Jz mislm da se narod ne upa tok mo?ne ma?ince kupit (ve?ina), pa ?e kao ful po?re?na zadeva in ?e deli naj bi bli dragi, men osebno je pa tale oblika 626 ful pr srcu, tko da dobi? velik avta za razmeroma mal dnarja!
Po?re?na, kater avto pa ni ko ga goni? ? Ob normalni uporabi pa ni panike, ker je za svojo te?e dovolj mo?an motor in ga ni treba gonit v obrate, da bi se peljal po pravilih oziroma kake % ?ez. Vsi pa vemo ni?jo obrato ni?ja poraba.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Nekako se ne morem zadr?at, najbolj?e da se ODSTRANIMO zvezidce in nazvi in problem ja TAKOJ re?en. Kaj pa pridobimo z nazivom in zvezdicami, mogo?e zastonj takanje na MOL-u, ?e pa sa ho?e kdo sam postavljat pa naj si sam napi?e ina nari?e zvezdice, pa bo sre?en.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Fantje stvar je slede?a, kluba ne bomo ustanavljal(vsaj za nas admine vem) ker mamo slabe izku?nje z raznimi klubi. Ravno zarad tega imamo forum, ker pri klubu je potem cel kup enih jajc, in kot pika na i pa se vedno VSE kon?a pri denarju, to pa zato ker se potem pojavijo "?lani" ki ho?jo za tist dnar(?lanarino) potem met celo leto zastonj vse servise rezervne dele in ne vem kaj vse, spet drugi pa nimajo ni? od tega, tako da nikol noben klub NI za vse.Jaz pravim da je najbolj?e da ostane tako kot je kar pa se sponzorstev in popustov ti?e pa se itaq da vse zment tako da ni panike.
?e pa se ?e kdo odlo? to narest, mene(sigurno) in ?e par ljudi verjetno nebo med ?lani.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Jaz uporabljam valvoline syin power 5W50, ?e zadnjih 100 kkm.Glede na to da imam 220 kkm ga nisem ?e nikoli dolival, zmanjka pa ga najve? za 1/4 med max in min na ?ipki.Pa tudi pri meni se rad zavrti na 7800 rpm.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Devil ti pa pla?aj, ?e nisi bil privezan pa? nisi bil. lahko na dolgo in ?irioko razpreda?, na koncu bo? najkraj?o potegnil samo TI, kot si ?e 1X ugotovil. Pla?aj pa mir, pa pri?kanje in prito?be pusti za drugi? ko res nebo? naredil ni? narobe pa te bojo jeb.l.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
- komfortni sede?i -?e so ?potni ne morejo biti komfortni ?
- ortopedski sede?i -te bi pa tudi jaz rad videl in probal
- nastavljiv sede? -Obstajajo nenastavljivi ??
- deljiva zadnja klop 1/3 - 2/3
VARNOST:
- kodno varovan v?ig motorja
UDOBJE:
- steklena pomi?na streha + elektri?ni pomik
- tonirana stekla
- elektri?ni pomik prednjih stekel
- elektri?ni pomik prednjih in zadnjih stekel - Zgleda da ima spredaj dvojna stekla
- el. nastavljiva zunanja ogledala
- ogrevanje zunanjih ogledal
- centralno zaklepanje
- avtoradio
- elektri?ni paket
- nastavljiv volan po vi?ini
- nastavljiv volan po globini - tega 100% nima
- servo volan
OSTALO:
- 1.lastnik
- nepo?kodovan
- nekaramboliran
- avto je gara?iran
Opombe:
1.LASTNICA, NIKOLI PO?KODOVANA. - za lastnico verjamem, ?e pa se ne motim prodja avto !!
Hotel sem samo povedat kako neumno je narejena stran in potem se nekdo ki pa? prodaja avto in se ne spozna nevem kako na vozila takole poklika vse kar samo na dale? di?i po tem, da je vgrajeno v vozilo.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Vsak bi moral po par letih spet na CPP. To sem sama videla, ko sem delala izpit za A-kat., ker ve?inoma tako ali tako pozabi na nekatere finte.
Welcome !!! Kon?no spet nova predstavnica "ne?nej?ega" spola.
Kakor kdo, jaz sem po 9h letih spet bil v avto?oli za kategorijo A in ni bilo nobenega problema.Druga?e pa jaz NISEM delal vozni?kega izpita za osebni avto, tako da mi je vo?nja v vzvratno ne dela nobenih problemov, saj pri tovornjaku ne more? pogledat nazaj druga?e kot z ogledali.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Glih zadnji? sem se o tem pogovarjal z mojim mehanikom (dela na AMZS), pa sem bil kr mal presene?en ko mi je rekel da zadnje ?ase ful na cestah stojijo VW poloti (tanov model).
Sicer pa vem to iz lastnih izku?enj, saj je od moje punce mati kupla dve leti nazaj novga polota 1.4, pa je mela v prvem letu avto 6krat na servisu (zamenjali so ji celo prvo osovino, diske, komplet vse ?tevce na armaturi-crknli, pa ?e neki v zvezi z vbrizgom goriva, pa verjetno sem ?e kej pozabu).
