Samo Conti in Hankook imata malo slabšo oceno kot prve štiri.
Citat
Šest pnevmatik na tokratnem testu je dobilo skupno oceno dobro oziroma zelo priporočljivo To so pnevmatike goodyear ultragrip performance 3, michelin pilot alpin 5, bridgestone blizzak 6, dunlop winter sport 5, hankook winter i*cept evo3 W330 in continental wintercontact TS 870 P. Hankookova in Continentalova pnevmatika sta pri merilu varnosti sicer dosegli le oceno zadovoljivo (obe zaradi nekaj slabših lastnosti na snegu in ledu), a s skupno oceno vseeno spadata med šest najboljših na testu.
A še komu škripajo bremze pri parkiranju ali ustavljanju pa ko popuščaš bremzo? Meni ob vsakem pranju ali ko je mokro ps tudi sedaj ko je bilo suho nenormalno škripajo ko popuščam bremzo ali ob parkiranju...
Že od novega.
Imam pa ponovno vprašanje glede temperature olja.
Danes sem spremljal in je bila zjutraj kljub 35km dolgi poti (in klancem) temperatura olja 70-75c. Zadnjih par km pa je poskočila na 80c.
Do sedaj so vsi avtomobili dosegli vsaj 85c vedno. Po večini na 90c
Ta pa ne in me skrbi da je kaj narobe...
Neobremenjen motor. Velika kubikaža, malo konjičkov in posledica je leden motor. 😅
Zvok osnovnega radia je z pravimi nastavitvami boljši kot Bose ozvočenje.
Posebaj za cx30 je ozvočenje naredil in prilagodil Pioneer. Jaz sem zamenjal samo tweeterje v stebričkih in je zvok bomba. Dobro, če bi bil še subwoofer v prtljažniku bi bilo še boljše.
Do sedaj sem vedno imel original platišča, je pa res, da so bila jeklena in plastični pokrovi.
Vedno sem sam v miru doma menjal.
Avto bo pri hiši najmanj 10 let. Res nimam živcev za vuklanizerje, še najbolj se bojim, me moti, da pri menjavi lahko hitro poškodujejo alu platišče. Sem že imel tak primer.
Moram še razmisliti, verjetno pa bom nabavil "zimski komplet". Je pa cena res grozno visoka. 😭
Hvala za predlog glede RC design platišča, če me kaj moti na avtih, je to da nimajo original platišč. 😀
Če bi se dalo RC design logo zamenjati za Mazda logo, potem bi jih morda vzel. 😃
Bliža se zamenjava gum. Nameravam nabaviti platišča za zimske gume.
Ali morda kdo ve, če se za CX-30 lahko dobijo jeklena platišča? Pri nakupu avta mi je prodajalec rekel, da obstajajo samo alu platišča, ne vem če je to res...?
Raje bi nabavil cenejša jeklena platišča. Če pa to ni mogoče, pa bom verjetno vzel črna alu 18". Morda kdo ve, kakšna je najnižja cena za ta platšča, za približno koliko EUR jih lahko dobim, popust vključen.
Jaz sem imel Astro K dizel 136km. Se je tudi dobro peljala. V bistvu je imela odlično podvozje in razmerje udobje/performance.
Zdaj sem se pač odločil za japonca, ker mi ni za vozit 1.2 mlinčke katerih vprašaj je koliko časa bodo delali.
Saj z sport tipko je tudi performance tega motorja ok.
Jasno pa je bil tisti dizel odličen v pospeških in porabi.
Ma nima veze. Je drugače tale japonc ok.
Le še vedno me moti razlika v barvi avta pa plastike nad lučmi (del odbijača) ker je pač prevelika razlika.
Pri oplu tega ni bilo.
Jaz sem imel 1.6 CDTI BITURBO z 160 KM, prava mala raketa, pa še v rdeči barvi. 🚗 Končna hitrost cca. 225 km/h. Vedno na voljo veliko navora, moči.
Žal pa se vse lepo enkrat konča in pri cca. 50K km je "razpadel" motor. Brez diagnoze, 3K+ EUR za mehanike, eno leto vožnja po servisih, nič ugotovljeno, kupil preprodajlec za malo $$$. 🥲
CX30 se mi zdi v primerjavi z Astro bolj uglajena, tiha, boljši materiali. Je pa razlika v vožnji, pri dizlu se dogaja v spodnjem in srednjem območju vrtjajev, pri atmosfercu pa v zgornjem območju.
Bi še imel dizla dalje, ampak zaradi slabe izkušnje in predvsem zato ker delam malo km, sem se odločil za bencin. Kavni mlinčki (turbo) me niso zanimali, prav tako ne hibridi.
To z zaklepanjem in odklepanjem imam samo jaz težavo. Drugi tukaj nimajo problemov.
Ko se zaklene zapiska, ogledala se poklopijo. Lahko se izklopi to funkcijo.
Mene so tukaj podučil, da ima G140 motor v imenu DINO (ljubkovalno za dinozaver 😃), zato ker se v različnih verzijah pojavlja že zelo dolgo časa v Mazda vozilih. Da gre za motor, ki je prisoten na vse kontinentih, zelo preizkušen.
Tomzzy, očitno sva imela isti avto 😀, še letnik je isti. Sem tudi imel tipke na vseh vratih.
O merilniku temperature smo pred kratkim tukaj govorili. Meni tudi nikoli ne pride do sredine, večinoma malo nad drugo črtico, potem pa niha do cca 2 mm pred sredino.
Morda bi prišel do sredine, če bi ga močno priganjal, recimo pol ure na 6000 obratov. 😁
Baby dino doma od marca. 😀 Vse super razen dveh zadev, o katerih sem tukaj že pisal:
- v predalu na sredini je doma čriček, ki je precej glasen. O tem se tukaj že pisal. Še nisem peljal na servis, bom pa enkrat v bližnji prihodnosti. Tako ne more ostati...
- zapiranje, odpiranje vrat ne deluje 100%, tudi o tem sem že tukaj pisal. Včasih mi ne zaklene, spet drugič mi ne odklene..., ni pa to pogosto. Moram še preveriti, če se kaj spremeni, če uporabim drugi ključ.
Od 140 KM pa seveda ne gre pričakovati čudežev. To ni avto, ki bo imel vrhunske pospeške, pa ko na avtocesti pri 140 kmh pohidiš gas, se ne bo kaj dosti dogajalo...
Moj prejšnji dizel je bil precej bolj poskočen, odziven. Seveda pa se ne da primerjati dizla z dvojno turbino in bencin atmosferca.
Zelo verjetno ni narobe nič. Lahko da so razlog krajše vožnje, klanci, ...?
Enaka CX-30 G140 AT ima 12.000 km, od nove - februarja, še nikoli oprana, števec kaže povprečno porabo teh 12.000 km 6,6 l/100 km, vožnje pa večinoma po ravnem, po obvoznici oz. po mestu in trajajo cca 40 minut. Razpon normalne porabe je pri teh bencinarjih zelo velik. Spomnim se časov Corone, ko je Mazda 3 G120 letnik 2018 kazala povprečno porabo v zimskih nekaj mesecih pri krajših vožnjah 8,6 l/100 km, čez leto pa je potem povprečna poraba padla in se ustalila na 6.1 l/100 km.
Citat
od nove - februarja, še nikoli oprana,
Bogi avto 😄, si zasluži malo tople vode in šampona, ter nežne roke. 😉
Jaz tudi ne perem rad, ampak cca. 1 mesečno, včasih tudi malo več, ga pa operem.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Meni osebno pa se neoriginalna platišča na avtih ne dopadejo. To velja za vse avte, ne samo za Mazdo. 😀
Povezava za deljenje
Deli na druge strani