pozdravljeni...a mogo?e bi mi lahko kdo povedal informativno ceno velikega servisa za mazdo B2500 (letnik 2000, 2.5TD 109km)...in ceno volanskih kon?nikov
imam ?e eno vpra?anje...kak?na dol?ina tovora lahko gleda iz zadnjega kesona ven...?e odprem zadnjo haubo in jo zravnam lahko vozim tovor ki gleda kaj ven? ali je to zakonsko prepovedano...ima kdo izku?nje?
?al tisti link ne deluje ve? ker je vozilo prodano...to pa je moja sre?a :S
no vsekakor se priporo?am ?e kdo ve za kak?en tak delavni stroj da se prodaja...lahko pla?am nekje do 2500 EUR
zavedam se da ne kupujem novo vozilo in sem pripravljen tudi kaj po?raufat, va?no da ni rje!!
kot sem ?e povedal ne i??em ?prtnika, ampak delavca...dvignit sem ga nameraval samo zaradi tega da la?je premagujem dolo?ene ovire po terenu in da mu lahko dam gor vi?je gume (seveda terenske...varianata KAIMAN profil ?e kdo pozna)...na ta na?in bi bil avto oz diferencial vi?ji...no saj to ni niti tako nujno...bi moral prej videt kako se obna?a original na terenu...?irjenje pa je bilo tudi mi?ljeno zardi bo?nih nagibov (ampak brez distan?nikov, samo z plati??i z ve?jim ET-jem oz robom), ampak nisem pomislil da bojo le?aji bol obremenjeni, tako da to bi na?eloma odpadlo, ker tovor bo dovol obremenjeval vse skupaj
za bull-bare pa sem sli?al da jih mno?i?no zavra?ajo na teh. pregledih...tudi ?e imajo original...to je malo "larifari"...jaz bi ga imel zaradi divjadi, ker jo je na tone in ti lahko resno po?koduje avto ob tr?enju...ampak s5 smo tam, nekdo mora zaslu?it z homologacijami, atesti in podobnimi scenami...na plasti?nih nosilcih pa ga ne nameravam imet...raje si poja?am sprednji odbija? in ga maskiram kot da je original
ja, blokade zadaj ni oz zna bit da je kaka avtomatska al kaj podobnega, tako da vitla zna bit bolj?a in cenej?a re?itev...vzamem v zakum informacijo za 4t mo?no ...?e bi bil avto 100% samo za teren bi kar za?vasal diferencial, samo pol po cesti so te?ave
no pa ?e nekaj vpra?anj...baje da se rezervnih delov ne da dobit od konkurence (npr valeo...), je to res?? in posledi?no so novi deli precej dragi??
je mo?no kaj dobit od Forda Rangerja? so ti kosi isti in mogo?e kaj bol poceni??
hvala za hiter in uporaben odgovor ...prebral sem tudi precej postov na forumu, ampak rad bi dobil ?e par informacije o konkertno tem modelu...torej MAZDA B2500 63KW z velikim kesonom (kabina in pol)...LETNIK 1999
kot sem povedal avto bo ve? ali manj "delavec"
1.) je ta diesel motor dovol mo?en za vleko te?jih tovorov (cca 1 tona - 1,5 tone)??...namre? imam slab ob?utek, ker nima turbine ,da bo to precej podhranjeno??
2.) glede na to da ni zadnje blokade bi blo smiselno namontirat vitlo! (kam???...spredaj pod odbija?, ali zadaj na keson za kabino??)...kolko mo?no? (12000lb po moje)
3.) kak?ne gume namontirat (zanima me tudi dimenzija originalnih oz homologiranih)...v mislih imam neke MT ali pa AT mogo?e...vozil bom 80% teren od tega tudi blato in klanci
4.) kako je kaj z vzdr?ljivostjo mehanskih, karoserijskih in motornih komponent...namre? namen je kupi starO mazdo letnik 1999, pa bi rad vedel kje oz kaj jih ponavadi matra
5.) je na zadnji klopi modela z 1,5kabine placa za 2 oseb (bol za silo mislim, ker udobja ni za pri?akovat)
6.) kako jo na najla?ji na?in dvignit (lift kit) al je bolje pustit tako kot je zaradi stabilnosti...namre? plan je 2" list kot pa malo jo po?irit z distan?niki (to bo mogo?e v kasnej?i fazi...?e bo)
7.) original inox za??ite (rolbar, bullbar, pragovi...)...je to priporo?ljivo si zmontirat oz nabavit al je vse bol ?minkarija??
se opravi?ujem za tokiko upra?anj, upam da nisem bil predosadan
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
hvala lepa
...namre? ob nakupu stare mazde moram upo?tevat ?e to, ker ponavadi nobeden ne dela servisov in pol proda avto.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani