?ipiranje velja za poseg v motorno elektroniko in to zahteva t.i. posami?no odobritev predelanega vozila oz. vpis predelave v potrdilo o skladnosti (homologacijski karton?ek). V primeru, da tega ne storite in vas z na?ipiranim vozilom zasa?i policija, vas ?akata kazen 400 evrov in izredni tehni?ni pregled.
pa obilo u?itkov v vo?nji...
Uf
Policaj, s ?tiriletno ?olo NI kompetenten strokovnjak, da ugotovi, da ima vozilo modificirano motorno elektroniko, prav tako tehni?ni pregled NI usposobljen za te zadeve, niti nimajo ustreznih naprav za meritve mo?i.
Vsi gara?ni tunerji, ki premorejo dynamometer pa stavim, da nimajo redno pregledan in umerjen dyno pri ustrezni instituciji.
Tako, da razne govorice o homologaciji so navaden bullllshit!!!
Garancijo ti tuner lahko ponudi/proda edino le preko zavarovalnice, kot npr GSV, katero se seveda dopla?a...
Powerbox nikakor ni zanseljiva metoda chiptuninga
Po tuningu je VSE odvisno od voznika, kako se stvari po posegu "lomijo", na?eloma se dolgoro?no vsem vitalnim delom ?ivljenska doba skraj?a, kot so: sklopka, nosilci motorja, turbina, podvozje
Jaz osebno tunning zelo priporo?am, saj vo?nja res postane u?itek, z zmerno vo?njo pa je tudi prihranek na gorivu.
V primeru, da ima vozilo DPF filter je vredno razmisliti, ali ga obdr?ati in se izogniti morebitnim problemom in oba posega opraviti naenkrat
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Z DPF-jem so prej ali slej problemi, s ?ipom ali brez...
Oboje naredi? naenkrat, odstrani? DPF in naredi? tunning
Ob odstranitvi DPF-ja poraba lahko pade do 0.7l /100km
Povezava za deljenje
Deli na druge strani