ni res iz prve roke.xedos, 626,mx3, vse 323 itd imajo eno hibo, to pa je frtajler -elektronika.ko te doleti, te doleti da te zabije zaradi stro?ka, peljal se pa itak ne bo? dolgo al pa sploh ne.velikim fantim se to dogaja, lahko potrdijo.druga?e pa kar se motorjev ti?e, ?e je redno vzdr?evanje, preverjanje hladilnikov, bodimo pozorni da niso na?eti od preparenja, ker ti spusti vodo in adijo motor, potem mislim, da je je vse v redu, seveda pleh je razred zase.?eprav sem dobil ob?utek na servisu in takole ko jih poslu?am okrog, da se novi modeli pa vseeno malo bolj pogosto kvareijo, kot so se tastari,morda ker je ve? elektronike, ali pa se v celoti motim.ne morem re?t, ker novej?e nisem imel.
sorry, neumnost, pol leta prepozen odgovor...!!!
Frtajler pri xedosih V6 ne crkavajo, zato ker imajo zunanjo v?igalno tuljavo.Ostali pa jo imajo v frtajlerju, zato pa ga potem hudi? vzame.
Vse ostalo pa je res.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Verjetno obstaja mo?nost kontrole kilometrov na servisu je pa vpra?anje, ?e ti to na servisu sploh ho?ejo povedat. Namre?, ko je Boj? kupoval ?estko sva ?la gledat eno uvo?no iz ITA. Zadeva je bila sumljiva saj avto sploh ni imel servisne (bili so samo neki ra?unalni?ki izpisi). Zanimivo je bilo tudi s temi izpisi saj je avto v prvih dveh letih imel prevo?enih 80.000km potem se je pa kon?ala zgodovina zapisanih servisov in v zadnjem letu je avto prevozil samo ?e 5.000km
Verjetno je avto imel prevo?enih 120kkm, kar v bistvu ni ni? narobe se je pa postavljalo vpra?anje a sta bila res narejena servisa na 100k in 120k in to je najve?ji problem prevrtavanja kilometrov.
on topic
?e je bil avto redno servisiran tudi kilometri niso problem, ?e so le realni ampak kle bo? verjetno potreboval nekoga, ki se spozna, ker oceniti pri teh kilometrih a ima 180kkm al mogo?e 280kkm je veliko te?je oceniti kot pri razliki 80kkm in 120kkm.
Tudi na forumu nimamo nikogar, ki bi imel ?estko vsaj pribli?no pri teh kilometrih, da bi lahko vizuelno primerjal obrabljenost.
Ma jo kolega in ima 300 kkm, dela kot urca.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
yavar, napi?i da avto povezuje ljudi,kak je nastal na? forum, da tud mi delamo neuradne testne vo?nje,piknike,sodelujemo na dragih(ala reddevil)...bla bla bla....sej zna?.
ajde...!!!
Pol naredim kao neko predstavitev foruma in ?lanov, vizijo-namen foruma ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Upam, da ne predstavlja? polno obremenitev avtomobila ko se sam vsede? za volam. HI ....HI
........
?alo na stran, po moji prosti presoji je potrebno uop?tevati tudi stil vo?nje. ?e ga rad po?teno potegne? v ovinek, je obremenitev zunanjih koles pove?ana in na kolesih se tak pritisk zazna kot pove?ana te?a vozila. Zato je potrebno pri takem na?inu vo?nje nekoliko pove?ati pritisk v gumah. Ocenjujem, da bi nekoliko temperamentne?i vozniki morali pove?ati pritisk v gumah za okoli 0,3at. Polega tega pa pritisk v gumah varira v odvisnosti od zunanje temperature, zato je potrebno pozimi, ko pritisne - , pogosteje kontrolirati pritisk, enako velja za vro?e poletje. O?itno je dolo?iti pravo razmerje preitska ?e "mala znanost". Proizvajalec dolo?i neko srednjo vrednost pritiska za idealne razmere (MSA)
Neka firma polni gome z nekim inertnim plinom, ki je precej manj dovzeten za nihanje pitiska v primerjavi z zunanjo temperaturo.
Samo nekaj bom popravil, at (atmosfera) je stara enota. Sedaj se uporablja bar ni pa enak atmosferi.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
A nima? na stebri?ku levih vrat nalepko, na kateri je naveden pritisk v gumah pri normalni obremenitvi in pri polni obremenitvi????
Velja samo v primeru da ima? gor gume originalnih dimenzij, pa ?e tukaj je razlika od proizvajalca do proizvajalca.
Jaz sem na NISSAN Micri (K11) imel gor gome dimezije 195/40 R14 in tlak v njih pa 2.9 in 2.7 bara, glede na to da je te?a 1 tono, full ?udno, samo pri tem tlaku se je "gokart" peljal tako kot je treba.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani