Kaj pa Asr(regulacija zdrsa) pa nadzor tlaka v pnevmatikah ker tega tista navadna 2.0 nima
Originalno NIMA NOBENA nadzora tlaka v pnevmatikah , to je tisti ki prodaja pokljukal vse kar se pokljukat da, najbolj? da ga polki?e? pa mu glede na vse zbija? ceno.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
ne vem kako je to, samo sem probal odklopiti lambda sondo in je kazalec za porabo pal dol hitro in se je pri?gala lu?ka, ko pa sem sondo priklopil nazaj pa je ?el kazalec gor za kakih 3mm.Mogo?e je to vse skup povezano in ne meri samo dejanske koli?ine.
Lambda in kazalec koli?ine goriva povezana - only in Your dreams
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ko za?ne lu?ka za koli?ino bencina "blozit" gre? tankat pa je.Re?i? 2 problema naenkrat,lu?ka se ti ne pri?iga ve? in brez skrbi se vozi? okrog, ker ve? da ima? dovolj goriva.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
David ti je vse povedal. Povrh tega pa si lahko bolj len pri prestavljanju in ti ni treba za vsako malenkost prestavljat ni?je, ampak se lahko z manj obrati pelje?(takoj manj?a poraba) in potem mirne du?e pritisne? gas in to je to.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
V6 se je treba nau?it vozit, pol tud poraba pade(ni ga treba spravljat-silit nad 3000 rpm,razen s 5. prestavo)Je pa tud res da ima MX3 drugo prestavno razmerje kot xedos(xedos 2.0 V6 ima pri 6000 rpm 217 km/h) Se pa pozna poraba za vsako malenkost-napako, ki se pojavi na motorju.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Mojo povpre?no porabo lahko preberete spodaj. Imam pa vsak dan relacijo 40 km v obe smeri skupaj in 25% mestne vo?nje. Vsak tank pa se sppravim tudi na AC in tam mi hitrosti 200+ niso tuje, tako da povpre?je(skoraj pol leta) pov svoje. Klima ali brez ni razlike 0,5 litra. Motor pa je 2.0 V6 144 KS.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Jaz sem v vsa svoja vozila dajal Walvoline SyinPower 5-50W, in pri nobenemu ga nisem NIKDAR dolil niti 1 deci. Recimo moja Nissan Micra 1.3 16V, je imela 380 kkm, pa ni spila niti malo olja, Pri xedosu V6 imam 200 kkm, pa od 120 kkm, skozi dajem noter to olje pa ni potrebe da bi ga dolival.Je pa malo dra?je olje, ni pa kake velike razlike med podobnimi olji drugih proizvajalcev.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Bolj od dale? spremljam tole temo in dobil sem ob?utek, da se je komar ?e vnaprej odlo?il kak?ne gume si bo zmontiral na avto, ker je pa? vedel za slabe in dobre lastnosti enih ali drugih. :ne vem:
Zakaj ljudje spre?ujejo stvari za katere so se ?e vnaprej odlo?ili, kako jih bodo naredili ???? :ne vem:
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
V?eraj sem se "malo" ve? zadr?eval po na?ih cesta in sem opazoval vo?njo in nakzovanje smeri s semrniki, najve? na avtocestah nekaj pa tudi po mestih in povem vam 90% folka ne uporablja smernikov, ali pa ?ele potem ko je ?a vsakemu, ki vozi za njim, ?e jasno kaj bo naredil.Recimo na avtocesti ne vkljapljajo smernikov ob menjavi pasu, pri tem so najhuj?i ljubljan?ani in kranj?ani(gledal sem znake na tablicah) so pa zelo redke izjeme, ki to vedno naredijo. So bili primeri, se peljem po prehitevalnemu pasu, pa mi model s bemfo lepo zapelje vem brez smernika, povrh tega pa niti ni pogledal ?e to lahko varno stori, ok si re?em lublan?an, potem pa se ?e 2 km pelje po prehitevalnemu pasu in NE jebe, da je vozni popolnoma prazen(je pa bil dalj?i ovinek v levo), vozi pa 135 km/h in za mano se nabere kolona 5ih vozil, ki vsi blendajo ko zme?ani, ok mu poblendam, seveda spet NE jebe, ok si re?em moto varijanta, desni smernik+vozni pas pa do podna in mimo.Seveda jaz v prekr?ku, samo ?e ne gr z lepa pa po desni , smo model ?e VEDNo ne pokapira, da bi blo dobro da bi se umaknil.Potem so bili primeri, ?lovek se pripelje do kri?i??a, ho?e zaviti levo in seveda, te?ko je premaknit levo ro?ko ob volanu, stoji pa sredi pasu, ?e bi vsaj vklopil smernik bi se vsi za njim lahko pravo?asno postavili proti desnemu robu in ?li mimo(sicer malo po bankini), tako pa mo lepo stali in ?akali da je lahko zavil desno intakrat pa je po nekem ?ude?u vklopil smernik .Vmes so bili tudi lastniki mazd, tako da znamka avta ni imela veliko vpliva.Tega je bilo v?eraj preve? in me je razpizdilo, ker se ve?krat vozim z motorjem in potem pa so raznorazne pizdarije, seveda pa vedno najebajo in krivi motoristi, saj ko si v avtu se da re?iti marsikaj na motorju pa ni ve? tako veliko mo?nosti. Pa ne zdej misliti, da sem nevem kak?en divjak al kakor kol, se z avtom vedno vozim hitreje po istih odsekih kot z motorjem.
Zanimivo bi bilo tudi, ?e bi policaji(ki pravtako ne uporabljajo smernikov ampak kr modre lu?ke), malo pokasirali za ne uporabo smernikov.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
PRVI TEDEN DELOVANJA STACIONARNEGA MERILNIKA HITROSTI
V ponedeljek, 14. marca 2005, je na avtocestnem obro?u okoli Ljubljane, pri predoru Golovec, pri?el z delovanjem prvi stacionarni radar za merjenje hitrosti. Lokacija ni bila izbrana naklju?no. Na tem odseku ceste sta lani v 53 prometnih nesre?ah umrli 2 osebi, 13 pa jih je bilo telesno po?kodovanih.
Glede na dejstvo, da sta bila stacionarni merilnik ter njegova lokacija podrobno predstavljena javnosti na novinarski konferenci, 3. marca 2005, in glede na to, da so mediji voznikom prenesli informacije o za?etku delovanja radarja, je policija pri?akovala, da ve?jega ?tevila kr?itev ne bo ugotovila. Kljub omenjeni predstavitvi lokacije in posledic, je policija v enem tednu delovanja ugotovila 1211 prekora?itev hitrosti:
- do 20 km/h: 1033
- od 20 - 30 km/h: 123
- od 30 - 40 km/h: 27
- od 40 - 50 km/h: 16
- ve? kot 50 km/h: 12
Najvi?ja izmerjena hitrost je bila 211 km/h.
Zaradi navedenega je policija spremenila organizacijo dela v Specializirani enoti za nadzor prometa, saj policista, ki sta dolo?ena za administrativno obdelavo kr?itev, zaradi velikega ?tevila kr?itev v preteklem tednu vsega dela nista zmogla, zato je bilo z dana?njim dnem vklju?eno dodatno ?tevilo policistov.
Skrb vzbujajo?e je tudi dejstvo, da ?tevilnih voznikov niti podatki o zgostitvah prometnih nesre? na tem odseku, niti vsem javno znani podatki o lokaciji merilnika in datumu za?etka delovanja, niso prepri?ali, da bi hitrost prilagodili veljavnim omejitvam. 1211 prekora?itev hitrosti zgolj v enem tednu je ve? kot zgovoren dokaz, da je stopnja upo?tevanja prometnih predpisov v Sloveniji ?e vedno na nizki ravni.
V tem tednu je policija prejela kar nekaj vpra?anj, povezanih z delovanjem stacionarnega radarja, na katera ob tej priliki tudi odgovarjamo:
Veljavna omejitev hitrosti na mestu merjenja stacionarnega merilnika
Na delu ceste, kjer hitrost meri stacionarni merilnik hitrosti, je veljavna omejitev hitrosti 100 km/h. Znak za omejitev hitrosti na 100 km/h stoji ve? kot 500 metrov pred to?ko meritve. Neposredno na mestu meritev stacionarnega merilnika hitrosti stoji znak spreminjajo?e se vsebine, na katerem se ob?asno pojavi omejitev hitrosti 80 km/h. Gre zgolj za svetlobno opozorilno tablo, ki voznike opozarja, da se pribli?ujejo prometnemu znaku za omejitev hitrosti na 80 km/h, ki pa je postavljena v sredini predora zaradi razcepa cest za smer vzhod (Dolenjska) in zahod (Primorska, Gorenjska). Ta prometni znak pa stoji za stacionarnim radarjem, zato je veljavna omejitev hitrosti na to?ki merjenja stacionarnega radarja 100 km/h.
Obvestilna tabla za opozarjanje o izvajanju stacionarnih meritev hitrosti
Na?elno stali??e Policije glede opozarjanja z obvestilnimi tablami za meritve hitrosti je nespremenjeno. Postavitev opozorilnih tabel nikoli ni bila sporna. Upravljavci cest jih lahko v skladu z dolo?ili Pravilnika o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah ter na podlagi lastnih strokovnih ocen postavijo na mesto, kjer menijo, da bi bile u?inkovite in koristne.
Ukrepanje zoper kr?itve, pri katerih bo na enem posnetku ve? vozil in ne bo jasno, kdo je prekora?il hitrost
Kot verodostojne posnetke kr?itev na podlagi katerih bo policija pri?ela postopke ugotavljanja odgovornosti, se bodo upo?tevali zgolj tisti, ki bodo popolnoma, nedvoumno in jasno dokazovali kr?itev konkretnega vozila. Vsi drugi posnetki bodo selekcionirani.
Da se vsaj "mazad?i" ne bomo vozili 60 kot se vsi ostali, ker ne vedo koliko je dejansko tam omejitev.
Stric, to je brez distan?nikov neizvedljivo. Druga?e bi moral zamenjati pesta, ki pa so ultra pocen tam okrog 50 k sit kos, potem pa bi moral menjati ?e sprednje polosovine. Raje vzemi plati??a na 4 vijake, manj dela-stro?kov.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ko smo ravno pri aditivih, sem bil prej?nji teden na servisu, ko so pripeljali eno mazdo 6 dizel, z 3000 kilometri. ?lovek je tankal in dodal aditiv, pa par kilometrih pa avo enostavno obstane. In sem sli?al kako so lastniku razlo?ili da v nove mazde za motorjem CD110 ne sme dodajati aditiva, razen ?e ga doda? pol manj kot je predpisano na embala?i.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Letijo pa letala, ?e se ne motim.


Bolj? da si najed? kak mazdin motor 1.0 al pa 2.0 bo bolj zanesljivo.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani