Eni radi pretiravate… zelo… Nevem kako lahko preživite z avtom, ki ima “samo” malo manj kot 200 KS… Ko berem takšna pretiravanja, se mi zdi, da tisti z majhnimi (avti, da ne bo pomote) sploh nimajo kaj iskati na avtocesti… Ampak dejstvo je, da je takšnih največ… največ štale pa delajo ravno “dinamiki”, ki čutijo potrebo po tem, da medtem, ko so vsi pasovi polni pločevine, skačejo sem in tja in lovijo “luknje” v kolonah… in važno je samo, da imajo sami občutek, da bodo prišli hitreje na cilj…
Še ne tako dolgo nazaj, so bili avti s 150 KS tretirani kot “dirkalniki”… Danes pa je to izgleda nekaj, kar sploh ni za na cesto…
Sam trdim, da je motor, ki je vgrajen v to prenovljeno CX-5, dovolj zmogljiv za večino voznikov… Tisti pa, ki so obremeni s tem, da je to mnogo premalo, pa so itak ponavadi “nakladači” … In napisano je že, da kasneje prihajajo tudi močnejše variante… A dejstvo je, da bo verjetno največ prodanih ravno teh “Baby dinotov” …
Noben ne pravi, da se ne da preživeti z manj kot 200 KM. Da se vozit tudi z manj kot 100 KM in tudi prideš z njim vsepovsod, ampak ni ravno zabavno Če daš toliko denarja za avto, pričakuješ užitek v vožnji
Meni ni všeč, niti zunaj niti znotraj. Zgleda mi "kitajsko". Mogoče bo v živo drugače. Motor, se strinjam z večino, da ima premalo konjev, za to velikost avta vsaj 60 KM premalo. Ampak naj bi prišla naslednje leto tudi močnejša varianta, kot je bila G194.
Kar nekaj Mazd 2.0 in 2,5 bencinarjev sem videl, pri katerih so se servisi delali na okoli 25.000 km ...
Sam ne bi imel zadržkov zaradi servisnih intervalov za nakup te Honde, sploh pa, ker ima zelo malo prevoženih km in tudi če je bilo olje že malo na meji, vse skupaj ni dolgo trajalo.
Kaj pa ostalo? Zračni filter je bil menjan samo enkrat po 5 letih oz. 52.000 km, zavorna tekočina sploh nikoli. Je to ok?
Prodajalec mi je poslal dokazila o servisih za Hondo crv, 2.0 bencin, letnik 2017, prevoženih 75.000 km. Se vam zdi primerno servisiran oz. bi kupili tako servisiran avto? Meni se zdi, da so bili servisni intervali malo predolgi, tudi na 2 leti in 20.000 km.
Prodaja pada predvsem zaradi nenormalno visokih cen vseh novih avtov vseh znamk. Še Dacia je postala premium znamka, vsaj kar se tiče cen za novi model.
Če bi sedaj mazda naredila novo 6-ko, bi malo bolje opremljena ziher stala okoli 50 K€. In zopet bi se jih malo prodalo. Podobno je z mazdo cx60.
Tudi rabljeni so nenormalno dragi, še posebej SUV-i.
A kdo ve, če je na koncu Zreč v smeri proti Rogli kakšen stacionarni radar? Sem se danes zjutraj peljal malo prehitro in se mi je zdelo, da sem peljal mimo enega.
Če smem uporabiti besede dr. Pelka, našega mačka za Mazde, kot je rekel; "Skyactive bencinci, so praktično brez napak, medtem ko imam z dizli ogromno dela, če bi popravljal le bencince, bi lahko zaprl delavnico, ker ne bi bilo dovolj zaslužka"
Napisal sem torej mnenje strokovnjaka, ki Mazde odlično pozna, z njimi dnevno rokuje in ve o čem govori, ni to mnenje nekoga, ki je slišal od svojega soseda, da ima sodelavca, od katerega ima sestrična nekega znanca, kateri je v časopisu prebral, da menda ...
Kako pa se kaj obnesejo novi šest cilindrski dizli? Predvsem glede zanesljivosti, je že kaj znanega?
ČE ravno koga zanima, 12.1. se je Mazda 3 hatchback 12/2018, SkyActiv G 120 KM MT, prodala za 5.600€ +dražba +DDV +prevoz.
Tako da tele trojke pred MK4, torej MK3 (2017-2018) so kot kaže "best buy", vsaj če se mene vpraša. Ne vem, če kje drugje dobiš boljši avto ali pa več avta za tak denar.
Edino še kak Renault konkurira. Zadnjič sem enega Grand Scenica 1.3 AT (2019) opazoval - sicer je bil zanemarjen, ampak je šel za 5.800 + dražba +DDV. Tudi kupčija tedna.
Aja, tale dotična je šla za 9.550€ +DDV. Torej švoh 12 jurjev pa roka.
Na kateri strani gledate te dražbe? Kako pa je s prevozom v Slovenijo in papirji, če kupiš na dražbi?
Pozdravljeni. Glede na to da so vse Mazde cx-30 mild hibridi, me zanima, če kdo ve, kako je z življenjsko dobo baterije in kakšen je strošek zamenjave?
Bolj točno-interna oznaka IPM4 je bila ta,k se je marsikomu zdela...malo pretrda.
Moram pa tudi omeniti,da pri mojem prijatelju,k ima zena 2019 letnik Homuro tudi z usnjem...da se žena pritožuje,da so sedeži malo pretrdi...se je vsedla v mojega,in pravi,da se ji zdi drugače...ok,moj je sorazmerno nov,in ima črno klasično goveje usnje,njen pa Napa...je pa tudi res,da je Mazda tudi za moj IPM5 navedla "izboljšanje" sedežev...kaj to pomeni ve samo mazda,k meni se ni zdelo lih neka razlika...je pa res,da imam jaz dobrih 110kg,ona pa je "drobčkana"
Aja,če koga zanima razlika med navadnim in Napa usnjem...Napa je od mladih živali...goveje od teleta,ovčje,kozje itd...navadno pa od odrasle živali....da ne bo kdo mislil,kaj je tukaj posebnega...
Kakšna je pa IPM3 glede trdote? Mehkejša kot IPM4, na ravni IPM5? Ve kdo oz. ima kdo izkušnje?
Ne-Septembra 2021 so bile zadnje,k decembra so začeli z proizvodnjo facelifta 2022.
Gre za 2020-2021 modele k imajo že vecji infotainment zaslon kot prejsnji letniki.
Ne razumeti kot "pretrdi"...pač za normalne smrtnike k bi radi vozili klasični SUV moteče,k ne morejo več k pol ure "zdržati"...za "športne duše" pa lih prav😃👍
Torej, če hočeš bolj udobno verzijo, treba gledati facelift modele. Hvala za ta info.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Noben ne pravi, da se ne da preživeti z manj kot 200 KM. Da se vozit tudi z manj kot 100 KM in tudi prideš z njim vsepovsod, ampak ni ravno zabavno
Če daš toliko denarja za avto, pričakuješ užitek v vožnji
Povezava za deljenje
Deli na druge strani