Michelin-(pilot) majhne dimenzije (195/50R15) so zelo slabe. Po de?ju za ubiti. Dra?je in ve?je dimenzije so dobre, ampak cena/zmogljivost je slaba.
Good Year-(Eagle F1) GSD-2 so bile dobre, GSD-3 imajo preve? profila na bokih, pravtako je ta profil premehak. Zaradi tega jih v ovinkih preve? pobira oziroma trga profil. To velja samo za ?portnej?o vo?njo, za normalno je to zanemarljivo.
Dunlop- (sp9000) Meni najbolj?a, ker je cena/zmogljivost odli?na.
SAVA:-Rapidex-pretrda, preslaba....brezveze itak je ne delajo ve?
-Effecta: GY ima enak model gume, ki je namenjen prikolicam in tistim Piagio triciklom. Zelo slaba za de?
-Eskimo S3: odli?na za sneg, dobra za de? in suho cesto, hitro se obrabi
-Intensa: sam je nisem probal, izku?nje ljuci so me?ane, se pa dosti ve?jih dimenzij (17 col vse) dela v tovarni GY in Fulda v D. Tako kot je npr. 195/50R 15 Eagle ventura narejena v SAVI. V glavnem rapidex je bil narejen ?e po balkanski logiki, Intensa se pa dela skupaj z Venturo, Extremoti, GY (vse razen F1).
Pri SAVI ne velja ve? tista gostilni?ka "poceni pa dobra", ker je dobra (v?asih ni bila), poceni pa tudi ni ve? v primerjavi s konkurenco.
Kon?na hitrost se ne bi smela zmanj?ati pri ?ir?i gumi. Kotalni upor je na asftaltu zanemarljiv. Razlika je v obsegu gume, ki je ponavadi malo druga?en, ne glede na to, da je po tabeli mo?nih zamenjav guma ustrezna vozilu. Kvaliteta gume je velikokrat odvisna od dimenzije in tovarne, kjer je bila proizvedena. Velikokrat so razlike velike. Ve?inoma je bolj?e je vzeti "top-model" od slab?e znamke, kot najslab?i od znane, ?eprav za isto ceno, ni pa zmeraj tako.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
torstorm je naredil malo reklame na na?em forumu, pa sem vas pri?el malo pogledati
Moje izku?nje glede gum so take:
Fulda-(Extremo) zelo slabe. ?e imate mo?nost, probajte dati druge npr. spredaj, da vidite razliko. Meni se je BMW obna?al, kot da ima spredaj pogon.
Toyo-(Proxes) mnenje ve?ih vulkanizerjev "?e ho?e? plastiko, vzemi Toyo, ?e ho?e? gumo, vzemi....
Michelin-(pilot) majhne dimenzije (195/50R15) so zelo slabe. Po de?ju za ubiti. Dra?je in ve?je dimenzije so dobre, ampak cena/zmogljivost je slaba.
Good Year-(Eagle F1) GSD-2 so bile dobre, GSD-3 imajo preve? profila na bokih, pravtako je ta profil premehak. Zaradi tega jih v ovinkih preve? pobira oziroma trga profil. To velja samo za ?portnej?o vo?njo, za normalno je to zanemarljivo.
Dunlop- (sp9000) Meni najbolj?a, ker je cena/zmogljivost odli?na.
SAVA:-Rapidex-pretrda, preslaba....brezveze itak je ne delajo ve?
-Effecta: GY ima enak model gume, ki je namenjen prikolicam in tistim Piagio triciklom. Zelo slaba za de?
-Eskimo S3: odli?na za sneg, dobra za de? in suho cesto, hitro se obrabi
-Intensa: sam je nisem probal, izku?nje ljuci so me?ane, se pa dosti ve?jih dimenzij (17 col vse) dela v tovarni GY in Fulda v D. Tako kot je npr. 195/50R 15 Eagle ventura narejena v SAVI. V glavnem rapidex je bil narejen ?e po balkanski logiki, Intensa se pa dela skupaj z Venturo, Extremoti, GY (vse razen F1).
Pri SAVI ne velja ve? tista gostilni?ka "poceni pa dobra", ker je dobra (v?asih ni bila), poceni pa tudi ni ve? v primerjavi s konkurenco.
Kon?na hitrost se ne bi smela zmanj?ati pri ?ir?i gumi. Kotalni upor je na asftaltu zanemarljiv. Razlika je v obsegu gume, ki je ponavadi malo druga?en, ne glede na to, da je po tabeli mo?nih zamenjav guma ustrezna vozilu. Kvaliteta gume je velikokrat odvisna od dimenzije in tovarne, kjer je bila proizvedena. Velikokrat so razlike velike. Ve?inoma je bolj?e je vzeti "top-model" od slab?e znamke, kot najslab?i od znane, ?eprav za isto ceno, ni pa zmeraj tako.
To so moje izku?nje.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani