Mehankarji so ?ist ql ?e jim ti seveda zna? povedat kaj se dogaja z motorjem in kaj si pri?el da ti popravi!!!
(?e seveda mehanik ve kaj po?ne)
Sm pa jaz imel izjemno izku?no z mehankarjem!!!!
(menjali smo tesnila ,olje, pa ?e par stvari na frtajlerju)
?lo je pa tkole!!
Pridem do njega ,mu povem kaj je narobe,on pa mi pravi ''PO?ASI''!!!
najprej je razdru use kar je bilo potrebno ,pol mi naredi tesnilo,in mi demonstrira zakaj do tega pride in kako tesnilo spusti,in da je narejena bol?a kot pa orginal!!!
med odtekanjem olja me je peljal z avtomatikom en krog.(seveda 2.2 VTEC VTI motorjem)
Po tem vse skupaj sestaviva nalijeva olje in to je to!!!
Na koncu greva ?e na drinko da pora?unava in tebi nekaj meni nekaj mi uzame nekaj jurjov PA ?E PIJA?O MI JE PLA?U!!!!
Pri?parav pa sem vsaj 20-30kSIT
NORO A!!?
Pa da ti je materijal zrihtou, pa ni bil tolk model ?
Pa bil je 2.2 VTEC, ki je logi?no vti saj je honda.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ni? ?aranja,nobena stvar ni uni?ena-predelana, armatura ni ni? od?agana-rezana, vse sem nanaovo naredil, tako da pa?e na obstoje?e, parav tako pa je vse mo?no nazaj predelat v origanlno stnje v roku cca 15-20 minut, ?e sevda ve? kako.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Hmm,priznam,da so te Sava zimske gume zlo dobre za vo?njo po snegu,vendar ?e gledamo ?ez zimo,kolko dni se vozimo po zasne?eni,res zasne?eni cesti in kolko po mokri oz.?e skoraj suhi cesti?? Tam pa ne morjo dihat proti drugim gumam ala Dunlop,GY in ostalim.Zato gledam pri testih zimskih gum predvsem na te lastnosti.
Lansko leto sem jih imel gor celo sezono, tudi pri 30 stopinjah pa ni bilo kakih te?av, tako da nevem kako slabe niso, pa tuki kak?ni extremni vozniki nismo, tako da so za svoj $$$ ve? kot vrh glave.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ma jaz ni? ve? ne razumem. Rezultati enakih gum se zelo razlikujejo med seboj ko gre za dimenzijo. V dim. 205/55/16 (upam, da sem prav napisal) je bila GY UG7 pred vsemi. Vidim, da je tudi tukaj vrhunska, le na mokrem naj bi bila slab?a. Na prej omenjenem testu so jo pa ravno na mokrem hvalili, tako, da... :ne vem:
Zima in uporaba gum bo realno pokazala katere so dobre. Jaz ?e vedno prisegam na S3, ?e nikoli nisem nikjer po?akal, pa negelede na to kako oh in sploh dobre-drage gume ma folk na avtih. Je pa verjetno tud to, ker je sucker spredaj te?ak ko sam hudi?, pa nekaj je tudi znanje-ob?utek voznika.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Jaz v ?ivo nisem dobr videl ker je bila tema, samo tukile na slikci mi mal ?udn naguban carbon deluje od strani :ne vem:
Karbon, pride nov, ker je to bil moj prvi poizkus na tem podro?ju. Zdej mam ?e neki prakse., tako bom to naredil na novo, seveda pa z "manj?imi" spremembami-dodatki.
Sucker?ek moj....
Ka si ti noooor... ti je kon?no uspelo izpeljat.... kapo doooool.....
Sej bi pri?el... sam me je prepih sunil do dna....
Kdaj pride? v lj da greva na kavo in da dam strokovno oceno tvojega izdelka?????
Ne kape dol dajat, se bo? ?e bolj prehladil.
S cajtom sem bolj na tesno, sam se bova ?e dobila, lahko pa uleti? v ?k.Loko ???
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Potrebna bi bila generalka motorja.Ker je na motorju prvo sla dihtunga se je motor pregreu in to je naredilo veliko sranje.Ti pa ko si mehanik se bol ves od mene kaj naredi to z motorjem.
Vse se da zrihtat in to za manj dnarja kot so teb ra?unal zamenjavo tesnila, ?e se je pa motor pregrel, pol je to povr?no zamenjano tesnilo, in dober ra?un. Zakaj se je pa motor pregrel pa je delno tud tvoja krivda, ker ne opzuje? kazalca za temperaturo, takoj ko je ?ez plovico je nekaj narobe. So pa ?e druge mo?ne nepake, ki jih mehanik verjetno ni niti iskal: manjka vode, ali pa je kaj zama?eno, za?tekan termostat, zabit hladilnik, vodna ?rpalka, ...
Je pa odvisno koliko se je pregrel, tako se ve koliko ?kode je na motorju, ?e samo vr?e vodo ven pol ni panike, ?e pa ?e potem piha para kot pri norcih pol pa je zadeva veliko huj?a, najve? ?kode pa naredi folk, ko se mu pregreje motor, pa gredo in nalijejo hladno vodo v motor.
PS.Pa nisem mehanik !!!
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
NE MISLIM SE KREGAT S TAKIMI KI MISLIJO,DA LAJIKI NE MOREJO NIC ZNAT.
VIDO SM SE SVETGA PETRA NOTER PA DEVICO MARIJO,CE TE GLIH ZANIMA.
JS SAM VEM DA KEJ TAZGA LOH NAREDI SM BUTAST AL PA POHLEPN MEHANIK.
Lahko tu z malimi napi?e? !!! Jaz se ne kregam samo po 25 letih prakse pa tudi vem da znam nekaj, tako da ni to kar pi?em teorija, ampak predvsem paraksa.
Ob naslednjem takem postu ..., mislim da ni potrebno razlagat.
?e bi se pa ?e rad pametnga delu z neko teorijo pa me pokli? al pa se naslednji? oglas v BTC-ju, pa se bova pomenla in ugotovila kaj TE matra. V svetega petra in Marijo pa itaq ne verjamem, tako da me to niti ne zanima, lahk si vidu tud samga satana, tako da ...
Pa kaj jaz mislim ti itaq ne more? vedet, nikjer pa nisemniti napisal niti omenil da ni? ne zna?-ve?.
Si se pa elegantno pustu na?ponat nekomu ki je tvojo naivnost izkoristu, takih je skozi ve?.
Ps. ?e zmeraj ne vem kak?na je diagnoza tvojega motorja ???
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
svoj motor sm nato odpro in ga razstavo na prafaktorje.Pri raztavljenem motorju vidis v kaksnem stanju so bati,bat.obrocki.En bat sm meu zalit z vodo.To bi loh mehanik loh vedo da je neki narobe al je pa njegov cil sm potegnat ven dnar pol pa ko te j***
Ne pametuj, si ti potem ugotovil kje je bila napaka, je bilo tesnil, mogo?e po?ena glava, po?en blok motorja ??
Rad bi sli?al tvojo diagnozo, ker o?itno vep to?no kaj in zakaj se ti je zgodilo kar se ti je zgodilo.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Fantje u izi je neki govort pa drugo delat, to je tko kot bi ?el k dohtarju pa bi ti reku da su 100% zdrav, ?ez 2 dni pa zlomi? nogo, je on kriv, bi lahko to predvidel ??
Druga?e pa je ednini mehanik ki mu zaupam za ra?unalnikom in pi?e tale post, drugi pa je na senici in verjetno ?raufa.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Pri dandana?njihavtih,neglede na firmo, se uporablajo skozi cebej?i materijali in to tudi na mestih ki so bolj ob?utljivi, zato pa to crkava.Ko pa zamenjamo ta del z drugim, vseno garancija ali pa po garanciji, pa ponavadi dobimo ?e "popravljene" dele ki so seveda bolj?e narejeni iz bolj?ih materijalov, in tako delajo dlje in bolje. Vsaj take izku?nje imam jaz in sosed ki dela na servisu in mi je po?teno povedal da je tako.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sirius ti je prav povedu, probaj mejbi bo ql.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani