Slabosti bencincev: dosti manj?i navor,v hrib ga mora? bolj priganjati,...
Prednosti: veliko ve?ji razpon obratov, lep?e pri?gejo v nizkih temperaturah,...
?e kdo ve kaj ve? naj napi?e.
Moram ?e enkrat na cenitev ker sem ugotovu da so kekci narobe model izdelave vpisali-prej?nji namre?
Bencinarji imajo ?e slabosti:
-Vi?ja poraba
-zaradi vi?jih normnih obratov kraj?a ?ivljenska doba
-slab?a mazljivost-kraj?a ?ivljenska doba
-zaradi manj?ega novora ve?ja razlika v mo?i ob vklopu klimatske naprave
-zobati jermen- ima kraj?o ?ivljensko dobo (okoli 90.000km) in je bolj podvr?en po?kodbam ki rezultirajo v po?kodbah motorja naproti pogonski verigi ki jo uparablja ve?ina dizlov povrh pa se le ta menja na 250.000km
Slabosti dizlov:
-ve?ja koli?ina olja v motorju in hladilne teko?ine-stro?ki
-ve?ja te?a(to sicer izravnajo s ve?jimi zavorami)
Bomo ziher vzel dzila ker prevozimo 40.000 in ve? na leto pa ?e servisi so ma 20.000 bencinar pa 15.000 kar pomeni da je v dveh letih ?e za skoraj 3 servise manj...
Pazi!
Da ne bo napa?nih informacij:
Bencin in Dizel imata iste sevisne intervale pri Mazdi 6!!! 20.000km ali 1 leto!
Lep pozdrav!
Ups... My bad. Kakorkoli poraba je ?e vedno v korist....
Mazda6 120 TE karavan... povprecno okoli 6,5 do 6,8 l/100 km...
Klima je stalno na auto... noga pa je vcasih tudi mal pretezka...
Pismo, to je pa nekam malo; toliko naj bi porabil diesel.
Tudi sam sem v dilemi, razmi?ljam o nakupu rabljene Mazde 6, pa ne vem ali bi se odlo?il za diesel ali bemcinsko varianto, obakrat 120 KM.
Va?e izku?nje in predlogi?
Bomo ziher vzel dzila ker prevozimo 40.000 in ve? na leto pa ?e servisi so ma 20.000 bencinar pa 15.000 kar pomeni da je v dveh letih ?e za skoraj 3 servise manj... S tem da poraba je tak okoli 2 litra razlike kar se tudi ob enaki ceni dizla in bencina spla?a pa ?e doseg z enim tankom je dalj?i. ?e smo s 1,6 becinom pri?li in domovine na Pag pa do Zagreba brez rezerve pol pridemo z dizlom domov.
Nekaj me zanima kaj ne gre ve? zaupat tovarni?kim podatkom in potovalnim ra?unalnikom?
Jaz sem bil do sedaj navajen da je potovalni ra?unalnik kazal prav oz celo malo ve? kot je bila na roke izra?unana poraba...
ali je sploh mogo?e pri 120CD met porabo po tovarni?kih izra?unih oz. po ECE. Na nem?ki strani sem celo zasledil da ima 120CD navadna in sport za en deci manj?o porabo kot sport combi torej 6,5l/100km....
Jaz mam limuzino (4 vrat). Vec sploh ne rabim (v nuji gre noter tudi mountain bike, s tem da od zadaj lahk sedi sam en-pogojno dva). Prtljage gre vec kot dovolj, celo ostane se za kaksen kufer.
Zanimivo je pa da si se odlocil za TE opremo; jaz osebno mam CE ker ne vidim prednosti TE-ja. (traction control pa dsc, itak pridejo sele z 136, tko da se mi je zdelo nesmiselno zaradi par gumbov vec, dati 1000EUR vec. Moje mnenje)
Pa od vseh subjektivno mi je limuzina in karavan najbolj vsec, se posebej mi je vsec karavan v rdeci barvi...
Magi?ne besede brez katerih smo se odlo?li da ne gremo v nov avto in pri TE opremi so:
-avtomatska klima
-elektri?na zadnja okna
-ogrevana in elektri?na ogledala
-ledvena opora
-srednji in zadnji nasloni za roke
-?e omenjene tipke tempomata in radia na volanu
Vse skupaj pride pri kakem peugotu s dopla?ilom ve?jim od 1000 evrov. Pri recimo 307SW mora? pri isti ceni dopla?at ?e za tempomat in vzvratna ogledala skupaj 100jurjev s tem da upravljanja audio na volanu ali ob sploh ni. Da ne omenim slab?e garancije in izdelave
Tu nekje okoli bi jih naj imela-ne vem ?e so merili mo? na dynotu;na oko pa te?ko oceni? realno mo?; mora? pa tudi upo?tevati,da turbodizli imajo ponavadi ve?jo mo? kot serijsko navedeno;vem,da je pri mojem ?e tako;sem meril pri RSRu.
lp vuk
In kolko je razlike?
Sem pa videl da so podatki narobe prera?unani, KM glede na KW. ?e ima avto 89KW nima 120 ampak 121,1KM
Velik plus ki ga vidim pri mazdi6 proti P407 je velikost prtla?nika, ki je ve?ji od 90-100l kar pa ni malo ?e upo?teva? da je mazda6 sport karavna v malem ker se odpre tudi zadnja ?ipa...
Se pa zavedam da sta avta kljub vsemu precej razli?na:
Plusi mazde6 in minusi407 ter obratno:
-Mazda upravljanje tempomata in radia na volanu pri 407 tempomat za dopla?ilo in upravljanje OB volanu posebna ro?ka in skupaj s radisko so 4!!
-ve?ji prtla?niki pri mazdi
-6st. menjalnik pri peugeotu
-HDI druge generacije je bistveno naprednje?i ve? navora in proti CD120 celo 0,7litra manj?a poraba
-?e omenjene 16col alu felge ki so res zakon
-407 ima razne igra?ka v stilu tremodinami?nega stekla, avtomatskih brisalcev, 6 zvao?nikov serijsko, hlajenega predala,...
-6ka ima mp3, peugeot svinsko drag(v nem?iji 400 evrov) mejalec za 6CD
.
.
.
.
.
Veste kaj pebi. Najbolj? bo da gremo testno sprobat oba avta. pol pa resno razmislit kaj mi od opreme in prostora ve? pomeni in bomo kupli!
Torej ne na servis v Celje in ne v MB. Dobr pol bom ?el po avto in servisiranje v Velenje-mi ni dale? pa ?e cesta je tak zakon sploh ko je prazna .(upam da kdo nima kaj preve? proti njim )
Smo pa ?e v fazi pogajanj doma zdaj se v konkurenco vriva P407 2.0HDI. Upam da bomo finan?no pred Februarjem ?e tolko da bo pri?lo do premikov.
A ma kdo izku?nje (ali pozna koga )s mazdinim servisom v Celju pri Selmarju na Mariborski???
Kake so cene in dosti pomembno al so kr neki prepotentni znalci al ti avto res zrihtajo??
?e zmeri me malo motijo rahlo visoke cene servisov ki ste jih napisal. kot ?e re?eno smo bli do zdaj navajeni pr nas doma dat vsakih 15.000 okoli 32.0000
Priporo?am ti da vzame? 6-ko imel bo? ve? prostora ni ob?utek utesnjenosti pelje? se lep?e ima? ve? km in seveda navora 310Nm kjer te lepo prilepi na sede? in tak?na velika razlika med ceno 3-ke in 6-ke tudi ni!
ve? prostora ?e samo CD120 je proti CD 110 zastarel ima res 75Nm ve? navora in 10KM manj je pa ?istej?i in porabi normirano 5.0l/100km kar je 1,6 litra manj kar se pa pozna ?e prevozi? 40.000km na leto....
So mogo?e v 6 napovedani kaki novi motorji al pa filtri saj...
Imam 6 CD120 TE Sport-Combi in sem za sedaj zelo zadovoljen. Prevozenih malo cez 20000km. Servis na 20000km v Gama centru stal cca 60.000,00 SIT. Skupna povprecna poraba do sedaj: 6,4l/100km.
Ni to mal velik? al je to sam na prvem servisu tak. Do sedak sem bil navajen servisov okoli 30 jurjev na vsakih 15.000km in okoli 60.000sit za tiste okoli 90.000km
V dolgoro?nem planu(1leto) nameravamo v na?i familiji zamenjat en avto. Sedaj vozimo Lantro in Carismo s katerima smo zadovoljni vendar ta trenutek nobeden od obeh proizvajalcev ne ponuja avtomobila ki bi bil primeren. Zato me zanimajo va?e izku?nje s dizelskima veriantama mazde 3 CD110GT in mazde 6 CD120 TE SP-Combi
Kak?ni nasveti in izku?nje. cene servisov, kvaliteta servisov, poraba ki odstopa od tovarni?ke v obe smeri itd...
Razmi?ljal sem tudi o avensisu D4-D samo se mi zdi motor malo zastarel... Pa tudi drag je...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mamini sodelavki so v Celju pobrali iz Octavije Air Bage
Povezava za deljenje
Deli na druge strani