Pa ?e vsake toliko kak?na malenkost crkne. Aja pa avto ima 30.000 km.
Uglavnem sranje od sranja.
Poleg tega pa pomojem stojijo dosti ?e kak?ni korejci, pa baje tudi renoji niso glih redki (ampak to je razumljivo glede na ?tevilo ki se jih vozi po cestah pri nas).
Podbno je bilo z mojim sosedom, ki je kupil nov Peugeot 206, v enem letu je imel 11 izrednih servisov(crknilo vse kar je crknlo lahko,predvsem elktronika in elektri?ne povezave med njimi) in enega rednega.Potem je prodal jajca svetovna, ?ez 3 dni ga kli?e kupec ker mu je avto spet odpovedal,na cesti.Prevo?eno pa je imel 18 kkm.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
V celi zgodovini na?ih mazd, ki smo jih imeli in jih ?e imamo nikol ni nobena odpovedala med vo?njo.3 leta nazaj je mami kar na lepem,med vo?njo za?ela cukat, pri dolo?enih obratih, samo pa se je ?e vedno pripreljala domov, kjer smo po?tudirali da je ?la ena od dveh v?igalnih tuljav.
626 1,8(l92) - 200 kkm - > bp
323 C 1,3(l95) - 350 kkm - > bp
MX-3 1,6(92) - 160 kkm(?e se ne motim) - > bp (sedaj vozi MAZDA MX-3)
323 f 1,5(l2000) - 95 kkm - > bp
Xedos 2,0(l94) - 221 kkm - > bp
Zaenkrat ?e ni bilo te?av upam, da tako tudi ostane(trkam na mizo).
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
YavarYe X6V6 ? Ti si malo razmi?ljal o mojih navedbah in dopu??al minimalno mo?nost, da pa le…ampak dvomi? o tem. ?al si se nazadnje tudi ti oprijel PC ventilatorja in navajal njihove cene (kot, da jaz ne vem za njih).
O?itno je da teflona nisi preizkusil pri obdelavi, pa tudi ?e bi ga…
Ne omenjaj mi XX40 kot mazalni pripomo?ek, ker nima nobene mazalne sposobnosti, kve?jemu je dober za obdelavo polente (?al je tudi mene malo zaneslo).
Metabond sprej uporabljajo tri firme na Ravnah in to za OCR12 VM HRC 60 in ve? (za ne poznavalce gre za eno najtr?ih orodnih jekel). Verjemi, da so tudi oni marsikaj preizkusili in da vedo, kaj je najbolj?e, kljub astronomski ceni.
Se opravi?ujem, sem bil par dni odsoten in se nisem ni? oglasil.
Kar se ti?e mojih dvomov in dopu??anj, so povsem moja stvar, jaz sem ?lovek ki verjame kar vidi, pravtako nisem bil na ?ivi predstavitvi taga dodatka za razliko od QMI.Ne bom ga in ga ne hvalim da je najbolj?i, kar pa po?ne? ti za svojega.Nikoli nisem napisal da je tvoj slab, ker pa? nimam izku?enj z njim, samo pa sem napisal par stvari(mazalnih sredstev in podobnih zadev) ki sem jih prekti?no preveril-preizkusil, tako da ?alitev na ta ra?un NEBOM prena?al.Povrh tega pa mislim da mi je 20 letna praksa v strojni?vu pustila nekaj izku?enj, tako da ko sem napisal da ?e alumniij(pravtako elektro baker99,9%?ist), pred stru?enjem, po?pricam z WD40, potem je obdelava lep?a in obdelovanec se bolj sveti in iz trte izvita, apak je prakti?no preizku?en in z lahkoto dokazljiv rezultat.
Teflon obdelujemo in ga ne oporabljamo pri obdelavi.Teflon deluje na popolnoma drugem pricipu, ker to ni olje.
Vesel sem da ta podjetja to uporablajo, samo njim to pride verjetno bolj v po?tev, ker imajo ve?je serije, mi pa delamo orodja, katera so UNIKAT, tako da ne re?em da ne pride v po?tev da bi to uporabljali, ker smo preizkusili ?e vsemogo?e in trenutno imamo idealno kombinacjo,glede na ceno in u?inek.
Polente pa NE jem zato, ?e pozna? koga ki jo po?prica z WD40, da jo la?je poje, ti takoj verjamem.Kar pa se ventilatorja ti?e naj kupim sprej za mazanje ki stane XXXX sit ali pa ventilator ki stane MAX 1500sit, verjemi mi raje kupim ventilator in mam mir, ker za zamenjavo ali mazanje, v vsakem primeru je treba ventilator vzeti iz ohi?ja kamor je vgrajen.
Pa tole obdol?evanje, da so nas uporabniki kontaktirali, da se "borimo-bojujemo" s tabo tale pa je kaplja ?ez rob, administratorji ?e med sabo niso debatirali o tem, tako da te opozarjam, da naslednj? preveri? predno kaj pi?e?, ker ?alitev na ra?un adminov se NEBO trpelo!
