Na napravi za preizku?anje obna?anja pri drsnem trenju Amslar A135 je bil preizku?en 007 z referentnim oljem(dodano 5%) pri kombinaciji materialov rotirajo?i valj ? jeklo; fiksna plo??a -jeklo. (drsna plo??a je oblikovana polkro?no z enakim r kot valj in predstavlja zavoro)
Koeficient trenja je bil pri samem olju min.0,11, max. 1,33
Pri olju + 007 pa min.0,09 max. 0,12
Temperatura olja je bila z ref. oljem po 20 urah 97°C
Ref. olje + 007 po 20 urah 75°C
Gladkost povr?in bistveno izbolj?ana pri preizkusu ref. olje + 007 (preve? podatkov za ta nivo debate)
Povr?inska trdota valja je pove?ana valja z HV10N= 661 na 681
plo??e z HV10N= 543 na 560-615
Te podatke navajam YavarYe X6V6-ju, ostali pa »sorry«, ?e ne boste razumeli. Debata je namre? za?la na previsok nivo in mislim, da je v tej smeri nima smisla nadaljevati.
Jeklo katero ??
Kak?en nivo, jaz prosim da mi razlo?i?,pa ?e to kje ima? tak princip v avtu razen pri zavorah ?
Pove?anje trdote je, ni kaj, samo bat motorja ni iz jekla, pravtako ojni?ni in le?aji na glavni mororni gredi.Zakaj bi nekemu delu motorja pove?eval trdoto, ?e pa je drugi ki "drsa" po njemu ?e vedno mehkej?i ?
Verjetno bi bila ve?ja razlika ?e bi imeli drug materijal za valj in "zavoro",ali pa tudi ne.
Ne me pa narobe razumet, verjetno JE bolj?e ?e pa? to doda? v motor, koliko pa ne more noben garantirat, tako da smo potre?niki s5 prepu??eni sami sebi in svojim odlo?itvam, ?e pa nam motor crkne 1000 km zatem ko smo dodali aditiv, smo si pa itaq vdeno sami krivi kaj smo pa verjeli reklami.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Vse ql, samo ne more? pa primerjat dvotaktnega motorja in 4 taktnega, ker pogoji niti pribli?no niso enaki,sploh kar se mazanja ti?e.Koliko km pa je naredil motor Katerega je na sliki ???
Bom si js vzel malo ?asa in poiskal kak del motorja V6 in poslikal bate, ki niso bili ni? "obdelani" z nobenim aditivom, pa bomo pol ocenl kje je razlika.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Glede na dolgoletne izku?nje v strojni?tvu, ?e nisem zasledil teko?ine-olja ki bi materijalu pove?al trdoto, brez da ga prej pogreje? na tempereturo katera je prava za kaljenje materijala in potem ohladi? v olju-vodi-zraku. Tole bi prosil nekoga, da mi ?e malo razlo?i, ker potem bi kr cel sod tega kupil, da nam ni ve? treba nosit materijala na cementacijo, pa ?e ni? nam ga na bo "zvilo-skrivilo", samo noter ga namo?imo pa bo povr?ina trda in gladka obenem.
Pa no?em nikogar jezit ali karkoli podobnega, samo zanima me.
PS. ?e je motor dobro narejen in iz pravih materijalov(se ne ?para), potem brez vsega tega sranja zdr?i nenormalno veliko km. Primer je moja bov?a micra 1.3 16 V - 127 km, je imela 380 kkm in NI popila niti 1 dcl olja. Pri menjavi je olje je bilo par odtenkov temnej?e kot novo ki sem ga nalil.Pri tem avtu nisem uporablajl nobenih aditivov v motorju, samo v menjalnik pa sem ga dodal pri 1. mejavi na 180 kkm, potem pa nikoli ve?.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Vse vredu in prav, samo se mi zdi da se je malo preve? vse skupaj zafilozofiralo. Pa kar se ti?e hrapavosti cilindrov, batov in obro?kov, ?e je ni motor enostavno zariba, ker se v vseh tistih malih ?pranjah razpokah(seveda v mikrometerskih velikostih) zadr?uje olje, ki pa posledi?no opravlja svoje delo in ma?e. Zakaj pa potem nimajo avti in ostala prevozna sredstva poliranih cilindrov? Motor up in ostali dodatki samo zapolnijo ve?je razpoke, tako da manj olja pride v zgorevalni prostor, povrh tega pa ?e izgubo tlaka olja zaradi obrabljenih delov zman?ajo. to je to, ?ude?ev od zadev ki se samo vlijejo v motor ni za pri?akovati,vsekako pa podalj?ajo ?ivljensko dobo motorjem, eni bolj enim ni?.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
jst tud te?ko verjamem da mu je ?la 210 po ?tevcu razn ?e je mel gume 155 60 13 gor. pol mogo?e drga? pa zlo te?ko, k tok sm jo ?e jst po klancu dol komi prtisnu, je pa res za je bil spust z vi?ne gore proti grosuplu.
LP
Ka je pa lo prej, ko si se peljal v klanec ???
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ja ja...prav razmisljas...zdej ima celico carlos saintz, nissan 350ZX TT in pa nissan 350Z...revcek bogi....dnarja pa se vedno ni vrnil gospod predsednik...hehe
Ja rev?ek, saj smo mu pla?ali 3 mesece avstralije, verjetno je kje "ponesre?i" na?el zlato, zdej ma pa 350Z.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Dvotaktni motorji imajo omejitev glede oktanov tudi na gor, ker ve?ina (ne pa vsa) olj izgubi svoje mazalne lastnosti, ?e ima bencin preve? oktanov. Je odvisno tudi od konstrukcije motorja, preglej navodilo in ?e bi rad imel delujo?e vozilce, ne tankaj ve? oktanskega bencina, kot priporo?a proizvajalec, se ne spla?a.
Ne vem v ?em je smisel tega, da dobi? oceno glede na to koliko postov si napisal.To je za moje pojme brezveze, rezen ?e se ?tejejo samo posti samo iz podokna mazda. Ker druga?e se samo nabija poste. Lahko pa se daje ocena ?e glaede na ?as od prve prijave na forum in se glede na to da ocena.
Mogo?e se motim .
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Kdor ho?e testirat hitrost svojega avta, je pomoje nabolj?e da se pelje po novem delu avtoceste proti kr?ekem in naprej do dobove, ker je cesta povsem ravna in nima nobenih vzponov in padcev na precej dolgih odsekih.Tam se dobi koliko hitro res gre avto po ravnem, to je pravi podatek in ne po klancu dol.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Moj avto je narejen za 95-98 oktanski bencin (vsaj tko pise v manual-ih) in bom takega tud tankal. Ne vem zakaj bi potemtakem tankal vec oktanskega, niti ne vem ce je to dobro. Dirkal sem z go-carti, in 120-oktanski bencin mi je v roku 2 ur zaribal motor. Sej je res, da je razlike med 98 in 100 oktanskim le 2 oktana, vendar se na 100.000 km nekaj pozna verjetno. Ce bi bil 100 okt zazeljen, bi v manual-ih pisalo 95+, tko pa je zgornja meja 98 okt.
Sicer pa to glede porabe je cisto mimo (+-2 dcl) Mi kdo upa garantirat da so bli pogoji pri voznji enaki ter da je bla noga zmeri enako tezka, da je vozil enake relacije pri tocno enakih hitrostih itd... pri obeh polnih tankih bencina.
No, to je samo moje mnenje
Najprej, ?e se ne motim so gokarti dvotaktni.Nevem zakaj potem ni moja boga aprilia RS50(s16 konji) zaribala v 9 kkm, ker sem tankal 98 in 100 oktanov. To je pa zato ker je treba nastavit tudi ?rpalko za dodajanje olja v me?anico bencina in zraka, in potem zadeva dela bp.Potem pa ?e tole, ve?ja napaka je ?e tanka? manj oktansko gorivo v avto, za katarega je prdpisan recimo 98.Tako da vi?je oktanski bencin samemu motrorju avta NE more ?kodovat(v mehanskem smislu-po?kodbe-obraba motorja).
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Kar se ti?e tehnologije in 4X4 pogona je Skyline ?e zmeraj zakon, povrh vsega pa je ?e zelo eksoti?en avto. Oblika pa ni kaj extra, je pa vse ostalo strup, tako da jim jaz odpustim to napako.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jeklo katero ??
Kak?en nivo, jaz prosim da mi razlo?i?,pa ?e to kje ima? tak princip v avtu razen pri zavorah ?
Pove?anje trdote je, ni kaj, samo bat motorja ni iz jekla, pravtako ojni?ni in le?aji na glavni mororni gredi.Zakaj bi nekemu delu motorja pove?eval trdoto, ?e pa je drugi ki "drsa" po njemu ?e vedno mehkej?i ?
Verjetno bi bila ve?ja razlika ?e bi imeli drug materijal za valj in "zavoro",ali pa tudi ne.
Ne me pa narobe razumet, verjetno JE bolj?e ?e pa? to doda? v motor, koliko pa ne more noben garantirat, tako da smo potre?niki s5 prepu??eni sami sebi in svojim odlo?itvam, ?e pa nam motor crkne 1000 km zatem ko smo dodali aditiv, smo si pa itaq vdeno sami krivi kaj smo pa verjeli reklami.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani