.... kateri ?etrti ?lanek..... na ?alost ne najdem....
Lp,
So se ?e pojavile prve fotografije, predstavitev pa bi naj bila na salonu v ?enevi.
Novost so prenovljeni "DI" becniski motorji, start-stop sistem.
Dizelski motorji in prenovljeni avtomatik, bi naj pri?li kasneje.
http://auto.t-online.de/mazda-neuauflage-d..._21436980/index
Osebni mi ni najbolj v?e?, posebej zadaj ne (kot nek ceneni Korejec). Notranjost pa se mi zdi bolj Photoshop, saj so vrata in stikala dobesedno enaka. Upam, da na koncu res ne bo tako...
Lp,
dobil v?eraj pismo za vpoklic, da bodo na novo nalo?ili SW. Tako da o?itno bodo
problem re?ili. To?no to se je meni ?e na dizlu dogajalo, kar je na omenjenem linku napisano,
da je sistem vedno znova posku?al z regeneracijo in olje je veselo raslo....
Lp,
Sicer imajo Mazdini dizli grelec od proizvajalca Eberspacher, zato se je potrebno pozanimati, kako
so razli?ni daljinci med sabo kompatibilni.
Lp,
Pozdravljeni!
Pri prej?njem avtu (Freelander TD4) sem si dodatno dal vgraditi Webasto grelec z vklopom na daljinski upravljalnik ali pa preko timerja. Pri TD4 je bila vgradnja dokaj poceni saj je v bistvu ?lo za nadgradnjo ?e vgrajenega grelnika. Pri Mazdi 5 sem se pozanimal in stane vgradnja z grelnikom in daljinskim upravljalnikom cca. 1000?. Ali ima mogo?e kdo od foruma?ev tovrstno zadevo vgrajeno? Moram povedati da je tovrstna zadeva super - ?e posebej ?e nima? gara?e. Pol ure pred vstopom v avto daljinsko vklopi? grelec, ki za?ne greti vodo, ko dose?e dolo?eno temperaturo se vklopi notranje prezra?evanje in zelo dobro ogreje avto - odmrzne led, stopi sneg, pa ?e sama ma?ina je zagreta na skoraj delovno temperaturo - vse skupaj ob minimalni porabi dizla.
Mazdini dizli imajo serijsko ?e vgrajen grelec, ko je zunaj temperatura pod 4. stopinjami in izklopi, ko motor oz. voda dose?e delovno temperaturo. Na to delovanje nima? vpliva.
Je pa mo?no grelec dogradit z daljinskim vklopom, samo mi je 1000? malo preve?.
Lp,
V reviji AutoBild je v petek 15.8. objavljen test Mazde 5 CD 143 na 100.000km.
M5 se je odrezala odli?no, dejansko same hvale in v tem ?asu razen rednih servisov ni
Razen na dolo?enih mestih se je ?e pojavila korozija, kar pa je mislim problem vseh novih Mazd.
Omenjajo, da je to prvi avto na njihovem testu, kjer ni bilo potrebno dolivati olja (to
pa ?e vemo zakaj). Je pa res, da je avto bil vo?en velikokrat pri Vmax, kar pomeni, da
ni pri?akovati problemov zaradi dvigovanja nivoja olja.
Je pa test tudi na spletu:
http://www.autobild.de/artikel/dauertest-m...top_766433.html
Mogo?e zanimivi komentarji bralcev spodaj, kjer en omenja 6 kratno menjavo olja pri 19.000km, drugi
omenja ?kirpajo?i prednji del v hladnih dneh, se tudi meni dogaja.
Lp,
P.S. j***, sem se pri naslovu se zatipkal (pravilno je MAZDA ). Vedno govrim, da telefoni in pisanje po
forumih ne gre skupaj.
P.S.S. Hvala moderatorju....
Popravljeno od btrafela?iv
jst mam novo Mazda5 CD110, oprema TE
poraba... za moje pojme super, najmanj?a 6.44 l/100 km, najve?ja 6.96 l/100 km (prvi tank)... druga?e pa lahko porabo mojga avta spremlja? na tukej uporabnik dolenc1977 (bi si dal v podpis, pa ne znam
)
Na kak?ne relacije to vozi?. Jaz imam porabo venod okoli 7l/100 km +/- par %.
Pa motor je v FL M5 enak, razen nekaj sprememb v SW, filter in ostale zadeve pa so
ostale nespremenjene.
Lp,
proti zdrsu prav pride, saj 310 Nm navora je kar te?ko obdr?at, posebno na mokri in spolzki cesti.
poraba pri skoraj 60000 klm prevo?enih pa je natanko 7 litrov, s tem da je me?ana vo?nja 65% (magistralke in AC) ostalo mesto in lokalne vo?nje
Lp,
Napisano
Se opravi?ujem, pod Novice pa nisem gledal............
Se mi je zdelo, da bolj pa?e v "Splo?no debato", kjer bi naj bile novosti, ipd....
Lp,
Tema se lahko zaklene.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani