Je kaj narobe ce v oboje nalijem 75w-90 + wynns gear oli treatment za difetenciale in menjalnike?
Namrec dolivnje je mozno od spodaj le s crpalko in v posodi crpalke je ze 15L sinteticnega 75w-90 olja. V menjalnik gre pa samo 2l in bi mogel ven zliti.
Jaz sem stajerc, amoak mislim da govorite o servisu v Gorici pod qlandijo
Jaz bi samo potrdil njihovo 'velestrokovnost' ko so mi odbijac avta v garanciji pritrdili s spaksi (lesnimi vijaki) direktno na stranski del s pomocjo nekih letev. Potreboval sem kar nekaj prepricevanja da je to naredil servis (uradni) in ne jaz.
Ena lisica bi me skorajda kostala kaska, garancije in zdravja.
No tle se pa moram kot kemik oglasiti, ne pi?em dosti ampak moram....
Danes nas fopajo z raznoraznimi aditivi sem in tja, gor in dol.... Apeliram na vse uporabnike dizla?e, bencinarje, vodikovce, premogovce, da ?e redno uporabljate avto se nimate kaj bati, sistemi so narejeni da delajo, ?e kaj crkne pa? crkne, in to ne zaradi bencina (izjema je seveda ?abarski reno).
Kot prvo so vozniki bencina in plina v maksimalni prednosti v vseh pogledih. Bencin ki se ne uporablja med uporabo plina ?e vedno kro?i po ?rpalki in vodu brez porabe na motorju (nekateri kot je CX-7 se tudi rabijo), in se s tem nenehno ?istijo preko bencinskega filtra ali pred motorjem ali pred vgrajeno ?rpalko s filtrom. S tem je v cevi konstanten pritisk, in voda NE MORA v cev.
Voda se namre? ve?e z bencinom! Kot prvo se zaradi vakuma (izhlapevanje bencina) ne mora ustvariti, med vo?njo pa bencin ?isti stene in ve?e vodo nase - ta pa izgori z njim - kar se v?asih mal na belem dimu vidi.
V ?asu uporabe plina se tako pre?rpa celotna koli?ina in dana?nje dni je bencin dobre kvalitete, po kme?ki logiki bi bil potem filter takoj zabasan a ne.
Bencin kjerkoli ostane izhlapi - tu so na vrsti ?obe, zato se nikoli ne zaba?ejo...
Dizel?
Tu pa gre za malo problemov kar se ti?e samega goriva - je masten in netopen, zato rade gredo same ?obe in so temu posledi?no tudi drage ko pes. Diesel potrebuje obvezno aditiv da ne pride po doma?e do zapackanja z nafto, veliko napako delajo tisti ki ko ro?ka vr?e ven ?e to?ijo gorivo po klik klik klik, s tem ne dopu??ajo prezra?evanje rezervoarja in ustvarjajo pritisk s katerim se nafta zadrzuje tam kjer se ne sme.
Pomisleki v industriji - Ste pomislili zakaj Mazda vgrajuje Webasta v Dizle? Odgovor je zelo enostaven, da dviga kakovost dizel avtomobilov z manj okvaram, strup za diesel motor je hladen zagon in hladno priganjanje. webasto ni vgrajen za potnike.......
Citroen - Peugeot
Nova vozila imajo VGRAJEN sistem za aditive dizla. Potnike med drugim opozarja lu?ka v kabini Diesel Additive - Minimum Level. V navodilih pi?e da je to aditiv za filter trdih delcev, vendar se ga uporablja za generalno dodajanje dizel gorivu. Mogo?e je tudi zato njihov sistem najbolj?i....
Skratka zaklju?ek...sistemi na plin s svojo visoko gorljivostjo ?istijo ne samo motor, tudi dele izpuha. Plin je ?isto gorivo s 100% izgorljivostjo, nase ve?e tudi druge dele in jih z eksplozijo uni?i.
Pri nafti zopet ne moremo re?i tega, saj pri eksploziji nastajajo saje in drugi Co2 delci, katere motor ne more vseh iztisniti preko izpuha saj so lepljive narave - torej potrebni dodatki, ki jih vezejo nase in zgorijo...
Upam da ne bom zopet sprozil boj ?ejkov proti Geoplinu, kot re?eno sem kemik...
Klinac jaz sem se odlo?u da grem jutri menjat, cel teden bo zjutraj minus, po nekaterih napovedih v petek celo sneg....
Bom vsaj brez guzve...
Pametno Poldi!
Sedajle je -4 pri nas in cesta je bila cist diamantna....jaz grem danes menjat
Js ne vem, v sobot grem na vransko, naj pusti letne al dam raje zimake za gnjanje po poligonu, ?e bo treba jih peljal msabo in jih bom vmes zamenjal. :ne vem:
Dej na pm mobi, sm 3min stran doma....drugac pa skornje s seboj vzam v siboto...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Verjetno zadnjic registriral xedosko......
Povezava za deljenje
Deli na druge strani