih deset let spet v ciklu, kjer je denarja za takšne stvari malo več in posledično so rezultati tu. Vsak, ki mu malo ostane gre še za uživancijo na motor, skiro, pa čeprav za to ni ravno najbolje usposobljen. Saj vemo, YOLO.

Druga pozitivna stvar je pa napredek varnosti avtomobilov, kjer je občutna razlika - pasivna varnost boljša, asistenčni sistemi skoraj v vsakem avtu - vsaj pri nas, ki smo bolj pahnjeni na ta pleh. Na začetku tega grafa smo še kar dobro gledali NCAP teste za najboljše razultate, danes je to že samoumevno, da je to na nivoju.

Ceste bi lahko bile pa boljše, se strinjam. Vse skupaj je tudi posledica zanemarjanja vlaganja v železniško infrastrukturo in zaradi tega ceste požirajo veliko več prometa.

 

Takle mamo... Izpit za helikopter, pa bo.

 

VARNA-POT.SI

V preteklem tednu (23. – 29. december) sta na slovenskih cestah življenje izgubili dve osebi. Vir: Policija

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Oni imajo še en kup infrastrukturnih projektov za izvesti in na tem trenutno pluje ta jadrnica s polnimi jadri. Marsikaj smo mi že pred recesijo 2008 počistili, pa po njej še kaj malega - seveda pa še zdaleč ne vse.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.