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Vse ok on prav, tega kar si napisal mi ne rabimo, ker stru?enja nimamo(premalo rabimo),To da je na mehkej?ih obdelovancih lahko po?prica? z WD40, ali pa z ?isto navdnim Krown za??itnim sprejem in je povr?ina pravatako bolj gladka in navoj lep?e urezan, sploh na aluminiju.Ste naredili preizkus in izvrtali luknjo v jeklo (OCR12,OCR12VM), pri trdoti do 50 HRc z vidia in navadnim svedrom(svetlim mogo?e s prevleko) ali pa materijal M333 v mehkem stanju ali pa po kaljenju na 56 HRc,kak?ni so rezultati, to pride bolj v po?tev za na?o vrsto dela. Hardoks pa je neka vrsta rostfai, ?e se ne motim, ki je ?ilav bolj kot ostale vrste.Ravno prej?nji teden sem vratal tak materijal debeline 15 mm in to z popolnoma navadnim(?rnim) svedrom, samo "prav" sem ga nabrusil in se je vrtalo z navadno emulzijo.Izvrtal sem 16 lukenj premera 12 mm in to popolnoma direktno brez predvrtanja. skupna dol?ina vrtanja je bila 15*16=240 mm svedru se je sicer poznalo samo ni bilo ?e krize.Potem pa sem ?e enkrat izvrtal 16 lukenj in uporabil sredstvo za rezanje navojev firme xxx, razllika je bila ?lo je hitreje in sveder je mogo?e bil malo manj obrabljen, posledi?no bi mogo?e izvrtal 10 lukenj, da bi pri?el do enake obrabe kot z emulzijo. Bi se va?e sredstvo bolj?e obneslo, ne vem pa kdaj bomo imeli spet kaj takega za vrtanje, da bi to preizkusili.
Kar pa se ventilatorjev ti?e, pa so tako poceni, da nima smisla nekaj experimetirat z mazanjem, sploh ?e ima ventilator navadne(drsne) le?aje, ?e pa ima krogli?ne pa ponavdi crkne le?aj in mu tudi mazanje ne pomaga ve?.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Zanima me, kako vplivajo aditivi iz rodu, katerega uporablja? ti na obdelavo kovin (stru?enje, frezanje, vrtanje) in, ali se sploh v tem smislu uporabljajo ?
Ne razumem popolnoma, ampak pri obdelavi s kak?no se jaz ukvarjam se sploh ne uporablja noben aditv in nobeno hladilno sredstvo,pri rezkanju, v mehko in v trdo, je edino "mazivo in hladilo" ki ga uprabljam-o zrak.Pri vrtanju pa uporabljamo popolnoma navadno emulzijo (olje 4%+voda) za hlajenje, pri vrezovanju navojev pa posebno olje za vrezovanje navojev,katerega barva mi je ZELO v?e?.
Jaz pa, v slu?bi, itaq nimam nobenega stika ne z aditvi in ne z mazalnimi sredstv, ker je moje orodje PC.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Gre za obrabljenost teflonskih tesnil na ventilih, ki pri Mazdah zdr?ijo okoli 100.000 km, potem pa jih je treba zamenjati. Zamenjavo opravite na servisih, kjer to naredijo brez demonta?e glave motorja.
Tole ni mi?ljeno kot nelo z.. ampak nekaj dejstev.
Samo malo bi te popravil ta tesnila na ventilih niti pod razno niso teflonska , sploh ne razmem zakoj se jim re?e tefloni, ker so samo semeringi posebne oblike in nimajo nobene povezave s teflonom.
Pa kdo pravi da zdr?ijo okoli 100 kkm, potem bi jaz moral imeti ?e vsaj 2X zamenjane, pa jih nimam pa ni nobeni problemov.
Druga?e pa za zamnevo le teh niso sposobni samo na servisu, ampak ...
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Zanimivo je to, da sem jaz svoje ?ase imel aprilio RS50, "malenkost" predelano na 16 konjev in vrtela se je do 19 000 rpm.Prevozil sem 9000 kilometrov brez problema, seveda pa sem uporabljal motulovo olje za me?anico.Potem pa sem otor prodal, prej sem naredil ?e servis in zamenjal samo batne obro?ke, ker batu se sploh ni poznalo da je imel ve? kot 1000 kilometrov, tudi mersko je bil samo 1 stotinko ovaljen, tako da menjava ni bila potrebna.Potem sem naredil ?e 600 kilometrov, da sem se prepri?al da je vse ok. Naslednji lastnik je naredil dobrih 500 kilometrov in mu je motor dobesedno za?el ropotati kot traktor, posledica da se mu je obrabil bat in pravtako obro?ki to pa zato ker mu je bilo te?ko kupit tisti liter olja motul in je na pumpi nalil likvimoliy in se odpeljal.Na motorju ni bil uporabljen noben dotatek-aditiv.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Jaz sem v svojega V6 dal qmi in vse kar je druga?e, hladen motor se la?je in hitreje zavrti, ko obrnem klju?. Olja mi itaq ne porablja tako da tega podatka ne morem dat, poraba ista,tlak olja 0.1-0.2 bara vi?ji.Pa dlje se ogreva,o?itno posledica zmanj?anega trenja.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani